Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi drobnych napraw i robót awaryjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi drobnych napraw i robót awaryjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Koninie
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1
62-510 Konin
powiat: Konin
tel. 0 63 243 75 10 w. 220
biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Konin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 0 63 243 75 10
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania
zamówienia obejmującego zadanie pod nazwą: ,,Świadczenie usług w zakresie
wykonywania,
zlecanych
każdorazowo
odrębnie
przez
Zamawiającego,
drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno - kanalizacyjnej,
centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej
i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury
Rejonowej w Turku oraz Prokuratury Rejonowej w Słupcy na okres 24 miesięcy".
III. Przedmiot zamówienia.
1. Świadczenie usług w zakresie wykonywania, zlecanych każdorazowo odrębnie
przez Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno -
kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej,
meblowej
i
branży
budowlanej
na
rzecz
Prokuratury
Okręgowej
w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Turku oraz Prokuratury Rejonowej w Słupcy
na okres 24 miesięcy.
2. Zamówienie zostało podzielone na części:
a. I Część - usługi w zakresie wykonywania, zleconych każdorazowo przez
Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno -
kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki
okiennej,
drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Okręgowej
w Koninie.
b. II Część- usługi w zakresie wykonywania, zleconych każdorazowo przez
Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno -
kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki
okiennej,
drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Rejonowej
w Turku.
c. III Część - usługi w zakresie wykonywania, zleconych każdorazowo przez
Zamawiającego, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży wodno -
kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, stolarki
okiennej,
drzwiowej, meblowej i branży budowlanej na rzecz Prokuratury Rejonowej
w Słupcy.
3. Wykonawca będzie wykonywał usługi będące przedmiotem umowy na podstawie
odrębnych zleceń.
4. Zlecenia będą przesyłane na adres poczty elektronicznej wskazany przez
Wykonawcę, w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się zlecenia telefoniczne.
5. W zleceniu, o którym mowa w ust. powyżej określone będą w szczególności:
a. numer i data zlecenia
b. miejsce wykonywania prac
c. określony szacunkowo zakres rzeczowy i ilościowy prac do wykonania.
6. W przypadku usług o większym stopniu skomplikowania Zamawiający uzgodni
(pisemnie, telefonicznie lub mailowo) termin wykonania usług z Wykonawcą przed
ich zleceniem.
7. Zamawiający
przed
dokonaniem
zlecenia
żądać
będzie
od
Wykonawcy
sporządzenia kalkulacji wstępnej dla usług, które zamierza zlecić do wykonania.
W przypadku awarii kosztorysy mogą być przesyłane po usunięciu awarii.
8. Zakupu części niezbędnych do usunięcia awarii czy wykonania naprawy dokona
Zamawiający lub Wykonawca po uprzednim uzgodnieniu cen z Zamawiającym na
koszt Zamawiającego. Wybór sposobu zakupu należy do Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego,
o braku możliwości wykonania zlecenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
wraz z uzasadnieniem.
10. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz
z kosztorysem kopii faktur zakupu wbudowanych/użytych materiałów.
11. Wykonawca zobowiązany jest do gromadzenia i usuwania odpadów powstałych
w związku z realizacją zamówienia, stosownie do obowiązujących w tym zakresie
przepisów we własnym zakresie i na własny koszt (wytwórcą odpadów przy
realizacji zamówienia jest Wykonawca).
12. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za jakość materiałów i usług
wykonywanych w ramach umowy oraz zakupionych i zastosowanych materiałów,
a także używanych urządzeń.
13. Do obowiązków Wykonawcy należy porządkowanie miejsca pracy po wykonanych
czynnościach.
14. W ramach wykonywania usług w branży wodno - kanalizacyjnej, zleconych
każdorazowo przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) czyszczenia
instalacji
kanalizacyjnych,
w
tym
niezwłoczne
usuwanie
niedrożności przewodów odpływowych urządzeń sanitarnych,
b) czyszczenia krat ściekowych oraz odpływów przy pomocy spirali lub przy
pomocy sprzętu specjalistycznego,
c) naprawy lub wymiany elementów w WC,
d) naprawy podgrzewaczy wody, mis klozetowych, zlewozmywaków, umywalek,
baterii i urządzeń sanitarnych.
15. W ramach wykonywania usług w branży centralnego ogrzewania, zleconych
każdorazowo przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) spuszczania i napełniania instalacji c.o. w przypadku awarii,
b) wymiany skorodowanych lub uszkodzonych złączek (śrubunki, trójniki, mufki,
kolana, redukcje), wymiana uszczelnień na złączach armatury lub kształtek
instalacji nawierzchniowej i za ekranami, wymiana uszczelek,
c) malowania uszkodzonych powłok rurociągów i grzejników,
d) wymiany zaworów grzejnikowych, zaworów skośnych, kulowych, żeliwnych,
stalowych,
e) uruchamiania
nie
grzejących
grzejników
poprzez
ich
odpowietrzanie,
udrażnianie grzejników, gałązek i pionów.
