Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg i ulic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg i ulic

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
u. Rynek 8/9
32-400 Myślenice
powiat: myślenicki
tel. 126392343
https://gmina-myslenice.ezamawiajacy.pl/pn/MYSLENICE/demand/notice/public/127086/details
Województwo: małopolskie
Miasto: Myślenice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 126392343
Termin składania ofert: 2024-04-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zadania: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie Miasta i Gminy Myślenice przy użyciu emulsji asfaltowej modyfikowanej z zastosowaniem remontera.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
o Rodzaj zamówienia: usługa

CPV: 45233252-0

Dokument nr: BZP/271/37/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi najpóźniej w dniu następnym. Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gmina-myslenice.ezamawiajacy.pl/pn/MYSLENICE/demand/notice/public/127086/details
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 21.04.2024r. do godz. 23:59
Składanie oferty poprzez System:
Instrukcja korzystania z platformy Marketplanet znajduję pod adresem: https://gmina-myslenice.ezamawiajacy.pl

Wymagania:
o Maksymalna planowana kwota na realizację zamówienia brutto: 98 400,00 PLN
SEKCJA III: POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835).
2. Kryteria oceny ofert:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
Kryterium (WAGA - %)
o Cena brutto oferty (100%)

3. Sposób oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria:
Nazwa kryterium - waga [%]
1 - Cena - 100
Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Wzór
Cena
Pozostałe według wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cof - cena podana w ofercie ocenianej
- Cmin - wartość najniższej oferty.
4. Wybór oferty
a) Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Stosowane będzie zaokrąglenie do 2 miejsc po przecinku
b) Za najkorzystniejszą wybrana zostanie ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
c) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
d) Ocena zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części (jeżeli zamówienie zostało podzielone na części).
5. Inne istotne warunki:
a) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 14.06.2024r.
b) Termin ważności oferty - do 90 dni od upływu terminu składania ofert
c) Z Wykonawcą, którego oferta będzie najkorzystniejsza (tj. otrzyma najwyższą liczbę punktów), po wybraniu oferty, zostanie zawarta umowa. Umowa ta zostanie zawarta na warunkach Zamawiającego i zgodnie z ceną podaną przez Wykonawcę w wybranej przez Zamawiającego ofercie. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty, wg ceny wynikającej
z wybranej oferty, wyłącznie za faktycznie wykonaną i odebraną robotę. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2,.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy, w sytuacji wycofania się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu
w dniu publikacji niniejszego Zapytania.
e) Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji w zakresie treści złożonej oferty.
g) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji przed wybraniem oferty.
h) W toku realizacji umowy mogą być wprowadzane zmiany do umowy dotyczące sposobu
i terminu realizacji zamówienia na skutek:
1. Opóźnień z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
2. Wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, warunki pogodowe itp.);
3. Decyzji administracyjnych (decyzje władz publicznych, zmian obowiązującego prawa, oczekiwanie na niespodziewane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe itp.);
4. Przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu zlecenia - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień.
5. Opóźnienia, o których mowa powyżej, muszą być udokumentowane stosowanymi protokołami podpisanymi przez obie strony.
6. W ww. przypadkach strony ustalają nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi tych opóźnień.
7. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy do ich wykonania.

6. Sposób przygotowania ofert, sposób komunikacji, termin i miejsce złożenia oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Ofertę należy złożyć w języku polskim. Wykonawca musi złożyć wypełniony Arkusz wyceny Oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1.
3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4) Oferta musi dla swej ważności być podpisana przez osobę upoważniona do reprezentacji wykonawcy. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeśli uprawnienie tej osoby do podpisania oferty wynika z pełnomocnictwa.
5) Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia i inne wymagane elementy oferty poprzez podanie jej w formularzu Systemu.
6) Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy.
7) Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
8) Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
9) Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
10) Wyliczona cena oferty brutto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozliczenia w trakcie realizacji zamówienia.
11) W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną i innymi elementami oferty podanymi poprzez formularzu elektroniczny Systemu a ceną i innymi elementami oferty podanymi
w dokumentach załączonych w szczególności w ofercie szczegółowej obowiązują wartości podane poprzez formularz elektroniczny System.
13) W trakcie postępowania dotyczącego niniejszego Zapytania Ofertowego, do jego zakończenia rozumianego jako zawarcie umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, wszelkie oświadczenia, zapytania, wyjaśnienia, wnioski i zawiadomienia Wykonawców przekazywane są drogą elektroniczną, chyba, że Zamawiający w danym konkretnym przypadku będzie wymagał zachowania innej formy komunikacji.
14) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. W przypadku wprowadzenia takich zmian Zamawiający może wyznaczyć inny termin składania ofert
15) W razie potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednorazowego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia/poprawy lub wyjaśnienia treści oferty. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia/poprawy oferty/złożenia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego lecz nie krótszym niż 2 dni.
16) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji przed wybraniem oferty.
17) Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych od rozstrzygnięcia Zamawiającego podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia.
18) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
a) bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania
b) w przypadku braku oferty, lub gdy wszystkie oferty podlegać będą odrzuceniu
c) przekroczenia kwoty planowanej na realizację zamówienia.
19) Zamawiający może odrzucić ofertę jeśli:
- została złożona po terminie po terminie przewidzianym na składanie ofert,
- została złożona w sposób niezgodny z zasadami składania ofert określonymi w Zapytaniu
- nie została podpisana,
- zakres zamówienia określony w ofercie nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia,
- jest niższa o przeszło 30% lub wyższa, o co najmniej 30% od kwoty planowanej na realizację zamówienia,
- nie spełnia warunków udziału w postępowaniu lub wykonawca podlega wykluczeniu
z postępowania,
- wykonawca nie zgodził się na poprawę omyłek w swojej ofercie
- zawiera błędy w obliczeniu ceny.
20) W przypadku, gdy wybrany wykonawca odmówi zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości udzielenia zamówienia wykonawcy, którego oferta zajęła kolejne miejsce w rankingu ofert bez ponownego badania i oceny ofert.
21) Wykonawca składa ofertę poprzez System dostępny pod adresem: https://gmina-myslenice.ezamawiajacy.pl

7. Wyjaśnienia treści oferty i poprawienie omyłek

a) W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
b) Zamawiający poprawia w ofercie:
o oczywiste omyłki pisarskie;
o oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
o inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym dostawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Sposób komunikacji
1) Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez System, dostępną pod adresem: https://gmina-myslenice.ezamawiajacy.pl lub poprzez
e-mail: bzp@myslenice.pl
2) Rejestracja i korzystanie z Systemu jest bezpłatne.
3) Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
a. Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego)
o Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
o Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek
o system operacyjny Windows 7 i późniejsze
b. Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP
o zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)
o w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web
o oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
c. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
d. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .xades,.7z, .
e. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do System.

Uwagi:
9. RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Myślenice;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@myslenice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.