Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót na prace remontowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót na prace remontowe

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Głogowie
Perseusza 5
67-200 Głogów
powiat: głogowski
tel./fax (76) 833 96 34
zszoi.glogow@wp.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głogów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax (76) 833 96
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót na prace remontowe Remont toalety uczniowskiej męskiej oraz toalety dla nauczycieli"
2. Opis przedmiotu zamówienia:
A).wyrkonanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót na remont w ramach którego przewiduje się:
- demontaż urządzeń sanitarnych tj. umywalek z bateriami (6kpl.), kompakt WC 4szt.. pisuary 2 szt.
- rozebranie wykładzin ściennych z płytek oraz wykładzin posadzek z płytek
- demontaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami 5 szt.
- rozbiórka konstrukcji murowanych (ściany działowej w WC)
- demontaż starej instalacji wodno-kanałizacyjnej
- montaż zaworów odcinających dopływ wody do łazienki (umywalki i sedesy)
- wykonanie wylewki posadzkowej w celu wyrównania posadzki,
- wykonanie okładziny posadzkowej z płytek gresowych wraz z montażem cokołów przypodłogowych, wykonanie okładzin ściennych z płytek do wysokości ok 2m,
- demontaż i montaż luster i oświetlenia w toalecie
- demontaż i montaż elektrycznych suszarek do rąk3 szt.
- demontaż i montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych 4 szt.
- gruntowanie ścian po usunięciu okładzin ceramicznych
- tynkowanie ścian wraz z równaniem tynkiem gipsowych, szpachlowanie (dwukrotne), malowanie ścian i sufitów
- dostawa i montaż drzwi plycinowych wewnętrznych z ościeżnicami 3 szt.
- wykonanie kabin WC z płyt HPL o wysokości min. 2m (2 kabiny w łazience)
- dostawa i montaż urządzeń sanitarnych tj. umywalki nabiałowe z bateriami akcesoriami montażowymi 4 szt., umywalka ścienna z pół postumentem 2 szt.
- kompakt WC 3 szt.., pisuary wraz z zaworami spłukującymi 2 szt., kratki ściekowe 2 szt., zawór czerpalny 2 stz., zestaw WC podwieszany 1 szt., miska podwieszana wraz z deską WC
- wyklucie bruzd w ścianach i posadzkach oraz wymiana i wykonanie nowych rurociągów instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy oraz podejścia dla urządzeń w remontowanych łazienkach do istniejącego pionu kanalizacyjnego) wraz z zaprawieniem bruzd oraz zatynkowaniem ich - podejścia pod WC, umywalki, kratki, pisuary
- wykonanie nowej instalacji wodnej dla umywalek, WC oraz pisuarów wraz z podejściami
- dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb remontowanych łazienek (okablowanie, gniazd, łączniki, oświetlenie)
- wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzenia robót
- przywóz materiałów i elementów potrzebnych do remontu łazienek
- należy uwzględnić wszelkie prace nie ujęte powyżej, a wynikające z konieczności wykonania ich zgodnie ze sztuka budowlaną i obowiązującymi przepisami

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (pocztą - na adres jak wyżej), lub osobiście w sekretariacie szkoły pok. Nr 110, drogą elektroniczną w terminie
do dnia 26.04.2024 r. do godz. 15:00

Wymagania:
a) Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie;
b) Oferta ma być napisana w7 języku polskim, czytelnie, oraz obejmować całość zamówienia.
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy szkoły tj. 8:00-15:00
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie: -
zakończenie: -
4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
a) cena -100%
5. Oferta ma zawierać następujące dokumenty*:
a) formularz propozycji / oferty wg załączonego wzoru;
b) kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem;
c) wypełniony i zaparafowany wzór umowy lub istotne postanowienia umowy;
d) kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem (przy robotach i usługach budowlanych);
e) warunki dostawy do zamawiającego
f) okres gwarancji
* niepotrzebne skreślić
6. W cenę zamówienia należy wliczyć:
a) wartość usługi/dostawy/robót budowlanych określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
b) obowiązujący podatek od towarów i usług.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.
8. Po dokonanym wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej/ofert wy brany wykonawca podpisze umowę w siedzibie zamawiającego. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej.
9. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do umowy wr zakresie:
a) dostaw: -
b) usług: -
c) robót budowlanych:-

Kontakt:
7. Osobami uprawnionymi do kontaktów7 z wykonawcami z ramienia zamawiającego jest: Kierownik gospodarczy: Aleksandra Rzetelska Tel. 76/833-96-34
e-mail kierownik@zstio.glogow.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.