Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lubartów
ul. Lubelska 18 A
21-100 Lubartów
powiat: lubartowski
tel. 81 854 59 04, tel. 81 855 35 86
rozygadlo@gmina-lubartow.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lubartów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 854 59 04, t
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Lubartów, dnia 18 kwietnia 2024 r. ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamówienie, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000
złotych
zaprasza do składania ofert na:
Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych, posiadającego uprawnienia w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie naruszenia stanu wody na gruncie na działce nr ewid. 95/5, obręb 0018 Trzciniec, gmina Lubartów, powiat lubartowski, województwo lubelskie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia oraz pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. 2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie ekspertyzy określającej czy działania właścicieli działek nr ewid. 1292/6,1295/2,1291/7, obręb 0007 Łucka Kolonia, oraz działki nr ewid 97, obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów, pow. lubartowski, woj. lubelskie, polegające na podniesieniu poziomu gruntu poprzez wykonanie nasypu o wys. 2-3 m, oraz wybudowaniu murowanej ściany oporowej wzdłuż granicy z działką nr ewid. 95/5, obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów, pow. lubartowski, województwo lubelskie, a także zagospodarowanie terenu i odprowadzanie wód opadowych z działek nr ewid. 1292/6,1295/2,1291/7, obręb 0007 Łucka Kolonia, gm. Lubartów oraz działki nr ewid 97, obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów, doprowadziły do zaburzenia stanu wody ze szkodą dla gruntów sąsiednich, tj. działki nr ewid. 95/5, obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów i jeśli tak, to zaproponowanie sposobu przywrócenia prawidłowego stanu wody na gruncie w prowadzonym postępowaniu administracyjnym.
2) Szczegółowy przedmiot zamówienia: Ekspertyza i opinia w sprawie naruszenia stanu na gruncie na działce nr ewid. 95/5, obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów, pow. lubartowski, województwo lubelskie, powinna zawierać:
a) ocenę czy nastąpiła zmiana stanu wody na gruncie;
b) ustalenie czy sposób zagospodarowania działek nr ewid. 1292/6,1295/2,1291/7, obręb 0007 Łucka Kolonia, gm. Lubartów oraz działki nr ewid 97, obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów, pow. lubartowski, woj. lubelskie oraz podniesienie poziomu gruntu poprzez wykonanie nasypu o wys. 2-3 m, wybudowanie murowanej ściany oporowej wzdłuż granicy z działką nr ewid. 95/5 obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów, pow. lubartowski, województwo lubelskie, a także zagospodarowanie ww. terenu i sposób odprowadzanie wód opadowych z ww. działek spowodowało zmianę stanu wody na gruncie na dz. nr ewid. 95/5, obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów, pow. lubartowski, woj. lubelskie;
c) wskazanie jak wyglądał teren pierwotnie, w tym poprzez przedłożenie dokumentów obrazujących ukształtowanie i zagospodarowanie terenu przed wykonaniem prac na działkach;
d) na podstawie mapy sytuacyjno-wysokościowej (pozyskanej we własnym zakresie) ustalenie naturalnego kierunku wód przed wykonaniem prac;
d)ustalenie czy nastąpiła zmiana kierunku (wraz ze wskazaniem na mapie) i natężenia odpływu znajdujących się na gruncie wód opadowych lub roztopowych ze szkodą dla gruntów sąsiednich;
e) ustalenie czy ewentualny negatywny wpływ jest wyłącznie wynikiem wykonania prac i zagospodarowania działek nr ewid. 1292/6,1295/2,1291/7, obręb 0007 Łucka Kolonia, gm. Lubartów oraz działki nr ewid 97, obręb 0018 Trzciniec, gm. Lubartów, pow. lubartowski, woj. lubelskie;
f) przeprowadzenie oględzin w terenie (po wcześniejszym zawiadomieniu) w celu ustalenia stanu faktycznego i naniesienia szczegółowych ustaleń na mapie sytuacyjnej z oznaczonymi kierunkami spływu wód (przed i po zmianie poziomu gruntu);
g)w przypadku gdy doszło do naruszenia stanu na wody na gruncie ustalenie sposobu zapobiegania szkodom(najprostszego i najskuteczniejszego) tj. określenie odpowiednich ,,urządzeń" , do których wykonania organ powinien zobowiązać stronę lub przywrócenia do stanu pierwotnego.

Otwarcie ofert: 6.Termin otwarcia ofert: Urząd Gminy w Lubartowie, Ul. Lubelska 18 A, 21-100 Lubartów, pokój nr
16, dnia 29 kwietnia 2024 r. godz. 14:15

Składanie ofert:
7. TERMIN SKŁADANIA ofert:
do 29 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00.
5. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Gminy w Lubartowie, Ul. Lubelska 18 A, 21-100 Lubartów, pocztą lub osobiście do Biura Podawczego, parter do dnia 29 kwietnia 2024 r. do godz. 14:00 -decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
60 dni roboczych od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
Ofertę należy umieścić w zamkniętej i nieprzejrzystej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem lub nazwą i adresem wykonawcy z dopiskiem:
Oferta na ,,Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych, posiadającego uprawnienia w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie naruszenia stanu wody na gruncie na działce nr ewid. 95/5, obręb 0018 Trzciniec, gmina Lubartów, powiat lubartowski, województwo lubelskie".
Termin związania złożoną ofertą wynosi 60 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
Oferty wykonawców nie spełniających warunków opisanych w niniejszym zaproszeniu, niekompletne
oraz złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawcy do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dot. złożonej oferty. Do oferty wykonawca załącza kserokopie posiadanych kwalifikacji.
Cena ofertowa powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne jednorazowo po zrealizowaniu przedmiotu umowy, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku.
Oględziny w terenie zostaną rozpisane przez zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu
z wykonawcą. Przeprowadzenie wizji oraz sporządzenie protokołu z wizji lokalnej należeć będzie do
obowiązków wykonawcy.
9. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu*
*W przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
10. Podstawy wykluczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285,1723, 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295, 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa powyżej, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł.
11.Dokumenty lub oświadczenia wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia:
- oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (w odniesieniu do warunku określonego w pkt 10 zapytania ofertowego zgodnie z zał. Of2 do zapytania ofertowego).

Uwagi:
4. Kryteria oceny ofert: cena 100%

Kontakt:
8.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Robert Zygadło - inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa; e-mail: rozygadlo@gmina-lubartow.pl, tel. 81 854 59 04.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.