Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku
Dębinki 4
80-211 Gdańsk
powiat: Gdańsk
(58) 7763440
wsse.gdansk@sanepid.gov.pl
https://wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (58) 7763440
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA energii elektrycznej na rok 2025 do budynków Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku.

CPV: 09310000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00287833, WSSE/ZP/03/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.6.1. Zamawiający informuje, że dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, są sporządzane w jednym z
formatów danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
3.6.2. W przypadku składania oświadczeń woli lub oświadczeń wiedzy w formie elektronicznej
Zamawiający rekomenduje złożenie ich w formacie ,,pdf" z kwalifikowanym podpisem elektronicznym
osadzonym wewnątrz pliku (tzw. PAdES). Ponadto, w celu uniknięcia ewentualnych problemów w
trakcie weryfikacji złożonych podpisów, Zamawiający rekomenduje użycie kwalifikowanego
znacznika czasu przy stosowaniu podpisu elektronicznego.
Ponadto, w przypadku stosowania przez Wykonawcę znacznika podpisu Zamawiający zaleca
umieszczać ww. znacznik w taki sposób, aby nie zasłaniał treści podpisywanego dokumentu.
3.6.3. Używanie Platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowoaplikacyjnych,
w tym:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel
IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej
wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.6.4. Dopuszcza się następujące formaty plików przekazywanych przez Wykonawców za pośrednictwem
platformy (pliki do wielkości 100 MB):
1) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne
dopuszcza się następujące formaty danych: txt, rtf, xps, odt, ods, odp, xls, ppt, docx, xlsx, pptx,
csv, pdf;
2) Do danych zawierających informację graficzną dopuszcza się następujące formaty danych: jpg,
jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg;
3) Do danych zawierających informację dźwiękową lub filmową dopuszcza się następujące
formaty danych: wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv;
4) Do danych zawierających grafikę wektorową dopuszcza się format danych: dwg;
5) Do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące
formaty danych: zip, tar, gz, gzip, 7z;
6) Do elektronicznego podpisywania, opatrywania pieczęcią elektroniczną i szyfrowania
dokumentów elektronicznych dopuszcza się następujące standardy podpisów i szyfrowania:
XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Pobrane w formacie XML z Elektronicznej Platformy
Usług Administracji Publicznej, podpisane przy pomocy Profilu Zaufanego dokumenty pdf
dopuszcza się do wielkości pliku 10 MB;
3.6.5. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest
w systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
3.6.6. Czasem odbioru danych przez Platformę jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg
czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego
Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia związane z ochroną danych osobowych.
Zamawiający realizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO)
informuje, że
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pomorski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny
będący jednocześnie Dyrektorem Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku, Ul. Dębinki 4,
80-211 Gdańsk;
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych pod adresem poczty
elektronicznej: iod.wsse.gdansk@sanepid.gov.pl;
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4. Przesłanką legalizująca przetwarzanie danych osobowych we wskazanym powyżej celu jest art. 6 ust. 1 lit. c)
RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
wynikającego z przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych;
5. Dostęp do danych osobowych mają następujący odbiorcy danych:
a) firma dostarczająca rozwiązania informatyczne do prowadzenia postępowań o zamówienie publiczne
w formie elektronicznej, której powierzono przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartej
umowy powierzenia przetwarzania danych,
b) usługobiorcy i ich upoważnieni pracownicy, którym przekazano przetwarzanie danych osobowych na
potrzeby realizacji usług świadczonych dla Administratora, w szczególności podmioty świadczące usługi
prawne, doradcze i informatyczne,
c) osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę
prawo zamówień publicznych.
6. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa i będą przechowywane przez okres:
a) 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
b) w przypadku realizacji roszczeń przysługujących oferentom w związku z prowadzonym postępowaniem
dane będą przetwarzane do wyczerpania przysługujących stronom środków ochrony prawnej,
c) w celach archiwalnych, zgodnie z okresami przewidzianymi dla tych celów przez przepisy o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
7. Osoba której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
a) prawa do żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania (art. 15 i art. 16
RODO), przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO będzie,
wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu lub jego zakończenia.
W przypadku prawa do sprostowania danych, nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą
prawo zamówień publicznych,
c) osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez
Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
d) prawa, o których mowa w art. 17 i 22 RODO ze względu na brak spełnienia określonych w nich
przesłanek w prowadzonym postępowaniu na wybór najlepszej oferty nie będą realizowane.
8. Podanie danych na potrzeby realizacji celów wskazanych powyżej jest obowiązkowe, a obowiązek podania
danych osobowych wynika z ustawy prawo zamówień publicznych i jest związany z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania określonych danych jest brak możliwości
udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw: prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18
RODO. W przypadku realizacji żądania określonego w art. 18 RODO, ograniczenie przetwarzania
danych będzie realizowane dopiero po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00
Miejsce składania ofert: https://wsse-gdansk.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSSE/ZP/03/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa energii elektrycznej na rok 2025 do budynków Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę: Cena oferty - 100 % Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1pkt.) Sposób oceny ofert na podstawie ww. kryteriów: Kryterium ,,Cena" (C): W ramach ww. kryterium badana oferta otrzyma liczbę punktów wynikającą z działania: C = Cmin/Cb x 100 pkt,gdzie: C - ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta w badanym kryterium, Cmin - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) brutto, 100 pkt - wartość stała. Ocenie w ramach kryterium ,,cena brutto" podlegać będzie cena ofertowa brutto podana w Formularzu ofertowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu:
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie
obowiązującą koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną
przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (tj.
Dz.U. z 2024 r. poz. 266).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą (aktualne na dzień składania ofert) Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze
wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt 1, 2 oraz 5
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wezwie Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
- Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
Ustawy) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego to tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru
stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ).
-Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp (b) art. 108 ust. 1 pkt 4
Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art.
109 ust. 1 pkt 2 lit a) Pzp, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które
wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 Pzp, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za
wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem.
-Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
-Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - (wzór oświadczenie Wykonawcy stanowi
Załącznik nr 5 do SWZ).
Uwaga!
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty, o których mowa
powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. V Zamawiający
przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
- kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną
wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo
Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 266).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w § 9 zał. nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę: Cena oferty - 100 % Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w (%) zostanie wyrażona w punktach (1% = 1pkt.) Sposób oceny ofert na podstawie ww. kryteriów: Kryterium ,,Cena" (C): W ramach ww. kryterium badana oferta otrzyma liczbę punktów wynikającą z działania: C = Cmin/Cb x 100 pkt,gdzie: C - ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta w badanym kryterium, Cmin - najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych, Cb - cena oferty badanej (rozpatrywanej) brutto, 100 pkt - wartość stała. Ocenie w ramach kryterium ,,cena brutto" podlegać będzie cena ofertowa brutto podana w Formularzu ofertowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-25

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.