Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach programu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach programu

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
ul. Hoża 13a
00-528 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. +48 22 277 42 00, tel.: +48 885 523 963, tel.: +48 885 523 966
kontakt@zzw.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 22 277 42 0
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się z prośbą o złożenie oferty na: Opracowanie koncepcji, organizację i przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach programu ,,W koronach miasta".
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji, organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych w ramach programu ,,W koronach miasta" w Pawilonie Edukacyjnym Kamień (PEK) oraz na terenie Warszawy, wg specyfikacji:
1) Przygotowanie i przeprowadzenie 8 spacerów dendrologicznych po warszawskich parkach lub innych terenach, będących pod opieką Zarządu Zieleni m.st. Warszawy według schematu:
a) przygotowanie programu każdego spaceru - spacery powinny koncentrować się na zagadnieniach dendrologiczny i być uzupełnione o szerszy kontekst danej przestrzeni np. historyczny, przyrodniczy, społeczny;
b) realizacja spacerów przez osobę/osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do programu, trwające min. 60 min. I max. 120 min. każdy. Do wybranych spacerów Zamawiający wydeleguje pracownika, który będzie informował uczestników o działaniach Zamawiającego względem danego terenu zieleni oraz odpowiadał na pytania uczestników;
c) realizacja spacerów: 5 spacerów w okresie od maja do 31 sierpnia, w tym 2 dwa spacery w formie gry terenowej dedykowanej osobom w wieku 12+, 3 spacery w okresie od września do 17 listopada, w tym jeden podczas pikniku dendrologicznego w dniu 5.10.2024 r.
2) Organizacja 4 działań aktywizujących/animujących na terenie Pawilonu Edukacyjnego Kamień (ul. Wybrzeże Puckie 1) lub w miejscu na terenie m.st. Warszawy wskazanym przez Zamawiającego według schematu:
a) 4 działania aktywizujące/animujące mieszkańców podczas pikniku dendrologicznego w dniu 5 października 2024 roku w tematyce nawiązującej do drzew. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu w/w wydarzenia i powiadomienie o tym fakcie Wykonawcy najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym wydarzeniem.
b) Preferowane aktywności: warsztaty o tematyce przyrodniczej, roślinnej, zero-waste, animacje o charakterze edukacyjnym, np. autorska gra terenowa, warsztat z budowania budek lęgowych, drzeworyt, etc.;
c) Każde z zaplanowanych działań powinno trwać minimum 4 godz. (+ czas wliczony na przerwę techniczną) i uwzględniać obsługę minimum 100 osób;
d) Zapewnienie aranżacji, montażu i demontażu stoisk w dniu realizacji działań aktywizujących;
e) Zapewnienie personelu do obsługi stoisk, przypisanych do poszczególnych działań, w liczbie adekwatnej do planowanego programu;
3) Organizacja i przeprowadzenie 5 spotkań Storytelling trwających nie krócej niż 45min. i nie dłużej niż 90 min. Przez Storytelling zamawiający rozumie żywą opowieść w obszarze tematyki przyrodniczej, ekologicznej, związanej z fauną i florą nadwiślańską, kulturą słowiańską, relacji człowieka z naturą:
a) Realizacja 5 spotkań Storytelling: w okresie od 18 maja do 17 listopada, w tym jednego podczas Nocy Muzeów w Pawilonie Edukacyjnym w dniu 18.05.2024 r. o godz. 21:00-21:45 oraz jednego podczas Nocy Kupały w Pawilonie Edukacyjnym w dniu 22.06.2024 r. o godz. 21:00-21:45 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów w/w wydarzeń i powiadomienie o tym fakcie Wykonawcy najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowanym wydarzeniem.
4) Zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkań, spacerów i działań aktywizujących/animujących.
5) Zapewnienie książek o tematyce dendrologicznej:
a) 5 egzemplarzy książki opowiadającej o drzewach i ich mieszkańcach, czyli zwierzętach związanych z nimi. Wykonawca przedstawi dwa tytuły do wyboru.

