Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7248z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Radowo Małe
Radowo Małe 21
72-314 Radowo Małe
powiat: łobeski
Tel : +48 91 39 72 222 Fax : +48 91 39 72 159, tel. 515 280 239
aociepa@radowomale.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Radowo Małe
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel : +48 91 39 72 2
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty
w zapytaniu ofertowym na
Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU)
dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Utworzenie Gminnego Punktu Selektywnej
Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym".
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU),
wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Utworzenie Gminnego
Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym"
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) dla budowy PSZOK -
Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie działki o nr ewid.
404/16 obręb Radowo Małe.
2) Zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji w trybie ,,zaprojektuj
i wybuduj", o którym mowa w art. 103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1720..).
3) Celem jest zaprojektowanie i wybudowanie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Od-
padów Komunalnych w Radowie Małym
4) Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia winna być opracowana w sposób jed-
noznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględ-
niając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
5) Założenia do projektowania:
a) wykonanie utwardzenia nawierzchni placu PSZOK-u wraz z robotami towarzyszą-
cymi, niwelacją terenu oraz warstwami konstrukcyjnymi,
b) wykonanie drogi dojazdowej,
b) budowę kontenera socjalno-biurowego,
c) wykonanie ocynkowanej wiaty wolnostojącej o konstrukcji stalowej,
d) wykonania pozostałej infrastruktury towarzyszącej,
e) budowę oświetlenia terenu i monitoringu,
f ) budowę ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką,
g) budowę systemu odwodnienia wraz z układem podczyszczania i zbiornikiemc) odparowująco-filtracyjnym - jeżeli będzie dotyczyć.
Zakres zamówienia:
1. Koncepcja budowy budowy PSZOK - Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na
terenie działki o nr ewid. 404/16 obręb Radowo Małe.
Koncepcja po ostatecznym wyborze kierunku działań przez Zamawiającego, będzie sta-
nowić materiał do wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU).
Wybrany Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję w ciągu 14 dni od podpisania
umowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego.
3. Program Funkcjonalno -- Użytkowy należy opracować zgodnie z instrukcją zawartą w
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegóło-
wego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. z 2013
r., poz. 1129).
4. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania na podstawie PFU zbiorczego zestawie-
nia kosztów planowanej inwestycji zgodnie z instrukcjami zawartymi
w rozporządzeniu ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w Programie Funkcjonalno -- Użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), a w
razie potrzeby zobowiązuje się również do aktualizacji szacunkowego zestawienia kosz-
tów w okresie do 3 lat od odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
Program Funkcjona zaprasza do złożenia oferty
w zapytaniu ofertowym na
Opracowanie Programu Funkcjonalno -Użytkowego (PFU)
dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Utworzenie Gminnego Punktu Selektywnej
Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym".
I. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU),
wraz z oszacowaniem kosztów dla zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Utworzenie Gminnego
Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Radowie Małym"
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) dla budowy PSZOK -
Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie działki o nr ewid.
404/16 obręb Radowo Małe.
2) Zadanie inwestycyjne przewidziane jest do realizacji w trybie ,,zaprojektuj
i wybuduj", o którym mowa w art. 103 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1720..).
3) Celem jest zaprojektowanie i wybudowanie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Od-
padów Komunalnych w Radowie Małym
4) Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia winna być opracowana w sposób jed-
noznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględ-
niając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
5) Założenia do projektowania:
a) wykonanie utwardzenia nawierzchni placu PSZOK-u wraz z robotami towarzyszą-
cymi, niwelacją terenu oraz warstwami konstrukcyjnymi,
b) wykonanie drogi dojazdowej,
b) budowę kontenera socjalno-biurowego,
c) wykonanie ocynkowanej wiaty wolnostojącej o konstrukcji stalowej,
d) wykonania pozostałej infrastruktury towarzyszącej,
e) budowę oświetlenia terenu i monitoringu,
f ) budowę ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką,
g) budowę systemu odwodnienia wraz z układem podczyszczania i zbiornikiemc) odparowująco-filtracyjnym - jeżeli będzie dotyczyć.
Zakres zamówienia:
1. Koncepcja budowy budowy PSZOK - Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na
terenie działki o nr ewid. 404/16 obręb Radowo Małe.
Koncepcja po ostatecznym wyborze kierunku działań przez Zamawiającego, będzie sta-
nowić materiał do wykonania Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU).
Wybrany Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję w ciągu 14 dni od podpisania
umowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego.
3. Program Funkcjonalno -- Użytkowy należy opracować zgodnie z instrukcją zawartą w
rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegóło-
wego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. z 2013
r., poz. 1129).
4. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania na podstawie PFU zbiorczego zestawie-
nia kosztów planowanej inwestycji zgodnie z instrukcjami zawartymi
w rozporządzeniu ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania
metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych
w Programie Funkcjonalno -- Użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389), a w
razie potrzeby zobowiązuje się również do aktualizacji szacunkowego zestawienia kosz-
tów w okresie do 3 lat od odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.
Program Funkcjonalno-Użytkowy zawierający rozwiązania przyjęte w Koncepcji
PFU wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. Wykonawca wykona PFU w terminie
do 14.06.2024 roku.
5 Opracowany program Funkcjonalno -- Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia
czynności przetargowej w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych.
6. Dane oraz pozostałe informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wy-
konawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie.
7. Koncepcja, Program Funkcjonalno -- Użytkowy oraz Zbiorcze Zestawienie Kosztów
powinny zostać przekazane Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (płyta CD) w
formacie PDF oraz edytowalnej DOC/EXCEL oraz w wersji papierowej oprawionej do
formatu A4 w 3 egz.lno-Użytkowy zawierający rozwiązania przyjęte w Koncepcji
PFU wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów. Wykonawca wykona PFU w terminie
do 14.06.2024 roku.
5 Opracowany program Funkcjonalno -- Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia
czynności przetargowej w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych.
6. Dane oraz pozostałe informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wy-
konawca zobowiązany jest pozyskać we własnym zakresie.
7. Koncepcja, Program Funkcjonalno -- Użytkowy oraz Zbiorcze Zestawienie Kosztów
powinny zostać przekazane Zamawiającemu na nośniku elektronicznym (płyta CD) w
formacie PDF oraz edytowalnej DOC/EXCEL oraz w wersji papierowej oprawionej do
formatu A4 w 3 egz.

