Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż suwnic pomostowych oraz udział w odbiorze UDT suwnic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż suwnic pomostowych oraz udział w odbiorze UDT suwnic

Data zamieszczenia: 2024-04-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: J.P.S. SERWIS SP. Z O.O
PORTOWA 9b
47-205 Kędzierzyn-Koźle
powiat: kędzierzyńsko-kozielski
511932026
stanislaw.chyla@jpsserwis.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188165
Województwo: opolskie
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Wadium: ---
Nr telefonu: 511932026
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/J.P.S SERWIS/BGK/2024 na dostawę i montaż 2 szt. suwnic pomostowych oraz udział w odbiorze UDT suwnic
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.32-IP.03-0153/23 - Wdrożenie nowej technologii produkcji przesiewaczy wibracyjnych typu PWE o innowacyjnych cechach

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3/J.P.S SERWIS/BGK/2024

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 2 szt. suwnic pomostowych oraz udział w odbiorze UDT suwnic, o parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej:
1.
Suwnica natorowa, dwudźwigarowej o udźwigu Q=20T - 1 szt. :
- Rozpiętość suwnicy zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną;
- Wysokość podnoszenia: min 8,5m max 9,5m;
- Wysokość dźwigara od poziomu 0 hali min 8,5m
- Sterowanie: radiowe - wykonanie do pracy w hali
- System malarski wg ISO 12944, dla kategorii korozyjności C2
- Ogranicznik udźwigu;
- Falownik na podnoszeniu (Enkoder do wykrywania uślizgów ciężaru);
- energooszczędny system silników jazdy wciągnika umożliwiający płynną regulację obrotów silnika;
- energooszczędny system silników jazdy mostem umożliwiający płynną regulację obrotów silnika;
- Czujnik zbliżeniowy z całkowitym zatrzymaniem (na wciągarce i suwnicy);
- Awaryjne sterowanie z wędki;
- Klakson;
- Światło ostrzegawcze;
- Wyłącznik krańcowy podnoszenia na podnoszeniu (4 styki robocze): zatrzymanie podnoszenia, zatrzymanie opuszczania, zwolnienie podnoszenia, styk bezpieczeństwa podnoszenia;
- Prędkość jazdy min 20m/min drugi bieg;
- Prędkość podnoszenia min 4m/min drugi bieg;
- Prędkość jazdy mostem suwnicy min 40m/min drugi bieg;
- Dźwigar typu skrzynkowego.
2.
Suwnica natorowa, jednodźwigarowa o udźwigu Q=8T - 1 szt:
- Rozpiętość suwnicy zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną;
- Wysokość podnoszenia min 8,5m max 9,5m;
- Wysokość dźwigara od poziomu 0 hali min 8m;
- Sterowanie radiowe - wykonanie do pracy w hali
- System malarski wg ISO 12944, dla kategorii korozyjności C2;
- Ogranicznik udźwigu;
- Falownik na podnoszeniu (Enkoder do wykrywania uślizgów ciężaru);
- energooszczędny system silników jazdy wciągnika umożliwiający płynną regulację obrotów silnika;
- energooszczędny system silników jazdy mostem umożliwiający płynną regulację obrotów silnika;
- Czujnik zbliżeniowy z całkowitym zatrzymaniem (na wciągarce i suwnicy);
- Awaryjne sterowanie z wędki;
- Klakson;
- Światło ostrzegawcze;
- Wyłącznik krańcowy podnoszenia na podnoszeniu (4 styki robocze): zatrzymanie podnoszenia, zatrzymanie opuszczania, zwolnienie podnoszenia, styk bezpieczeństwa podnoszenia;
- Prędkość jazdy min 20m/min drugi bieg;
- Prędkość podnoszenia min 4m/min drugi bieg;
- Prędkość jazdy mostem suwnicy min 40m/min drugi bieg;
- Dźwigar typu skrzynkowego.
3. Montaż suwnic na torowisku wraz z rozruchem, w tym zagwarantowanie podnośników nożycowych lub teleskopowych z dopuszczeniem UDT, na czas montażu suwnic i zapewnienia urządzeń dźwigowych niezbędnych do rozładunku i montażu suwnic.
4. Dostawę oraz montaż linii zasilającej w postaci szynoprzewodu o długości 36m dla dwóch naw.