6) Zapewnienie 7 oryginalnych, 100 % certyfikowanych olejków eterycznych o pojemności 10 ml: sosna, świerk, cedr, cytryna, mięta, lawenda, geranium.
7) Zapewnienie pomocy naukowych o tematyce dendrologicznej, wykonanych z drewna:
a) Drewniana układanka z przekrojem pnia drzewa, ukazująca jego warstwy, opis budowy, minimalne wymiary: 39 cm x29 cm.
b) Drewniana układanka z drzewami iglastymi leśnymi, minimalne wymiary: 28 cm x 21 cm.
c) Drewniana układanka przedstawiająca cykl życia sosny, minimalne wymiary: 29 cm x 25 cm.
d) Drewniana układanka przedstawiająca budowę całego drzewa, minimalne wymiary: 33 cm x 23 cm.
e) Drewniana układanka z ośmioma gatunkami motyli, występującymi w Polsce.

8) Opracowania projektu graficznego, wykonanie oraz dostawa wraz z rozładunkiem do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego 100 sztuk koszulek według specyfikacji:
a) kolor: zielony - military green
b) rozmiary unisex: 15 x S, 30 x M, 25 x L, 20 x XL, 10x XXL,
c) dekolt okrągły,
d) klasyczny krótki rękawek (nie skrócony)
e) tkanina: bawełna min. 80 % bawełny czesanej ring-spun, gramatura minimalna materiału 200g/m2, wzmocniony szew na ramieniu, obszycie dekoltu, taśma na karku, szwy boczne,
f) nadruk full color uwzględniając CMYK lub PANTON według projektu ustalonego z Zamawiającym, pole zadruku na froncie i tyle nie większe niż ok 30 x 30 cm, pole zadruku na rękawku ok 4 x 8 cm,
g) pakowanie wg rozmiarów bez użycia opakowań foliowych oraz w zbiorczy karton zabezpieczony do transportu,
h) karton zbiorczy opisany zawartością w zakresie rozmiarów i liczby sztuk,
i) wykonanie egzemplarza próbnego do akceptacji Zamawiającego;
9) Zapewnienie materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkań, spacerów i działań aktywizujących/animujących.
10) Opracowanie harmonogramu i propozycji tematycznej wszystkich działań, których dotyczy Przedmiot wyceny.
11) Prowadzenie zapisów na spotkania i spacery.
12) Sprawozdawczość z przeprowadzonych działań, których dotyczy Przedmiot wyceny - opis zrealizowanego tematu (co w danym dniu się wydarzyło, reakcje uczestników), liczba uczestników. Raport z przeprowadzonych działań będzie przesyłany na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail w każdy pierwszy dzień roboczy po przeprowadzonym działaniu wraz z zapowiedzią - opisem tematu kolejnego działania wraz z linkiem do zapisu w przypadku wydarzeń wymagających listy uczestników, zdjęcia promocyjnego - do wykorzystania przez Zamawiającego celem tworzenia wydarzeń na mediach społecznościowych.
13) Wykonawca musi wziąć pod uwagę stały charakter realizacji i koniczność zapewnienia prowadzącego na wszystkie działania, których dotyczy Przedmiot wyceny. Działania mogą być prowadzone przez jednego prowadzącego (chyba, że Wykonawca w opisie zajęć założy inaczej), jednak Wykonawca powinien w ofercie zaproponować dostępność minimum 2 prowadzących na czas realizacji całego cyklu, którzy mogą prowadzić zajęcia wymiennie oraz zastępować się np. w przypadku choroby.

Dokument nr: 106/WZP/2024

Składanie ofert:
8. Termin i miejsce złożenia oferty
1) Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres kontakt@zzw.waw.pl oraz DW: lolecka@zzw.waw.pl w terminie do 26.04.2024 do godz. 14.00 oraz w wersji oryginalnej podpisanej przez osoby właściwe do reprezentowania w ustalonym dniu podpisania umowy.

Miejsce i termin realizacji:
j) termin realizacji dostawy do 30.06.2024 r.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonawca przeprowadzi wszystkie działania związane z organizacją wydarzeń w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 17 listopada 2024 r.

