Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
Grunwaldzka 62A
14-100 Ostróda
powiat: ostródzki
monika_dt@zdp.ostroda.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/915554
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Ostróda
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r."
1) Koszenie traw i chwastów
a) Koszenie traw i chwastów wraz z natychmiastowym uprzątnięciem pokosu i uporządkowaniem terenu (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek i innych zanieczyszczeń zalegających na koszonym obszarze) w pasie drogowym w ciągach ulic powiatowych powinno być wykonywane pięciokrotnie w sezonie (maj- wrzesień), pierwsze w okresie wiosennym (maj). Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia traw i chwastów powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysypu nasion chwastów w wyniku ich przekwitnięcia. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres drugiej połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia będzie wskazany przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie. Kolejne koszenia będą odbywać się w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie.
b) W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi, a w szczególności występujące na: pasach dzielących, wysepkach i trawnikach, poboczach, pod barierami, oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
c) Należy zwracać uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą.
d) W zależności od potrzeb dopuszcza się koszenie niektórych obszarów częściej niż pięć razy, ale ogólna powierzchnia koszonego obszaru nie może przekroczyć pierwotnie założonej. Zakres terenów zielonych podlegający koszeniu zawiera tabela nr 1.
Zamawiający może każdorazowo zmniejszyć ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu, bądź zwiększyć ilość koszeń w ciągach niektórych ulic- w zależności od potrzeb. Ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu nie może przekroczyć ilości podanej w tabeli nr 1.
e) Czas wykonania jednorazowego koszenia zakresu wynosi 7-14 dni kalendarzowych (kryterium oceny oferty). Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, liczone po cenach jednostkowych, za faktycznie wykonaną pracę. Koszenie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (brak opadów, nie należy kosić mokrej trawy) musi odbywać się codziennie. Każdorazowe przerwanie prac z powodu opadów deszczu oraz każdorazowe ich wznowienie musi być potwierdzone Zamawiającemu informacją mailową (OD1). Nie wykonanie całego podanego zakresu koszenia (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych) w określonym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nieskoszony metr kwadratowy. Potwierdzeniem wykonania zakresu koszenia wraz z ewentualnym określeniem ilości metrów nie wykonanych będzie protokół odbioru częściowego sporządzony w dniu następnym po upływie terminu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
2) Pielęgnacja żywopłotów
a) Podczas cięcia pielęgnacyjnego ścina się w linii prostej ok. 10-15 cm nowo wyrośniętych pędów. Pozwala to zapewnić odpowiednią wysokość żywopłotu oraz tempo wzrostu. Gałęzie żywopłotu można przycinać lekko lub mocniej. Zależy to od kondycji żywopłotu.
b) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach (np. gałęzie, liście itp.).
c) Cięcie żywopłotu odbywać się będzie dwa razy w ciągu okresu wegetacyjnego (maj- wrzesień).
d) Czas wykonania pielęgnacji żywopłotów (całego zakresu) wynosi 10 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakresu pielęgnacji żywopłotu w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr bieżący pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr bieżący żywopłotu. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
Ilość i lokalizację żywopłotów zawiera tabela nr 2.
3) Pielęgnacja klombów
a) Pielęgnacja klombów polegać ma na pielęgnacji (cięcia pielęgnacyjne i techniczne) i odchwaszczaniu nasadzeń na klombach, usuwaniu roślin uschniętych, spulchnieniu ziemi wokół roślin oraz usunięcia innych zanieczyszczeń (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek itp.). Prace odbywać się będą trzy razy w sezonie (maj- wrzesień). Usunięte chwasty i inne zanieczyszczenia wykonawca usunie na własny koszt.
b) Lokalizacja oraz ilość klombów znajduje się w tabeli nr 3.
c) Czas wykonania pielęgnacji klombów (całego zakresu) wynosi 14 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakresu pielęgnacji klombów w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr kwadratowy klombów. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
2. Prace o których mowa w ust. 1 odbywać się będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego (e-mail), rozpoczęcie prac nastąpi w terminie do 2 dni od zgłoszenia.
