dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa dostawy internetu |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gdańskie Nieruchomości Partyzantów 74 80-254 Gdańsk powiat: Gdańsk +48 583201032, faks +48 585241085 nz@nieruchomoscigda.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 583201032, faks |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa dostawy internetu do Gdańskich Nieruchomości oraz dostawa internetu mobilnego wraz z modemami. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest 1. Przepływność łączy: Przez 1 Mbit/s rozumie się 1.000.000 bit/s. 2. Doprowadzenie łączy i punkt styku: Usługa będzie świadczona przez sieć Usługodawcy. Wymiana ruchu pomiędzy siecią Usługobiorcy, a siecią Usługodawcy będzie odbywać się przez istniejący węzeł sieciowy. Na potrzeby usługi przyjmuje się, że punkt styku sieci Usługobiorcy i Usługodawcy jest zlokalizowany na porcie dostępowym urządzenia abonenckiego sieci Usługodawcy, do którego dołączona jest sieć Usługobiorcy. 3. Adresacja IP dla łącza: Łącze zostanie zaadresowane adresami IPv4 przyznanymi przez Usługodawcę. 4. Dostępne usługi: Usługodawca udostępni Usługobiorcy dostęp do światowej sieci Internet z protokołem IPv4. 5. Przeciwdziałanie atakom DoS: Usługobiorca jest zobowiązany do współdziałania przy wykrywaniu i blokowaniu ataków DoS (Denial of Service). 6. Parametry łącza w technologii FastEthernet - Liczba dopuszczalnych adresów MAC na porcie dostępowym - 100. - Maksymalna wielkość generowanej przez Usługobiorcę ramki zawierającej VLAN ID (włączając długość pola FCS) - 1522 B. - Maksymalna wielkość generowanej przez Usługobiorcę ramki nie zawierającej VLAN ID (włączając długość pola FCS) - 1518 B. - Transparentne przenoszenie przez sieć Operatora, ramek znakowanych (zgodnie z IEEE 802.1Q) przez Usługobiorcę - NIE. - Transparentne przenoszenie ramek BPDU przez sieć Operatora - [typ BPDU] - NIE 7. Wszystkie urządzenia niezbędne do świadczenia usługi są po stronie Usługodawcy. 8. Transmisja danych za pomocą łączy Ethernet zgodnych z standardami z rodziny IEEE 803.2 9. Usługa zostanie przekazana po podpisaniu Protokołu Uruchomienia odbioru ww. usług w technologii FastEthernet. Jednocześnie usługodawca potwierdzi odbiór przekazanych przez Usługodawcę urządzeń. 10. W zakresie realizacji Usług Wykonawca zapewni: a. wymaganą przez Zamawiającego przepustowość dla wszystkich lokalizacji; b. odpowiedni poziom usługi transmisji danych w zależności od klasy usługowej wybranej przez Zamawiającego; c. konfigurację sieci prywatnej dla wszystkich lokalizacji; d. łącza dostępowe do sieci szkieletowej umożliwiające zapewnienie poziomu SLA dla usług oraz zapewniające realizację zapotrzebowania Zamawiającego na przepustowość i ich pełną integrację z sieciami lokalnymi Zamawiającego; e. urządzenia abonenckie terminujące łącza zainstalowane we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy; urządzenia te będą własnością Wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy. f. niezwłoczne usuwanie wszelkich wad (Awarii i Usterek) urządzeń uniemożliwiające lub utrudniające korzystanie przez Zamawiającego z usług zgodnie z warunkami określonymi w projektowanych postanowieniach umowy; g. całodobowy monitoring sieci prywatnej Zamawiającego łącznie z monitoringiem urządzeń abonenckich; h. doradztwo w zakresie dostosowania parametrów technicznych usług do potrzeb Zamawiającego oraz analiza konfiguracji urządzeń Zamawiającego w wymiarze 3 godzin miesięcznie; 11. Lokalizacje siedzib Zamawiającego: - Gdańsk Ul. Partyzantów 74 B. - Gdańsk Ul. Dyrekcyjna 5. - Gdańsk Ul. Dyrekcyjna 7. - Gdańsk Ul. Cygańska Góra 1. - Gdańsk Ul. Toruńska 23. - Gdańsk Ul. Sienna 6. - Gdańsk Ul. Wronki 7. - Gdańsk Ul. Śniadeckich 12. - Gdańsk Ul. Mściwoja II 44. - Gdańsk Ul. Na Zaspę 31. - Gdańsk Ul. Styp-Rekowskiego 14. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Internet LTE (do 300 Mb/s). 2. 20 szt. kart SIM. 3. Wymiana w razie uszkodzenia karty SIM bezpłatnie, wysłane na adres usługobiorcy. 4. Bez limitu pobierania danych. 5. Modem: - Prędkość pobierania min. 150 Mb/s. 3G, 4G. - Wyświetlacz. - Bateria min 2100 Ah. - Częstotliwość 2,4 lub 5 GHz. - Ładowarka z kablem. CPV: 72411000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00287647, TZ.250.38.2024.JR Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bba9c16-f722-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w SWZ. 2.Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (zwanej dalej ,,Platformą") pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: nz@nieruchomoscigda.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2.Szczegółowy sposób przygotowania oferty znajduje się na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/. 3.Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". 4.Zalogowany Wykonawca używając przycisku ,,Wypełnij" widocznego pod ,,Formularzem ofertowym" zobowiązany jest do zweryfikowania poprawności danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupełnienia pozostałych informacji dotyczących wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Następnie wykonawca powinien pobrać ,,Formularz ofertowy", zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego, zgodnie z pkt 6. Uwaga! Nie należy zmieniać nazwy pliku nadanej przez Platformę e-Zamówienia. Zapisany ,,Formularz ofertowy" należy zawsze otwierać w programie Adobe Acrobat Reader DC. 6. Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formacie PAdES typ wewnętrzny. 7.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop (przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików. 8. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany ,,Formularz oferty" w pierwszym polu (,,Wypełniony formularz oferty"). W kolejnym polu (,,Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę") wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą. 9.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 p.z.p., podmiotowych środków dowodowych przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie e-Zamówienia. 10.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB. 11.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 12.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip, .7Z. Uwaga! W Rozporządzeniu KRI nie występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich formatach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 13. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB. 14.Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych są Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy, Ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, o inspektorem ochrony danych osobowych w Gdańskich Nieruchomościach SZB jest Pan Krzysztof Gliński, Ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl, telefon nr 606 748 693. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: usługę dostawy internetu do Gdańskich Nieruchomości oraz dostawa internetu mobilnego wraz z modemami, Nr sprawy TZ.250.38.2024.JR, prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm), dalej ,,ustawa Pzp", o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, o posiada Pani/Pan: - prawo dostępu do danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu ich wniesienia, - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych**, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*** - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 12:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024