Wymagania:
1. Tryb udzielenia zamówienia
1) Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.), dalej jako ,,ustawa".
2) Wykonawcom na czynności Zamawiającego podejmowane w niniejszym postępowaniu nie przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w ustawie.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego do czasu upływu terminu składania ofert.
4) Zamawiający informuje, iż niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, nie jest również aukcją lub przetargiem w rozumieniu art. 70 1 Kodeksu cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdej chwili bez podania przyczyny. W związku z powyższym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie w stosunku do Zamawiającego o zawarcie umowy. Powyższe dotyczy również sytuacji,
w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie będzie mógł jej zwiększyć do kwoty oferty najkorzystniejszej.
6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego zachodzą przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej jako ,,specustawa"), tj.:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/20061 i rozporządzeniu 269/20142 (dalej łącznie jako ,,wykazy") albo wpisanego na listę sankcyjną prowadzoną przez ministra spraw wewnętrznych i administracji, o której mowa w art. 2 ust. 1 specustawy (dalej jako ,,lista");
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy.
8) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zweryfikuje czy Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej oraz beneficjent rzeczywisty lub jednostka dominująca tego Wykonawcy, figuruje na liście lub w wykazach, o których mowa w pkt 7) powyżej.
9) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) Wykonawca nie spełnia wymagań określonych w zapytania ofertowym,
c) oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) oferta zawiera rażąco niską ceną w rozumieniu art. 224 ust. 1 ustawy,
e) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
f) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.
10) Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienia treści złożonej oferty,
w szczególności w zakresie podejrzenia złożenia oferty zawierającej rażąco niską cenę.
11) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie dopełnia wymaganych do zawarcia umowy formalności, w szczególności nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub nie przedkłada wymaganych dokumentów, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

3. Wymagania względem Wykonawcy
1) Minimum dwa zrealizowane projekty z zakresu edukacji przyrodniczej w okresie ostatnich 5 lat.
2) Zapewnienie wszelkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia działań, których dotyczy Przedmiot wyceny wraz z ich transportem, montażem i demontażem.
3) Zapewnienie minimum dwóch edukatorów mających doświadczenie w prowadzeniu działań edukacyjnych w podobnej tematyce, poparte referencjami za przeprowadzone zajęcia edukacyjne.

4. Zamawiający zapewnia
Zamawiający zapewni rekwizyty edukacyjne (ekologiczne koło fortuny, makiety drzew, roślin i ptaków), sprzęt wspomagający prowadzenie zajęć (rzutnik, mikrofon, nagłośnienie) do dyspozycji edukatora oraz wyposażenie niezbędne do przeprowadzenia działań aktywizujących, w tym 2 namioty wystawiennicze, krzesła, leżaki i stoły. Rekwizyty dostępne obecnie na stanie Pawilonu Edukacyjnego Kamień.
5. Sposób przygotowania oferty Wykonawcy
W ofercie należy określić cenę brutto realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona cyfrowo i słownie. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna obejmować kompleks czynności
i kosztów z nimi związanych. Jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną cena brutto powinna zawierać wszystkie obowiązkowe składki i potrącenia.
Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny.
W ofercie należy określić proponowany termin wykonania wszystkich prac, będących przedmiotem zamówienia, przy czym nie może być on dłuższy niż termin określony w pkt 5 zapytania ofertowego.
Do oferty należy dołączyć:
o dokumenty poświadczające doświadczenie w pracy nad projektami edukacyjnymi w zakresie przyrody;
o oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
o opis spacerów dendrologicznych z uwzględnieniem tematów i grup wiekowych opisanych w OPZ;
o propozycję terenów do przeprowadzenia spacerów dendrologicznych wraz z opisem tematu (programem) zgodnie z wytycznymi zawartymi w OPZ;
o opis działań aktywizujących/animujących zgodnie z wytycznymi zawartymi w OPZ;
o zakres tematyczny spotkań Storytelling zgodnie z wytycznymi zawartymi w OPZ;
o informacje o minimum dwóch prowadzących do realizacji cyklu spacerów dendrologicznych wraz z opisem kwalifikacji;
o kosztorys z pozycjami:
- cena jednostkowa spacerów,
- cena jednostkowa działań aktywizujących/animujących,
- cena jednostkowa spotkań Storytelling,
- cena jednostkowa książek o tematyce dendrologicznej,
- cena jednostkowa oryginalnych, 100 % certyfikowanych olejków eterycznych,
- cena jednostkowa pomocy naukowych o tematyce dendrologicznej,
- cena jednostkowa pomocy naukowych o tematyce dendrologicznej, wykonanych z drewna,
- cena jednostkowa pracowania projektu graficznego, wykonania oraz dostawy 100 sztuk koszulek

