Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa kruszywa drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa kruszywa drogowego

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Szydłowiec
Pl. Rynek Wielki 1
26-500 Szydłowiec
powiat: szydłowiecki
tel. 48 617 86 53
przetargi@szydlowiec.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Szydłowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 48 617 86 53
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na: Dostawę kruszywa drogowego dolomitowego sortowanego
frakcji 0-31,5 mm spełniającego wymagania normy PN-EN 13 242 w ilości - 800 ton
2. Tryb przeprowadzenia zamówienia publicznego - zgodnie z regulaminem udzielenia
zamówień, wprowadzony Zarządzeniem Burmistrza Szydłowca Nr 14/24 z dnia 30 stycznia
2024 r. w sprawie udzielania zamówień , których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł.
3. Przedmiot zamówienia: DOSTAWA kruszywa drogowego dolomitowego sortowanego frakcji
0-31,5 mm spełniającego wymagania normy PN-EN 13 242 w ilości 800 ton.
Zamawiający szacuje orientacyjny zakres dostawy - w ilości 800 ton. DOSTAWA realizowana
samochodami samowyładowczymi na teren Gminy Szydłowiec w miejsca wskazane przez
Zamawiającego. Dostawca zobowiązany jest do podania w ofercie ceny jednostkowej dostawy 1
tony kruszywa, pomnożonej przez podaną ilość dostawy z wyliczeniem wartości dostawy.
Minimalną ilość jednorazowej dostawy określa się na 25 ton. Dostawca każdą partię kruszywa
zaopatrzy w atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym
zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane i zgodność z PN-EN 13 242.

Dokument nr: ZD.271.24.2024.KS

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty: Zamawiający dopuszcza komunikację w formie
elektronicznej. Ofertę należy przesłać na adres: przetargi@szydlowiec.pl
lub Gmina Szydłowiec, Pl. Rynek Wielki 1, 26-500 Szydłowiec, w terminie do dnia
24.04.2024r. godz. 10.00 z tematem ,,DOSTAWA kruszywa drogowego dolomitowego
sortowanego frakcji 0-31,5 mm spełniającego wymagania normy PN-EN 13 242 w ilości -
800 ton".

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia - dostawa do: 31 maja 2024 r.

Wymagania:
6. Opis sposobu przygotowania oferty: Ofertę należy składać w języku polskim. Formularz ofertowy
stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: Za najkorzystniejszą zostanie uznana
oferta z najniższą ceną za wykonanie zadania (Cena - 100%).8. Rozliczenie za wykonanie dostawy nastąpi po dostarczeniu kruszywa na podstawie przesłanego
zamówienia przez Zamawiającego. Należność zostanie uregulowana w terminie 14 dni od daty
złożenia prawidłowo wystawionej faktury u Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury
będzie dokument WZ potwierdzony przez upoważnionego do odbioru dostawy, pracownika
Urzędu Miejskiego w Szydłowcu.
9. Dodatkowe informacje:
9.1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień
z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą
prowadzić do jej zmiany. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
1a. oczywiste omyłki pisarskie;
1b. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek;
1c. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty. O dokonanej poprawie w ofercie zamawiający niezwłocznie
informuje Wykonawcę.
9.2. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
2a. zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności
ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
2b. jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej
niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
2c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji;
2d. Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył stosownych wyjaśnień
dotyczących treści przekazanych ofert;
2e. wpłynęła po terminie składania ofert.
9.3. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiającego udziela
wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do zamawiającego w ostatnim dniu przewidzianym na
składanie ofert.
9.4. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może
zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
9.5. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
5a. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
5b. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką zamawiający może przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia;
5c. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
5d. zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
5e. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość
nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szydłowiec, 26-500 Szydłowiec, Pl.
Rynek Wielki 1
2) inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail: iod@szydlowiec.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie
przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie
obowiązującego prawa;
6) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych
osobowych
z
zastrzeżeniem
przypadków,
o
których
mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
udzielenie zamówienia publicznego.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego

Kontakt:
Sporządził: Karol Smal tel. 48 617 86 53, e-mail: drogi@szydlowiec.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.