Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
al. Jana Pawła II 78
31-571 Kraków
powiat: Kraków
Tel. 12 683 10 52, tel. 12 683 15 89
tadeusz.jozefczyk@awf.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 12 683 10 52, t
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji układów chłodzących, urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia.
3.3. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania częściowe.

Dokument nr: K-2.381/21/BIP/2024

Otwarcie ofert: 9.2. Otwarcie ofert odbędzie się 19.04.2024 r. do godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego AWF Kraków Al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków, pokój 305.

Składanie ofert:
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
9.1. Oferty należy składać do dnia 19.04.2024 r. do godz. 10:00 w następującej formie:
Skan dokumentów podpisanych przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub osobistym lub zaufanym osoby uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy należy przesłać mailem na adres tadeusz.jozefczyk@awf.krakow.pl

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
5.1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 12 miesięcy licząc od dnia 01.05.2024 roku.
5.2. Terminy przeglądów konserwacyjnych urządzeń wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych podane są w tabeli załącznika nr 1A, 1B, 1C , 1D do ogłoszenia.
5.3. Zakupu materiałów eksploatacyjnych do wymiany należy dokonać w terminach zgodnych z terminami przewidzianymi na wykonanie przeglądów konserwacyjnych urządzeń wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych - (zał. nr 2A, 2B, 2C, 2D do ogłoszenia).

Wymagania:
o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych
(bez podatku VAT)
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane
z postępowaniem: www.awf.krakow.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn.zm). Zamówienie zostaje udzielone w trybie dla zamówień o wartości szacunkowej poniżej 130 000,00 zł netto bez podatku VAT.
3.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców; oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
4.1. Dla każdego zadania częściowego Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj. spełnia warunek doświadczenia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4.2. Dla zadania nr 1:
4.2.1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert świadczył usługi konserwacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych i urządzeń klimatyzacyjnych wskazanych w zadaniu nr 1 dla co najmniej dwóch podmiotów.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług (załącznik nr 5 do Ogłoszenia)
i dowodów (np. referencje).
4.2.2 Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej 3 osobami wykonującymi przedmiot umowy, wskazanymi w wykazie osób, które powinny posiadać:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z aktualnym zaświadczeniem
o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów - co najmniej 1 z 3 osób.
b) Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 i grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru - wyłącznie dla 2 z 3 osób, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość, iż jedna osoba będzie miała uprawnienia na stanowisku dozoru, a druga na stanowisku eksploatacji.
c) certyfikat F - GAZ o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 15 maja 2015r o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj.dz. U. 2020 poz. 2065) - co najmniej 1 z 3 osób.
d) Aktualny certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia dla grupy urządzeń MR.SLIM. wydany przez Mitsubishi Electric Europe B.V. - co najmniej 1 z 3 osób.
e) Aktualny certyfikat/autoryzację serwisową na klimatyzatory VRF/Split/Multi/Sky Air na czynnik R32 i R410A firmy DAIKIN - co najmniej 1 z 3 osób.
f) aktualne badania BHP - każda z 3 osób.

Ocena spełniania w/w wymogu będzie dokonana na podstawie wykazu osób (załącznik nr 4 do ogłoszenia) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty kserokopie świadectw kwalifikacyjnych osób realizujących zamówienie.
4.3. Dla zadania nr 2:
4.3.1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert świadczył usługi konserwacji central basenowych CALOREX, wentylacyjno-klimatyzacyjnych i urządzeń klimatyzacyjnych wskazanych w zadaniu nr 2 dla co najmniej dwóch podmiotów.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług (załącznik nr 5 do Ogłoszenia)
i dowodów (np. referencje).
4.3.2 Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej 2 osobami wykonującymi przedmiot umowy, wskazanymi w wykazie osób, które powinny posiadać:
a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z aktualnym zaświadczeniem
o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów - co najmniej 1 z 2 osób.
b) Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 i grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru - każda z 2 osób przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość, iż jedna osoba będzie miała uprawnienia na stanowisku dozoru, a druga na stanowisku eksploatacji.
c) certyfikat F - GAZ o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 15 maja 2015r o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. DZ. U. 2017 poz. 1951 ze zm.) - co najmniej 1 z 2 osób.
d) aktualne badania BHP - każda z 2 osób

Ocena spełniania w/w wymogu będzie dokonana na podstawie wykazu osób (załącznik nr 4 do ogłoszenia) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty kserokopie świadectw kwalifikacyjnych osób realizujących zamówienie.
4.4. Dla zadania nr 3:
4.4.1 Wykonawca wykaże, ze posiada aktualny certyfikat lub autoryzacje firmy STULZ uprawniające do konserwacji i napraw przedmiotowych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych.
4.4.2 Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej 2 osobami wykonującymi przedmiot umowy, wskazane w wykazie osób, powinny posiadać:
a) Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 i grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru - każda z 2 osób przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość, iż jedna osoba będzie miała uprawnienia na stanowisku dozoru, a druga na stanowisku eksploatacji.
b) certyfikat F - GAZ o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 15 maja 2015 r o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. DZ. U. 2017 poz. 1951 ze zm.) - co najmniej 1 z 2 osób.
c) aktualne badania BHP - każda z 2 osób