Tabela nr 1
L.p. Numer ulicy Nazwa ulicy Powierzchnia m2
1 1243N Ul. Czarnieckiego 1 772,00
2 3032N Ul. 11 Listopada 9 413,00
3 3047N Ul. Sienkiewicza 384,00
4 3012N Ul. Grunwaldzka 13 000,00
5 3015N Ul. Kopernika 661,00
6 3058N Ul. Żeromskiego 829,00
7 3055N Ul. Warmińska 984,00
8 3005N Ul. Chrobrego 6 774,00
9 3052N Ul. 21 Stycznia 3 850,00
10 3026N Ul. Jana Pawła II 434,00
11 3035N Ul. Pieniężnego 2 476,00
12 3031N Ul. Wyszyńskiego 716,00
13 3029N Ul. Mickiewicza 743,00
14 3053N Ul. Szosa Elbląska 18 151,00
15 3018N Ul. 3 Maja 1 768,00
16 3033N Ul. Parkowa 6 082,00
17 3034N Ul. Partyzantów 2 065,00
18 1961N Ul. Jaracza 1 395,00
19 1245N Ul. Olsztyńska 7 256,00
20 3010N Ul. Gizewiusza 828,00
21 1230N Ul. Plebiscytowa 2 830,00
22 3046N Ul. Słowackiego 1 727,00
23 3050N Ul. Stapińskiego 596,00
24 3105N Ul. Jagiełły razem z rondem Solidarności 19 841,00
25 3037N Ul. Piłsudskiego 196,00
26 3049N Ul. Sportowa 191,00
27 3051N Ul. Drwęcka 1 000,00
28 3011N Ul. Graniczna 5 662,00
29 3041N Ul. Pułaskiego 81,00
30 3019N Ul. Herdera 95,00
31 3045N Ul. Spokojna 2 639,00
32. 3001N Ul. Garnizonowa 1 100,00
33 3008N Ul. Dominika Savio 52,00
34 3025N Ul. Sikorskiego 40,00
35 3038N Ul. Poniatowskiego 40,00
36 3048N Ul. Sowińskiego 70,00
37 3056N Ul. Wyspiańskiego 120,00
38 3017N Ul. Kętrzyńskiego 45,00
39 3059N Ul. Niepodległości 290,00
40 bez numeru Ul. Kowcza 1 150,00
Razem: 117 346,00
Tabela 2
L.p. nr ulicy Nazwa żywopłoty - mb
1 3105N Ul. Jagiełły 350
2 1961N Ul. Jaracza 100
3 1243N Ul. Czarnieckiego 200
4 3012N Ul. Grunwaldzka 170
5 3016N Ul. Armii Krajowej 115
6 3052N Ul. 21 Stycznia 85
7 3035N Ul. Pieniężnego 80
8 3055N Ul. Warmińska 70
9 3015N Ul. Kopernika 150
Razem: 1320
Tabela nr 3
L.p. Lokalizacja Powierzchnia klombów m2
1 Skrzyżowanie Grunwaldzka/Jagiełły 120
2 Skrzyżowanie Grunwaldzka/Drwęcka 150
3 Skrzyżowanie Czarnieckiego/Jana Pawła II 60
4 Skrzyżowanie 11 Listopada/Pieniężnego 82
5 Ciąg ulicy Czarnieckiego 300
6 ciąg ulicy Jana Pawła II 534
7 11 Listopada 100
Razem 1246
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) nadmiernymi trudnościami technicznymi;
4) ograniczeniem konkurencji (podzielenie zamówienia na mniejsze części mogłoby spowodować całkowity brak zainteresowania zamówieniem);
5) podzielenie zamówienia mogłoby spowodować wzrost kosztu ceny jednostkowej zamówienia.

CPV: 77310000-6, 77340000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00291565, ZP.2610.14.2024.MT

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 09:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/915554
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/915554
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/915554
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/915554

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2610.14.2024.MT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda w 2024 r."
1) Koszenie traw i chwastów
a) Koszenie traw i chwastów wraz z natychmiastowym uprzątnięciem pokosu i uporządkowaniem terenu (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek i innych zanieczyszczeń zalegających na koszonym obszarze) w pasie drogowym w ciągach ulic powiatowych powinno być wykonywane pięciokrotnie w sezonie (maj- wrzesień), pierwsze w okresie wiosennym (maj). Rozpoczęcie i zakończenie pierwszego koszenia traw i chwastów powinno być wykonane w takim okresie, aby nie dopuścić do wysypu nasion chwastów w wyniku ich przekwitnięcia. Najbardziej miarodajnym okresem pierwszego koszenia traw jest okres drugiej połowy maja, przy czym termin rozpoczęcia będzie wskazany przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie. Kolejne koszenia będą odbywać się w czerwcu, lipcu, sierpniu i wrześniu w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie lub Majstra Obwodu Drogowego nr 1 w Ostródzie.
b) W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi, a w szczególności występujące na: pasach dzielących, wysepkach i trawnikach, poboczach, pod barierami, oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm.
c) Należy zwracać uwagę, aby trawa i chwasty nie powodowały ograniczeń widoczności i nie zasłaniały urządzeń drogowych (np. barier, znaków) co może stworzyć zagrożenia dla ruchu drogowego lub utrudnić drożność rowów odwadniających. Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą.
d) W zależności od potrzeb dopuszcza się koszenie niektórych obszarów częściej niż pięć razy, ale ogólna powierzchnia koszonego obszaru nie może przekroczyć pierwotnie założonej. Zakres terenów zielonych podlegający koszeniu zawiera tabela nr 1.
