Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o
ul. Tysiąclecia 8a
87-200 Wąbrzeźno
powiat: wąbrzeski
tel. 56 688-14-27, 504 251 830
biuro@mzecwik.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Wąbrzeźno
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 56 688-14-27, 5
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na kompleksową dostawę energii elektrycznej, obejmującą sprzedaż energii elektrycznej zakupionej przez Zamawiającego na giełdzie towarowej za pośrednictwem Wykonawcy
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej tj. sprzedaż energii elektrycznej zakupionej przez Zamawiającego na TGE z uwzględnieniem wszystkich kosztów jej zakupu na okres : od 01.01.2025 do 31.12.2027 z możliwością kontraktowania na rynku terminowym w kontraktach rocznych, kwartalnych i miesięcznych oraz na RDN z możliwością rezygnacji z już zakontraktowanej ceny i wolumenu przez Zamawiającego. Ocenie będzie podlegać oferta zawierająca wysokość marży (procentowa lub kwotowa) oraz wszystkie inne opłaty naliczane przez firmę z wyszczególnieniem opłat niezależnych od oferenta.
Roczny wolumen zużycia w poszczególnych taryfach zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówienia może się rozpocząć wcześniej tj. od czerwca 2024 r. Ta okoliczność będzie wiadoma dopiero po rozstrzygnięciu przetargu. Wówczas Zamawiający zastrzega, że strony będą zobowiązane zawrzeć aneks do umowy, w tym zakresie i rozpocząć wcześniejszą dostawę i sprzedaż energii na warunkach określonych w umowie dotyczącej tego przetargu.

CPV: 09310000-5

Dokument nr: 01/04/2024/E

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 25.04.2024r. o godz. 10.15

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT I ICH OTWARCIE
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: MZECWiK Sp. z o.o w Wąbrzeźnie, Ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno w formie pisemnej zwykłej, lub elektronicznej na adres poczty e -mail: biuro@mzecwik.pl
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.04. 2024 roku o godz. 09.00

