Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż gruntowej pompy ciepła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż gruntowej pompy ciepła

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: SPRINT.WS WIESŁAW SADOWSKI
Leśna 11
83-200 Rokocin
powiat: starogardzki
603321766
biuro@sprintstarogard.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188300
Województwo: pomorskie
Miasto: Rokocin
Wadium: ---
Nr telefonu: 603321766
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2024
Na dostawę i montaż gruntowej pompy ciepła - 1 szt.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0124/23 - Realizacja inwestycji termomodernizacji, celem zmniejszenia energochłonności w przedsiębiorstwie SPRINT WIESŁAW SADOWSKI

Część 1
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2/2024

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia są prace projektowe, dostawa i montaż instalacji gruntowej pompy ciepła.
2. Inwestycja zostanie zrealizowana pod adresem Ul. Leśna 11, 83-200 Rokocin na działce nr 25/10 z obrębu 0004 (jedn.ew. 221312_2)
3. Szczegółowy opis wymaganych parametrów:
1) Jednofunkcyjna, gruntowa pompa ciepła o modulowanej mocy grzewczej w zakresie 4-16 kW, ze zintegrowanym inteligentnym dotykowym sterownikiem z menu w języku polskim oraz licznikiem energii cieplnej, zasilanie 3x400V
2) Pobór mocy elektrycznej wg EN 14511 - 1,83-2 kW
3) Moc grzewcza nominalna wg EN 14511 - 8,89 - 10 kW
4) Moc grzewcza maksymalna wg EN 14511, 16,90-20 kW
5) COP wg EN 14511 - 4,85 - 4,87
6) SCOP (klimat umiarkowany 35/55 stopni C) - 5,2/4,2
7) SCOP (klimat chłodny, 35/55 stopni C) - 5,5/4,2
8) Ethernet, Wi-Fi i łączność bezprzewodowa inteligentnego domu
9) Możliwość sterownia przez internet za pomocą aplikacji
10) Synchronizacja pracy pompy ciepła z aktualnymi warunkami pogodowymi
11) Zdalna i darmowa aktualizacja oprogramowania
12) Wbudowane wejście USB
13) Skrzynka rewizyjna z dostępem do instalacji
14) Jeden punk mocowania pokrywy przedniej
15) Temperatura zasilania c.o. 65 stopni C (sprężarka)
16) Możliwość wentylacji mechanicznej budynku przy użyciu np. rekuperatora
17) Możliwość chłodzenia aktywnego/pasywnego
18) Wbudowany moduł elektryczny 9 kW
19) Ilośc czynnika chłodniczego - 2-2,2 kg
20) Poziom ciśnienia akustycznego wg EN 11203 - 21-32 dB(A)
21) Klasa energetyczna A+++,zgodnie z dyrektywą ErP przy temp. Zasilania 35 stopni C
22) Zbiornik buforowy ocieplony, 300 l
23) Zasobnik z dużą wężownicą (3,85 m2), 300 l
4. Zakres prac należy wykonać w oparciu o własne projekty geologiczne przygotowane przez osoby do tego uprawnione (uzgodnione z Zamawiającym).
5. Wykonawca musi w ramach zamówienia musi przygotować projekt geologiczny i uzyskać decyzję administracyjną w imieniu zamawiającego na instalację pompy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w ramach zamówienia.
6. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
a) warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu,
b) projektem instalacji
c) obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej
7. Przedmiot zamówienia musi być nowy bez śladów użytkowania, a części środków trwałych nie mogą być regenerowane.
8. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności WE oraz będzie oznaczony znakiem CE.
9. Zamawiający informuje, że dokona weryfikacji zaoferowanych przez Wykonawcę parametrów w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego "Potwierdzenie parametrów przedmiotu zamówienia "
10. Wszelkie koszty dostarczenia przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego będą obciążały wyłącznie Wykonawcę. Na Wykonawcy spoczywa również pełna odpowiedzialność za przedmiot umowy podczas transportu, załadunku
i rozładunku oraz instalacji do siedziby Zamawiającego.
11. W ramach dostawy Wykonawca zapewni montaż, uruchomienie, próby i testy i przekazanie w siedzibie Zamawiającego. w/w czynności wykonywane będą w ramach ceny określonej przez Wykonawcę w ofercie.
12. Cel zamówienia - dostawa gruntowej pompy ciepła.
13. Jeżeli w niniejszym zapytaniu ofertowym pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty ,,równoważne". Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych przez Zamawiającego.
14. Przedmiot zamówienia musi posiadać gwarancję minimum 5 letnią. Po stronie Wykonawcy będzie zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji. W przypadku podania krótszego terminu gwarancji, oferta będzie odrzucona.
15. Szczegółowy zakres gwarancji zostanie ustalony między stronami w zawieranej umowie.
16. Przedmiot zamówienia określa kod CPV 42511110-5 - Pompy grzewcze,
17. Dodatkowe przedmioty zamówienia: nie dotyczy
Okres gwarancji
5 lat

CPV: 42511110-5

Dokument nr: 2024-64630-188300, 2/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-25

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
starogardzki
Gmina
Starogard Gdański
Miejscowość
Rokocin

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia, tj.:
a) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy Zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac,
d) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 euro i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
b) zmiana sposobu rozliczania umowy, dokonywania płatności lub konieczność zmiany terminu realizacji na rzecz każdej ze Stron, na umotywowany ich wniosek,
c) wystąpienia siły wyższej,
d) zmiana wynika z okoliczności wywołanych wystąpieniem epidemii choroby COVID-19, 2.
Ponadto Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) sposobu wykonania przedmiotu umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b) wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów podatkowych, w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
c) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację umowy,
d) zmiany zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, gdy konieczność wprowadzania zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających związek z umową dotyczącą niniejszego postępowania a konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
e) innych zmian na skutek okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
f) zmiany okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiany zakresu przedmiotu umowy w ramach całego projektu wynikającej z potrzeb Zamawiającego w przypadku zaakceptowania przez Instytucję będącą stroną Umowy o dofinansowanie projektu zmian we Wniosku o dofinansowanie.
3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że nie zalega z opłacaniem składek od ubezpieczeń -- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że nie zalega z opłacaniem składek od ubezpieczeń -- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w Postępowaniu (według wzoru Załącznik 2).
4. oświadczenie o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę(według wzoru Załącznik 3).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-18
Data ostatniej zmiany
2024-04-18 13:28:45

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Oferta za kryterium ,,Wartość netto" może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,termin wykonania prac" może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,Termin płatności" może otrzymać maksymalnie 10 pkt.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Oferta za kryterium ,,Czas reakcji serwisu" może otrzymać maksymalnie 10 pkt.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Wiesław Sadowski
tel.: 603321766
e-mail: biuro@sprintstarogard.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.