Zamawiający może każdorazowo zmniejszyć ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu, bądź zwiększyć ilość koszeń w ciągach niektórych ulic- w zależności od potrzeb. Ilość metrów kwadratowych podlegających koszeniu w danym miesiącu nie może przekroczyć ilości podanej w tabeli nr 1.
e) Czas wykonania jednorazowego koszenia zakresu wynosi 7-14 dni kalendarzowych (kryterium oceny oferty). Wykonawca otrzyma wynagrodzenie, liczone po cenach jednostkowych, za faktycznie wykonaną pracę. Koszenie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych (brak opadów, nie należy kosić mokrej trawy) musi odbywać się codziennie. Każdorazowe przerwanie prac z powodu opadów deszczu oraz każdorazowe ich wznowienie musi być potwierdzone Zamawiającemu informacją mailową (OD1). Nie wykonanie całego podanego zakresu koszenia (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych) w określonym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nieskoszony metr kwadratowy. Potwierdzeniem wykonania zakresu koszenia wraz z ewentualnym określeniem ilości metrów nie wykonanych będzie protokół odbioru częściowego sporządzony w dniu następnym po upływie terminu wykonania prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
2) Pielęgnacja żywopłotów
a) Podczas cięcia pielęgnacyjnego ścina się w linii prostej ok. 10-15 cm nowo wyrośniętych pędów. Pozwala to zapewnić odpowiednią wysokość żywopłotu oraz tempo wzrostu. Gałęzie żywopłotu można przycinać lekko lub mocniej. Zależy to od kondycji żywopłotu.
b) Uprzątnąć teren po wykonywanych pracach (np. gałęzie, liście itp.).
c) Cięcie żywopłotu odbywać się będzie dwa razy w ciągu okresu wegetacyjnego (maj- wrzesień).
d) Czas wykonania pielęgnacji żywopłotów (całego zakresu) wynosi 10 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakresu pielęgnacji żywopłotu w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr bieżący pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr bieżący żywopłotu. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
Ilość i lokalizację żywopłotów zawiera tabela nr 2.
3) Pielęgnacja klombów
a) Pielęgnacja klombów polegać ma na pielęgnacji (cięcia pielęgnacyjne i techniczne) i odchwaszczaniu nasadzeń na klombach, usuwaniu roślin uschniętych, spulchnieniu ziemi wokół roślin oraz usunięcia innych zanieczyszczeń (sprzątnięcie papierów, butelek, puszek itp.). Prace odbywać się będą trzy razy w sezonie (maj- wrzesień). Usunięte chwasty i inne zanieczyszczenia wykonawca usunie na własny koszt.
b) Lokalizacja oraz ilość klombów znajduje się w tabeli nr 3.
c) Czas wykonania pielęgnacji klombów (całego zakresu) wynosi 14 dni kalendarzowych. Nie wykonanie całego podanego zakresu pielęgnacji klombów w tym czasie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości ceny jednostkowej (netto) za 1 metr kwadratowy pomnożonej razy 5, za każdy nie zrobiony metr kwadratowy klombów. Potwierdzeniem wykonania prac będzie protokół odbioru częściowego prac. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia pracownika sprawującego kontrolę nad sprawnym prowadzeniem prac porządkowych. Pracownik ten zobowiązany jest stawić się na telefoniczne wezwanie Zamawiającego do przeprowadzenia wspólnej kontroli, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
W przypadku niestawienia się przedstawiciela Wykonawcy na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w określonym miejscu i czasie, Zamawiający przeprowadzi kontrolę samodzielnie.
2. Prace o których mowa w ust. 1 odbywać się będą każdorazowo na pisemne zgłoszenie Zamawiającego (e-mail), rozpoczęcie prac nastąpi w terminie do 2 dni od zgłoszenia.
