Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
448z dziś
6420z ostatnich 7 dni
23988z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż poręczy, narożników i płyt zabezpieczających ściany w ciągach...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż poręczy, narożników i płyt zabezpieczających ściany w ciągach komunikacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
ul. Włoska 24
42-612 Tarnowskie Góry
powiat: tarnogórski
tel. 32 285 58 98
dps@dpsprzyjazn.jstpowiat.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Tarnowskie Góry
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 285 58 98
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 130 000 zł netto
w ramach programu realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
pn. ,,Dostępna przestrzeń publiczna"
na
,,Dostawę i montaż poręczy, odbojnic, narożników i płyt zabezpieczających ciągi
komunikacyjne w segmencie A w holu głównym budynku Domu Pomocy Społecznej
,,Przyjaźń" w Tarnowskich Górach"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż poręczy, narożników i płyt zabezpieczających
ściany w ciągach komunikacyjnych w segmencie A w holu głównym budynku Domu Pomocy
Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarnowskich Górach, z siedzibą przy Ul. Włoskiej 24, 42-612
Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
1. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który
szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
a także warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 niniejszego
zapytania ofertowego.
2. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy stwierdzi, iż oferta nie spałnia wszystkich
wymagań wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamóweinia (załącznik nr 1).
13. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, a także w postaci katalogów
elektronicznych.
5. Składanie ofert równoważnych - przedmiot zamówienia opisano w sposób zrozumiały
i precyzyjny. Nie wskazuje znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub
szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego
Wykonawcę.
6. Nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub miejsca pochodzenia, które ewentualnie
wskazane zostały w opisie przedmiotu zamówienia, są przykładowymi nazwami
producenta, mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego
w
stosunku
do
określonego
rozwiązania.
Posługiwanie
się
nazwami
producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując
oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie
przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach
technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej
na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza, że wskazaniom tym towarzyszą
wyrazy ,,lub równoważny". Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych
producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe,
jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane
przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
7. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez
Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały
i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje)
i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia
oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty
(w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane
przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one
rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych,
użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów
technicznych nie gorszych bądź też lepsze, w szczególności wynikające
z unowocześnienia technologii, od założonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
8. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

CPV: 35112000-2, 34928320-7, 44170000-2

Dokument nr: DPS.A-G.371.3.24

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy:
1. Dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną do siedziby Zamawiającego:
Pomieszczenie kadr, Ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry, w zamkniętej kopercie z dopiskiem
,,DOSTAWA i montaż poręczy, odbojnic, narożników i płyt zabezpieczających
ciągi komunikacyjne w segmencie A w holu głównym budynku
3Domu Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarmowskich Górach".
Decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego
lub
2. Przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail dps@dpsprzyjazn.jstpowiat.pl, w tytule
wiadomości wpisując oznaczenie sprawy zapytania ofertowego: DPS.A-G.371.3.24.
TERMIN SKŁADANIA OFERT
25.04.2024 r. do godz. 1400

Miejsce i termin realizacji:
14. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji:
Do dnia 30.06.2024 r.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
DPS ,,Przyjaźń, Ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry.

