Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie osobistych usług pomocy technicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie osobistych usług pomocy technicznej

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 3 Maja 33
41-200 Sosnowiec
powiat: Sosnowiec
tel. 32 296 22 28, 32 296 22 05, tel. 32-296-22-71
zs@mopssosnowiec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 296 22 28, 3
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Ogłoszenie dotyczy: postępowania bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych,
którego przedmiotem jest:
,,Świadczenie osobistych usług pomocy technicznej, polegających na przeprowadzeniu na przestrzeni roku 2024 postępowań dotyczących likwidacji barier architektonicznych w lokalach mieszkalnych lub/i budynkach osób niepełnosprawnych na terenie Sosnowca"
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Świadczenie osobistych usług pomocy technicznej, polegających na przeprowadzeniu na przestrzeni roku 2024 postępowań dotyczących likwidacji barier architektonicznych w lokalach mieszkalnych lub/i budynkach osób z niepełnosprawnościami na terenie Sosnowca. Maksymalna ilość godzin poświęcona łącznie na świadczenie usług pomocy technicznej w okresie trwania umowy wynosi 170 godzin. Szczegółowe informacje znajdują się w zał. nr 2 do ogłoszenia - wzór umowy.
2.1. Zakres jednostkowego pełnego postępowania:
1) Wizja wstępna przed wykonawcza w lokalach lub/i budynkach mieszkalnych osób z niepełno sprawnościami.
2) Ocena wszelkich dokumentów technicznych ( w tym m.in. szkiców, przedmiarów, kosztorysów) składanych przez osoby z niepełnosprawnościami w toku procesu likwidacji barier architektonicznych, aż do zakończenia procesu - w aspekcie ich zgodności z przepisami, cennikami budowlanymi zawartymi w powszechnie dostępnych na rynku informatorach/publikatorach oraz zasadami i trybem postępowania w zakresie dofinansowania ze środków PFRON likwidacji barier architektonicznych.
3) Weryfikacja budowlanych dokumentów powykonawczych (w tym m.in. kosztorysów, projektów budowlanych i technicznych).
4) Kontrola powykonawcza prac budowlanych z zakresu likwidacji barier architektonicznych - kontrola zgodności prac budowlanych z umowami zawartymi z wnioskodawcami. (Zamawiający zastrzega, że nie zwraca kosztów dojazdu do Wnioskodawcy na terenie miasta Sosnowca)
5) Wyjaśnianie wnioskodawcom ewentualnych wątpliwości związanych z likwidacją barier architektonicznych, (w razie wystąpienia takiej potrzeby kontakt telefoniczny)
2.2. Zamawiający zastrzega, iż ocena wszelkich dokumentów technicznych nie może trwać dłużej niż 10 dni kalendarzowych od momentu ich odbioru.
2.3. Zamawiający zastrzega, iż wizja wstępna przed wykonawcza w lokalach lub/i budynkach mieszkalnych osób niepełnosprawnych na terenie Sosnowca winna odbyć się w terminie do 14 dni roboczych, od momentu odebrania przez wnioskodawcę powiadomienia o pozytywnym zaopiniowaniu wniosku.
2.4. Zamawiający zastrzega, iż kontrola powykonawcza prac budowlanych z zakresu likwidacji barier architektonicznych - kontrola zgodności prac budowlanych z umowami zawartymi z Wnioskodawcami, winna odbyć się w terminie do 10 dni roboczych, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż w miesiącu grudniu przedmiotowa kontrola może się odbyć najpóźniej do 16.12.2024 r.
2.5. Zamawiający zastrzega, iż jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarcza o charakterze remontowo-budowlanym, nie może być podmiotem wykonującym zadania z zakresu likwidacji barier architektonicznych u wnioskodawcy.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić numer telefonu do kontaktu z Wnioskodawcami. 3. WYMOGI STAWIANE WYKONAWCOM:
3.1. Wymagania obligatoryjne w stosunku do osoby, która będzie świadczyła usługi pomocy technicznej:
1) posiadanie kwalifikacji, wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym umiejętności kosztorysowania,
2) posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wymagane przepisami prawa budowlanego tj. inspektora budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie na okres trwania umowy aktualnego zaświadczenia Okręgowej Izby samorządu zawodowego potwierdzające, że jest jej członkiem,
4) posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
5) dostęp do cenników budowlanych zawartych w powszechnie dostępnych na rynku publikatorach/informatorach
3.2. Wykonawca winien złożyć wraz z oferta formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia oraz poniższe dokumenty dotyczące osoby, która będzie świadczyła usługi pomocy technicznej:
1) Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji, wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym umiejętności kosztorysowania,
2) Kopię aktualnego dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
3) Kopię dokumentu - aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby samorządu zawodowego potwierdzające, że jest jej członkiem
4) Kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
5) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
6) wypełniony załącznik nr 3 do ogłoszenia - Oświadczenie o braku istnienia przesłanek wymienionych w art. 1 pkt 23 lit. a-c) - w oparciu o przepisy rozporządzenia (UE) 2022/576 Rady
Unii Europejskiej z dn. 08.04.2022 r. ws zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie)
7) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie;
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
9) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
10) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
11) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
12) Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
4. RODZAJ ZAMÓWIENIA:
Usługi