- suma wszystkich kosztów.
6. Kryteria oceny ofert, ich waga i sposób oceny
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
a) cena (C) - 40 pkt,
b) opis zajęć (O) - 30 pkt,
c) opis/program spacerów (S) - 10 pkt,
d) opis działań aktywizujących/animujących (A) - 10 pkt,
e) doświadczenie (D) -10 pkt,
2) Sposób dokonania oceny:

najniższa zaoferowana cena brutto
3)
C = --------------------------------------------------------- x .......pkt

cena brutto badanej oferty

O =
5 pkt. - opis zajęć odpowiada na zapytanie, ale jest mało szczegółowy i kreatywny
15 pkt. - opis zajęć odpowiada na zapytanie, jest średnio szczegółowy, ale mało kreatywny
20 pkt. - opis zajęć odpowiada na zapytanie, jest średnio szczegółowy i kreatywny
30 pkt. - opis zajęć odpowiada na zapytanie, jest bardzo szczegółowy i kreatywny

S =
5 pkt. - opis spacerów jest mało szczegółowy i skupia się na wąskiej grupie tematycznej, bez uwzględnienia szerszego kontekstu danej przestrzeni
10 pkt. - opis spacerów jest szczegółowy i zawiera uwzględnienie szerszego kontekstu danej przestrzeni

A =
5 pkt. - opis działań odpowiada na zapytanie, jest średnio szczegółowy i średnio kreatywny
10 pkt. - opis działań odpowiada na zapytanie, jest wystarczająco szczegółowy i kreatywny

D=
5 pkt. - udokumentowane dwa projekty z zakresu edukacji przyrodniczej w okresie ostatnich 5 lat
10 pkt. - udokumentowane więcej niż dwa projekty z zakresu edukacji przyrodniczej w okresie ostatnich 5 lat

4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5) Zamawiający dokona obliczeń z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6) Dopuszcza się negocjowanie warunków ofert, w tym ceny, z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w terminie wyznaczonym na ich składanie.
7. Dostęp do informacji publicznej
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż treść niniejszego zamówienia, a w szczególności dane go identyfikujące (ograniczone w przypadku osoby fizycznej do imienia i nazwiska, a w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą - do danych ujawnionych w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), przedmiot zamówienia i wysokość wynagrodzenia podlegają udostępnieniu w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2176 z późń. zm.).
) Oferta złożona po terminie składania ofert nie podlega weryfikacji przez Zamawiającego.
9. Termin związania ofertą
1) Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Uwagi:
12. Ochrona danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz
o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy,
z siedzibą przy ul. Hożej 13a, 00-528 Warszawa (dalej jako ,,ZZW").
2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zarządu Zieleni m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w ZZW za pomocą adresu: daneosobowe@zzw.waw.pl.
Administrator danych osobowych - Zarząd Zieleni m.st. Warszawy - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740).
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Zarządzie Zieleni m.st. Warszawy, tj.:
a) prowadzenia postępowania o udzielenie przez ZZW zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł oraz ewidencjonowania jego przebiegu,
b) prowadzenia ewidencji postępowań o udzielenie przez ZZW zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ZZW przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Zarząd Zieleni m.st. Warszawy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3), tj. przez okres maksymalnie 5 lat, liczony od dnia 1 stycznia następnego roku po zakończeniu postępowania o udzielenie przez ZZW zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne.
6) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
o dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
o dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
o dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy:
o osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
o przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
o Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń;
e) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, nie przysługuje Pani/Panu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
f) ze względu na fakt, iż jedyną przesłanką przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, a Pani/Pana dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
7) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Zarządzie Zieleni m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne w celu wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie przez ZZW zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do prowadzenia określonego powyżej postępowania będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.
9) Pani/Pana dane nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
11. Osoby do kontaktu
Osobami właściwymi do kontaktu w zakresie realizacji zamówienia są: Livia Olecka, e-mail: lolecka@zzw.waw.pl, tel.: +48 885 523 963 oraz Karolina Kwiecień-Łukaszewska, e-mail: kkwiecien@zzw.waw.pl, tel.: +48 885 523 966.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.