Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
502z dziś
6475z ostatnich 7 dni
24042z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywne świadczenie usług związanych z kompleksową obsługą konserwatorską oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywne świadczenie usług związanych z kompleksową obsługą konserwatorską oraz realizacja bieżących napraw remontowo-budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie
ul. Armii Krajowej 7
48-300 Nysa
powiat: nyski
tel. 77 448 47 00; fax 77 435 29 89, 77 4484704
zamowienia@pans.nysa.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Nysa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 448 47 00; f
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
Kompleksową obsługę konserwatorską oraz bieżące naprawy remontowo-budowlane w obiektach należących do PANS w Nysie.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług związanych z kompleksową obsługą konserwatorską oraz realizację bieżących napraw remontowo-budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, w niżej wymienionych obiektach należących do Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie oraz na terenach przyległych do tych obiektów:
a) Rektorat - Ul. Armii Krajowej 7,
b) Gmach Główny - Ul. Chodowieckiego 4,
c) Collegium Medicum - Ul. Ujejskiego 12,
d) Collegium Civitas - Ul. Armii Krajowej 19,
e) Collegium Philologicum - Ul. Armii Krajowej 21,
f) Collegium Polytechnicum - Ul. Obrońców Tobruku 5,
g) Collegium Artium - Ul. Marcinkowskiego 6-8,
h) Akademickie Centrum Zrównoważonego Rozwoju - Ul. Obrońców Tobruku 5,
i) Zakład Konserwacji Zabytków - Ul. Obrońców Tobruku 5a
j) Hala Sportowa I (AZS) - Ul. Głuchołaska 12,
k) Hala Sportowa II - Ul. Otmuchowska 74,
l) Dom Studenta-ul. Kościuszki 2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres obsługi konserwatorskiej i rodzaj napraw remontowo-budowlanych możliwych do zlecenia przez Zamawiającego) zawiera załącznik nr 3 do Zaproszenia.
3. Zamawiający przeznaczy na realizację przedmiotu zamówienia kwotę nie większą niż 150000,00 zł brutto.
Z powyższej kwoty zostanie również sfinansowany zakup materiałów niezbędnych do realizacji niniejszej umowy. Suma poszczególnych zleceń w ramach umowy nie może przekroczyć wartości przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia.
4. Rozliczenie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się kosztorysowe na podstawie wskaźników cenotwórczych, w tym:
a) stawka roboczogodz. (zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie) + koszty pośrednie + zysk
b) w zakresie materiałów i sprzętu według cen udokumentowanych przez Wykonawcę, ale nie wyższych niż średnie ceny SEKOCENBUD dla rejonu Opolskiego, dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.
Jeżeli Wykonawca udowodni, że na rynku jakiś materiał nie jest dostępny w cenie średniej SEKOCENBUD dopuszcza się po zatwierdzeniu przez Zamawiającego zastosowanie ceny wyższej w odniesieniu do materiałów nie występujących w SEKOCENBUD, w oparciu o jednostkowe ceny rynkowe tych materiałów. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego przedstawienia do akceptacji Zamawiającego 3 ofert na te materiały z prawem Zamawiającego akceptacji lub przedstawienia oferty konkurencyjnej.
5. Zlecenie na określone roboty zostanie wykonane na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego, kosztorysu opartego o składniki cenotwórcze wraz z zestawieniem użytych materiałów.
6. Przy rozliczaniu zamówień stosowane będą stawki VAT:
- 23% dla robót związanych z obiektami a) t k),
- 8% dla robót związanych z obiektem I) - Dom Studenta.
7. Roboty związane z przedmiotem zamówienia będą zgłaszane (zlecane) sukcesywnie w ramach bieżących potrzeb Zamawiającego.
8. Zamawiający przewiduje znaczną kumulację robót w czasie przerwy wakacyjnej (lipiec wrzesień). Potencjał techniczny Wykonawcy powinien umożliwiać sprawną i terminową realizację robót w tym okresie. Wykonawca zobowiązany jest posiadać potencjał osobowy i techniczny umożliwiający realizację zwiększonego zakresu robót remontowo-budowlanych.
9. Zamawiający wymaga udzjelenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 36 miesięcy na wykonane roboty, licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonany.

CPV: 98395000-8, 45000000-7, 45261210-9, 45453000-7, 45330000-9, 45310000-3

Dokument nr: ZO 10/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2023 r. o godz. 10:05 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21.

