Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie opinii biegłego, w zakresie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie opinii biegłego, w zakresie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnych

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Spytkowice
ul. Zamkowa 12
34-116 Spytkowice
powiat: wadowicki
tel. 33/8791 820 w. 31, tel. 33/ 8791876 wew. 31
gmina@spytkowice.net.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Spytkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33/8791 820 w.
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKAŁADANIA OFERT
Wójt Gminy Spytkowice, zaprasza do składania ofert na zadanie pod nazwą: ,,Wykonanie opinii biegłego, w zakresie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnych, dotyczącej zmiany stanu wody na gruncie na terenie działki o numerze ewidencyjnym 1310/11 ze szkodą dla działek sąsiednich oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 1310/14 i 1310/15 obręb 0004 Ryczów, gmina Spytkowice."
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opinii biegłego w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnych, posiadającego stosowne uprawnienia, który oceni czy na tle rozpatrywanego stanu faktycznego doszło do zakłócenia stosunków wodnych, w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie zmiany stanu wody na gruncie.
1. Opinia powinna zostać sporządzona w wersji papierowej i elektronicznej na płycie CD, po przeprowadzonych oględzinach, w terminie ustalonym z Zamawiającym i powinna ustalić następujące kwestie:
1) Czy na terenie działki oznaczonej numerem ewidencyjnymi 1310/11, obręb 0004 Ryczów, doszło do zmiany stosunków wodnych na gruncie, jaka jest przyczyna powstania ewentualnej zmiany i kto jest za jej zaistnienie odpowiedzialny;
2) Czy na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 1310/14 i 1310/15 obręb 0004 Ryczów, zaistniała realna szkoda, która jest konsekwencją zmiany stanu wody powstałej na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 1310/11 obręb 0004 Ryczów;
3) Związek przyczynowo - skutkowy pomiędzy zmianą spowodowaną na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 1310/11, obręb 0004 Ryczów; (jeśli takową stwierdzono), a szkodą powstałą na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 1310/14 i 1310/15, obręb 0004 Ryczów (jeśli takową stwierdzono);
4) W przypadku wskazania, że nastąpiła zmiana stanu wody na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 1310/11 obręb 0004 Ryczów, wskazanie szczegółowego rozwiązania mającego na celu przywrócenie poprzedniego stanu wody.
Opracowanie powinno zawierać:
1) Opis istniejącego stanu wody na gruncie działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 1310/11, obręb 0004 Ryczów;
2) Dokumentację fotograficzną obecnej sytuacji na terenie działek objętych opracowaniem;
3) Informację czy nastąpiła zmiana stanu wody na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 1310/11, obręb 0004 Ryczów, na czym ta zmiana polega i jakie są jej przyczyny, kiedy/od jakiego okresu czasu występuje ta zmiana, czy zmiana została wywołana działaniami właścicieli w/w nieruchomości czy innymi czynnikami (wskazać jakimi);
4) Informacje o rodzaju/typie szkody, która realnie wystąpiła na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 1310/14 i 1310/15, obręb 0004 Ryczów;
5) Podanie związku przyczynowo - skutkowego pomiędzy zmianą spowodowaną na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 1310/11, obręb 0004 Ryczów (jeśli takową stwierdzono), a szkodą powstałą na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 1310/14 i 1310/15, obręb 0004 Ryczów (jeśli takową stwierdzoną);
6) Podanie rozwiązania mającego na celu przywrócenie poprzedniego stanu wody na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 1310/11, obręb 0004 Ryczów, podanie jakiego rodzaju prace lub urządzenia należy wykonać, wskazanie zakresu tych czynności oraz podmiotu zobowiązanego do ich wykonania.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Urzędu Gminy w Spytkowicachopinie, o której mowa powyżej w 4 egzemplarzach w wersji papierowej (jeden dla Zamawiającego, trzy dla stron postępowania) oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej.
4. W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału w postępowaniu. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania, tj. wizja lokalna, powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania oraz Urzędu Gminy w Spytkowicach;
5. Po sporządzeniu opinii i przedstawieniu jej stronom postępowania, w przypadku złożenia przez strony uwag do opinii, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.