16. W ramach wykonywania usług w branży elektrycznej, zleconych każdorazowo przez
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) naprawy instalacji elektrycznej, odgromowej wraz z wymianą brakujących lub
zużytych elementów osprzętu,
b) wymiany żarówek, gniazdek łączników i wyłączników elektrycznych,
17. W ramach wykonywania usług stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej zleconych
każdorazowo przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) naprawy lub wymiany zamków i klamek,
b) wymiany wkładek patentowych,
c) dopasowania stolarki okiennej i drzwiowej,
d) naprawy mebli biurowych, wymiany zamków, regulacji zawiasów.
18. W ramach wykonywania usług w branży budowlanej zleconych każdorazowo przez
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) naprawy podłóg, posadzek, wykładzin podłogowych oraz ściennych okładzin
ceramicznych, szklanych i innych,
b) naprawy pokrycia dachowego w tym między innymi likwidacja przecieków,
uzupełnianie pokrycia, uzupełnianie i mocowanie obróbek blacharskich,
daszków, reperacji włazów dachowych, drabin, mocowania i czyszczenia rynien
dachowych,
c) drobnej naprawy ogrodzeń, chodników, znaków drogowych w tym ich wymiany,
montażu nowych,
d) wymiany lub naprawy miejscowej tynku oraz jego malowania kolorem dobranym
do koloru ścian.
19. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na prace objęte Umową, liczonej od
daty odbioru usług, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, niemiej
jednak niż 12 miesięcy. W przypadku wystąpienia wad w okresie gwarancji i rękojmi
Wykonawca niezwłocznie, po zawiadomieniu przez zamawiającego przystąpi do ich
usunięcia i usunie je w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym
niż 15 dni.
20. Wykonawca zobowiązuje się realizować zlecone usługi zgodnie z przepisami prawa
oraz przez wykwalifikowanych pracowników posiadających niezbędne uprawnienia,
ważne badania lekarskie i aktualne przeszkolenie bhp.
21. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania
umowy
aktualnego
ubezpieczenia
odpowiedzialności
cywilnej
w
zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem usług objętych
umową na sumę nie niższą niż 300 000,00 zł. Polisa obowiązująca w dniu zawarcia
umowy stanowi załącznik nr 2 do umowy. W razie upływu terminu ważności
ubezpieczenia przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca zobowiązany jest
zawrzeć nową umowę i kopię nowej polisy przedstawić Zamawiającemu.
22. Wykonawca ubezpieczy pracowników, którymi posługuje się wykonując umowę od
następstw nieszczęśliwych wypadków przy pracy.
23. Przy wykonywaniu usług objętych umową Wykonawca zobowiązuje się do
przestrzegania
przepisów
bezpieczeństwa
i
higieny
pracy,
przepisów
przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót.
24. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług w następujących terminach:
a) awaria - czas reakcji i zabezpieczenie do 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia,
naprawa niezwłocznie w zależności od istniejącej sytuacji, nie później niż
w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia,
b) naprawy bieżące:
- wymagające natychmiastowej reakcji w okresie nie dłuższym niż 24 godz. od
zaakceptowania zlecenia,
- nie wymagające natychmiastowej reakcji - do 30 dni licząc od daty zgłoszenia lub
w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
c) przy pracach o charakterze budowlanym -termin uzgodniony z Zamawiającym.
25. Wykonywanie napraw umożliwiających przywrócenie właściwości użytkowych
uszkodzonym elementom lub instalacjom zlecane będzie Wykonawcy po uprzednim
zgrupowaniu zapotrzebowań na naprawy.
26. Zamawiający zobowiązuje się do umożliwienia korzystania przez Wykonawcę
w związku z naprawami z energii elektrycznej, bieżącej wody i toalety.

Dokument nr: 3031-7.262.41.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert.
1) Otwarcie ofert odbędzie się dnia 29.04.2024 r. o godz. 11:05, w Prokuraturze
Okręgowej w Koninie, 62-510 Konin, Ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1.

Składanie ofert:
1. Sposób złożenia ofert: każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu
tylko jedną ofertę.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert:
a) oferty należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail:
biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl, nie później niż do godz. 10:00
w dniu 29.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia:
1. Część I - Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od 01.07.2024 r.-
30.06.2026 r.
2. Część II - Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od 11.05.2024 r.-
10.05.2026 r.
3. Część III - Umowa zostanie zawarta na czas określony, tj. od 23.05.2024 r.-
22.05.2026 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania ofertowego na podstawie
Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Prokuraturze Okręgowej w Koninie
oraz przepisów Kodeksu Cywilnego z wyłączeniem stosowania ustawy Prawo
zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz.U.2023.1605 ze zm.).
