Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
Połczyńska
75-815 Koszalin
powiat: Koszalin
sekretariat@zdit-koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: 6 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na ternie Koszalina oraz wykonanie 4 szt. tablic o wymiarach min. 84 x 60 cm i 44 szt. tabliczek znamionowych o wymiarach min. 10 x 8 cm zawierających informację o fakcie dofinansowania projektu przez Województwo Zachodniopomorskie w ramach zadania pn. ,,Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina".
1) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Kretomino - 10 sztuk:
- Ul. Firletki - 3 sztuki,
- Ul. Agrestowa - 1 sztuka,
- Ul. Kaszmirowa - 2 sztuki,
- Ul. Szałwiowa - 3 sztuki,
- Ul. Rolna - 1 sztuka.
2) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Lubiatowo - 9 sztuk:
- Ul. Strusia - 1 sztuka,
- Ul. Ptasia - 1 sztuka,
- Ul. Jastrzębia - 3 sztuki,
- Ul. Światowida - 1 sztuka,
- Ul. Mirtowa - 3 sztuki.
3) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Raduszka - 13 sztuk:
- Ul. Pszeniczna - 3 sztuki,
- Ul. Irysów - 1 sztuka,
- Ul. Fiołków - 1 sztuka,
- Ul. Bratków - 1 sztuka,
- Ul. Łubinów - 1 sztuka,
- Ul. Kocanek - 1 sztuka,
- Ul. Złotych Kłosów - 2 sztuki,
- Ul. Róż - 2 sztuki,
- Ul. Puszczykowa 1 sztuka.
4) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Unii Europejskiej - 12 sztuk:
- Ul. Austriacka - 2 sztuki,
- Ul. Duńska - 1 sztuka,
- Ul. Holenderska - 3 sztuki,
- Ul. Maltańska - 6 sztuk.
Lampy hybrydowe należy zlokalizować zgodnie z zawartymi mapami geodezyjnymi z rozmieszczeniem infrastruktury technicznej podziemnej.
Lampy hybrydowe na Osiedlu Kretomino: Ul. Firletki, Ul. Agrestowa, Ul. Kaszmirowa, Ul. Szałwiowa, Ul. Rolna, Osiedle Raduszka: Ul. Pszeniczna, Ul. Irysów, Ul. Fiołków, Ul. Bratków, Ul. Łubinów, Ul. Kocanek, Ul. Złotych Kłosów, Ul. Róż, Ul. Puszczykowa, Osiedle Lubiatowo: Ul. Strusia, Ul. Ptasia, Ul. Jastrzębia, Ul. Światowida, Ul. Mirtowa oraz Osiedlu Unii Europejskiej: Ul. Austriacka, Ul. Duńska, Ul. Holenderska, Ul. Maltańska.
Montaż czterdziestu czterech sztuk lamp hybrydowych zgodnie z powyższą lokalizacją.
Na w/w zadaniach należy dobrać; słupy wraz fundamentem prefabrykowanym, panele bifacial, turbiny, oprawy oświetleniowe, moduły sterujące, których parametry techniczne nie mogą odbiegać od sprawdzonych i już przetestowanych lamp hybrydowych.
Zakres dostawy i montażu obejmuje:
- roboty ziemne;
- roboty odtworzenia nawierzchni gruntowych;
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.

CPV: 31520000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00288803, TZP.221.14.2024.ESz

