Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa - Moduł Wersyfikacji Surowca

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa - Moduł Wersyfikacji Surowca

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Vobitech Sp. z o.o
Borowa 7
34-325 Łodygowice
powiat: żywiecki
ewa@vobitech.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188248
Województwo: śląskie
Miasto: Łodygowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa - Moduł Wersyfikacji Surowca
Powstaje w kontekście naboru
FESL.01.02-IP.01-099/24 - Opracowanie udoskonalonej technologii małoseryjnej produkcji stolarki aluminiowej z zastosowaniem elementów rozwiązań przemysłu 4.0 (roboczy)

Część 1
Zakup i dostawa - Moduł Wersyfikacji Surowca

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Modułu Weryfikacji Surowca.
Opis specyfikacji Modułu Weryfikacji Surowca:
Profile aluminiowe w odcinkach 12 metrowych kupowane są bezpośrednio od wytwórców. Profil od producenta trafia do magazynu, z którego pobierany jest w momencie zapotrzebowania. Bezpośrednio z magazynu trafia do procesu, gdzie jest cięty na odpowiednie odcinki i składany wg określonego projektu. Po wykonaniu gotowego elementu, dokonywany jest pomiar, który często kończy się stwierdzeniem, że profil był nierównomierny. Powoduje to stratę gotowego elementu, stratę pieniędzy związanej z robocizną i samym surowcem.
Aby uniknąć powyższej sytuacji, zamawiany moduł weryfikacji surowca, ma pozwolić na określenie ,,od razu" po przyjęciu materiały od producenta czy nadaje się do dalszej obróbki, czy powinien zostać zwrócony. Wynikiem jego pracy ma być podawanie statusu (surowca) - stany OK i NOK surowca.
Zakres techniczny stanowiska weryfikacji: obejmuje zakup, dostawę i montaż hardware dla stanowiska (technologia i software zostanie opracowany w projekcie badawczym):
1. Wykonanie projektu technicznego stanowiska weryfikacyjnego, a w tym:
1.1. Wykonanie projektu konstrukcji stołu rolkowego, na którym weryfikowany będzie surowiec o długości ok 13mb,
1.2. Wykonanie projektu technicznego dla metody pomiarowej (czujniki, kamery)
2. Wykonanie kompletnego stanowiska pomiarowego w oparciu o projekty techniczne, a w tym:
2.1. Wykonanie stołu rolkowego, który umożliwi wykonanie weryfikacji profilów o długości do 12mb i ciężarze do 100kg
2.2. Stół powinien być wykonany w sposób stabilny, umożliwiający dokonanie prawidłowego pomiaru
2.3. Powinien wyposażony zostać w odpowiedni sprzęt elektroniczny służący do wykonania pomiaru surowca (czujniki, elektronika, kamery)
2.4. Projekt i wykonanie szafy sterowniczo - zasilającej, wyposażonej w sterownik Siemens lub inną jednostkę CPU umożliwiającą zbieranie niezbędnych informacji
2.5. Wykonanie zasilania elektrycznego dla powyższej skrzyni
2.6. Wykonanie systemu komunikacji wizualnej z użytkownikiem poprzez panel/wyświetlacz Simatic / lub kompatybilny z systemem CPU
2.7. Należy przyjąć niezbędne elementy mocujące profil na projektowanym stanowisku, które nie uszkodzą badanych profili,
2.8. Stanowisko powinno być ergonomiczne, aby umożliwić w sposób łatwy montaż i demontaż profilu na stanowisku badawczym,
2.9. Stanowisko wykonane powinno zostać wg najnowszej normy maszynowej, spełniające wszystkie warunki BHP i stanowiska pracy
2.10. Moduł weryfikacji surowca traktujemy jako maszyna ukończona i koniecznym jest dostarczenie instrukcji obsługi oraz deklaracji CE
2.11. Po zakończonych pracach, należy dostarczyć:
3. pomiary powykonawcze montażu stanowiska (pomiary równości elementów pomiarowych i płaszczyzn stołu),
4. pomiary elektryczne,
5. wykaz wszystkich elementów, z których jest zbudowane stanowisko
6. dokumentację DTR i instrukcję obsługi
7. projekty wykonawcze
8. element wzorcowy, który służył będzie kalibracji stanowiska
8.1. Stanowisko wyposażyć należ w ręczne urządzenia pomiarowe, służące do wstępnej/szybkiej weryfikacji surowca
Uwaga: W ofercie należy przewidzieć wszystkie niezbędne prace, nawet te, które nie są wyszczególnione, a są niezbędne do prawidłowej pracy stanowiska surowca.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne - w przypadku wskazania w zapytaniu ofertowym danych dotyczących pochodzenie urządzenia (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca, numer katalogowy, itp.) Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych niż wymagane przez Zamawiającego w zapytaniu. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinien posiadać przedmiot zamówienia. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia dodatkowych stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. Zamawiający na podstawie przekazanej dokumnetacji oceni czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne.
Minimalny okres gwarancji przedmiotu zamówienia: Zamawiający informuje, że wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.
Minimalny okres gwarancji powinien zostać określony przez Wykonawcę, okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
Okres gwarancji
24 miesiące

CPV: 31731100-0, 42000000-6, 42674000-1

Dokument nr: 2024-35200-188248

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-24

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
żywiecki
Gmina
Łodygowice
Miejscowość
Łodygowice
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2025-01-01
Koniec realizacji
2025-06-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Termin realizacji zamówienia - szacowany termin realizacji zmówienia.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi zasadami.
a. Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:
- wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia
w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
- w przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy (zmiana terminu określonego w umowie może nastąpić w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemożliwe z uwagi na konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla wykonania przedmiotu Umowy).
b. Zmiany ogólne ze względu na:
- zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich
i rachunkowych w treści umowy,
2. Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe albo osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym bądź osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzaniem wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: ,,spełnia-nie spełnia" na podstawie złożonego oświadczenia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Rozpatrywane będą tylko kompletne oferty, tj. zawierające wszystkie wymagane dokumenty:
a. Formularz ofertowy (załącznik 1).
b. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (załącznik 2).
c. Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca zapoznał się z przedstawionymi do zapytania ,,Istotnymi warunkami umowy", akceptuje wszystkie wymienione warunki umowy i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (załącznik 3).
2. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zapytaniu i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Oferta (formularz oferty), oświadczenia, o których mowa w zapytaniu muszą być podpisana lub zaparafowana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-17
Data ostatniej zmiany
2024-04-17 19:25:16

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena (C) - 90 % wagi oceny.
Szczegółowe zasady wyliczania kryterium punktowego zostały opisane w zapytaniu ofertowym w punkcie 9. Ocena ofert.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Długość okresu gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia (G) - liczona od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego - 10% wagi oceny
Szczegółowe zasady wyliczania kryterium punktowego zostały opisane w zapytaniu ofertowym w punkcie 9. Ocena ofert.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Ewa Stec-Paluch
tel.:
e-mail: ewa@vobitech.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.