5. Wykonanie pomiarów elektrycznych suwnicy wraz z przeprowadzeniem rozruchu i prób pomontażowych, w tym:
- wynajęcia, dostawy oraz organizacji transportu wewnętrznego (w tym wynajmu urządzeń dźwigowych i transportowych) obciążeń testowych (110%, 125% udźwigu suwnicy) potrzebnych do wykonania prób montażowych i odbiorowych UDT,
- zapewnienia podnośników nożycowych lub teleskopowych z dopuszczeniem UDT na czas odbioru UDT urządzeń.
6. Przygotowanie poświadczenia wykonania montażu, deklaracji zgodności WE i dokumentacji odbiorowej zgodnie z przepisami UDT.
7. Udział w odbiorze UDT.
8. Dostęp do infolinii serwisowej 24h / 7dni w tygodniu.
Wraz z ofertą wymagany jest schemat wraz z podaniem dokładnych gabarytów suwnic i specyfikacją oraz szkic usytuowania suwnicy w hali
na podstawie rzutu hali (załącznik nr 4 do postępowania).
Urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane i nieregenerowane.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie obowiązujące na dzień składania ofert normy bezpieczeństwa przewidziane dla tego typu urządzeń, wymagane atesty i certyfikaty. Wykonawca zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć wszelkie niezbędne dokumenty, w tym dokumentację techniczną dopuszczającą urządzenie (wymienione w opisie przedmiotu zamówienia) do stosowania na terenie Polski z aktualnym stanem prawnym w tym deklarację CE.
W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawcy muszą udowodnić w składanej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym.
DODATKOWE WYMAGANIA:
- Dostawca jest zobowiązany do wykonania niezbędnych czynności w celu prawidłowego działania urządzenia, tj.: ich dostawę, instalację, rozruch i przeszkolenie oraz deklaracji CE.
- Dostawca jest zobowiązany do przygotowania dokumentów odbiorów dostarczonego urządzenia na nośnikach elektronicznych.
- Ze względu na serwis i dostępność części zamiennych poniższe części składowe obu suwnic:
- dźwigary,
- czołownice
- oraz wciągarka
mają pochodzić od producenta suwnic.
- Wszystkie mechanizmy suwnicy (podnoszenie, jazda wciągnika, jazda suwnicy) muszą być wyposażone w falownik.
- Dostawca jest zobowiązany do zgłoszenia odbioru UDT, tj. przygotowania i przesłania zgłoszenia, kompletacji i wydruku dokumentów odbiorowych min 2 egz., wysyłki dokumentów.
- Dostawca odpowiada za pozytywny odbiór przez UDT, w części objętej niniejszym zamówieniem,
- Dostawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia związanego z obsługą urządzenia dla pracowników w wymiarze min. 3 dni roboczych.
- Dostawca zobowiązany jest do uwzględnienia wytycznych Zamawiającego co do umiejscowienia sprzętu przy montażu oraz innych wymagań wynikających z instrukcji lub gwarancji urządzeń.
- Zamawiający dopuszcza płatności częściowe za wykonanie zamówienia, zaliczkę: 30% przed dostawą, 30% po dostawie, 30% po montażu, 10% - płatność końcowa. Płatność końcowa będzie wynosić min. 10% wartości zamówienia po dostarczeniu, instalacji i prawidłowym uruchomieniu urządzenia.
Jednocześnie informujemy, że Zamawiający przygotowuje się do budowy hali, która ma być miejscem docelowej pracy dostarczanego urządzenia. Ukończenie hali przewidywane jest na lipiec 2025. Dostawca jest zobowiązany do porozumienia się z Zamawiającym w tej kwestii przed transportem w celu ustalenia szczegółów montażu.
Zamawiający zobowiązuje się do możliwości magazynowania przedmiotu dostawy na własny koszt nie dłużej niż do czasu pisemnego poinformowania Wykonawcy o gotowości przekazania terenu do montażu maszyny.
Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia pomiaru geodezyjnego zamontowanego torowiska suwnicy.
Okres gwarancji
min 24 m-ce

CPV: 42000000-6, 42400000-0

Dokument nr: 2024-63235-188165, 3/J.P.S SERWIS/BGK/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-24

