śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
małopolskie (Kraków)
małopolskie (Zakopane)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SANOK ul. Kościuszki 23 38-500 Sanok powiat: sanocki 134656551, faks 134656553 k.kaczak@gminasanok.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/915151 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Sanok |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 134656551, faks 1346 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024 Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem części 1 zamówienia są usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie miejscowości: Dębna, Dobra, Hłomcza, Łodzina, Międzybrodzie, Mrzygłód, Trepcza, Tyrawa Solna w roku 2024. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. koszenie poboczy, rowów dróg wewnętrznych i gminnych w pasie drogowym na szerokość do 2,5 m, tj: mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów i kęp zarośli wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy i rowów dróg objętych zamówieniem; 2. koszenie terenów zielonych (place komunalne, działki mienia wiejskiego, place zabaw, siłownie zewnętrzne, tereny wokół wiejskich domów kultury, tereny wokół ośrodków zdrowia). Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej trawy z placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu skoszonej trawy, jak również nie jest odpowiedzialny za jej składowanie. Wytworzone odpady w wyniku realizacji zamówienia muszą być przekazane przez Wykonawcę do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług wskazano w: wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorze formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Przedmiotem części 2 zamówienia są usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie miejscowości: Bykowce, Liszna, Płowce, Stróże Małe, Stróże Wielkie, Wujskie, Załuż w roku 2024. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. koszenie poboczy, rowów dróg wewnętrznych i gminnych w pasie drogowym na szerokość do 2,5 m, tj: mechaniczne koszenie traw, chwastów, samosiewów i kęp zarośli wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy i rowów dróg objętych zamówieniem; 2. koszenie terenów zielonych (place komunalne, działki mienia wiejskiego, place zabaw, siłownie zewnętrzne, tereny wokół wiejskich domów kultury, tereny wokół ośrodków zdrowia). Przedmiot zamówienia obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej trawy z placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych. Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu skoszonej trawy, jak również nie jest odpowiedzialny za jej składowanie. Wytworzone odpady w wyniku realizacji zamówienia muszą być przekazane przez Wykonawcę do dalszego zagospodarowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usług wskazano w: wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wzorze formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. CPV: 77312000-0, 77310000-6,77314100-5,90600000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00289138, GKI.271.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/915151 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/915151 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środka komunikacji elektronicznej jakim jest Platforma zakupowa, dostępnej na https://platformazakupowa.pl/transakcja/915151 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje,że: 1)administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Wójt Gminy Sanok z siedzibą: Ul. Kościuszki 23, 38-50 Sanok. 2)we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@gminasanok.pl lub telefonicznie 0134656579. 3)dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4)odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 5)dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 6)obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7)w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8)Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 9)Wykonawcy nie przysługuje: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/915151 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/915151 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024