Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wycinka drzew z gruntu- przejścia kompleksowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wycinka drzew z gruntu- przejścia kompleksowe

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Bieszczadzki Park Narodowy
Ustrzyki Górne 19
38-713 Lutowiska
powiat: bieszczadzki
tel./fax: 13 461 0610, 13 461 0650
dyrekcja@bdpn.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Lutowiska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax: 13 461 061
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Ograniczenie ryzyka w otoczeniu drzew - wycinka drzew z gruntu- przejścia kompleksowe"
2.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowym wykonaniu wycinki z gruntu drzew
stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia na terenie Bieszczadzkiego Parku Narodowego.
Szczegółowy zakres zamówienia wraz z podziałem na części i opisem zawiera załącznik nr 1 - OPZ (opis
przedmiotu zamówienia).

Dokument nr: DOP.262.6.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 25.04.2024 roku o godz. 11.15 w siedzibie
Zamawiającego. Kopertę / opakowanie należy opisać: ,,Oferta - ograniczenie ryzyka w otoczeniu drzew
- przejścia kompleksowe" - nie otwierać przed 25.04.2024 godz. 11.15".

Składanie ofert:
6.
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: Ustrzyki Górne 19,
38-713 lub przesłać pocztą/kurierem na adres: Bieszczadzki Park Narodowy, Ustrzyki Górne 19, 38?713
Lutowiska do dnia 25.04.2024 roku do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
3.
Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia - należy zrealizować w terminie: od dnia podpisania umowy do 31.05.2024r.

Wymagania:
1.
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, niepodlegające ustawie Prawo Zamówień
Publicznych na podstawie art. 11. ust. 5 pkt. 6 - zamówienie o wartości mniejszej niż progi unijne oraz
zgodnie z Zarządzeniem nr 9 Dyrektora Bieszczadzkiego Parku Narodowego z dnia 08.02.2024 r w/s
przeprowadzania zamówień na usługi z zakresu leśnictwa.
Zadanie planowane do dofinansowania ze środków funduszu leśnego.
Szczegółowe terminy wykonywania prac określone zostaną w zleceniach wykonania prac wystawianych
przez właściwych terytorialnie leśniczych.
4.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą prawidłowo wypełnioną ofertę
oraz spełniają warunki dotyczące udziału w postępowaniu.
5.
Podział na części wraz z informacją o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie składa się z 4 części (pakietów); podział na części wraz z opisem prac zawiera załącznik
nr 1. Jeden oferent może złożyć ofertę na 4 (cztery) części zamówienia.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę
wpływu oferty do Zamawiającego.
7.
Sposób przygotowania oferty
1. Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej na formularzu, będącym załącznikiem do
niniejszego zapytania (lub zgodnie z jego wzorem i treścią), czytelną techniką, w języku polskim oraz
podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania zobowiązań
w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
2. Cenę oferty należy podać w walucie polskiej (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
uwzględniając zakres zamówienia określony w zał. nr 1 (OPZ).
3. Wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany (poprawki) winny być podpisane/ zaparafowane.
4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, niezależnie od tego czy występuje samodzielnie czy
jako członek tzw. konsorcjum. Złożenie większej liczby ofert, oferty zawierającej rozwiązania
alternatywne lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego
Wykonawcę.
5. Oferty niekompletne, niepodpisane, niezgodne z wzorem formularza ofertowego załączonego do
niniejszego postępowania nie będą rozpatrywane.
6. Wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ilościach przedmiotu zamówienia określonych przez
Zamawiającego w poszczególnych pozycjach formularza ofertowego będzie traktowane jako
niezgodność oferty z przedmiotem zamówienia i oferta taka będzie podlegała odrzuceniu.
7. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia,
wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również koszty prac w nich nieujęte, a bez których
nie można wykonać zamówienia, uwzględniając zasady wiedzy technicznej i obowiązujące przepisy
prawa. Będą to między innymi koszty wszelkich robót przygotowawczych i innych czynności niezbędnych
do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w obliczeniu oferty obciążają Wykonawcę, musi on
przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
9. Cena oferty winna być obliczona w następujący sposób:
a) Wykonawca określi ceny jednostkowe netto, wartość prac netto, wysokość stawki VAT, wartość
VAT oraz wartość prac brutto na wszelkie roboty; w przypadku wykonawców nie będących
płatnikami podatku VAT, wartość prac netto i wartość prac brutto są tożsame;
b) Wykonawca zsumuje wartości poszczególnych prac;
c) Wykonawca uwzględni wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia;
d) Suma wartości brutto wszystkich prac stanowić będzie cenę oferty.
10. Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia
cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia
cyfra po przecinku jest niższa od 5 zostaje skreślona, a druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
W przypadku gdy wykonawca nie określi żadnych cyfr po przecinku, przyjmuje się, że wartość tych cyfr
(groszy) dla danej ceny wynosi 00.
11. Oferty niepodpisane oraz których treść nie odpowiada załączonym wzorom dokumentów podlegają
odrzuceniu.
8.
Ocena ofert
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Cena
ofertowa brutto - 100%. Do oceny oferty w zakresie w/w kryterium Zamawiający weźmie pod uwagę
oferowaną cenę brutto za realizację danej części zamówienia. Cenę oferty należy podać w walucie
polskiej (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wypełniając formularz ofertowy.
2. W kryterium cena kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty według następującego
wzoru: K= Cena najniższa brutto/ Ceny oferty ocenianej brutto x 100 punktów.
3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez
niewykluczonego z postępowania Wykonawcę, która uzyska największą ilość punktów w ocenie
kryterium cena (K) dla danej części zamówienia. Oferty porównywane i oceniane będą osobno dla każdej
części zamówienia.
4. Pozostałym ofertom ocenianym wg przyjętego kryterium przypisana zostanie odpowiednio mniejsza
liczba punktów.
5. Oferty przekraczające szacunkową wartość zamówienia, także w zakresie poszczególnych pozycji
z kosztorysu ofertowego, mogą podlegać odrzuceniu.
6. W przypadku, gdy nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert
przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający poprosi tych Wykonawców o złożenie ofert
dodatkowych.
7. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie (o 30 % i
więcej niższe od kosztów szacowanych przez Zamawiającego) i budzą wątpliwości Zamawiającego co do
możliwości wykonania prac zgodnie z określonymi wymaganiami lub wynikającymi z odrębnych
przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym o złożenie dowodów,
dotyczących wyliczenia ceny, lub kosztu, w szczególności w zakresie wyliczonej stawki godzinowej, która
nie może być niższa od obowiązującej w danym roku minimalnej stawki godzinowej za pracę ustalonej na
podstawie obowiązujących przepisów prawa.
8. Odrzuceniu ulegają oferty złożone przez Wykonawców którzy lub których pracownicy (bez względu
na formę zatrudnienia) :
a. poprzez swój zakres obowiązków są związani z nadzorowaniem i odbiorem prac
w lokalizacjach, w których będą wykonywane usługi objęte zamówieniem;
b. brali udział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, kosztorysowaniu
i określeniu kryteriów dostępu postępowania, chyba że zakłócenie tym spowodowane może
być wyeliminowane w inny sposób;
c. pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej
oraz linii bocznej do drugiego stopnia z osobami spełniającymi przesłanki ust
a) lub b) niniejszego punktu;
Powyższy zapis dotyczy zarówno ofert złożonych przez osoby fizyczne będące pracownikami
Bieszczadzkiego Parku Narodowego oraz ofert złożonych przez pracowników Bieszczadzkiego Parku
Narodowego reprezentujących firmy prowadzące działalność gospodarczą. Niniejszy zapis stosuje się
zgodnie z Zarządzeniem Nr 2 z dnia 5 stycznia 2021 r. Dyrektora Bieszczadzkiego Parku Narodowego w
sprawie ustanowienia zasad odbioru prac wykonywanych na terenie obwodów ochronnych.
9. Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą
jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą pośród pozostałych ofert bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
9.
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszych ofert
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający umieści na stronie internetowej BdPN pod
adresem www.bdpn.pl. (bieszczadzki.ppn.gov.pl). Z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę
dla danej części, zostanie zawarta umowa na wykonanie zamówienia.
10.
Kontakt
Wszelkie pytania należy kierować drogą elektroniczną na adres zamowienia@bdpn.pl.
11.
Wymagania
1. Wykonawca musi dysponować sprzętem i narzędziami niezbędnymi do wykonania prac. Jako potencjał
minimalny, jakim musi dysponować wykonawca, uważa się:
- dla każdej części zamówienia: 1 pilarka spalinowa;
2. Wykonawca musi dysponować potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania prac.
a)
Jako potencjał minimalny przy składaniu na jedną lub dwie części zamówienia, Zamawiający
uważa: minimum 2 osoby w tym jedna osoba która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkolenie
dopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24
sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z
zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) lub posiadające odpowiadające im
uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im
uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) .
b) Jako potencjał minimalny przy składaniu na trzy lub cztery części zamówienia, Zamawiający
uważa: minimum 4 osoby w tym dwie osoby które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie
dopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24
sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z
zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 161, poz. 1141) lub posiadające odpowiadające im
uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im
uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej uznane zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334) .
3. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca zrealizował z należytą starannością w ciągu ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej (niezależnie od liczby części na które Wykonawca składa ofertę): prace z zakresu
wycinki drzew niebezpiecznych - realizacja 2 usług w zakresie wycinki pojedynczych drzew
niebezpiecznych lub realizacji przejść interwencyjnych lub realizacja jednego zamówienia w zakresie
wycinki drzew niebezpiecznych o wartości powyżej 2000 zł lub wykonanie jednego przejścia
kompleksowego w zakresie usuwania drzew niebezpiecznych na terenie BdPN, lub prace polegające na
pozyskaniu drewna w ilości min. 50 m 3, przy czym realizacja i wykonanie w/w prac musiało odbyć się i
zostać odebrane bez uwag Zamawiającego potwierdzone dowodami - wraz z podaniem ich zakresu,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
Dowodami, o których mowa są:
- poświadczenia, np.: referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
usługi zostały wykonane (referencje powinny zawierać, co najmniej informację o dacie wykonywania
usług, ich zakresie oraz potwierdzenie, jakości wykonania przez zlecającego; w odniesieniu do usług nadal
wykonywanych, okresowych lub ciągłych);
- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać
poświadczenia wykonanych usług ? składa oświadczenie wyjaśniające i potwierdzające, że usługi zostały
wykonane należycie;
- w przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego były wykonywane usługi jest Bieszczadzki Park
Narodowy, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego wykonania usług;
- w razie konieczności, szczególnie gdy dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości
Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało
wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do
podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych
informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Wymagania dotyczące posiadania wiedzy i
doświadczenia w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia sumują się.
4. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia zobowiązane są do przestrzegania przepisów BHP w
ramach wykonywanych usług.
5. Wykonawca odpowiedzialny jest za kwalifikacje zawodowe dopuszczonych do wykonywania prac
pracowników, ich ubezpieczenie, przeszkolenie w zakresie BHP, w tym za przeprowadzenie instruktażu
szczegółowego na stanowisku pracy, przestrzeganie terminów i zakresów wymaganych badań lekarskich,
wyposażenie w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej, dożywianie regeneracyjne, nadzór nad
wykonywaną pracą oraz za przestrzeganie przez jego pracowników obowiązujących przepisów i zasad
BHP na stanowisku pracy. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych
powyżej nie podlegają odrębnej zapłacie.