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc888e00-fbd0-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp, komunikacja miedzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie oświadczenia, wnioski (w tym o wyjaśnienie treści SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane są przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@zdit-koszalin.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce ,,Centrum pomocy".
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia, ani logowania.
4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych").
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej ,,Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności"), z uwzględnieniem rodzaju przekazywania danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
6) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści ,,Formularza do komunikacji").
7) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania
w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
Pkt-y 8) do 14) zostały zamieszczone w informacjach dodatkowych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00
Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć na platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZP.221.14.2024.ESz
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 406259,87 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na ternie Koszalina oraz wykonanie 4 szt. tablic o wymiarach min. 84 x 60 cm i 44 szt. tabliczek znamionowych o wymiarach min. 10 x 8 cm zawierających informację o fakcie dofinansowania projektu przez Województwo Zachodniopomorskie w ramach zadania pn. ,,Zakup wraz z montażem lamp hybrydowych na terenie Koszalina".
1) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Kretomino - 10 sztuk:
- ul. Firletki - 3 sztuki,
- ul. Agrestowa - 1 sztuka,
- ul. Kaszmirowa - 2 sztuki,
- ul. Szałwiowa - 3 sztuki,
- ul. Rolna - 1 sztuka.
2) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Lubiatowo - 9 sztuk:
- ul. Strusia - 1 sztuka,
- ul. Ptasia - 1 sztuka,
- ul. Jastrzębia - 3 sztuki,
- ul. Światowida - 1 sztuka,
- ul. Mirtowa - 3 sztuki.
3) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Raduszka - 13 sztuk:
- ul. Pszeniczna - 3 sztuki,
- ul. Irysów - 1 sztuka,
- ul. Fiołków - 1 sztuka,
- ul. Bratków - 1 sztuka,
- ul. Łubinów - 1 sztuka,
- ul. Kocanek - 1 sztuka,
- ul. Złotych Kłosów - 2 sztuki,
- ul. Róż - 2 sztuki,
- ul. Puszczykowa 1 sztuka.
4) Oświetlenie ekologiczne Osiedle Unii Europejskiej - 12 sztuk:
- ul. Austriacka - 2 sztuki,
- ul. Duńska - 1 sztuka,
- ul. Holenderska - 3 sztuki,
- ul. Maltańska - 6 sztuk.
Lampy hybrydowe należy zlokalizować zgodnie z zawartymi mapami geodezyjnymi z rozmieszczeniem infrastruktury technicznej podziemnej.
Lampy hybrydowe na Osiedlu Kretomino: ul. Firletki, ul. Agrestowa, ul. Kaszmirowa, ul. Szałwiowa, ul. Rolna, Osiedle Raduszka: ul. Pszeniczna, ul. Irysów, ul. Fiołków, ul. Bratków, ul. Łubinów, ul. Kocanek, ul. Złotych Kłosów, ul. Róż, ul. Puszczykowa, Osiedle Lubiatowo: ul. Strusia, ul. Ptasia, ul. Jastrzębia, ul. Światowida, ul. Mirtowa oraz Osiedlu Unii Europejskiej: ul. Austriacka, ul. Duńska, ul. Holenderska, ul. Maltańska.
Montaż czterdziestu czterech sztuk lamp hybrydowych zgodnie z powyższą lokalizacją.
Na w/w zadaniach należy dobrać; słupy wraz fundamentem prefabrykowanym, panele bifacial, turbiny, oprawy oświetleniowe, moduły sterujące, których parametry techniczne nie mogą odbiegać od sprawdzonych i już przetestowanych lamp hybrydowych.
Zakres dostawy i montażu obejmuje:
- roboty ziemne;
- roboty odtworzenia nawierzchni gruntowych;
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SWZ wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 38 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- trzy zadania w zakresie dostawy i montażu za łączną kwotę nie mniej niż 350.000,00 zł brutto polegające na dostawie i montażu punktów oświetlenia solarno - hybrydowego,
- w ramach przynajmniej jednego zadania dostarczył i zamontował nie mniej niż 14 sztuk lamp solarno-hybrydowych
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają n/w uprawnienia i doświadczenie:
- minimum jedną osoba posiadającą uprawnienia do pracy na wysokości,
- minimum jedną osoba posiadająca uprawnienia eksploatacyjne typu E do 1 kV oraz uprawnienia dozorowe typu D.
Do spełnienia powyższych warunków Wykonawca może wykazać tą samą osobę pod warunkiem spełnienia minimalnych wymagań dotyczących danej osoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;
Ww. dokument należy złożyć tylko jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
b) oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które dostawy, wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ.
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII SWZ:
a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Załącznik Nr 5);
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych (dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty), które posiada Zamawiający, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, oświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 6);
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Wykonawcy ci składają jeden wspólny ww. dokument.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w Załączniku Nr 1 do SWZ (Formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2) pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: Wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2);
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z tych Wykonawców.
4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5) oświadczenie Wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
6) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 i 3 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium należy wnieść w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kieruje do pełnomocnika.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 - 3.
5. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej:
1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian jak również warunki realizacji umowy zostały określone w załączniku Nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-25

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.