mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Zakopane)
małopolskie (Wadowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków powiat: Kraków tel. : 12 683 10 52, tel. 12 683-12-92 teresa.bajor@awf.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. : 12 683 10 52, |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych (bez podatku VAT)Świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF im. B. Czecha w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF im. B. Czecha w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84 w tym przeglądy i konserwacja użytkowanych przez Zamawiającego: dźwigów osobowych (wraz z monitoringiem bieżącym REM dźwigów Firmy OTIS tylko dla dźwigów osobowych wykazanych w zadaniu 1), dźwigów towarowych oraz platform do przewozu osób z niepełnosprawnościami. 3.2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa zadania częściowe. nr zadaniaopis zadania 1Konserwacja i naprawa wraz z monitoringiem bieżącym dźwigów w Domach Studenckich AWF w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 80,82,84 2Konserwacja i naprawa wraz z monitoringiem bieżącym dźwigów osobowych, dźwigów towarowych oraz platform do przewozu osób z niepełnosprawnościami w budynkach dydaktycznych i ogólnouczelnianych oraz w budynku Zespołu Krytych Pływalni AWF w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 78 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań częściowych zawarty jest w załączniku nr 1 do ogłoszenia. 3.4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do ogłoszenia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do ogłoszenia. 3.5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Poszczególne zadania częściowe nie mogą być podzielone przez Wykonawców 3.6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w ramach każdej z części zostaną odrzucone. 3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dokument nr: K-2.381/10/BIP/2024 Otwarcie ofert: 11.2. Otwarcie ofert odbędzie się 22.04.2024 r. o godz. 08:15 w siedzibie Zamawiającego AWF Kraków Al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków, pokój 305. Składanie ofert: 11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 11.1. Oferty należy składać do dnia 22.04.2024 r. do godz. 8:00 w jednej z poniższych form do wyboru: a) Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek główny AWF, pokój 305 III piętro, osobiście, pocztą lub kurierem. Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisaną w następujący sposób: ,,świadczenie usługi przeglądów serwisowych, konserwacji urządzeń dźwigowych w obiektach AWF w Krakowie znak sprawy: K-2.381/10/BIP/2024" b) Skan dokumentów podpisanych przez osobę uprawnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub dokumenty w formie elektronicznej opatrzone: kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy należy przesłać mailem na adres: teresa.bajor@awf.krakow.pl Miejsce i termin realizacji: 5. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI 5.1 Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.05.2024 r. do dnia 30.04.2025 r. 5.2 Miejsce realizacji: obiekty AWF w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 78, 80, 82, 84. Wymagania: 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Postępowanie prowadzone jest w progu poniżej 130 000 zł netto zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605). 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 4.1. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że dysponuje do realizacji umowy wykwalifikowanym personelem. 4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne w okresie wykonywania umowy świadectwo kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) b) co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne w okresie wykonywania umowy świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku dozoru, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.). 4.3. Zamawiający dopuszcza dublowanie nazwisk osób dokonujących konserwacji dźwigów w przypadku złożenia oferty dla więcej niż jednego zadania. 4.4. Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób (załącznik nr 4 do ogłoszenia) oraz złożonej wraz z ofertą kserokopii aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników dozoru technicznego. 7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedno lub dwa zadania częściowe. 7.2. Wykonawca złoży ofertę na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia. 7.3. Treść oferty musi odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia. 7.4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7.5. Oferta musi być napisana w języku polskim w sposób czytelny. 8. WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZŁOŻY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY Lp.Wymagany dokument 1Formularz oferty - załącznik nr 2 2 Kalkulacja cenowa - załącznik nr 2a dla zadania częściowego nr 1; załącznik nr 2b dla zadania częściowego nr 2 3Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 4Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 5Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników dozoru technicznego 6Zaparafowana karta przeglądu - załącznik nr 5 7Zaparafowana klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych - załącznik nr 6 8Oświadczenie nowa przesłanka wykluczenia - załącznik nr 7 9Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 10Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 9. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 9.1. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania częściowego - obsługa, konserwacja i usunięcie awarii (w tym dojazdy oraz koszt materiałów dla robót konserwacyjnych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia) oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 9.2. W ofercie należy podać cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U.2023.168 t.j. z dnia 2023.01.23). 9.3. Cenę oferty należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cenę oferty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 gr pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 9.4. W zadaniu częściowym nr 1 cenę oferty brutto stanowić będzie łączna cena brutto z załącznika nr 2a do ogłoszenia stanowiąca sumę wszystkich pozycji kalkulacji cenowej. Sumę wyliczoną w kalkulacji cenowej należy przenieść do odpowiedniej kolumny w formularzu oferty (załącznik nr 2 do ogłoszenia). Cena podaną w formularzu oferty zostanie przyjęta przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert. Brak wyceny którejkolwiek pozycji kalkulacji będzie skutkować odrzuceniem oferty. 9.5. W zadaniu częściowym nr 2 cenę oferty brutto stanowić będzie łączna cena brutto z załącznika nr 2b do ogłoszenia stanowiąca sumę wszystkich pozycji kalkulacji cenowej. Sumę wyliczoną w kalkulacji cenowej należy przenieść do odpowiedniej kolumny w formularzu oferty (załącznik nr 2 do ogłoszenia). Cena podaną w formularzu oferty zostanie przyjęta przez Zamawiającego do oceny i porównania ofert w zakresie zadania częściowego nr 2. Brak wyceny którejkolwiek pozycji kalkulacji będzie skutkować odrzuceniem oferty. 9.6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. 9.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia 10. KRYTERIUM OCENY OFERT 10.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się kryterium: cena 100% 10.2. Przyznane punkty będą liczone wg następującego wzoru: Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie 10.3. Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, dokonanych poprawek, z uwzględnieniem c) inne omyłki polegające na niezgodności niepowodujące istotnych zmian w treści oferty oferty konsekwencjirachunkowych z dokumentamizamówienia, - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 11.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 12. TERMINY PŁATNOŚCI 12.1. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury. 12.2. Szczegóły dotyczące wynagrodzenia zawarte są w projekcie umowy 13. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA 13.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy lub prawidłową jej realizację. 13.2. Oferenci uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania przez Zamawiającego 14. WYBÓR OFERTY I UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 14.1. Zamawiający dokona wyboru oferty zgodnej z treścią niniejszego ogłoszenia, opisem przedmiotu zamówienia oraz najkorzystniejszej zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert. 14.2. W przypadku, gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w ogłoszeniu, Zamawiający może, w uzasadnionych przypadkach, zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień, w wyznaczonym terminie. 14.3. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie zawartej umowy. 14.4.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie. 14.5. Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (BIP) informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, któremu udzielił zamówienia albo informację o nieudzieleniu tego zamówienia. Kontakt: 6. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ 6.1. W zakresie formalnym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest: mgr Teresa Bajor, tel. 12 683-10-52, e-mail: teresa.bajor@awf.krakow.pl 6.2. W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest: inż. Marek Guziec tel. 12 683-12-92, e-mail: marek.guziec@awf.krakow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024