Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
Moniuszki 1
64-920 Piła
powiat: pilski
477718800
kppsppila@psp.wlkp.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/916261
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Piła
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 477718800
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego :
Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile etap VI
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu: ,,Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy Ul. Moniuszki 1 - etap VI"
2. W ramach poprzednich etapów zostały wykonane następujące prace:
1) wykonanie palowania pod całym nowo projektowanym obiektem;
2) wykonanie próby nośności jednego pala metodą belki odwróconej;
3) wykonanie fundamentów;
4) ławy fundamentowe pomiędzy osiami budynku;
5) wykonanie izolacji termicznej zewnętrznych pionowych płaszczyzn ław fundamentowych na pełnej wysokości ław;
6) wszelkie instalacje pod posadzkowe wraz z wyprowadzeniami ich poza obrys budynku na odległość 2,0 m;
7) płyty żelbetowe posadzki parteru w całości obiektu;
8) wszelkie konstrukcje nośne oraz ściany murowane nośne w poziomie przyziemia- pomiędzy osiami budynku;
9) strop nad przyziemiem- pomiędzy osiami budynku;
10) żelbetowe schody wewnętrzne- pomiędzy osiami budynku.
11) stan surowy zamknięty bez bram garażowych;
12) ślusarka okienna wyposażona w nawiewniki higrosterowane oraz parapety
wewnętrzne z konglomeratu,
13) zamiana konstrukcji dachu na jednospadowy stropodach niewentylowany;
14) wewnętrzne instalacje elektryczne z wszystkimi rozdzielnicami elektrycznymi
z osprzętem bez opraw oświetleniowych, gniazd i wyłączników;
15) wewnętrzne instalacje wody i kanalizacji sanitarnej bez białego montażu;
16) wewnętrzne instalacje CO bez grzejników;
17) instalacja odgromowa;
18) tynki stropów i ścian kat. III;
19) izolacje przeciwwilgociowe i cieplne oraz jastrychy posadzkowe;
20) mocieplenie elewacji wraz z tynkiem strukturalnym;
21) przełożenie węzła CO wraz z kanałami CO i instalacjami do budynku istniejącego;
22) rozbiórka budynku po przeniesionym węźle CO wraz z wywozem gruzu, uporząd-kowaniem terenu oraz utylizacją materiałów szkodliwych dla środowiska;
23) instalacje wod-kan zewnętrzne wraz z przyłączami;
24) dostawa i montaż bram garażowych;
25) dostawa i montaż sufitów podwieszanych;
26) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;
27) montaż agregatu prądotwórczego;
28) montaż grzejników i nagrzewnic wodnych.
29) wykonanie okładzin posadzek ( gres ) oraz okładziny schodów,
30) okładziny sufitów ścian: szlifowanie, gruntowanie, malowanie ścian oraz sufitów,
31) urządzenia instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie biały montaż,
32) instalacje elektryczne - urządzenia końcowe oprawy oświetleniowe,
gniazda wtykowe,
33) montaż barierek schodowych ze stali nierdzewnej.
34) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
35) montaż systemu wyświetlania alarmów DWA-100 oraz systemu nagłośnienia radiowęzła.
3. Zamawiający wymaga sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
Nadzorowane roboty budowlane obejmują m. in.:
Zadanie obejmuje prace budowlane , instalatorskie, wykończeniowe i pierwsze wyposażenie budynków m.in.:
Zakres prac do realizacji nowy budynek:
- pierwsze wyposażenie wraz z montażem ( meble , stoły, krzesła, biurka, łóżka, wyposażenie kuchni, wyposażenie pomieszczenia ODO, wyposażenie pomieszczenia medycznego , nowe wieszaki na ubrania specjalne szatnia czysta i brudna, wyposażenie audiowizualne itp.).
- montaż 2 centralek oddymiania klatek schodowych,
- montaż urządzeń CCTV 19 szt. kamer wraz z rejestratorem min 14 dni przechowywania zapisu.
- montaż puszek końcowych do instalacji SSWiN ( bez montażu urządzeń końcowych)
- dostawa i montaż szaf RACK oraz serwerów,
- montaż rury ześlizgu strażackiego oraz poduszki amortyzującej,
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, ( roboty geodezyjne, rozbiórka nawierzchni betonowych, roboty ziemne pod wykonanie warstw konstrukcyjnych - wraz z wymianą torfu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej - wykonanie nasypu, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm fazowana, chodniki profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeż betonowe, krawężniki betonowe , regulacja studzienek.