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
W
celu
spełnienia
powyższych
warunków
Zamawiający
wymaga
złożenia
oświadczenia.
3. Przesłanki wykluczenia Wykonawców:
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć
Wykonawcę:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego
aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego
działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego
rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury,
Wykluczenie Wykonawcy następuje, jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia zaistnienia
zdarzenia będącego podstawą wykluczenia
b) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję
administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności
należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie
w sprawie spłaty tych należności,
c) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.
129),
d) na podstawie art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) 833/2014 z 31 lipca 2014 r.
dotyczące
środków
ograniczających
w
związku
z
działaniem
Rosji
destabilizującym sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE L111, str. 1).
4. Niespełnienie przez Wykonawcę warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaję się za
odrzuconą.
VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać:
a) ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 - formularz ofertowy
b) oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu,
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do
Zapytania ofertowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenie składa każdy Wykonawca.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie
podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie lub pełnomocnik
w imieniu każdego z nich.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. W niniejszym postępowaniu oferty należy składać wyłącznie drogą elektroniczną
na adres email: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl
VIII. Wyjaśnienia w toku badania i oceny ofert:
1. W toku badania i oceny ofert dopuszcza się poprawienie oczywistych omyłek
rachunkowych i pisarskich oraz omyłek polegających na niezgodności oferty
z treścią zapytania - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta
została poprawiona.
2. W toku badania i oceny ofert dopuszcza się wezwanie wykonawców do złożenia
lub uzupełnienia oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw wymaganych w danym
postępowaniu.
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
a. została złożona po terminie składania ofert,
b. wykonawca podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału
w postępowaniu, lub który nie złożył wymaganych oświadczeń, dokumentów lub
pełnomocnictw,
c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
d. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, których zamawiający nie jest
w stanie poprawić,
f. wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki,
o której mowa w ust.1,
4. Zapytanie ofertowe zostanie unieważnione, jeżeli:
a. nie wpłynie żadna oferta,
b. wszystkie oferty zostaną odrzucone,
c. najkorzystniejsza oferta przekroczy wartość środków finansowych, jakie
zamawiający może przeznaczyć na realizacje zamówienia, chyba że
zamawiający
może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
z zastrzeżeniem możliwości negocjacji ceny z wykonawcami,
d. procedura obarczona jest niemożliwą do usunięcia wadą,
e. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia
nie leży w interesie publicznym lub jest nieuzasadnione.
IX. Opis przygotowania ofert
1. Złożone przez Wykonawcę dokumenty ofertowe muszą zawierać:
a)dokumenty wymienione w sekcji VI zapytania ofertowego;
b)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie
wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub kopii
poświadczonej
za
zgodność
z
oryginałem
przez
osobę
udzielającą
pełnomocnictwa lub notarialnie. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zmówienia.
2. Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona, pod rygorem nieważności, przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. w postaci elektronicznej i opatrzonej
podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, przesłanych na
adres: biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl.
3. Ofertę wraz z załącznikami zaleca się zaszyfrować i przesłać w następujący sposób:
1) W tytule przesłanej wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami
należy wskazać znak postępowania tj. 3031-7.262.41.2024 oraz nazwę
zadania: ,,Świadczenie usług w zakresie wykonywania, zlecanych
każdorazowo odrębnie przez Zamawiającego, drobnych napraw i robót
awaryjnych w branży wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania,
elektrycznej, stolarki okiennej, drzwiowej, meblowej i branży budowlanej
na rzecz Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej
w Turku oraz Prokuratury Rejonowej w Słupcy na okres 24 miesięcy".
2) Podpisaną ofertę wraz z załącznikami (wszystkie dokumenty, które składa
Wykonawca) zaleca się skompresować w programie ZIP oraz zaszyfrować, tj.
opatrzyć hasłem dostępowym.
3)
Wykonawca
przesyła
Zamawiającemu
(zaszyfrowaną)
ofertę
wraz
z załącznikami w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego
przed upływem terminu składania ofert. Datą otrzymania oferty wraz
z załącznikami będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej
ofertę wraz z załącznikami do serwera pocztowego Zamawiającego.
4) Wykonawca, przesyłając ofertę wraz z załącznikami może żądać
potwierdzenia dostarczenia wiadomości.
5) Wykonawca przekazuje hasło dostępu do złożonej oferty wraz z załącznikami
po upływie terminu składania ofert jednak nie później niż w ciągu 60 minut od
upływu terminu na składanie ofert, na adres: wba.pokon@prokuratura.gov.pl.