Wymagania:
II. ZASADY POSTĘPOWANIA
1. W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie mają regulacje przewidziane dla postępowania prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie regulaminu sektorowego określającego warunki i zasady udzielania zamówień sektorowych i organizowania konkursów, których wartość nie przekracza progów unijnych, o których mowa w ww. ustawie tj. Prawo zamówień publicznych, stanowiącym załącznik do zarządzenia Prezesa Zarządu nr 03/09/2022 z dnia 28.09.2022 roku. Treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego tj.: www.mzecwik.pl w zakładce Zarządzenia i Regulaminy oraz w sekretariacie MZECWiK Sp. z o.o.
2. Zamawiający może podjąć negocjacje z wybranym/i oferentem/ami lub unieważnić przetarg bez podania przyczyny.
Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia kilku etapów postępowania przed wyborem najkorzystniejszej oferty.
3.Ostateczna akceptacja oferty będzie miała postać Umowy pomiędzy Zamawiającym i Oferentem, po wyborze oferty.
4. Oferent jest zobowiązany do zachowania poufności otrzymanych informacji, materiałów i dokumentów dotyczących Zapytania Ofertowego i Zamawiającego, otrzymanych w związku z udziałem w procesie ofertowym, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW
Oferenci biorący udział w postępowaniu zobowiązani są spełniać poniższe warunki oraz załączyć stosowne dokumenty:
1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. W szczególności zobowiązani są legitymować się członkostwem Giełdy Towarowej w oparciu o umowę o członkostwo i uprawnieniem do działania na giełdzie przez Zarząd Giełdy oraz załączyć:
1) potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności ( zaświadczenie lub kopia umowy z Giełdą Towarową),
2) kopię polisy OC z tytułu prowadzonej działalności,
3) projekt umowy w zakresie przedmiotu przetargu tj. umowy na kompleksową dostawę i sprzedaż energii elektrycznej w zaproponowanej przez oferenta opcji : kontraktowania na rynku terminowym w kontraktach rocznych, kwartalnych i miesięcznych oraz na RDN z możliwością rezygnacji z już zakontraktowanej ceny i wolumenu.
2. Ponadto Oferenci zobowiązani są do złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, przy zachowaniu poniższych założeń:
1) treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony,
2) w przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Oferenci, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu, a ich oferty zostaną odrzucone.
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w ,,FORMULARZU OFERTY ( Zał. Nr 2 ) " adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł kierować wszelką korespondencję drogą elektroniczną.
4. W przypadku korespondencji kierowanej w formie elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt jej otrzymania.
5. Korespondencj ę przekazywaną drogą elektroniczną uważa się za złożoną w terminie, j eżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem określonego terminu. Jeżeli pomimo żądania potwierdzenia faktu otrzymania pisma wykonawca nie dokona takiego potwierdzenia zamawiający jako potwierdzenie uzna wydruk z nadania pisma środkami komunikacji elektronicznej.
6. Wykonawca, może zwrócić się pisemnie do zamawiającego o wyjaśnienie treści warunków zamówienia, jeśli informacje przedstawione w ogłoszeniu budzą wątpliwości.
7. Jeżeli wniosek Wykonawcy o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub będzie dotyczył udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono przedmiotowe ogłoszenie.
8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści warunków zamówienia.
9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego ogłoszenia a treścią udzielonych wyjaśnień, jako obowiązującą przyjąć należy treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Złożona oferta może być modyfikowana w każdym momencie, do czasu upływu terminu składania ofert.
2. Oferta musi zawierać wszystkie koszty dotyczące zakupu przez Zamawiającego energii elektrycznej, w tym element marży (określony kwotowo lub procentowo).
3. Wraz z ofertą Oferenci powinni złożyć wszystkie dokumenty, o których mowa w punkcie IV. 1. Ogłoszenia.
4. Składając ofertę w niniejszym postępowaniu Oferent akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki realizacji zamówienia wskazane w Ogłoszeniu.
5. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty przetargowej. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada i nie może być pociągnięty
do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku procedury przetargowej.
6. W przypadku przedłożenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Oferent winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być zamieszczone na osobnych stronach oznaczonych klauzulą ,,Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". Dokumenty nie oznaczone w powyższy sposób będą udostępniane wszystkim uczestnikom postępowania.
7. Sposób przygotowania oferty:
oferta musi zawierać wariantowość co do kontraktowania na rynku terminowym w kontraktach rocznych, kwartalnych i miesięcznych oraz na RDN z możliwością rezygnacji z już zakontraktowanej ceny i wolumenu.
8. Oferta będzie oceniona pod kątem wysokości marży. Element marży będzie stanowić o cenie zakupu przedmiotu przetargu i będzie mieć wpływ na wybór oferty.
9. Nie przewiduje się wnoszenia zabezpieczania należytego wykonania umowy ani wadium
3. Termin związania ofertą wynosi 7 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
VIII. KRYTERIA WYBORU OFERTY
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) Wysokość marży - 70%,
b) Termin płatności - 30%.
Za najkorzystniejszą ofertę będzie uznana oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów za oba kryteria. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzjelenia od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
IX. ISTOTNE POSTANOWIENIA WARUNKÓW UMOWY
1. Zamawiający w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotu postępowania zawrze z Oferentem (Wykonawcą) umowę.
2. Warunki handlowe umowy:
- termin zapłaty wynosić będzie minimum 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego,
- zastrzeżenie kar umownych z tytułu nieprawidłowej, niekompletnej lub nieterminowej
realizacji zamówienia, lub rozwiązania umowy przez Zamawiającego z winy leżącej po stronie Wykonawcy,
- jeżeli szkoda poniesiona przez Zamawiającego przekroczy wartość kary umownej Zamawiający uprawniony będzie do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych,
- Umowa przewidywać będzie możliwość potrącenia kwoty kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
- Umowa zawierać będzie wykaz - listę obiektów Zamawiającego wraz z szacunkowym zużyciem energii wraz z danymi ewidencyjnymi PPE
X. UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU I ZMIANA WARUNKÓW
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez konieczności podawania przyczyny a także prawo do przyjęcia oferty w całości, albo w części bądź do jej odrzucenia, jak również prawo do zmiany warunków przeprowadzania procesu zakupowego, przerwania lub anulowania procesu zakupowego bez podania przyczyn. W przypadku zmiany warunków przeprowadzania procesu zakupowego, przerwania lub jego anulowania, Oferenci zostaną poinformowani o tym fakcie telefonicznie, mailowo lub w inny dostępny sposób wskazany do komunikacji.

Uwagi:
XI. RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Energetyki Cieplnej, Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (dalej Zamawiający), reprezentowany przez Prezesa Zarządu, z siedzibą w Wąbrzeźnie przy ul. Tysiąclecia 8a, e mail: sekretariat@mzecwik.pl
2. Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych w MZECWiK Sp. z o.o. został wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych z którym można się skontaktować wysyłając e-mail na adres: m.sieradzka@mzecwik.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem - znak sprawy: 01/04/E/2024 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz zawarcia i realizacji umowy w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą lub mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, ponadto dostawcy poczty elektronicznej, usług IT oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną; organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na podstawie zlecenia organów władzy publicznej - w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych a Administratorem oraz podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w celu: dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem
umowy, wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, umów zawartych z administratorem i archiwizacyjnych.
6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych będzie uniemożliwienie udziału w postępowaniu.
7. W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO i nie będą profilowane.
8. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu oraz zobowiązany jest do stosowania obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.

Kontakt:
V. SPOSÓB KONTAKTU ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
1. W korespondencji kierowanej do zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy, określonym w ogłoszeniu tj. Znak 01/04/2024/E.
2. Korespondencję pisemną należy kierować na adres: MZECWiK Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno lub drogą elektroniczną na adres biuro@mzecwik.pl
10. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: pan Marek Kondraciewicz; numer telefonu 504 251 830 e-mail:m.kondraciewicz@mzecwik.pl Adres: MZECWiK Sp. z o.o. w Wąbrzeźnie, ul. Tysiąclecia 8A, 87-200 Wąbrzeźno.
Adres strony internetowej Zamawiającego - www.mzecwik.pl, e-mail: biuro@mzecwik.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.