dolnośląskie (Lubin)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
warmińsko-mazurskie (Szczytno)
kujawsko-pomorskie (Unisław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi drobnych napraw i robót awaryjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Prokuratura Okręgowa w Koninie ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1 62-510 Konin powiat: Konin tel. 0 63 243 75 10 w. 220 biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 0 63 243 75 10 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego zadanie pod nazwą: ,,Świadczenie usług w zakresie wykonywania, zlecanych każdorazowo odrębnie przez Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Turku oraz Prokuratury Rejonowej w Słupcy na okres 24 miesięcy". III. Przedmiot zamówienia. 1. Świadczenie usług w zakresie wykonywania, zlecanych każdorazowo odrębnie przez Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Turku oraz Prokuratury Rejonowej w Słupcy na okres 24 miesięcy. 2. Zamówienie zostało podzielone na części: a. I Część - usługi w zakresie wykonywania, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie. b. II Część- usługi w zakresie wykonywania, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Rejonowej w Turku. c. III Część - usługi w zakresie wykonywania, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Rejonowej w Słupcy. 3. Wykonawca będzie wykonywał usługi będące przedmiotem umowy na podstawie odrębnych zleceń. 4. Zlecenia będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę, w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się zlecenia telefoniczne. 5. W zleceniu, o którym mowa w ust. powyżej określone będą w szczególności: a. numer i data zlecenia b. miejsce wykonywania prac c. określony szacunkowo zakres rzeczowy i ilościowy prac do wykonania. 6. W przypadku usług o większym stopniu skomplikowania Zamawiający uzgodni (pisemnie, telefonicznie lub mailowo) termin wykonania usług z Wykonawcą przed ich zleceniem. 7. Zamawiający przed dokonaniem zlecenia żądać będzie od Wykonawcy sporządzenia kalkulacji wstępnej dla usług, które zamierza zlecić do wykonania. W przypadku awarii kosztorysy mogą być przesyłane po usunięciu awarii. 8. Zakupu części niezbędnych do usunięcia awarii czy wykonania naprawy dokona Zamawiający lub Wykonawca po uprzednim uzgodnieniu cen z Zamawiającym na koszt Zamawiającego. Wybór sposobu zakupu należy do Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego, o braku możliwości wykonania zlecenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem. 10. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z kosztorysem kopii faktur zakupu wbudowanych/użytych materiałów. 11. Wykonawca zobowiązany jest do gromadzenia i usuwania odpadów powstałych w związku z realizacją zamówienia, stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów we własnym zakresie i na własny koszt (wytwórcą odpadów przy realizacji zamówienia jest Wykonawca). 12. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za jakość materiałów i usług wykonywanych w ramach umowy oraz zakupionych i zastosowanych materiałów, a także używanych urządzeń. 13. Do obowiązków Wykonawcy należy porządkowanie miejsca pracy po wykonanych czynnościach. 14. W ramach wykonywania usług w branży wodno - kanalizacyjnej, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do: a) czyszczenia instalacji kanalizacyjnych, w tym niezwłoczne usuwanie niedrożności przewodów odpływowych urządzeń sanitarnych, b) czyszczenia krat ściekowych oraz odpływów przy pomocy spirali lub przy pomocy sprzętu specjalistycznego, c) naprawy lub wymiany elementów w WC, d) naprawy podgrzewaczy wody, mis klozetowych, zlewozmywaków, umywalek, baterii i urządzeń sanitarnych. 15. W ramach wykonywania usług w branży centralnego ogrzewania, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do: a) spuszczania i napełniania instalacji c.o. w przypadku awarii, b) wymiany skorodowanych lub uszkodzonych złączek (śrubunki, trójniki, mufki, kolana, redukcje), wymiana uszczelnień na złączach armatury lub kształtek instalacji nawierzchniowej i za ekranami, wymiana uszczelek, c) malowania uszkodzonych powłok rurociągów i grzejników, d) wymiany zaworów grzejnikowych, zaworów skośnych, kulowych, żeliwnych, stalowych, e) uruchamiania nie grzejących grzejników poprzez ich odpowietrzanie, udrażnianie grzejników, gałązek i pionów. 16. W ramach wykonywania usług w branży elektrycznej, zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do: a) naprawy instalacji elektrycznej, odgromowej wraz z wymianą brakujących lub zużytych elementów osprzętu, b) wymiany żarówek, gniazdek łączników i wyłączników elektrycznych, 17. W ramach wykonywania usług stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do: a) naprawy lub wymiany zamków i klamek, b) wymiany wkładek patentowych, c) dopasowania stolarki okiennej i drzwiowej, d) naprawy mebli biurowych, wymiany zamków, regulacji zawiasów. 18. W ramach wykonywania usług w branży budowlanej zleconych każdorazowo przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do: a) naprawy podłóg, posadzek, wykładzin podłogowych oraz ściennych okładzin ceramicznych, szklanych i innych, b) naprawy pokrycia dachowego w tym między innymi likwidacja przecieków, uzupełnianie pokrycia, uzupełnianie i mocowanie obróbek blacharskich, daszków, reperacji włazów dachowych, drabin, mocowania i czyszczenia rynien dachowych, c) drobnej naprawy ogrodzeń, chodników, znaków drogowych w tym ich wymiany, montażu nowych, d) wymiany lub naprawy miejscowej tynku oraz jego malowania kolorem dobranym do koloru ścian. 19. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na prace objęte Umową, liczonej od daty odbioru usług, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, niemiej jednak niż 12 miesięcy. W przypadku wystąpienia wad w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca niezwłocznie, po zawiadomieniu przez zamawiającego przystąpi do ich usunięcia i usunie je w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 15 dni. 20. Wykonawca zobowiązuje się realizować zlecone usługi zgodnie z przepisami prawa oraz przez wykwalifikowanych pracowników posiadających niezbędne uprawnienia, ważne badania lekarskie i aktualne przeszkolenie bhp. 21. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem usług objętych umową na sumę nie niższą niż 300 000,00 zł. Polisa obowiązująca w dniu zawarcia umowy stanowi załącznik nr 2 do umowy. W razie upływu terminu ważności ubezpieczenia przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć nową umowę i kopię nowej polisy przedstawić Zamawiającemu. 22. Wykonawca ubezpieczy pracowników, którymi posługuje się wykonując umowę od następstw nieszczęśliwych wypadków przy pracy. 23. Przy wykonywaniu usług objętych umową Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót. 24. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług w następujących terminach: a) awaria - czas reakcji i zabezpieczenie do 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia, naprawa niezwłocznie w zależności od istniejącej sytuacji, nie później niż w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, b) naprawy bieżące: - wymagające natychmiastowej reakcji w okresie nie dłuższym niż 24 godz. od zaakceptowania zlecenia, - nie wymagające natychmiastowej reakcji - do 30 dni licząc od daty zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. c) przy pracach o charakterze budowlanym -termin uzgodniony z Zamawiającym. 25. Wykonywanie napraw umożliwiających przywrócenie właściwości użytkowych uszkodzonym elementom lub instalacjom zlecane będzie Wykonawcy po uprzednim zgrupowaniu zapotrzebowań na naprawy. 26. Zamawiający zobowiązuje się do umożliwienia korzystania przez Wykonawcę w związku z naprawami z energii elektrycznej, bieżącej wody i toalety. Dokument nr: 3031-7.262.41.2024 Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert. 1) Otwarcie ofert odbędzie się dnia 29.04.2024 r. o godz. 11:05, w Prokuraturze Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, Ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1. Składanie ofert: 1. Sposób złożenia ofert: każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 2. TERMIN SKŁADANIA ofert: a) oferty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl, nie później niż do godz. 10:00 w dniu 29.04.2024 r. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zamówienia: 1. Część I - Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od 01.07.2024 r.- 30.06.2026 r. 2. Część II - Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od 11.05.2024 r.- 10.05.2026 r. 3. Część III - Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od 23.05.2024 r.- 22.05.2026 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia. Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania ofertowego na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Koninie oraz przepisów Kodeksu Cywilnego z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U.2023.1605 ze zm.). V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. W celu spełnienia powyższych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia. 3. Przesłanki wykluczenia Wykonawców: 1) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę: a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, Wykluczenie Wykonawcy następuje, jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia b) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności, c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129), d) na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniem Rosji destabilizującym sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L111, str. 1). 4. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą. VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać: a) ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 - formularz ofertowy b) oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa powyżej - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie lub pełnomocnik w imieniu każdego z nich. VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. W niniejszym postępowaniu oferty należy składać wyłącznie drogą elektroniczną na adres email: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl VIII. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert: 1. W toku badania i oceny ofert dopuszcza się poprawienie oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich oraz omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zapytania - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 2. W toku badania i oceny ofert dopuszcza się wezwanie wykonawców do złożenia lub uzupełnienia oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw wymaganych w danym postępowaniu. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a. została złożona po terminie składania ofert, b. wykonawca podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, lub który nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, których zamawiający nie jest w stanie poprawić, f. wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w ust.1, 4. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione, jeżeli: a. nie wpłynie żadna oferta, b. wszystkie oferty zostaną odrzucone, c. najkorzystniejsza oferta przekroczy wartość środków finansowych, jakie zamawiający może przeznaczyć na realizacje zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem możliwości negocjacji ceny z wykonawcami, d. procedura obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą, e. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub jest nieuzasadnione. IX. Opis przygotowania ofert 1. Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać: a)dokumenty wymienione w sekcji VI zapytania ofertowego; b)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia. 2. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona, pod rygorem nieważności, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. w postaci elektronicznej i opatrzonej podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, przesłanych na adres: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl. 3. Ofertę wraz z załącznikami zaleca się zaszyfrować i przesłać w następujący sposób: 1) W tytule przesłanej wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami należy wskazać znak postępowania tj. 3031-7.262.41.2024 oraz nazwę zadania: ,,Świadczenie usług w zakresie wykonywania, zlecanych każdorazowo odrębnie przez Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Turku oraz Prokuratury Rejonowej w Słupcy na okres 24 miesięcy". 