6. Wykonawca przed zawarciem umowy przedstawi Zamawiającemu aktualną polisę OC w ramach
prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą
niż 50000,00zł, ważną przez cały okres realizacji umowy (w przypadku posiadania aktualnej polisy na
część okresu terminu umowy dopuszcza się jej akceptację po pisemnym złożeniu przez Wykonawcę
oświadczenia o zobowiązaniu do kontynuacji ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanych usług na cały
okres trwania umowy z zachowaniem ciągłości; dostarczenie do wglądu polisy kontynuacji ubezpieczenia
wraz z dowodem opłacenia składki musi nastąpić przed końcem upływu terminu poprzedniej ochrony
ubezpieczeniowej).
12.
Pozostałe informacje
1. Bieszczadzki Park Narodowy zastrzega sobie możliwość unieważnienia całości zaproszenia do
składania ofert bądź jego części oraz zmiany zakresu prac, na każdym etapie postępowania, bez podania
przyczyny.
2. Zamawiający z ważnych przyczyn uprawniony jest ograniczyć przedmiot umowy w stosunku do
zakresu wskazanego w OPZ. Przez ważne przyczyny Strony rozumieją w szczególności przyczyny
organizacyjne, technologiczne, gospodarcze, przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski
żywiołowe i katastrofy naturalne, epidemie oraz inne istotne okoliczności, mające wpływ na pokrycie
finansowe kosztów zadań których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, w tym
również wynikające z powyższych okoliczności zmniejszenie dofinansowania z funduszy zewnętrznych.
Ograniczenie zakresu umowy, o którym mowa, może sięgać 85% wartości umowy. Ograniczenie
przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w ogłoszeniu nie stanowi niewykonania lub
nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia
jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia prac polegających na powtórzeniu lub realizacji w
większym zakresie albo na dodatkowym obszarze prac będących przedmiotem umowy. W ramach prac
polegających na powtórzeniu mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w
opisie przedmiotu zamówienia i wycenione przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Oferent ponosi wszelkie koszty
związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą pośród pozostałych ofert bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
6. Zaleca się, aby przed złożeniem ofert Oferenci zapoznali się z planowaną lokalizacją wykonania usług.
7. Podstawą do wykonania usługi jest zlecenie wykonania prac wystawione przez właściwego
terytorialnie Leśniczego.
8. Bieszczadzki Park Narodowy zastrzega możliwość wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy
nienależycie wykonywali zobowiązania wynikające z wcześniej zawartych z BdPN umów, co
doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego
lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady.
9. Przed zawarciem umowy wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu:
- kopie świadectw kwalifikacyjnych pilarzy/drwal biorących udział w realizacji przedmiotu Zamówienia.
W trakcie trwania umowy dopuszcza się zmiany osobowe osób realizujących zamówienie po
wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym;
- dowody poświadczające spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.
10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed
podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny
całkowitej brutto podanej w ofercie Wykonawcy.

Uwagi:
13.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Bieszczadzki Park Narodowy zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuje, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bieszczadzki Park Narodowy z siedzibą w
Ustrzykach Górnych 19 38-713 Lutowiska,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Bieszczadzkim Parku Narodowym możliwy jest pod
numerem tel. 13 4610610 lub adresem email dyrekcja@bdpn.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego p.n. ,,Ograniczenie ryzyka w otoczeniu drzew - wycinka drzew z gruntu-
przejścia kompleksowe" w trybie: zapytania ofertowego na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
4) odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą: osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę o finansach publicznych i zobowiązania umowne;
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres: wynikający z Rozporządzenia Ministra
Kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i
trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych oraz zgodnie z Ustawą o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
6) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu,
7) posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych,
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzasadnione jest, że Pana/Pani dane osobowe
przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
9) podanie danych osobowych jest: podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie
danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niemożnością uczestnictwa w
postępowaniu,
10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji międzynarodowej.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.