opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | 1/4/CH/2024 Letnie oczyszczanie chodników przy budynkach komunalnych oraz budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM W LUBAWCE |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej ul. Zielona 12 58-420 Lubawka powiat: kamiennogórski https://platformazakupowa.pl/transakcja/915585 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubawka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1/4/CH/2024 Letnie oczyszczanie chodników przy budynkach komunalnych oraz budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM W LUBAWCE Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 Stawka oczyszczania letniego Proszę podać stawkę za 1m2 oczyszczania letniego 1 miesiąc 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLN Gmina Lubawka Plac Wolności 1 58-420, Lubawka (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Dokument nr: ID 915585, 1/4/CH/2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/915585 Składania : 23-04-2024 14:00:00 Otwarcia : 23-04-2024 14:05:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja Szanowni Państwo, Zakład Gospodarki Miejskiej w Lubawce przy ul. Zielonej nr 12. zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym na letnie i zimowe oczyszczanie chodników przy budynkach komunalnych oraz budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie ZGM W LUBAWCE. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.). I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: letnie oczyszczanie chodników w budynkach komunalnych oraz w budynkach gdzie występują wspólnoty mieszkaniowe będących w zarządzie Zamawiającego. Letnie oczyszczanie chodników obejmuje sześć miesięcy: od 01.05.2024 do 31.10.2024r. 2. Łączna powierzchnia chodników przewidziana do oczyszczania w ramach niniejszego zadania to: Zadanie Nr I. Budynki wspólnot mieszkaniowych - oczyszczanie letnie: 2 136,99 m2 Zadanie Nr II. Budynki komunalne - oczyszczanie letnie: 661, 62 m2 2.1. W zakresie letniego utrzymania chodników, będą wykonywane następujące czynności: mechaniczne lub ręczne oczyszczanie chodników o nawierzchni chodnikowej przeznaczonej dla ruchu pieszego w ramach bieżącego utrzymania chodników mające na celu oczyszczanie nawierzchni chodników z zanieczyszczeń stałych powstałych w trakcie eksploatacji. 3. Wykazane powierzchnie chodników mogą ulec zmianie w przypadku wyjęcia określonego chodnika lub jego części spod administracji Zamawiającego lub wzięcia określonego chodnika w administrację Zmawiającego. 4. Miejsce realizacji zamówienia obejmuje: - miasto Lubawka oraz miejscowość: Chełmsko Śląskie. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego. Komunikaty Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Wyślij wiadomość do zamawiającego Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 3 Termin realizacji - Do dnia 31.10.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 4 Wykaz wykonanych usług - Wykaz zrealizowanych/realizowanych usług w latach 2021 do nadal a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Załacznik nr 2 - wyk [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 5 Wykaz sprzętu - Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Załacznik nr 2 - wyk [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 6 Oświadczenie wykonawcy - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Załącznik nr 3 Oświa [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 7 Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Załacznik nr 4 Oświa [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 8 Klauzula RODO - Klauzula RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Załacznik nr 5- Klau [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 9 Wzór umowy - Wzór umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Załącznik nr 6 wzór [...].docx (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki 10 Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczeni (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0) × Załączniki Instrukcja pakowania i podziału plików Zatwierdź pliki Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej ul. Zielona 12 58-420 Lubawka Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days |
© eurobudowa.pl 2004-2024