Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów budowlanych obiektów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów budowlanych obiektów

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE
Trzebnicka 1
55-120 Oborniki Śląskie
powiat: trzebnicki
Tel.: 71 310 35 19, tel. 71 310 35 36 wew. 444, 420
oferty@oborniki-slaskie.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oborniki Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 71 310 35 19,
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe pn.: Wykonanie rocznych przeglądów budowlanych obiektów stanowiących własność gminy Oborniki Śląskie, a oddanych we władanie jednostkom organizacyjnym

zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na:
Wykonanie rocznych przeglądów budowlanych obiektów stanowiących własność gminy Oborniki Śląskie, a oddanych we władanie jednostkom organizacyjnym
2. Opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie rocznych przeglądów budowlanych obiektów stanowiących własność gminy Oborniki Śląskie, a oddanych we władanie jednostkom organizacyjnym

Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie rocznych przeglądów budowlanych obiektów stanowiących własność gminy Oborniki Śląskie, a oddanych we władanie jednostkom organizacyjnym w/g. załączonego wykazu stanowiącego załącznik nr .
Zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipiec 1994 r. Prawo budowlane.

Wykonawca w ramach zadania wykona dokumentację:

- Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić protokół w wersji papierowej wraz z dokumentacją fotograficzną oraz elektroniczną, po dwa egzemplarze dla każdego obiektu.

- Usługi dla niniejszego zapytania ofertowego muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego, Polskimi normami oraz sztuką budowlaną
- Wykonawca jest zobowiązany jest do dokonania wpisu do książki obiektów, w razie braku książki obiektu obowiązany będzie do jej założenia.

- Wymagane dokumenty: druk oferty, kopia posiadanych uprawnień do wykonania powyższego zadania oraz oświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

- Wykonawca zobowiązany jest do podania cen jednostkowych brutto dla każdego obiektu suma cen jednostkowych będzie stanowiła wartość dla całego zamówienia.

CPV: 71000000-8

Dokument nr: ZP.271.28.2024

Składanie ofert:
9. Miejsce oraz termin składania ofert

Ofertę, należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Punkt Obsługi Interesanta, albo drogą elektroniczną na adres e-mail oferty@oborniki-slaskie.pl
w terminie do dnia 2024-04-25 do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
- Termin wykonania usługi: 60 dni od dnia podpisania zlecenia.
2.3. Miejsce realizacji: miasto i gmina Oborniki Śląskie - zgodnie z wykazem w załączniku nr 2

Wymagania:
Przed złożeniem oferty zaleca się, aby:

Wykonawca na własną odpowiedzialność, z przedstawicielem Zamawiającego w miejscu realizacji przeglądów, przeprowadzi wizję lokalną w celu oceny wszelkich czynników wpływających na
przygotowanie oferty cenowej dla poszczególnych obiektów i określenie ceny ryczałtowej.

Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania niezbędnych danych do przygotowania rzetelnej oferty.

Zamawiający informuje, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa, tj., że oferty mogą zostać złożone bez odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

Oględziny obiektu należy wykonać na własny koszt w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego w celu ustalenia terminu odbycia wizji lokalnej.

Przedstawiciel Zamawiającego ws. odbycia wizji lokalnej:

Katarzyna Sawińska - inspektor ds. budowlanych - Wydział Inwestycji i Remontów tel. 71 310 35 36 wew. 444
INFORMACJE DODATKOWE.

Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2.2. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Warunki udziału w postępowaniu

1

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

2

Zdolność techniczna lub zawodowa

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania powyższego zadania lub dysponuje osobami, posiadającymi niezbędne uprawnienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku
,,Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy
o pracę" popartych odpowiednimi dokumentami, np. kopia posiadanych uprawnień do wykonania powyższego zadania oraz oświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

3

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

4

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

5. Dokumenty wymagane w zapytaniu ofertowym

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału

Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę

Oświadczenie i dokumentacja potwierdzająca zdolność zawodową - kopia posiadanych uprawnień do wykonania powyższego zadania oraz oświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Formularz cenowy

Formularz oferty

6. KRYTERIA OCENY OFERT

6.1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:

Kryterium: Cena za realizację zamówienia - waga 100%

6.2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionego wyżej kryterium oraz jego wagi. Oferty oceniane będą punktowo dla każdego z zadań, w następujący sposób:

Cena=[(Cena najniższa spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena oferty badanej)]*100

7. Opis sposobu przygotowania ofert

7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego Zaproszenia.

7.2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.

7.3. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, należy złożyć w formie pisemnej, albo drogą elektroniczną na adres e-mail oferty@oborniki-slaskie.pl

Uwagi:
10. Ochrona danych osobowych

10.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

10.2. Zamawiający informuje, że:

1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE,
ul. Trzebnicka 1 , 55-120 Oborniki Śląskie.

Tel.: 71 310 35 19, e-mail: oborniki@oborniki-slaskie.pl

2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Magdalena Zielińska, za pośrednictwem telefonu 71 374 17 13 lub adresu e-mail: m.zielinska@kancelaria-zp.pl;

3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie rocznych przeglądów budowlanych obiektów stanowiących własność gminy Oborniki Śląskie, a oddanych we władanie jednostkom organizacyjnym znak sprawy: ZP.271.28.2024 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;

4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;

5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.

10.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:

1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;

2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

10.4. Zamawiający informuje, że;

1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;

2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,
przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;

3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych
z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym
o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych
z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej
z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;

4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;

5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;

6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Kontakt:
8. Kontakt z wykonawcą

Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

Katarzyna Sawińska - inspektor ds. budowlanych; tel. (71) 310 35 19 w. 444;
e-mail: haberka@oborniki-slaskie.pl

Magdalena Oklińska - inspektor ds. zamówień publicznych; tel. (71) 310 35 19 w. 420;
e-mail: oklinska@oborniki-slaskie.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.