mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
małopolskie (Nowy Wiśnicz)
małopolskie (Tuchów)
zachodniopomorskie (Gryfice)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Muzeum na Majdanku ul. Droga Męczenników Majdanka 67 20-325 Lublin powiat: Lublin tel. 817102839, fax. 817102865, tel. 82 572 60 35 info@sobibor-memorial.eu |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 817102839, fax. |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze/oddział PMM w Lublinie według załącznika nr 2. Zamawiający wymaga wykonania wszystkich prac określonych w załączniku nr 2 w ilości określonej w tym załączniku. Sprzęt oraz środki chemiczne niezbędne do realizacji prac zabezpiecza wykonawca. zapraszamy do złożenia oferty na: utrzymanie i pielęgnację terenów zielonych Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze / oddział Państwowego Muzeum na Majdanku w Lublinie w roku 2024. CPV: 77310000-6 Dokument nr: MMPS.271.1.2024 Składanie ofert: IX. Składanie ofert Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę w terminie do dnia 26.04.2024 r., do godz. 8:00. Ofertę należy złożyć w biurze Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze lub przesłać w formie skanu dokumentów na adres email: info@sobibor-memorial.eu Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: IV. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy w ciągu 8 miesięcy. Wymagania: II. Tryb Postępowanie jest prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 1/2021 dyrektora Państwowego Muzeum na Majdanku z dnia 04 stycznia 2021 r. w sprawie ustalenia i wprowadzenia w Państwowym Muzeum na Majdanku Regulaminu udzielania zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Pzp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, jej przepisy stosuje się, co do zasady, do udzielania zamówień publicznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych. V. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. VI. Forma płatności Formą płatności za wykonane prace będzie przelew bankowy realizowany na podstawie miesięcznych faktur/rachunków wystawionych przez Wykonawcę. Realizacja przelewu nastąpi nie później niż 21 dni licząc od dnia doręczenia do siedziby Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury/rachunku. VII. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie. Oferta powinna zostać sporządzona na: o formularzu ofertowym- stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz zawierać następujące informacje: o ceny całkowite netto i brutto za każdy zestaw zabiegów pielęgnacyjnych wyszczególniony w załączniku nr 2 (należy wypełnić załącznik nr 2, podpisać i załączyć do formularza ofertowego), o sumę cen całkowitych netto i brutto za wszystkie zabiegi pielęgnacyjne, o okres związania ofertą: 20 dni od upływu terminu składania ofert. 2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert - pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynie do zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert i nie dotyczy udzielonych wyjaśnień. 3. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt 2. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął po upływie terminu, o którym mowa w pkt 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 4. Wnioski o wyjaśnienia Zapytania należy przesyłać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w pkt 1. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono Zapytanie, bez ujawniania źródła zapytania. XI. Wynik postępowania O wyborze oferty zamawiający powiadomi Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn. XII. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 ze zm.) XIII. Wizja lokalna Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Wizja lokalna może odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 15:00 po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu uzgodnienia terminu należy skontaktować się z kierownikiem MMP w Sobiborze Panem Tomaszem Oleksy-Zborowskim tel. 82 572 60 35 Jednocześnie Zamawiający informuje, że w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego w Zapytaniu ofertowym trybu udzielania wyjaśnień treści Zapytania ofertowego. XIV. Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy Wynagrodzenie Wykonawcy: Z tytułu wykonania prac będących przedmiotem umowy Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie miesięczne. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia brutto ustalona zostanie poprzez podzielenie zaoferowanej przez Wykonawcę ceny ofertowej brutto za całość zamówienia liczonej jako suma cen jednostkowych brutto kompletu poszczególnych prac pielęgnacyjnych, przez liczbę miesięcy, w których wykonywane mają być prace objęte niniejszą umową. Termin płatności: 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury/rachunku (wraz z ewidencją - jeśli dotyczy), na wskazany przez Wykonawcę numer rachunku bankowego. Kary umowne Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: a) za zwłokę w rozpoczęciu świadczenia prac lub za przerwę w realizacji prac, a także za zwłokę w podjęciu prac objętych przedmiotem umowy - w wysokości 2% wynagrodzenia miesięcznego brutto za każdy dzień zwłoki lub przerwy; b) za zwłokę w usunięciu nieprawidłowości w okresie wykonywania przedmiotu umowy - w wysokości 2% wynagrodzenia miesięcznego brutto, za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na usunięcie nieprawidłowości; c) za stwierdzenie rażących zaniedbań w realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności w przypadku 2 krotnego powtórzenia się nieprawidłowości - w wysokości 15% wynagrodzenia miesięcznego brutto; d) za odstąpienie od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 50% wynagrodzenia miesięcznego brutto; Uwagi: X. Kryteria oceny ofert Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny, tj.: cena ofertowa brutto za całość zamówienia liczona jako suma cen jednostkowych brutto kompletu poszczególnych prac pielęgnacyjnych zgodnie z wykazem z załącznika nr 2 - waga 100%. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę obejmującą wykonanie opisanego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i zgodnie z wymaganiami oraz zawierającą najniższą cenę ofertową brutto. Kontakt: VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. 1. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się Zamawiającego z Wykonawcą jest: a. Tomasz Oleksy-Zborowski, e-mail: info@sobibor-memorial.eu, tel. 82 572 60 35 |
© eurobudowa.pl 2004-2024