śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Leśna)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa przebieralni dla obiektu basenowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Andrespol Rokicińska 126 95-020 Andrespol powiat: łódzki wschodni Tel.: +48 42 213 24 40, tel. (42) 213 24 40 w. 858 zamowienia@andrespol.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Andrespol |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 42 213 24 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Andrespol zaprasza do składania ofert na zadanie pn.: Zakup i dostawa dwóch przebieralni dla obiektu basenowego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol" I. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch przebieralni na obiekt rekreacyjny w Wiśniowej Górze przy ulicy Tuszyńskiej 113. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniony został w Załączniku nr 5 do Zaproszenia do składania ofert - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część niniejszego Zaproszenia. Kolorystyka wszystkich elementów objętych zamówieniem - do ustalenia z Zamawiającym po wyborze oferty. CPV: 39150000-8, 43324100-1 Dokument nr: ZP.271.08.2024/RRP Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert. 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Andrespolu, Andrespol, Ul. Rokicińska 126, Sala Ślubów (I piętro) w dniu 25 kwietnia 2024 roku o godz. 1330. Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: 1. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres: Urząd Gminy w Andrespolu, Ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol oraz opisane: Oferta w postępowaniu pn.: Zakup i dostawa dwóch przebieralni dla obiektu basenowego, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol" Nie otwierać przed dniem: 25 kwietnia 2024r. godz. 1330 2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Andrespolu, 95-020 Andrespol, Ul. Rokicińska 126, Sekretariat Urzędu Gminy (I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 1300. 3. Ofertę można złożyć osobiście, przez posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu złożenia oferty ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską lub pocztową. Miejsce i termin realizacji: 4. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) oraz rozładunek i montaż przedmiotu umowy w miejscu realizacji zamówienia. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Wiśniowa Góra przy ulicy Tuszyńskiej 113. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia: 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wymagania: 5. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Niespełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty. 6. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści Zaproszenia do składania ofert, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 7. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, pełnowartościowy, wyprodukowany najpóźniej 12 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 8. Dostarczony asortyment musi być odpowiednio zapakowany, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. 9. Dostarczony sprzęt pochodzić będzie z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 10. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadał wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje. 11. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 12. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 13. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy instrukcje, karty gwarancyjne, wszelkie certyfikaty i atesty. 14. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. II. Wymagania dotyczące odbioru: 1. Końcowy odbiór nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. 2. Dokumentem potwierdzającym dokonanie odbioru jest protokół ich odbioru przez Zamawiającego, przygotowany w dwóch egzemplarzach i podpisany przez Strony umowy. IV. Warunki gwarancji Wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 2 lata. Okres gwarancji jakości rozpoczyna się z dniem podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. V. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu wymaganym przez Zamawiającego jest, jeżeli nie określono inaczej, złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym. 2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 3. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, których oferty zostaną otwarte, jak również, ceny ofert, termin wykonania zamówienia, okres gwarancji i warunki płatności. VIII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy 1. Formularz ofertowy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1). 2. Karty katalogowe oferowanych produktów. 3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3). 4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 5. Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika - jeżeli dotyczy. 6. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4). IX. Opis sposobu przygotowania ofert Wymagania podstawowe. 1. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. 2. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. Oświadczenia składa się w formie oryginałów, inne dokumenty dołączone do oferty składa się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika. 4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu i mieć formę pisemną. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. X. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Ceną ofertową wymienioną w formularzu ofertowym jest całkowita cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Podana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zaproszenia do składania ofert oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zadania, jak również niewskazane wprost w Zaproszeniu do składania ofert, a niezbędne do realizacji zamówienia, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Obowiązującym sposobem rozliczenia jest ryczałt. 