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
opolskie
Powiat
kędzierzyńsko-kozielski
Gmina
Kędzierzyn-Koźle
Miejscowość
Kędzierzyn-Koźle

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów, danych teleadresowych, zmiany przepisów prawa, wynagrodzenia i terminu płatności), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej
z Wykonawcą, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego postępowania.
2. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, a ponadto będą one mogły być wprowadzone w szczególności w następujących przypadkach i zakresie:
1) zmiany istotnych regulacji prawnych,
2) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania inwestycji w całości lub w części,
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą lub Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
4) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej (za działania siły wyższej uznaje się np. epidemie, pandemie, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne, mające bezpośredni wpływ na wykonanie przedmiotu umowy).
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy:
- jeżeli zmiana jest konieczna z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty,
- z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z przedłużających się procedur uzyskania uzgodnień, opinii lub decyzji administracyjnych,
- jeżeli zmiany będą następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
w szczególności: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian
w dokumentacji,
- jeżeli zmiany będą następstwem działań organów sądowych lub administracyjnych,
w szczególności dotyczących:
? przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.,
? odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
? konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy,
- jeżeli wystąpi konieczność dokonania zamiennych robót lub ich części, wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego- jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego,
- jeżeli wystąpią okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej (za działania siły wyższej uznaje się np. epidemie, pandemie, stany wyjątkowe, klęski żywiołowe, zdarzenia losowe, katastrofy, strajki generalne lub lokalne, i inne, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy).
- Jeżeli wystąpią obiektywne opóźnienia w dostawie materiałów bądź surowców niezbędnych do wykonania i dostarczenia przedmiotu zamówienia'
- Jeżeli wystąpią przesunięcia w budowie i wykończeniu hali, w której umiejscowiony będzie przedmiot zamówienia,
6) Zmiana terminu skutkuje przedłużeniem o czas odpowiadający okresowi ich występowania.
7) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu wykonania umowy:
- Zmiany technologiczne wywołane w szczególności:
? Niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów,
? Pojawieniem się na rynku nowych materiałów nowszej generacji pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
? Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji przetargowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
? Koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
? Konieczność zmian technologicznych prowadzących do obniżenia kosztów eksploatacji urządzeń.
8) W przypadku zmian formalno-organizacyjnych.
9) Zamawiający dopuszcza zmiany terminów płatności, wysokości zaliczek/płatności częściowych.
3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
- wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie;
4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Zawarcie aneksu do Umowy z dostawcą z jakichkolwiek przyczyn wymaga ich bezwzględnej akceptacji przez obie strony umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki:
Posiadają wiedzę i doświadczenie zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczył i zamontował co najmniej cztery suwnice o nośności min 20T.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą ,,spełnia-nie spełnia", w oparciu
o informacje zawarte w oświadczeniu Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 3.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na etapie oceny ofert, dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty oraz dokumenty potwierdzające spełnienie powyższego warunku, w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1) Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
do zapytania ofertowego.
2) Należy również dostarczyć załącznik nr 2 stanowiący oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych oraz załącznik nr 3 stanowiący oświadczenie o warunkach udziału w postępowaniu.
3) Wraz z ofertą wymagany jest schemat suwnic wraz z podaniem dokładnych gabarytów oraz specyfikacją i szkicem usytuowania w hali.
4) Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez Dostawcę bądź osobę upoważnioną do reprezentowania Dostawcy bądź podpisane elektronicznie przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Dostawcy.
Dostawca zobowiązany jest do uwzględnienia wytycznych Zamawiającego oraz wszystkich dodatkowych wymagań potrzebnych do zrealizowania kompletnego, bezpiecznego, niezawodnego, zgodnego z warunkami gwarancji oraz obowiązującymi przepisami i normami przedmiotu zakupu.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-16
Data ostatniej zmiany
2024-04-16 15:03:52

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
a) Cena całkowita netto za realizację zamówienia - 80 pkt,
(W przypadku podania ceny netto w innej walucie niż PLN wartość do PLN będzie przeliczana wg średniego kursu NBP podanego na dzień oceny ofert).
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
b) Okres gwarancji - liczony od dnia uzyskania pozytywnej decyzji UDT(w miesiącach)- 20 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
STANISŁAW CHYLA
tel.: 511932026
e-mail: stanislaw.chyla@jpsserwis.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.