- wykonanie nowego zjazdu do Ul. Dzieci Polskich wraz z sygnalizacją świetlną dla pojazdów uprzywilejowanych,
- wykonanie nowego ogrodzenia oraz wiaty śmietnikowej,
- wykonanie nowego oświetlenia terenu (lampy LED uliczne),
- wykonanie boiska wielofunkcyjnego,
- dostawa i montaż sauny fińskiej dla 6 osób,
- wykonanie szlabanu wjazdowego oraz bramy wjazdowej pomiędzy budynkami wraz ze sterowaniem ( moduł do uzgodnienia z inwestorem)
- montaż kompresora wyciszonego - sprężarki napięcie 400 V oraz rozprowadzenie instalacji pneumatycznej zakończonej szybkozłączami w garażu głównym,
- montaż plisy 38 szt., rolety w oknach w sali konferencyjnej wewnętrzne sterowane elektryczne
- wykonanie napisu JRG -1 Piła ( do uzgodnienia z inwestorem)
- malowanie linii białych wyznaczających obrys dla pojazdów specjalnych ( uzgodnienie z inwestorem) ,
- montaż kątowników ochronnych ( żółto- czarne fosforyzujące ) na filarach w garażu głównym.
Zakres prac do realizacji stary budynek;
- nowy parking, chodniki oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, ( roboty geodezyjne, rozbiórka nawierzchni betonowych, roboty ziemne pod wykonanie warstw konstrukcyjnych - wraz z wymianą torfu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej - wykonanie nasypu, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm fazowana, chodniki profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeż betonowe, krawężniki betonowe , regulacja studzienek.
- roboty budowlane przebudowa klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych,( nowe ścianki działowe itp.),
- przebudowa sanitariatów na piętrze i parterze budynku
- wykonanie naprawy tynków zewnętrznych wraz z malowaniem,
- wykonanie nowego napisu Państwowa Straż Pożarna podświetlanego ( demontaż starego napisu Centrum Ratownicze 112
- wykonanie nowych tynków ścian i sufitów oraz ich malowanie ( kolor do ustalenia z inwestorem)
- wykonanie nowych okładzin posadzek ( gres, wykładziny)
- wykonanie nowych okładzin sufitów i ścian pomieszczenia sanitarne ( glazura)
- wykonanie okładzin schodów z płytek kamionkowych oraz barierek ochronnych ze stali nierdzewnej,
- montaż nowych kratek odwodnienia liniowego w garażu (posadzka pozostaje bez zmian malowanie nowych linii w garażu)
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej ( rozdzielnice prądu, gniazda wtykowe itp.)
- wykonanie nowego oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- wykonanie instalacji SSWiN,
- wykonanie instalacji CCTV,( 10 kamer + rejestrator min. 14 dni zapisu)
- wykonanie gniazd komputerowych
- wykonanie nowej instalacji odgromowej,
- wykonanie nowego oświetlenia LED zewnętrznego (parkingu oraz plac manewrowy) ,
- naprawa kanału najazdowego,
- wymiana masztu antenowego ( zaprojektuj i wybuduj) ,
- wykonanie odwodnienia (tzw. drenaż) oraz izolacja przeciwwodna budynku,
- wykonanie części kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej ( pod stojącym namiotem)
- instalacje sanitarne wewnętrzne,
- urządzenia instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie biały montaż,
- instalacja c.o. c.w.u, wewnętrzna,( budynek jest zasilany nowym przyłączem z MEC ) ,
- dostosowanie budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami, ( parter miejsce dostępności sanitariaty, wyznaczone miejsce parkingowe itp.)
- dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych ( montaż klapy dymowej itp.),
- nowa stolarka i ślusarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna,
- wykonanie wydzielania dostępu do części administracyjne KP PSP ( drzwi z kodem dostępu)
- wymiana częściowa okien wraz z montażem rolet ( dzień /noc ) wewnętrznych na wszystkich oknach
- wymian 8 bram garażowych, ( 4 napędy elektryczne , 4 napędy ręczne )
- demontaż hali namiotowej,( w uzgodnieniu z inwestorem )
- wykonanie 5 zestawów klimatyzacji Multisplit ( jeden zestaw na 4 pomieszczenia biurowe)
- montaż niezależnej klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni,
- pierwsze wyposażenie wraz z montażem ( meble , stoły, krzesła, biurka, , wyposażenie kuchni itp.