Dokument nr: IB.271.3.6.2024.AO

Składanie ofert:
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do zapytania ofer-
towego) wraz z w/w załącznikami.
Ofertę należy złożyć do 25 kwietnia 2024 r. do godz. 1000.
2. Dopuszcza się złożenie oferty:
a) wersji papierowej w Urzędzie Gminy w Radowie Małym, I piętro, pokój nr 14
(sekretariat) z dopiskiem: ,,Dokumentacja projektowo - kosztorysowa punktu
selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Gminy Radowo Małe w ramach
zadania inwestycyjnego pn. Utworzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki
Odpadów Komunalnych w Radowie Małym"
b) w wersji elektronicznej tj. w formie skanów, podpisanych przez osobę upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy lub w postaci elektronicznej i opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy, przesłanych na adres: aociepa@radowomale.pl

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji usługi:
Od daty zawarcia umowy do 14.06.2024 r.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postepowaniu:
1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wyko-
nania zamówienia.
2. Oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 składa się pod rygorem odpowiedzialności kar-
nej za składanie fałszywych zeznań.
- warunki płatności: w terminie 14 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury.V. Dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
3. Wypis z CEIDG lub KRS
4.Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wy-
nika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i In-
formacji Działalności Gospodarczej albo, gdy wykonawca jest osoba fizyczną nie będącą
przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć
oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego
jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
VI. Cena ofertowa:
1. Wykonawca jest zobowiązany do podania cen jednostkowych w zł brutto wraz z po-
datkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia dla terminowego i
prawidłowego wykonania usług stanowiących przedmiot zapytania ofertowego.
3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
4. Najniższa wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru
danej oferty.
VIII. Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wy-
konawcy przekazują w formie pisemnej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
5. W przypadku jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do
wyboru oferty najkorzystniejszej z pozostałych ofert.
6. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każ-
dym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują
żadne roszczenia w szczególności:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie za-
mówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały
ocenie,
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postepowania o udzielenie za-
mówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawia-
jący może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) O odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawia-
jący poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty.

Uwagi:
IX. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrek-
tywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ.Urz. UE L 119 z 4.05.2016,
str. 1) zwanego dalej ,,rozporządzeniem" Zamawiający informuje, że:
1. Administrator Pani/Pana danych osobowych Wójt Gminy Radowo Małe z siedzibą:
Radowo Małe 21, 72-314 Radowo Małe.
Administrator danych osobowych - Wójt Gminy Radowo Małe - przetwarza Pani/Pana
dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na
podstawie udzielonej zgody.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Radowo Małe jest wyznaczony
pracownik. Dane kontaktowe inspektora: tel. 515 280 235, e-mail: iodo-
radowomale@wp.pl.
3. Pana/ Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w formie
zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz.1605).
4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres:
- 4 lat poczynając od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego,
albo przez okres dłuższy jeżeli wynika to z regulacji wewnętrznej danej Jednostki
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postepowaniu o udzielenie
zamówienia.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmiana
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników),o
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych
osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest ar. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień od-
nośnie postępowania jest:
Szymon Sitański, nr tel. 515 280 239 e-mail. ssitanski@radowomale.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.