Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi transportowe związane z naprawami i budową dróg, placów, chodników i urządzeń...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi transportowe związane z naprawami i budową dróg, placów, chodników i urządzeń melioracji

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o
Bystrzyca Dolna 55 A
58-100 Świdnica
powiat: świdnicki
tel. 74 851 59 80, fax 74 851 59 82, Telefon 602 779 266
sgpk@sgpk.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 74 851 59 80, f
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę za wykonanie zamówienia pn.: ,,Usługi transportowe związane z naprawami i budową dróg, placów, chodników i urządzeń melioracji szczegółowej na terenie Gminy Świdnica"
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z transportem materiałów budowlanych (np. kruszywa, piasku, frezowiny, kostki betonowej, krawężników, obrzeży trawnikowych, kręgów betonowych, rur itd.), a także wywóz ziemi, urobku itp.
2. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1 realizowany będzie sprzętem: min. 1 samochód samowyładowczy o tonażu min. 10 ton w ilości szacunkowej max. 12.000 km oraz 200 roboczo godzin, w zależności od wykonywanej pracy.
3. Wykonawca zobowiązuje się, posiadać bazę, która będzie stanowiła punkt rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi, zlokalizowaną na terenie Gminy Świdnica lub Miasta Świdnica lub w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, tj. Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Bystrzyca Dolna 55A, 58-100 Świdnica, liczonej po drogach publicznych.
4. Usługi będą zlecane każdorazowo w miarę potrzeb Zamawiającego.
5. Wyżej wskazana ilość jest ilością prognozowaną i może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
7. W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym zastosowanie mają zapisy Regulaminu.

CPV: 601800003

Dokument nr: 10/ZAP/2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie/przeczytanie ofert nastąpi w dniu 24.04.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
VII. Miejsce i termin złożenia ofert
1. Ofertę należy złożyć do dnia 24.04.2024 r. do godz. 10:00, tj. przesłać na adres mailowy Zamawiającego sgpk@sgpk.pl. w temacie wiadomości mailowej należy umieścić napis o treści: ,,Oferta na zadanie Usługi transportowe związane z naprawami i budową dróg, placów, chodników i urządzeń melioracji szczegółowej na terenie Gminy Świdnica"
2. Za skuteczne złożenie oferty Zamawiający uzna jej wpływ na podany w ust. 1 adres mailowy przed upływem terminu składania ofert określonym w ust. 1.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin realizacji zamówienia:
Sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025 r.

Wymagania:
Zapytanie ofertowe prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych sektorowych oraz zamówień klasycznych i organizowania konkursów wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 i 2 PZP [dalej ,,Regulamin"].
IV. Kryteria oceny ofert:
1. Jedynym kryterium oceny ofert będzie zaoferowana całkowita cena netto.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego oraz oferty złożone przez Wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni.
3. Oferty oceniane będą na podstawie kryterium: Cena netto - waga 100%.
4. Ocena ważnych ofert odbędzie się według następujących zasad:
najniższa cena spośród ważnych ofert
Cena(C) =..................................................................... x 100 x 100%
cena oferty badanej
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę.
V. Istotne warunki zamówienia, projekt umowy
1. Istotne warunki zamówienia zostały określone w projekcie umowy, którą Zamawiający zawrze z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w wyniku przeprowadzenia postępowania. Projekt umowy stanowi Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Płatność za wykonany przedmiot zamówienia lub jego część nastąpi w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
3. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości robót podwykonawcom.
4. Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu dla Wykonawców, za wyjątkiem sytuacji określonej w ust. 8.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie planuje udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych zamówień.
8. Niniejsze zamówienie nie może być udzielane Wykonawcom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. Forma i sposób przygotowanie oferty
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci elektronicznej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe sporządzenie oferty.
3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu Wykonawca ponosi we własnym zakresie.
4. Informacja o złożonych ofertach oraz zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną opublikowane na stronic Zamawiającego pod adresem: http://www.sgpk.pl/przetargi.htm
VIII. Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą twa 21 dni licząc od dnia otwarcia ofert.
2. Zamawiający może przed upływem terminu o którym mowa w ust. 1, wezwać Wykonawców do przedłużenia terminu związania ofertą o 14 dni licząc od upływu tego terminu.

Kontakt:
IX. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Stanowisko Kierownik Zespołów Działu Gospodarki Komunalnej
Imię i nazwisko Jarosław Sobol
Telefon 602 779 266
Fax: 74 8515982
e-mail j.sobol@sgpk.pl
w dniach poniedziałek-piątek w godz. 8.00-14.00

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.