- wyposażenie salki ognik miedzy innymi w : oświetlenie imitujące zagrożenia, sterowanie atrapami czujników dymu i czadu, sterowanie wytwornicą dymu, sztuczne ognisko - wraz z dymem, pożar oleju na patelni gdzie są dwa warianty gaszenia tego typu zdarzenia, skrzenie mikrofalówki, pożar telefonu ładującego się pod kocem na fotelu, wizualizacja lasu zdrowego - krajobraz wiosenny, wizualizacja akwenu wodnego - krajobraz letni, sceneria zimowa gdzie główny nacisk jest skierowany na edukację o grubości pokrywy lodowej na jeziorach oraz niebezpieczeństwie związanym z wchodzeniem na lód, fototapety np. kuchni wnętrza domy np. pokoju czy kotłowni.

CPV: 71247000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00288922, PT.2370.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/916261
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/916261
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami (w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) odbywała się w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.Zalecenia:
1) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z "OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych";
2) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;
3) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z ;
4) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
5) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
6) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
7) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
8) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
9) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
10) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego", nie za pośrednictwem adresu email.
11) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
12) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godz. przed terminem składania ofert/wniosków.
13) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
14) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
15) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
16) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Państwowej Stra-ży Pożarnej w Pile
2) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Krzysztofem Zawistowskim w następujący sposób:
- drogą elektroniczną; krzysztof.zawistowski@psp.wlkp.pl
- telefonicznie: 47 771 88 60;
- pisemnie: adres siedziby Administratora danych;
1) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, tj. w celu prowadzenia zamówienia publicznego o nr sprawy PT.2370.2.2024, zawarcia i wykonania umowy;
2) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp" oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe;
3) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidywany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
4) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) dane osobowe nie są i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą profilowane;
6) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym
jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy Ul. Sawki 2, 00-193 Warszawa;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/916261
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/916261

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu: ,,Rozbudowa i przebudowa budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile przy ul. Moniuszki 1 - etap VI"
2. W ramach poprzednich etapów zostały wykonane następujące prace:
1) wykonanie palowania pod całym nowo projektowanym obiektem;
2) wykonanie próby nośności jednego pala metodą belki odwróconej;
3) wykonanie fundamentów;
4) ławy fundamentowe pomiędzy osiami budynku;
5) wykonanie izolacji termicznej zewnętrznych pionowych płaszczyzn ław fundamentowych na pełnej wysokości ław;
6) wszelkie instalacje pod posadzkowe wraz z wyprowadzeniami ich poza obrys budynku na odległość 2,0 m;
7) płyty żelbetowe posadzki parteru w całości obiektu;
8) wszelkie konstrukcje nośne oraz ściany murowane nośne w poziomie przyziemia- pomiędzy osiami budynku;
9) strop nad przyziemiem- pomiędzy osiami budynku;
10) żelbetowe schody wewnętrzne- pomiędzy osiami budynku.
11) stan surowy zamknięty bez bram garażowych;
12) ślusarka okienna wyposażona w nawiewniki higrosterowane oraz parapety
wewnętrzne z konglomeratu,
13) zamiana konstrukcji dachu na jednospadowy stropodach niewentylowany;
14) wewnętrzne instalacje elektryczne z wszystkimi rozdzielnicami elektrycznymi
z osprzętem bez opraw oświetleniowych, gniazd i wyłączników;
15) wewnętrzne instalacje wody i kanalizacji sanitarnej bez białego montażu;
16) wewnętrzne instalacje CO bez grzejników;
17) instalacja odgromowa;
18) tynki stropów i ścian kat. III;
19) izolacje przeciwwilgociowe i cieplne oraz jastrychy posadzkowe;
20) mocieplenie elewacji wraz z tynkiem strukturalnym;
21) przełożenie węzła CO wraz z kanałami CO i instalacjami do budynku istniejącego;
22) rozbiórka budynku po przeniesionym węźle CO wraz z wywozem gruzu, uporząd-kowaniem terenu oraz utylizacją materiałów szkodliwych dla środowiska;
23) instalacje wod-kan zewnętrzne wraz z przyłączami;
24) dostawa i montaż bram garażowych;
25) dostawa i montaż sufitów podwieszanych;
26) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach;
27) montaż agregatu prądotwórczego;
28) montaż grzejników i nagrzewnic wodnych.