Składanie ofert:
8. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
8.1 TERMIN SKŁADANIA ofert: do 25.04.2024 r
Uwaga! Godziny urzędowania Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu: Poniedziałek od 7.30 do 18.00 Wtorek - Czwartek od 7.30 do 15.30 Piątek od 7.30 do 13.00.
8.2 Oferty (formularz stanowi załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia wraz z wymaganymi dokumentami) można:
8.2.1 dostarczyć do Działu ds. Obsługi Kancelaryjnej i Administracji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, parter, pokój 127 w zamkniętych kopertach z adnotacją:
Oferta
dot. postępowania bez stosowania ustawy Pzp którego przedmiotem jest:, ,,Świadczenie osobistych usług pomocy technicznej, polegających na przeprowadzeniu na
przestrzeni roku 2024 postępowań dotyczących likwidacji barier architektonicznych w lokalach mieszkalnych lub/i budynkach osób niepełnosprawnych na terenie Sosnowca"
8.2.2 składać za pośrednictwem platformy ePUAP. Zamawiający informuje, iż korzystając z platformy ePUAP oferty należy składać jako ,,ogólną korespondencję z Urzędem", nie poprzez zakładkę zamówień publicznych,
8.2.3.Składając oferty za pośrednictwem platformy ePUAP Wykonawcy winni zamieścić w formie załączników dokumenty wymienione w części 3 niniejszego Ogłoszenia.

Miejsce i termin realizacji:
5. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Od momentu zawarcia umowy do dnia 16.12.2024 r.

Wymagania:
6. KRYTERIA OCENY OFERT: Wysokość ceny oferty - 100%
Sposób obliczania punktacji w kryterium cena:
c _ cena brutto Iz VAT/ najniższa spośród badanych ofert x 100 pkt cena brutto Iz VAT/ oferty badanej
Oferta wykonawcy w kryterium wysokości ceny oferty może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy spełniającego wymogi stawiane przez Zamawiającego oraz którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert
W sytuacji, gdy kilka ofert będzie opiewać na tę samą kwotę, Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, które nie mogą być droższe od ofert pierwotnych, (zaoferowane ceny jednostkowe nie mogą być wyZsze od zawartych w ofercie pierwotnej) W przypadku złożenia oferty droższej niż oferta pierwotnie złożona, Wykonawcy nie zostaną przyznane punkty. W sytuacji gdy oferty dodatkowe zostaną złożone na tą samą kwotę co uniemożliwi dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający unieważni postępowanie.
7. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
do 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert
8.2.4 Zamawiający jako załączniki do oferty składanej poprzez platformę ePUAP dopuszcza:
a) zeskanowane podpisane dokumenty i oświadczenia wymienione w części 3 niniejszego Ogłoszenia; zalecany format plików to .pdf,
b) złożenie oferty oraz wszystkich dokumentów i oświadczeń wymienionych w części 3 niniejszego Ogłoszenia, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (lub podpisem kwalifikowanym).
8.3 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje nie przyznanie punktów wszystkim ofertom złożonym przez danego Wykonawcę.
8.4 Jeżeli oferta zostanie złożona w formie innej niż określona przez Zamawiającego lub złożona oferta nie będzie podpisana (przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) takiej ofercie nie zostaną przyznane punkty.
8.5 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej (na adres: szp@mopssosnowiec.pl) lub poprzez platformę ePUAP o wyjaśnienie treści zawartej w dokumentacji przedmiotowego postępowania. Termin składania pytań / wyjaśnień upływa wraz z końcem dnia poprzedzającego termin składania ofert.
8.6 Zamawiający udzieli wyjaśnień i zamieści odpowiedzi w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce dot. przedmiotowego postępowania, a w przypadku, gdy udzielone odpowiedzi zmieniają treść dokumentacji niniejszego postępowania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert informując o tym Wykonawców poprzez zamieszczenie informacji w ww. miejscach.
8.6.1 W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią pierwotnej dokumentacji, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść odpowiedzi.
8.7 O wynikach postępowania Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie (drogą mailową).
8.8 Informacja o rozstrzygnięciu postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
8.9 Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa o treści wskazanej w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
8.10 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
8.11 Zamawiający informuje, iż ocenie podlegać będą wyłącznie oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie, wskazanym w pkt 8.1 Oferty złożone po tym czasie nie będą badane, nie zostaną im również przyznane punkty w kryterium oceny ofert.

Kontakt:
8.12 Osoba do kontaktu: pracownicy Zespołu Specjalistów - Zamówień Publicznych tel. 32-296-22-05 oraz Klaudia Bogusz tel. 32-296-22-71 (poniedziałek w godzinach 8.30-18.00, wtorek - czwartek w godzinach 8.30-15.30, piątek w godzinach 7.30-13.00)

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.