Wymagania:
210. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
11. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, tj.
25.04.2024 r. - 24.05.2024 r. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego
może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz zwrócić
się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres,
nie dłuższy niż 30 dni.
12. Zamawiający może, przed upływem składania ofert, zmienić zapytanie ofertowe.
13. Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na
wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert.
DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) Zaparafowany wzór umowy - załącznik nr 2,
2) Formularz ofertowy wg wzoru załączonego do zapytania ofertowego - załącznik nr 3,
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4,
4) Zamawiający informuje, iż wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia
wszystkich prób wskazanych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, tj.
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach pracy pracowników administracyjnych DPS ,,Przyjaźń",
tj.: od poniedziałku do piątku, w godz. od 700 do 1500.
Kopertę należy opieczętować i/lub opisać danymi umożliwiającymi identyfikację Wykonawcy wraz
z danymi teleadresowymi i adresem e-mail. Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy wszystkie próby
wskazane w załączniku nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia.
Oferty składane drogą elektroniczną muszą zawierać skany oryginalnych dokumentów. Po
wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia Zamawiającemu
oryginalnych dokumentów przy podpisaniu umowy dotyczącej niniejszego zapytania ofertowego.
Decyduje data i godzina wpływu oferty na adres e-mail. W przypadku przesłania oferty drogą
elektroniczną konieczne jest dostarczenie osobiste, przez pocztę tradycyjną lub przesyłką
kurierską prób materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załcznik
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oferty składane po wskazanym terminie nie będą podlegały rozpatrzeniu.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Na załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę ofertową brutto (cyfrowo
i słownie) za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo (w zaokrągleniu do dwóch
miejsc po przecinku) i słownie. Zaokrągleń należy dokonywać wg ogólnie przyjętych zasad
matematycznych - na każdym etapie obliczeń.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat związanych z realizacją przedmiotu
zamówienia.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych
polskich.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW
I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający poprawi w ofercie:
? oczywiste omyłki pisarskie,
? oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
? inne omyłki polegające na niezgodności ofert z zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym
4Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
2. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców,
którzy złożyli oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.
3. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż
oferowane w złożonych ofertach.
4. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy stwierdzi, iż oferta nie spałnia wszystkich
wymagań wskazanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Lp.Kryterium ocenyZnaczenie
1Cena oferty (brutto)95%
2Gwarancja5%
5. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie przeprowadzona wg
następującej zasady
K2 of
K1 min
K = ----------- x 95 + ----------- x 5
K2 max
K1 of
Gdzie:
K - liczba punktów, jakie uzyskała oferta z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
K1 of - cena badanej oferty,
K1 min - najniższa cena spośród badanych ofert,
K2 of - ilość punktów przyznana za oferowany okres gwarancji w badanej ofercie,
K2 max - ilość punktów przyznana za najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród badanych
ofert.
6. Wykonawca otrzyma wyższe punkty w tym kryterium, jeżeli zaoferuje dłuższy okres
gwarancji niż 3 lata, przy czym przyjmuje się, że Wykonawca który zaoferuje okres
gwarancji na:
4 lata - otrzyma 1 pkt,
5 lat - otrzyma 2 pkt,
6 lat - otrzyma 3 pkt,
7 lat - otrzyma 4 pkt,
8 lat - otrzyma 5 pkt
7. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która spełnia wszystkie wymogi stawiane
przez Zamawiającego w zapytania ofertowego oraz uzyskała najwyższą liczbę punktów.
8. Maksymalna ilość punktów wynosi 100.
5INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku zapytania ofertowego.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 130 000 zł netto w ramach programu PFRON
pn. ,,Dostępna przestrzeń publiczna". Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy
Prawo zamówień publicznych.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania
przyczyny. W przypadku unieważnienia zapytania ofertowego, Zamawiający nie ponosi
kosztów zapytania.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta
została uznana za najkorzystniejszą, jeśli złożona oferta przekracza cenę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
8. Umowa
w
preambule
musi
zawierać
następujące
dane
Zamawiającego:
,,Powiat Tarnogórski - Dom Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" z siedzibą przy ul. Włoskiej 24
w Tarnowskich Górach, NIP Powiatu Tarnogórskiego: 645 25 13 103, reprezentowanym
przez: Izabelę Szeliga - Dyrektora DPS ,,Przyjaźń".
9. W celu zapewnienia poprawności i spójności rozliczeń podatku od towarów i usług VAT dane
identyfikacyjne podmiotu dokonującego transakcji zakupu w fakturach ma wskazywać, iż
Nabywcą będzie Powiat Tarnogórski (nazwa, adres powiatu, NIP), a odbiorcą i płatnikiem -
Dom Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń" w Tarnowskich Górach (nazwa jednostki organizacyjnej
i adres), tj.
NABYWCA:
Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, NIP 645 251 31 03
ODBIORCA I PŁATNIK:
Dom Pomocy Społecznej ,,Przyjaźń", ul. Włoska 24, 42-612 Tarnowskie Góry

Uwagi:
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 roku, informuję, iż:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej "Przyjaźń"
w Tarnowskich Górach, z siedzibą przy ul. Włoskiej 24 w Tarnowskich Górach,
b) W podmiocie jest wyznaczona osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych -
kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e mail: iod@dpsprzyjazn.jstpowiat.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z zapytaniem ofertowym prowadzonym w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 130 000 zł netto w ramach programu PFRON pn. ,,Dostępna przestrzeń
publiczna";
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania;
6e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres nie krótszy niż okres realizacji
programu - weryfikacja trwałości może być prowadzona przez okres 10 lat od momentu
rozliczenia dofinansowania projektu;
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących
jest związany z udziałem w zapytaniu ofertowym;
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawę prawną przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
zapytania ofertowego jest: Barbara Wieczorek, 32 285 58 98 wew. 116;

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.