29) wykonanie okładzin posadzek ( gres ) oraz okładziny schodów,
30) okładziny sufitów ścian: szlifowanie, gruntowanie, malowanie ścian oraz sufitów,
31) urządzenia instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie biały montaż,
32) instalacje elektryczne - urządzenia końcowe oprawy oświetleniowe,
gniazda wtykowe,
33) montaż barierek schodowych ze stali nierdzewnej.
34) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
35) montaż systemu wyświetlania alarmów DWA-100 oraz systemu nagłośnienia radiowęzła.
3. Zamawiający wymaga sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w następujących branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej.
Nadzorowane roboty budowlane obejmują m. in.:
Zadanie obejmuje prace budowlane , instalatorskie, wykończeniowe i pierwsze wyposażenie budynków m.in.:
Zakres prac do realizacji nowy budynek:
- pierwsze wyposażenie wraz z montażem ( meble , stoły, krzesła, biurka, łóżka, wyposażenie kuchni, wyposażenie pomieszczenia ODO, wyposażenie pomieszczenia medycznego , nowe wieszaki na ubrania specjalne szatnia czysta i brudna, wyposażenie audiowizualne itp.).
- montaż 2 centralek oddymiania klatek schodowych,
- montaż urządzeń CCTV 19 szt. kamer wraz z rejestratorem min 14 dni przechowywania zapisu.
- montaż puszek końcowych do instalacji SSWiN ( bez montażu urządzeń końcowych)
- dostawa i montaż szaf RACK oraz serwerów,
- montaż rury ześlizgu strażackiego oraz poduszki amortyzującej,
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, ( roboty geodezyjne, rozbiórka nawierzchni betonowych, roboty ziemne pod wykonanie warstw konstrukcyjnych - wraz z wymianą torfu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej - wykonanie nasypu, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm fazowana, chodniki profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeż betonowe, krawężniki betonowe , regulacja studzienek.
- wykonanie nowego zjazdu do ul. Dzieci Polskich wraz z sygnalizacją świetlną dla pojazdów uprzywilejowanych,
- wykonanie nowego ogrodzenia oraz wiaty śmietnikowej,
- wykonanie nowego oświetlenia terenu (lampy LED uliczne),
- wykonanie boiska wielofunkcyjnego,
- dostawa i montaż sauny fińskiej dla 6 osób,
- wykonanie szlabanu wjazdowego oraz bramy wjazdowej pomiędzy budynkami wraz ze sterowaniem ( moduł do uzgodnienia z inwestorem)
- montaż kompresora wyciszonego - sprężarki napięcie 400 V oraz rozprowadzenie instalacji pneumatycznej zakończonej szybkozłączami w garażu głównym,
- montaż plisy 38 szt., rolety w oknach w sali konferencyjnej wewnętrzne sterowane elektryczne
- wykonanie napisu JRG -1 Piła ( do uzgodnienia z inwestorem)
- malowanie linii białych wyznaczających obrys dla pojazdów specjalnych ( uzgodnienie z inwestorem) ,
- montaż kątowników ochronnych ( żółto- czarne fosforyzujące ) na filarach w garażu głównym.
Zakres prac do realizacji stary budynek;
- nowy parking, chodniki oraz wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej, ( roboty geodezyjne, rozbiórka nawierzchni betonowych, roboty ziemne pod wykonanie warstw konstrukcyjnych - wraz z wymianą torfu, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej - wykonanie nasypu, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm 5 Mpa gr. 20 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm fazowana, chodniki profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 20 cm, nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm. Obrzeż betonowe, krawężniki betonowe , regulacja studzienek.