Składanie ofert:
6. TERMIN SKŁADANIA ofert.
TERMIN SKŁADANIA ofert: 23.04.2024 r., godz. 10:00.
Ofertę na Formularzu Ofertowym - stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty, można:
a) złożyć osobiście lub wysłać na adres Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Nysie, Ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa, Sekretariat pokój 20, z dopiskiem na kopercie:
Oferta do Zaproszenia nr ZO 10/2024 - Kompleksowa obsługa konserwatorska oraz bieżące naprawy remontowo-budowlane w obiektach należących do PANS w Nysie - nie otwierać przed dniem 23.04.2024 r., godz. 10:05".
b) wysłać na numer faksu 77 4352989 - do godz. 10:00 w dniu 23.04.2024 r.
c) wysłać na adres: zamowienia@pans.nysa.pl - do godz. 10:00 w dniu 23.04.2024 r.
Do oferty należy dołączyć:
- Wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zaproszenia) oraz referencje.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia.
1. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca będzie sukcesywnie realizował przedmiot zamówienia przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu zamówienia (150000,00 zł brutto).
2. Czas reakcji na podjęcie zgłoszenia awaryjnego - maksymalnie 2 godz. z możliwością skrócenia czasu - w kryterium oceny ofert.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia.
Do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) - art. 2 ust 1 pkt 1). Zamawiający udziela zamówienia stosując przepisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130000 złotych, wprowadzonego Zarządzeniem Nr 34/2023 Rektora Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Nysie z dnia 12.05.2023 r.
3. Wykonawca sporządzi przedmiar i kosztorys na wskazany w zgłoszeniu (zleceniu) zakres robót, w oparciu wyłącznie o stawki ofertowe - maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (zlecenia) przez Zamawiającego.
Przedmiar i kosztorys podlegać będzie akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający zaakceptuje przedmiar i kosztorys maksymalnie do 3 dni roboczych od momentu ich otrzymania od Wykonawcy.
Po akceptacji kosztorysu Zamawiający zleci pisemnie Wykonawcy objęty nim zakres prac, określając jednocześnie (w porozumieniu z Wykonawcą) termin ich wykonania.
Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji poszczególnego zgłoszenia (zlecenia). W przypadku prac wymagających szybkiej interwencji i pilnej naprawy (zgłoszenie awaryjne), Wykonawca przystąpi do realizacji robót nie później niż w ciągu 2 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Rozliczenie w takim przypadku nastąpi kosztorysem powykonawczym.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący:
Zdolności technicznej lub zawodowej.
Minimalny poziom zdolności:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe (doświadczenie) zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
nie wcześniej niż w okresie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem przebudowę, remont lub modernizację pomieszczeń wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, o wartości roboty minimum 100000,00 zł (brutto) każda oraz udokumentuje, że robota ta została wykonana należycie.
2. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do oferty:
Wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zaproszenia), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
7. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów:
a) Cena brutto robocizny za godzinę dla robót budowlanych (Pcrb) - waga kryterium 30 punktów.
b) Cena brutto robocizny za godzinę dla robót sanitarnych (Pers) - waga kryterium 30 punktów.
c) Cena brutto robocizny za godzinę dla robót elektrycznych (Perę) - waga kryterium 30 punktów.
d) Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne (Pza) - waga kryterium 10 punktów.
2. Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót budowlanych"- kryterium liczone według wzoru:
C ?
PCrb = x 100 piet x 30%
gdzie:
Pcrb= liczba punktów za kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót budowlanych".
Cmin = najniższa cena brutto spośród ważnych ofert.
Cx = cena brutto oferty badanej.
3. Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót sanitarnych"- kryterium liczone według wzoru:
C
Pers = -Zr1 X 100 pktx 30%
gdzie:
Peri = liczba punktów za kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót sanitarnych". Cmin= najniższa cena brutto spośród ważnych ofert.
Cx = cena brutto oferty badanej.
4. Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót elektrycznych"- kryterium liczone według wzoru:
C
Pers = "lL" x 100 pkt X 30%
C x
gdzie:
Perę = liczba punktów za kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót elektrycznych". Cmin = najniższa cena brutto spośród ważnych ofert.
Cx = cena brutto oferty badanej.
5. Zasady przyznawania punktów w kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne" - Pza
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awaryjne wynosi 2 godziny.
Przez zgłoszenie awaryjne należy rozumieć zdarzenie wymagające podjęcia niezwłocznych działań przez Wykonawcę - np. zacięcie się zamka drzwiowego, wyciek z instalacji, uszkodzenie instalacji sanitarnej, zwarcie instalacji elektrycznej, uszkodzenie pokrycia dachowego, itp.
Skrócenie czasu reakcji do maksymalnie 1 godziny - 10,00 pkt Brak skrócenia czasu reakcji poniżej 2 godzin - 0,00 pkt
6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych ze wzoru:
P = Pcrb + Pers + Perę + PzA
gdzie:
P - całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty.
Pcrb - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót budowlanych".
Pers - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót sanitarnych".
Perę - liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ,,Cena brutto robocizny za godzinę dla robót elektrycznych".
Pza-liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ,,Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne".
7. Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach - 100 pkt.
8. Termin związania ofertą.
Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Informacje o płatnościach.
Wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia (wykonanie każdorazowego zlecenia Zamawiającego) będzie płatne przelewem w terminie 14 dni na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę.
Wykonawca dołącza do faktury Protokół odbioru (wzór Protokołu stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy) podpisany przez przedstawicieli obu stron, potwierdzający należyte wykonanie przedmiotu zamówienia - danego jednostkowego zgłoszenia (zlecenia).
10. Informacje dodatkowe.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Zaproszenia do złożenia oferty w każdym czasie bez podania przyczyny.
2. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może wprowadzić zmiany do Zaproszenia do złożenia oferty. Dokonana zmiana zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
- Kanclerz - mgr Zbigniew Szlempo, nr telefonu: 77 4484704, e-mail: kanclerz@pans.nysa.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.