śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac badawczych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SMARTTECH Sp. z o.o Racławicka 30 05-092 Łomianki powiat: warszawski zachodni 22 751 19 18 biuro@smarttech3d.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188105 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Łomianki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 22 751 19 18 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac badawczych w projekcie na stanowisku Specjalista konsultacyjny w zakresie archeologii. Nazwa zamówienia: Wybór specjalisty na stanowisko Specjalista konsultacyjny w zakresie archeologii. Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.02-1375/23 - Opracowanie innowacyjnego, otwartego ekosystemu oraz zaawansowanego oprogramowania do pozyskiwania ultra realistycznych trójwymiarowych, wirtualnych modeli 3D fizycznych obiektów z teksturą o rozdz... Część 1 Prace badawcze w projekcie Specjalista konsultacyjny archeo Przedmioty zamówienia Usługa Usługi badawcze Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac badawczych w projekcie na stanowisku Specjalista konsultacyjny w zakresie archeologii. 2. Nazwa zamówienia: Wybór specjalisty na stanowisko Specjalista konsultacyjny w zakresie archeologii. 3. Kategoria zamówienia: usługi 4. Podkategoria zamówienia: usługi inne 5. Cel zamówienia: 6. Celem zamówienia jest wyłonienie specjalisty na stanowisko Specjalisty konsultacyjnego w zakresie archeologii w ramach badań przemysłowych planowanych w projekcie. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy wykonanie prac na stanowisku Specjalisty konsultacyjnego w zakresie archeologii polegających na: a. Konsultacjach archeologicznych opracowywanych rozwiązań b. Badań nad rozwiązaniami opracowywanymi przez zespół badawczy pod kontem użyteczności archeologicznej i muzealnej c. Wykonywaniu konsultacji w doborze sprzętu i podzespołów spełniających rygorystyczne wymagania rynku digitalizacji zasobów dziedzictwa narodowego d. Konsultacje modułu konsolowego opracowywanego rozwiązania tak aby zgodne był jego działanie z wytycznymi NIMOZ i ogólnie panującymi zasadami digitalizacji obiektów dziedzictwa narodowego Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia, całość praw autorskich i praw własności intelektualnej przysługujących mu w stosunku do wytworzonych efektów prac w ramach umowy. Za przeniesienie ww. praw Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie 8. Przewidywana forma zaangażowania - umowa zlecona. Okres gwarancji nie dotyczy CPV: 73210000-7 Dokument nr: 2024-34411-188105, FENG/VLR/04/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-04 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo mazowieckie Powiat warszawski zachodni Gmina Łomianki Miejscowość Łomianki Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego niniejszego postępowania są możliwe pod warunkiem, że nie wpłyną one negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz są dopuszczalne zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027. 3. Jakakolwiek umowa zawarta w konsekwencji niniejszego Zapytania ofertowego, powinna być wynikiem negocjacji i wzajemnej akceptacji warunków umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym m.in. w zakresie terminu realizacji zamówienia, własności intelektualnej, poufności, wyboru prawa, ewentualnego odszkodowania z tytułu roszczeń osób trzecich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a. Rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie projektu przez Instytucję Pośredniczącą. b. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją Pośredniczącą, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia. c. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. d. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, jeśli wystąpi zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (,,siła wyższa"), w wyniku którego nie będzie możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia. e. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane, jeśli nastąpi na tyle istotna zmiana w procesie realizacji przedmiotu zamówienia (np. kwestie związane z łańcuchem dostaw), że realizacja umowy nie będzie mogła się odbyć zgodnie z pierwotną propozycją, a zmian tych nie dało się przewidzieć w momencie zawarcia umowy. f. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. g. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru wykonawcy zamówienia dodatkowego, nieobjętego zamówieniem podstawowym w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości realizowanego zamówienia niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia, jeżeli: z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. 5. Ponadto dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazane jest w szczególności, gdy: a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę. 6. Warunki zmian: a. Inicjowanie zmian - na wniosek Zamawiającego i/lub Wykonawcy. b. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów. c. Forma zmian - aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zakwestionowania procedury wyboru Wykonawcy przez Instytucję udzielającą dofinansowania lub w przypadku stwierdzenia błędów w przeprowadzeniu tej procedury. 8. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy z Wykonawcą dokonywane będą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis 3. Wiedza i doświadczenie - są osobą fizyczną zdolną do wykonania zamówienia, która łącznie spełnia następujące warunki: a. Wykształcenie wyższe kierunkowe archeologia lub kierunki pokrewne b. Potwierdzona doświadczenie w digitalizacji 3D światłem strukturalnym - opracowanie digitalizacja 3D co najmniej 20 obiektów dziedzictwa narodowego c. Znajomość specyfikacji rynku archeologicznego i wymagań przy dokumentacji wykopaliskowej d. Minimum roczne doświadczenie w digitalizacji obiektów dziedzictwa narodowego a. Potwierdzone doświadczenie w badaniach archeologicznych - co najmniej 2 badania b. Minimum roczne doświadczenie w pracy w obszarze muzealnictwa c. Publikacje naukowe dotyczące digitalizacji 3D w obszarze archeologii i muzealnictwa - co najmniej 4 publikacje własne lub zbiorowe. d. Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w rozwiązywaniu problemów. Należy wypełnić Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz dołączyć CV osoby uczestniczącej w realizacji zamówienia, potwierdzające spełnienie powyższych wymagań. Typ Potencjał techniczny Opis Dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis ZAKAZ KONFLIKTU INTERESÓW 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 2. W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym polegające na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych; - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 3. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo i osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis WYKAZ NIEZBĘDNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 1. Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Wypełnione Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych, stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, 3. Oświadczenie dot. spełnienia warunków prawnych i kapitałowych, stanowiące załącznik nr 3. 4. Oświadczenie o łącznym zaangażowaniu zawodowym, stanowiące załącznik nr 4. 5. Oświadczenie sankcyjne, stanowiące załącznik nr 5. 6. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, stanowiące załącznik nr 6. 7. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być podpisane przez oferenta lub inną osobę umocowaną stosownym dokumentem pod rygorem odrzucenia oferty. 8. Zamawiający wezwie Oferenta do wyjaśnień/uzupełnień jeżeli oferta nie będzie zawierała kompletu wymaganych danych/załączników. 9. Brak formularza ofertowego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 lub załączenie go w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym będzie skutkować odrzuceniem oferty. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. 10. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-16 Data ostatniej zmiany 2024-04-16 14:13:54 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto (waga kryterium: 80%) (w przypadku osoby fizycznej cena netto rozumiana jest jako wynagrodzenie brutto) Sposób obliczania punktów w ramach kryterium Cena netto: C1=CB/Cobx[80] C1 - liczba punktów przyznanych Oferentowi CB - najniższa zaoferowana cena COB - cena zaoferowana Czy kryterium cenowe NIE Opis Doświadczenie (waga kryterium 20%)(D) Potwierdzone doświadczenie w digitalizacji obiektów dziedzictwa narodowego (muzealnych bądź archeologicznych). Wymagany jest min. rok doświadczenia 1 rok doświadczenia-5 pkt 5 lat doświadczenia-10 pkt 7 lat doświadczenia-15 pkt 10 lat doświadczenia-20 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Zdyb tel.: 22 751 19 18 e-mail: biuro@smarttech3d.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024