4. Zamawiający przyjmuje, że obliczona cena ryczałtowa obejmuje wszystkie czynności oraz zakres podany w Zaproszeniu do składania ofert, jest ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną. 5. Cenę - należy podać cyfra oraz słownie w PLN z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. 6. Sposób zapłaty wynagrodzenia i rozliczania ceny za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w niniejszym Zaproszeniu do składania ofert - wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiący załącznik nr 2 - Wzór umowy. 7. W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. 8. W cenie oferty uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. 9. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT/podatku akcyzowego, zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług/podatku akcyzowym, należy do Wykonawcy. 10. Zamawiający informuje, że w przypadku towarów i usług wymienionych w załączniku nr 15 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 poz. 931 ze zm.), zgodnie z zapisami w art. 108a Ustawy, podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności.(tzw. MPP). XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w sposób opisany w niniejszym rozdziale kierując się niżej podanym kryterium i jego wagą. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. 3. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie i wagi punktowe: Lp.Kryterium 1Cena oferty brutto (C), zwana też ,,Ceną" Znaczenie procentowe kryteriumMaksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100%100 punktów 4. Sposób oceniania ofert: 1) Zasady oceny kryterium ,,CENA" (C) a. W kryterium Cena, w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (Cena), punkty zostaną przyznane wg. następującego wzoru: C = Cmin/Co x 100 x 100%, gdzie: o C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Cena" o Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu o Co - cena brutto oferty badanej o 100 - wskaźnik stały o 100 % - procentowe znaczenie kryterium ,,Cena" b. Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium ,,Cena" obliczona zostanie przez podzielenie najniższej ceny brutto z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%. c. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do kryterium ,,Cena" otrzyma 100 punktów. 5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do składania ofert i uzyska największą łączną liczbę punktów w kryterium ,,Cena". 6. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych, przy czym Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować w nich cen wyższych niż zaoferowane w złożonych uprzednio ofertach. XI. Warunki płatności Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na wskazane na fakturze konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty wpływu do siedziby Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury. XIII. Istotne dla stron postanowienia umowy Istotne dla stron postanowienia umowy oraz klauzule dotyczące możliwości i warunków zmiany umowy zawarte zostały w załączniku nr 2 - Wzór umowy. XIV. Przesłanki odrzucenia oferty 1. Oferta podlega odrzuceniu, w przypadku, gdy: a) treść oferty nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert, b) została złożona przez podmiot: o Niespełniający warunków udziału w postępowaniu, o Powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, c) została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. XV. Postanowienia końcowe: 1. O wyborze terminie i miejscu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie powiadomiony pisemnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejszą, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ponownej oceny. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku, gdyby jego realizacja nie leżała w interesie publicznym lub nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu lub cena najkorzystniejszej ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. 4. Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) W przypadku, gdy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (umowę konsorcjum), stwierdzającą solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizacje zamówienia oraz zawierającą upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności. 2) Umowę spółki cywilnej, (jeśli dotyczy i w przypadku, gdy Wykonawca nie dołączył tego dokumentu do oferty). 3) Wszystkie kserokopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawomocnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Tryb zamówienia 1. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z pozn. zm.). 2. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych. 3. Niniejsze zaproszenie do składania ofert zostaje opublikowane na: 1) stronie internetowej Zamawiającego - https://www.bip.andrespol.pl/ oraz poprzez przekazanie zaproszenia do składania ofert, do potencjalnych wykonawców świadczących w ramach prowadzonej przez siebie działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia. Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 i 14 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanym ,,RODO", informuję, że: ? Administratorem danych osobowych jest Gmina Andrespol reprezentowana przez Wójta Gminy Andrespol z siedzibą w Andrespolu przy ul. Rokicińskiej 126, 95-020 Andrespol, tel. 042 213 24 40; e-mail: ug@andrespol.pl ? Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Andrespolu jest Pani Karolina Student, e-mail: iod@andrespol.pl; ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,. ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ? Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. * Wyjaśnienie: Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. ** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia RODO1, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Kontakt: Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. Pod względem formalnym i merytorycznym: Rafał Frankiewicz, tel. (42) 213 24 40 w. 858, e-mail: zamowienia@andrespol.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024