Dokument nr: RGGiOŚ.6331.1.1.2024.TB

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć: osobiście, kurierem lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej
w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Spytkowicach, Ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Wykonanie opinii w zakresie naruszenia stanu wody na gruncie, znak sprawy: RGGiOŚ.6331.1.1.2024.TB" (decyduje data wpływu do urzędu).
2. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 22.04.2024 r. do godz.13:00.

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi postępowanie w formie uproszczonej - zapytania ofertowego. Niniejsze zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 28 - wartość zamówienia netto poniżej kwoty 130 000,00 zł.
2. Termin dostarczenia opinii: 30 dni od daty przeprowadzonych oględzin.
W przypadku wstąpienia okoliczności, które nie umożliwiają wykonanie usługi w w/w terminie, wykonanie umowy może ulec zmianie za porozumieniem stron na podstawie aneksu do umowy sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
V. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM-DOKUMENTY NIEZBĘDNE:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia z zakresu hydrologii, hydrogeologii, gospodarki wodnej lub melioracji wodnej.
2. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek został spełniony przez Wykonawcę.
3. Oferty, które Zamawiający otrzyma po terminie nie zostaną rozpatrzone.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Wykonawca jest zobowiązany wypełnić załączony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie stosownych uprawnień, o których mowa w rozdziale V pkt 1.
1. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencjii Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty, posługującą się odpowiednim pełnomocnictwem.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. KRYTERIUM WYBORU OFERTY: NAJNIŻSZA CENA BRUTTO - ZNACZENIE 100%:
1. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) cenę jednostkową netto i brutto za wykonane zamówienie.
2. Wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta zawierająca najniższą cenę (jako cenę należy rozumieć kwotę brutto za wykonanie w całości zamówienie).
3. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszelkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, uwzględniając cały zakres przedmiotu zamówienia. W cenie należy przewidzieć ewentualne koszty, które mogą wynikać w trakcie realizacji zadania a będą niezbędne do jego prawidłowego wykonania.
4. Jeżeli, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy w ofertach dodatkowych nie mogązaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, a którego cena oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7. W przypadku wpłynięcia 1 oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego, Zamawiający może dokonać wyboru oferty.
IX. INFORMACJE OGÓLNE:
1. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
2. Wszelkie informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie na adres Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, epuapem lub e-mailem: gmina@spytkowice.net.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania i nie dokonania wyboru oferty bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez oferentów roszczeń z tego tytułu.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych - RODO:
W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy - zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, nr 119, s. 1) zwanego dalej ,,RODO" iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Spytkowice reprezentowana przez Wójta Gminy. Z Administratorem można się kontaktować pisząc na adres Urzędu Gminy: ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice oraz za pomocą wiadomości e-mail pisząc na adres: gmina@spytkowice.net.pl lub telefonicznie pod nr tel. 33 879 18 76.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@spytkowice.net.pl lub tradycyjnie, pisząc na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą są one pozyskane od kontrahenta, oferenta.
4. Dane osobowe pozyskane w ramach złożonych ofert będą przetwarzane w celu:
- wyłonienia wykonawców na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków podatkowych i księgowo-rachunkowych związanych z ewentualną realizacją umowy oraz innych obowiązków prawnych wynikających z realizacji zamówienia publicznego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane mogą być ponadto przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług IT i innym podmiotom przetwarzającym dane w celu określonych przez Administratora - przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.
6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z odpowiednich regulacji prawnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt Jednostki.
7. Podanie danych osobowych jest niezbędne dla celów określonych w pkt 4, a ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych;
2) prawo do sprostowania danych;
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) przenoszenia danych;
- na zasadach i warunkach wynikających z RODO.
9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest. że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z przepisami RODO.
10. Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
1 1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej

Kontakt:
3. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcą jest Inspektor Teresa Biela; tel. 33/ 8791876 wew. 31 w godzinach pracy urzędu.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.