Ocena spełniania w/w wymogu będzie dokonana na podstawie wykazu osób (załącznik nr 4 do ogłoszenia) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty kserokopie świadectw kwalifikacyjnych osób realizujących zamówienie oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu lub autoryzacji.
4.5. Dla zadania nr 4:
4.5.1 Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej 2 osobami wykonującymi przedmiot umowy, wskazanymi w wykazie osób, które powinny posiadać:
a) Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 i grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru -dla każdej z 2 osób, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość, iż jedna osoba będzie miała uprawnienia na stanowisku dozoru, a druga na stanowisku eksploatacji.
b) Autoryzację Serwisu Gwaranta (od producenta FRAPOL Sp. Z o.o. z siedzibą przy ul. Mierzeja Wiślana 8, 30-832 Kraków) - wyłącznie dla 1 z 2 osób.
c) aktualne badania BHP - każda z 2 osób.

Ocena spełniania w/w wymogu będzie dokonana na podstawie wykazu osób (załącznik nr 4 do ogłoszenia) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty kserokopie świadectw kwalifikacyjnych osób realizujących zamówienie oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu autoryzacji.
6. WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ DOSTARCZY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY
L.p.
Wymagany dokument
1
Formularz oferty - załącznik nr 2 do ogłoszenia
2
Kalkulacja ofertowa wykonania przeglądów konserwacyjnych urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D
3
Kalkulacja ofertowa wymiany materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - załącznik nr 2A, 2B, 2C, 2D
4
Wykaz osób - załącznik nr 4 dla każdego zadania osobno
5
kserokopie świadectw kwalifikacyjnych
6
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
7
Parafowany projekt umowy - odpowiednio załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D
8
Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
9
Kserokopie certyfikatu lub autoryzacje firmy STULZ (dla zadania nr 3)
10
Wykaz usług (dla zadania nr 1 i zadania nr 2) wraz z dowodami należytego wykonania (referencje)
11
Aktualny certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia dla grupy urządzeń MR.SLIM. wydany przez Mitsubishi Electric Europe B.V. (dla zadania nr1)
12
Aktualny certyfikat/autoryzację serwisową na klimatyzatory VRF/Split/Multi/Sky Air na czynnik R32 i R410A firmy DAIKIN
13
Autoryzację Serwisu Gwaranta (od producenta FRAPOL Sp. Z o.o. z siedzibą przy ul. Mierzeja Wiślana 8, 30-832 Kraków) (dla zadania 4)
14
Zaparafowana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych - załącznik nr 8 do ogłoszenia
15
Zaparafowane oświadczenie - załącznik nr 9 do ogłoszenia
8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
8.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedno lub na dwa, trzy lub cztery zadania częściowe.
8.2. Wykonawca złoży ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
8.3. Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia.
8.4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8.5. Oferta musi być napisana w języku polskim.
9.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
1.
10.1. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
10.2. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia (w tym dojazdy) oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
10.3. W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 168).
10.4. Cenę oferty należy określać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
10.5. Wykonawca wypełni wszystkie tabele i pozycje kalkulacji ofertowych (dotyczących przeglądów i zakupu materiałów) zawartych w odpowiednich załącznikach
w zależności od zadania częściowego, na które Wykonawca składa ofertę. Następnie Wykonawca zsumuje kwoty wszystkich kalkulacji (tj. kalkulacja za przeglądy + kalkulacja za dostawę materiałów), a następnie tą sumę Wykonawca przeniesie do formularza oferty dla każdego zadania częściowego oddzielnie i tą cenę przyjmie Zamawiający do oceny ofert. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji kalkulacji będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z opisem przedmiotu zamówienia.
10.6. Zamawiający przyjmie do oceny ofert cenę brutto wpisaną w formularzu oferty (załącznik nr 2 do ogłoszenia) za każde z zadań częściowych, na które Wykonawca składa ofertę.
10.7. Cenę należy podać w złotych polskich.
10.8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
10.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11. KRYTERIUM OCENY OFERT
11.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium:
cena 100%
Cena (koszt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
12. TERMINY PŁATNOŚCI
12.1. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury.
12.2. Szczegóły dotyczące wynagrodzenia zawarte są w projekcie umowy.
13. POSTANOWIENIA UMOWY
13.1 Istotne postanowienia umowy zawierają projekty umów, stanowiące załączniki do ogłoszenia nr: 3A, 3B, 3C, 3D odpowiednio dla danego zadania częściowego.
14. WYBÓR OFERTY I UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
14.1. Zamawiający dokona wyboru oferty zgodnej z treścią niniejszego ogłoszenia, opisem przedmiotu zamówienia oraz najkorzystniejszej zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert.
14.2. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zawartej umowy.
14.3. Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (BIP) informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu udzielił zamówienia albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia.

Kontakt:
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ
7.1. W zakresie formalnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest:
mgr Tadeusz Józefczyk, tel. 12 683 10 52, e-mail: tadeusz.jozefczyk@awf.krakow.pl
7.2. W zakresie merytorycznym osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcą są:
mgr inż. Grzegorz Gradoś, tel. 12 683 15 89, e-mail: grzegorz.grados@awf.krakow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.