zachodniopomorskie (Świdwin)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa nawierzchni drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Chocianów Ratuszowa 10 59-140 Chocianów powiat: polkowicki bok@chocianow.pl https://chocianow.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Chocianów |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Trzebnice Krótki opis przedmiotu zamówienia 2. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy drogi gminnej w miejscowości Trzebnice zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowalnych, wiedzą techniczną oraz wytycznymi Zamawiającego, w tym: 1) budowę jezdni z kostki betonowej ażurowej typu EKO o szerokości 5,0 m, 2) budowę jednostronnego chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,8 m, 3) budowę oświetlenia drogowego, 4) budowę zatok postojowych w pasie drogi gminnej, 5) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m, 6) budowa zjazdu oraz przepustu pod zjazdem 7) zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych i elektroenergetycznych, 8) przebudowę skrzyżowań z drogą w pasie drogi wojewódzkiej nr 335, 9) przebudowę skrzyżowań z drogą powiatową nr 1137D, 10) wykonanie innych robót opisanych w dokumentacjach projektowych. CPV: 45233120-6, 45111200-0,45233220-7 Dokument nr: 2024/BZP 00291751, RU.271.8.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://chocianow.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Oferta winna być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://chocianow.ezamawiajacy.pl Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 1. Ofertę należy złożyć w następujący sposób: 1.1. Wykonawca składa Ofertę poprzez: 1.1.1. wypełnienie Formularza Oferty (informacje zawarte w SWZ), 1.1.2. dodanie w zakładce ,,OFERTY" dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SWZ, - podpisanych podpisem elektronicznym przez osoby umocowane. Czynności realizowane są poprzez wybranie polecenia ,,Dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie ,,Złóż ofertę". Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy ,,Oferta została złożona" oraz wygenerowany raport ofert z zakładki ,,Oferty" O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; Włączona obsługa JavaScript; Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt,docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://chocianow.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-07 12:00 Miejsce składania ofert: https://chocianow.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wadium wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ. 4. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299). Pozostałe informacje dotyczę wadium znajdują się w rozdziale XXII SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RU.271.8.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 2. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy drogi gminnej w miejscowości Trzebnice zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowalnych, wiedzą techniczną oraz wytycznymi Zamawiającego, w tym: 1) budowę jezdni z kostki betonowej ażurowej typu EKO o szerokości 5,0 m, 2) budowę jednostronnego chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,8 m, 3) budowę oświetlenia drogowego, 4) budowę zatok postojowych w pasie drogi gminnej, 5) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m, 6) budowa zjazdu oraz przepustu pod zjazdem 7) zabezpieczenie istniejących kabli teletechnicznych i elektroenergetycznych, 8) przebudowę skrzyżowań z drogą w pasie drogi wojewódzkiej nr 335, 9) przebudowę skrzyżowań z drogą powiatową nr 1137D, 10) wykonanie innych robót opisanych w dokumentacjach projektowych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena ofertowa - 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach) b) okres gwarancji - 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach) c) czas usunięcia usterek w okresie gwarancji - 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia usterek w okresie gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: a) Dwa różne zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg, w tym jedno o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto. 3.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie: a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, b) co najmniej jedną osoba pełniącą funkcje kierownika budowy robot branży elektroenergetycznej, posiadająca aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane - wg załącznika nr 5 do SWZ oraz dowodów (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzających, czy roboty budowlane wyszczególnione na załączniku nr 5 do SWZ zostały wykonane należycie, szczególnie informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone b) wykaz osób - wg załącznika nr 4 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wadium wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ. 4. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299). Pozostałe informacje dotyczę wadium znajdują się w rozdziale XXII. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 7 do SWZ. 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 7 do SWZ. 1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy. 1.3. Dopuszcza się zmianę zapisów stanowiących oczywistą omyłkę. 2. Zapisy dotyczące możliwości zmiany umowy określone zostały szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a) cena ofertowa - 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach) b) okres gwarancji - 30 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach) c) czas usunięcia usterek w okresie gwarancji - 10 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach) 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia usterek w okresie gwarancji 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024