6) Wykonawca, przesyłając hasło dostępu, może żądać potwierdzenia
dostarczenia wiadomości.
7) W przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do oferty
wraz z załącznikami w sposób określony w ppkt 5 powyżej, Zamawiający
w godzinach 11.00-12.00 jednokrotnie wezwie Wykonawcę do przekazania
hasła dostępu do oferty w ciągu 60 minut od wezwania przez Zamawiającego.
4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w postaci papierowej w siedzibie
Zamawiającego.
5. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu. Treść
oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca
składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
UWAGA dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów:
a) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia
dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit b)- c) , jeżeli Zamawiający może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał
dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
b) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków
dowodowych, które zamawiający posiada, jeśli wykonawca wskaże te środki oraz
potwierdzi ich prawidłowość i aktualność,
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których
mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego
zasoby
złożenia
wraz
z
ofertą
pełnomocnictwa
lub
innego
dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert będą uznane za
"spóźnione" i nie będą brały udziału w postępowaniu.
2) Zamawiający,
po
otwarciu
ofert,
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego postępowania informacje o:
a. nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach
prowadzonej
działalności
gospodarczej
albo
miejscach
zamieszkania
wykonawców, których oferty zostały otwarte,
b. cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich
(z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglenie ceny musi być zgodne
z zasadami zaokrąglania liczb do rzędu części setnych). Cena będzie obejmować
wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Zapytaniu
ofertowym, będzie ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą
wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, ewentualne upusty
i rabaty, koszty opakowania, przesyłki i transportu przedmiotu zamówienia oraz
pozostałe koszty (w tym podatek VAT), jakie Wykonawca poniesie w związku
z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Przez cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia należy rozumieć cenę
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu
o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 168).
3. Wykonawca wypełni Formularz ofertowy (Załącznik nr 1).
XII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami,
którym przypisano poniższe znaczenie:
Cena ofertowa brutto - 100 %
2. Ocena kryterium ,,Cena ofertowa brutto" dokonana będzie na podstawie ceny
brutto zawartej w formularzu ofertowym.
3. Jako najkorzystniejsza uznana zostanie oferta, która spełni wszystkie warunki
określone przez Zamawiającego i uzyska najwyższą ilość punktów.
4. Obliczenia będą prowadzone z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
5. W przypadku, kiedy nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty
ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający
wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia tzw. ofert dodatkowych.
XIII. Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
oferty.
1. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie
internetowej oraz poinformuje Wykonawców, którzy będą brali udział
w postępowaniu.
2. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie
podpisania umowy.
3. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę na warunkach określonych
w formularzu ofertowym i zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym
załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę
najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich
ponownej oceny.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia
kopi opłaconej polisy, o której mowa w sekcji III ust. 21.
XIV. Warunki płatności.
Wynagrodzenie płatne zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy.

Uwagi:
XV. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez zamawiającego
pozyskanych bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (osoba fizyczna,
osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający
informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Prokuratura Okręgowa
w Koninie, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, tel. 63 243 75 10 e-mail:
biuro.podawcze.pokon@prokuratura.gov.pl;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Koninie jest
Pan Krystian Ryczyński, tel. 63 243 75 10, e-mail: iod.pokon@prokuratura.gov.pl;
3. Dane osobowe są przetwarzane przez administratora:
1) w celu przeprowadzenia niniejszego postępowania, zawarcia i wykonania umowy -
podstawa prawna przetwarzania jest niezbędność przetwarzania danych do zawarcia
i wykonywania umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,
wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, w tym prawa podatkowego-
podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 ust. 1 lit. c. RODO;
3) w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami związanymi z zawartą
umową - podstawą prawna przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze - art. 6 lit. c. RODO
4. Dane osobowe są przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie do
momentu upływu okresu przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa.
5. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub
usunięcia, na zasadach określonych w art. 15-17 RODO;
2) ograniczenia przetwarzania danych, w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
3) przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO tj. do otrzymania
przez osobę, której dane dotyczą od administratora danych osobowych jej
dotyczących w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się
do odczytu maszynowego;
4) wniesienia skargi do prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych jej
dotyczących narusza przepisy RODO.
6. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 1-3 należy skontaktować
się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych
wyżej danych kontaktowych.
7. Podanie danych osobowych jest konieczne do wzięcia udziału w niniejszym
postępowaniu i wykonywania
zamówienia. Odmowa podania danych osobowych
uniemożliwia wzięcie udziału w niniejszym postępowaniu.
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

Kontakt:
2. Osobą
ze
strony
Zamawiającego
upoważnioną
do
kontaktowania
się
z Wykonawcami jest: Natalia Rychter-Kwiatkowska tel. 63 243 75 10 wew. 220,
email: wba.pokon@prokuratura.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.