Tabela nr 1
L.p. Numer ulicy Nazwa ulicy Powierzchnia m2
1 1243N ul. Czarnieckiego 1 772,00
2 3032N ul. 11 Listopada 9 413,00
3 3047N ul. Sienkiewicza 384,00
4 3012N Ul. Grunwaldzka 13 000,00
5 3015N ul. Kopernika 661,00
6 3058N Ul. Żeromskiego 829,00
7 3055N Ul. Warmińska 984,00
8 3005N Ul. Chrobrego 6 774,00
9 3052N Ul. 21 Stycznia 3 850,00
10 3026N Ul. Jana Pawła II 434,00
11 3035N Ul. Pieniężnego 2 476,00
12 3031N Ul. Wyszyńskiego 716,00
13 3029N Ul. Mickiewicza 743,00
14 3053N Ul. Szosa Elbląska 18 151,00
15 3018N ul. 3 Maja 1 768,00
16 3033N Ul. Parkowa 6 082,00
17 3034N Ul. Partyzantów 2 065,00
18 1961N Ul. Jaracza 1 395,00
19 1245N Ul. Olsztyńska 7 256,00
20 3010N Ul. Gizewiusza 828,00
21 1230N Ul. Plebiscytowa 2 830,00
22 3046N Ul. Słowackiego 1 727,00
23 3050N Ul. Stapińskiego 596,00
24 3105N ul. Jagiełły razem z rondem Solidarności 19 841,00
25 3037N Ul. Piłsudskiego 196,00
26 3049N Ul. Sportowa 191,00
27 3051N Ul. Drwęcka 1 000,00
28 3011N Ul. Graniczna 5 662,00
29 3041N Ul. Pułaskiego 81,00
30 3019N ul. Herdera 95,00
31 3045N Ul. Spokojna 2 639,00
32. 3001N ul. Garnizonowa 1 100,00
33 3008N Ul. Dominika Savio 52,00
34 3025N ul. Sikorskiego 40,00
35 3038N ul. Poniatowskiego 40,00
36 3048N ul. Sowińskiego 70,00
37 3056N ul. Wyspiańskiego 120,00
38 3017N ul. Kętrzyńskiego 45,00
39 3059N ul. Niepodległości 290,00
40 bez numeru ul. Kowcza 1 150,00
Razem: 117 346,00
Tabela 2
L.p. nr ulicy Nazwa żywopłoty - mb
1 3105N ul. Jagiełły 350
2 1961N ul. Jaracza 100
3 1243N ul. Czarnieckiego 200
4 3012N ul. Grunwaldzka 170
5 3016N ul. Armii Krajowej 115
6 3052N ul. 21 Stycznia 85
7 3035N ul. Pieniężnego 80
8 3055N ul. Warmińska 70
9 3015N ul. Kopernika 150
Razem: 1320
Tabela nr 3
L.p. Lokalizacja Powierzchnia klombów m2
1 Skrzyżowanie Grunwaldzka/Jagiełły 120
2 Skrzyżowanie Grunwaldzka/Drwęcka 150
3 Skrzyżowanie Czarnieckiego/Jana Pawła II 60
4 Skrzyżowanie 11 Listopada/Pieniężnego 82
5 Ciąg ulicy Czarnieckiego 300
6 ciąg ulicy Jana Pawła II 534
7 11 Listopada 100
Razem 1246
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia jest koszenie traw i chwastów, pielęgnacja żywopłotów oraz pielęgnacja klombów w m. Ostróda. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) nadmiernymi trudnościami technicznymi;
4) ograniczeniem konkurencji (podzielenie zamówienia na mniejsze części mogłoby spowodować całkowity brak zainteresowania zamówieniem);
5) podzielenie zamówienia mogłoby spowodować wzrost kosztu ceny jednostkowej zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w
każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania jednorazowego koszenia przekazanego zakresu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym, tj. kosiarką samojezdną - min. 1 szt., kosiarką mechaniczną do koszenia trawy - min. 2 szt., wykaszarką (spalinową kosą mechaniczną) - min. szt. 3;
Informacje dodatkowe:
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt 2 SWZ (wzór - załącznik Nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa w § 17 ust. 2 pkt 2 SWZ, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie § 11 ust. 1 pkt 5 SWZ, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 11 ust. 2 SWZ, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w § 17 ust. 2 pkt 1 lit. b SWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
- Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
- Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tiret pierwsze, zastępuje się je w całości dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis tiret drugie stosuje się.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu - Załącznik nr 5 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy zgodny z treścią załącznika nr 1 do SWZ;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
5) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ):
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
7) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia określono w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą, w każdej części odrębnie zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Ilość punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty w
każdym z kryteriów będą wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wykonania jednorazowego koszenia przekazanego zakresu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-25

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.