2) Podpisaną ofertę wraz z załącznikami (wszystkie dokumenty, które składa Wykonawca) zaleca się skompresować w programie ZIP oraz zaszyfrować, tj. opatrzyć hasłem dostępowym. 3) Wykonawca przesyła Zamawiającemu (zaszyfrowaną) ofertę wraz z załącznikami w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Datą otrzymania oferty wraz z załącznikami będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami do serwera pocztowego Zamawiającego. 4) Wykonawca, przesyłając ofertę wraz z załącznikami może żądać potwierdzenia dostarczenia wiadomości. 5) Wykonawca przekazuje hasło dostępu do złożonej oferty wraz z załącznikami po upływie terminu składania ofert jednak nie później niż w ciągu 60 minut od upływu terminu na składanie ofert, na adres: wba.pokon@prokuratura.gov.pl. 6) Wykonawca, przesyłając hasło dostępu, może żądać potwierdzenia dostarczenia wiadomości. 7) W przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do oferty wraz z załącznikami w sposób określony w ppkt 5 powyżej, Zamawiający w godzinach 11.00-12.00 jednokrotnie wezwie Wykonawcę do przekazania hasła dostępu do oferty w ciągu 60 minut od wezwania przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci papierowej w siedzibie Zamawiającego. 5. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu. Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. 6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania. UWAGA dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów: a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit b)- c) , jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeśli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność, c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert będą uznane za "spóźnione" i nie będą brały udziału w postępowaniu. 2) Zamawiający, po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o: a. nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte, b. cenach lub kosztach zawartych w ofertach. XI. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie ceny musi być zgodne z zasadami zaokrąglania liczb do rzędu części setnych). Cena będzie obejmować wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Zapytaniu ofertowym, będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, ewentualne upusty i rabaty, koszty opakowania, przesyłki i transportu przedmiotu zamówienia oraz pozostałe koszty (w tym podatek VAT), jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Przez cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 168). 3. Wykonawca wypełni Formularz ofertowy (Załącznik nr 1). XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, którym przypisano poniższe znaczenie: Cena ofertowa brutto - 100 % 2. Ocena kryterium ,,Cena ofertowa brutto" dokonana będzie na podstawie ceny brutto zawartej w formularzu ofertowym. 3. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki określone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą ilość punktów. 4. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 5. W przypadku, kiedy nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia tzw. ofert dodatkowych. XIII. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty. 1. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej oraz poinformuje Wykonawców, którzy będą brali udział w postępowaniu. 2. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. 3. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych w formularzu ofertowym i zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopi opłaconej polisy, o której mowa w sekcji III ust. 21. XIV. Warunki płatności. Wynagrodzenie płatne zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy. Uwagi: XV. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez zamawiającego pozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (osoba fizyczna, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, tel. 63 243 75 10 e-mail: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Koninie jest Pan Krystian Ryczyński, tel. 63 243 75 10, e-mail: iod.pokon@prokuratura.gov.pl; 3. Dane osobowe są przetwarzane przez administratora: 1) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania, zawarcia i wykonania umowy - podstawa prawna przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do zawarcia i wykonywania umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, w tym prawa podatkowego- podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c. RODO; 3) w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą umową - podstawą prawna przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 lit. c. RODO 4. Dane osobowe są przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie do momentu upływu okresu przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa. 5. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo: 1) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, na zasadach określonych w art. 15-17 RODO; 2) ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO; 3) przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO tj. do otrzymania przez osobę, której dane dotyczą od administratora danych osobowych jej dotyczących w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego; 4) wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO. 6. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1-3 należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych. 7. Podanie danych osobowych jest konieczne do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu i wykonywania zamówienia. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia wzięcie udziału w niniejszym postępowaniu. 8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Kontakt: 2. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest: Natalia Rychter-Kwiatkowska tel. 63 243 75 10 wew. 220, email: wba.pokon@prokuratura.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024