- roboty budowlane przebudowa klatek schodowych oraz pomieszczeń biurowych,( nowe ścianki działowe itp.),
- przebudowa sanitariatów na piętrze i parterze budynku
- wykonanie naprawy tynków zewnętrznych wraz z malowaniem,
- wykonanie nowego napisu Państwowa Straż Pożarna podświetlanego ( demontaż starego napisu Centrum Ratownicze 112
- wykonanie nowych tynków ścian i sufitów oraz ich malowanie ( kolor do ustalenia z inwestorem)
- wykonanie nowych okładzin posadzek ( gres, wykładziny)
- wykonanie nowych okładzin sufitów i ścian pomieszczenia sanitarne ( glazura)
- wykonanie okładzin schodów z płytek kamionkowych oraz barierek ochronnych ze stali nierdzewnej,
- montaż nowych kratek odwodnienia liniowego w garażu (posadzka pozostaje bez zmian malowanie nowych linii w garażu)
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej ( rozdzielnice prądu, gniazda wtykowe itp.)
- wykonanie nowego oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- wykonanie instalacji SSWiN,
- wykonanie instalacji CCTV,( 10 kamer + rejestrator min. 14 dni zapisu)
- wykonanie gniazd komputerowych
- wykonanie nowej instalacji odgromowej,
- wykonanie nowego oświetlenia LED zewnętrznego (parkingu oraz plac manewrowy) ,
- naprawa kanału najazdowego,
- wymiana masztu antenowego ( zaprojektuj i wybuduj) ,
- wykonanie odwodnienia (tzw. drenaż) oraz izolacja przeciwwodna budynku,
- wykonanie części kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej ( pod stojącym namiotem)
- instalacje sanitarne wewnętrzne,
- urządzenia instalacji wodno-kanalizacyjnej - wyposażenie biały montaż,
- instalacja c.o. c.w.u, wewnętrzna,( budynek jest zasilany nowym przyłączem z MEC ) ,
- dostosowanie budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami, ( parter miejsce dostępności sanitariaty, wyznaczone miejsce parkingowe itp.)
- dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych ( montaż klapy dymowej itp.),
- nowa stolarka i ślusarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna,
- wykonanie wydzielania dostępu do części administracyjne KP PSP ( drzwi z kodem dostępu)
- wymiana częściowa okien wraz z montażem rolet ( dzień /noc ) wewnętrznych na wszystkich oknach
- wymian 8 bram garażowych, ( 4 napędy elektryczne , 4 napędy ręczne )
- demontaż hali namiotowej,( w uzgodnieniu z inwestorem )
- wykonanie 5 zestawów klimatyzacji Multisplit ( jeden zestaw na 4 pomieszczenia biurowe)
- montaż niezależnej klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni,
- pierwsze wyposażenie wraz z montażem ( meble , stoły, krzesła, biurka, , wyposażenie kuchni itp.
- wyposażenie salki ognik miedzy innymi w : oświetlenie imitujące zagrożenia, sterowanie atrapami czujników dymu i czadu, sterowanie wytwornicą dymu, sztuczne ognisko - wraz z dymem, pożar oleju na patelni gdzie są dwa warianty gaszenia tego typu zdarzenia, skrzenie mikrofalówki, pożar telefonu ładującego się pod kocem na fotelu, wizualizacja lasu zdrowego - krajobraz wiosenny, wizualizacja akwenu wodnego - krajobraz letni, sceneria zimowa gdzie główny nacisk jest skierowany na edukację o grubości pokrywy lodowej na jeziorach oraz niebezpieczeństwie związanym z wchodzeniem na lód, fototapety np. kuchni wnętrza domy np. pokoju czy kotłowni.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy może nastąpić w następujących okolicznościach:
1) wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności określonych w art. 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
2) w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
3) w przypadku wprowadzenia zmian, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów realizowanego Projektu, do interpretacji i wytycznych oraz do obowiązujących przepisów prawa,
4) zmiana osób pełniących funkcję inspektorów nadzoru jest możliwa na zasadach określonych w § 1 ust. 6-9 umowy,
5) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku zmiany terminu zakończenia robót budowlanych,
6) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych, wynagrodzenie zostanie określone zgodnie ze stawką procentową określoną w § 6 ust. 1 umowy,
7) zakres nadzorowanych robót może ulec zmianie w przypadku zmiany zakresu robót budowlanych,
8) w przypadku wystąpienia siły wyższej, w tym w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
9) Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub zmianami wytycznych lub innych dokumentów dotyczących realizacji projektu.
2. Warunkiem wprowadzenia zmiany umowy jest złożenie przez stronę umowy pisemnego wniosku o dokonanie takiej zmiany zawierającego szczegółowe uzasadnienie.
3. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-24

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.