Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
72z dziś
6044z ostatnich 7 dni
23612z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha
al. Jana Pawła II 78
31-571 Kraków
powiat: Kraków
tel. : 12 683 10 52, tel. 12 683-12-92
teresa.bajor@awf.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. : 12 683 10 52,
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych
(bez podatku VAT)Świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF im. B. Czecha
w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji
urządzeń dźwigowych w obiektach AWF im. B. Czecha w Krakowie przy Al. Jana Pawła
II 78, 80, 82, 84 w tym przeglądy i konserwacja użytkowanych przez Zamawiającego:
dźwigów osobowych (wraz z monitoringiem bieżącym REM dźwigów Firmy OTIS tylko
dla dźwigów osobowych wykazanych w zadaniu 1), dźwigów towarowych oraz platform
do przewozu osób z niepełnosprawnościami.
3.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania częściowe.
nr
zadaniaopis zadania
1Konserwacja i naprawa wraz z monitoringiem bieżącym dźwigów
w Domach Studenckich AWF w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 80,82,84
2Konserwacja i naprawa
wraz z monitoringiem bieżącym dźwigów
osobowych, dźwigów towarowych oraz platform do przewozu osób
z
niepełnosprawnościami
w
budynkach
dydaktycznych
i ogólnouczelnianych oraz w budynku Zespołu Krytych Pływalni AWF w
Krakowie przy Al. Jana Pawła II 78
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań częściowych zawarty jest w
załączniku nr 1 do ogłoszenia.
3.4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa
projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do ogłoszenia oraz szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia załącznik nr 1 do ogłoszenia.
3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Poszczególne zadania częściowe nie
mogą być podzielone przez Wykonawców
3.6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części
zostaną odrzucone.
3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
3.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dokument nr: K-2.381/10/BIP/2024

Otwarcie ofert: 11.2. Otwarcie ofert odbędzie się 22.04.2024 r. o godz. 08:15 w siedzibie Zamawiającego AWF
Kraków Al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków, pokój 305.

Składanie ofert:
11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
11.1. Oferty należy składać do dnia 22.04.2024 r. do godz. 8:00 w jednej z poniższych form do
wyboru:
a) Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekcja Zamówień
Publicznych, budynek główny AWF, pokój 305 III piętro, osobiście, pocztą lub kurierem.
Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego
oraz opisaną w następujący sposób: ,,świadczenie usługi przeglądów serwisowych,
konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF w Krakowie znak sprawy:
K-2.381/10/BIP/2024"
b) Skan dokumentów podpisanych przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań
w imieniu Wykonawcy lub dokumenty w formie elektronicznej opatrzone:
kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym osoby
uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy należy przesłać mailem na
adres: teresa.bajor@awf.krakow.pl

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI
5.1 Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.05.2024 r. do dnia 30.04.2025 r.
5.2 Miejsce realizacji: obiekty AWF w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84.

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest w progu poniżej 130 000 zł netto zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
4.1. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że dysponuje do realizacji umowy
wykwalifikowanym personelem.
4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co
najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne w okresie wykonywania umowy świadectwo
kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów,
wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych
przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.)
b) co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne w okresie wykonywania umowy świadectwo
kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku dozoru, określone w
Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.
w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące
się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.).
4.3. Zamawiający dopuszcza dublowanie nazwisk osób dokonujących konserwacji dźwigów w
przypadku złożenia oferty dla więcej niż jednego zadania.
4.4. Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób (załącznik
nr 4 do ogłoszenia) oraz złożonej wraz z ofertą kserokopii aktualnego zaświadczenia o
wpisie na listę kwalifikowanych pracowników dozoru technicznego.
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedno lub dwa zadania częściowe.
7.2. Wykonawca złoży ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
7.3. Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia.
7.4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7.5. Oferta musi być napisana w języku polskim w sposób czytelny.
8. WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZŁOŻY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY
Lp.Wymagany dokument
1Formularz oferty - załącznik nr 2
2
Kalkulacja cenowa - załącznik nr 2a dla zadania częściowego nr 1;
załącznik nr 2b dla zadania częściowego nr 2
3Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3
4Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4
5Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie
aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników dozoru
technicznego
6Zaparafowana karta przeglądu - załącznik nr 5
7Zaparafowana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych - załącznik nr 6
8Oświadczenie nowa przesłanka wykluczenia - załącznik nr 7
9Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej.
10Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej
Wykonawcę w niniejszym postępowaniu.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
9.1. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie danego
zadania częściowego - obsługa, konserwacja i usunięcie awarii (w tym dojazdy oraz koszt
materiałów dla robót konserwacyjnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia) oraz
obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
9.2. W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja
2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U.2023.168 t.j. z dnia 2023.01.23).
9.3. Cenę oferty należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty
zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się,
a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
9.4. W zadaniu częściowym nr 1 cenę oferty brutto stanowić będzie łączna cena brutto
z załącznika nr 2a do ogłoszenia stanowiąca sumę wszystkich pozycji kalkulacji cenowej.
Sumę wyliczoną w kalkulacji cenowej należy przenieść do odpowiedniej kolumny w
formularzu oferty (załącznik nr 2 do ogłoszenia). Cena podaną w formularzu oferty zostanie
przyjęta przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert. Brak wyceny którejkolwiek
pozycji kalkulacji będzie skutkować odrzuceniem oferty.
9.5. W zadaniu częściowym nr 2 cenę oferty brutto stanowić będzie łączna cena brutto
z załącznika nr 2b do ogłoszenia stanowiąca sumę wszystkich pozycji kalkulacji cenowej.
Sumę wyliczoną w kalkulacji cenowej należy przenieść do odpowiedniej kolumny
w formularzu oferty (załącznik nr 2 do ogłoszenia). Cena podaną w formularzu oferty
zostanie przyjęta przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert w zakresie zadania
częściowego nr 2. Brak wyceny którejkolwiek pozycji kalkulacji będzie skutkować
odrzuceniem oferty.
9.6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN.
9.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia
10. KRYTERIUM OCENY OFERT
10.1.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium: cena
100%
10.2. Przyznane punkty będą liczone wg następującego wzoru:
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
10.3. Zamawiający poprawi w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe,
dokonanych poprawek,
z
uwzględnieniem
c) inne omyłki polegające na niezgodności
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
oferty
konsekwencjirachunkowych
z dokumentamizamówienia,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
11.3.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
12. TERMINY PŁATNOŚCI
12.1. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez
Zamawiającego poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury.
12.2. Szczegóły dotyczące wynagrodzenia zawarte są w projekcie umowy
13. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
13.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę
kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było
wcześniej przewidzieć,
d)
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
umowy lub prawidłową jej realizację.
13.2. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne
roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego
14. WYBÓR OFERTY I UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
14.1. Zamawiający dokona wyboru oferty zgodnej z treścią niniejszego ogłoszenia, opisem
przedmiotu zamówienia oraz najkorzystniejszej zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert.
14.2. W przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów jest
niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w ogłoszeniu,
Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zwrócić się do Wykonawcy o
uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień, w wyznaczonym terminie.
14.3. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zawartej umowy.
14.4.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać
ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców
albo unieważnić postępowanie.
14.5. Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (BIP) informację o udzieleniu
zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu udzielił
zamówienia albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia.

Kontakt:
6. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ
6.1. W zakresie formalnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest:
mgr Teresa Bajor, tel. 12 683-10-52, e-mail: teresa.bajor@awf.krakow.pl
6.2. W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest:
inż. Marek Guziec tel. 12 683-12-92, e-mail: marek.guziec@awf.krakow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.