Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie monitoringu zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie monitoringu zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Frampol
ul. Radziecka 8
23-440 Frampol
powiat: biłgorajski
tel. 84 685 75 09 wew.321, 81 677 59 19
Województwo: lubelskie
Miasto: Frampol
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 84 685 75 09 we
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Frampol zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi i zaprasza do złożenia oferty dotyczącej: ,,Wykonania monitoringu zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, w miejscowości Radzięcin, gmina Frampol".
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej kwoty 130 000 zł netto.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Monitoring zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Radzięcin, gmina Frampol - zakres wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku w sprawie składowisk odpadów (Dz. U. z 2013 r. poz. 523) z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 19 marca 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie składowisk odpadów (Dz. U. 2021 poz. 673). Wykonanie monitoringu zamkniętego składowiska będzie obejmowało następujące badania:
1. Badanie wody w 3 piezometrach (pomiar zwierciadła, pobranie próbek, wykonanie analizy fizykochemicznej).
2. Badania emisji i składu gazu składowiskowego z ośmiu studni odgazowujących
3. Badania sprawności systemu odprowadzania gazu składowiskowego
4. Pomiar osiadania powierzchni składowiska
5. Badania wielkości opadów atmosferycznych
W roku 2024 do wykonania monitoringu będzie miała zastosowanie decyzja Marszałka Województwa Lubelskiego w Lublinie, wydana na podstawie § 24 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie składowisk odpadów. Zgodnie z jej zapisami: ,,4.2 Nadzór nad zrekultywowanym składowiskiem obejmuje: wykonanie pomiarów wpływu składowiska odpadów na środowisko w fazie poeksploatacyjnej, wg wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 r.
w sprawie składowisk odpadów, z uwzględnieniem zmniejszonej częstotliwości badań poszczególnych parametrów wskaźnikowych t.j. nie rzadziej niż raz na dwa lata, a dla przewodności elektrolitycznej właściwej - nie rzadziej niż na rok, - kontrolę osiadania powierzchni składowiska, Zapobieganie dalszemu składaniu odpadów."

Dokument nr: RGŚ.271.2.2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski we Frampolu, Ul. Radziecka 8, 23 - 440 Frampol, pokój nr 0.5 w dniu 26.04.2024 r. o godz. 1215. Na otwarciu ofert podane zostaną następujące informacje: nazwa i siedziba Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena.

Składanie ofert:
VII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski we Frampolu, Ul. Radziecka 8, 23 - 440 Frampol lub złożyć osobiście we wskazanej wyżej siedzibie Zamawiającego, Sekretariat -piętro I, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
,, Wykonanie monitoringu zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne
i obojętne w miejscowości Radzięcin, gmina Frampol." ,,NIE OTWIERAĆ PRZED 26 kwietnia 2024 r. godz.12.00"
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 26 kwietnia 2024 r. godz. 12°°.
2. W przypadku wysłania oferty pocztą liczy się data wpływu oferty na adres wskazany w punkcie 1.
3. Oferty złożone po terminie pozostają bez rozpatrzenia.

Miejsce i termin realizacji:
III. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wykonanie prac terenowych do 31.12.2024 r. (badanie składowiska co 6 miesięcy, jeden raz w pierwszym półroczu i jeden w drugim), opracowanie sprawozdania rocznego i przekazanie Zamawiającemu do dnia 31.01.2025 r.

Wymagania:
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - wg załączonego wzoru (Załącznik nr 1);
- Oświadczenie (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania),
2. Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
V. SPOSÓB SPORZĄDZENIA OFERTY
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na formularzu ofertowym załączonym do zapytania ofertowego.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem, na formularzu będącym załącznikiem do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Wszystkie kwoty wskazane w formularzu oferty należy podać w zaokrągleniu do pełnych groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
5. Do oferty należy złożyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale IV niniejszego zapytania ofertowego.
6. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów -załączników. Wszystkie pola i pozycje tych dokumentów winne być wypełnione,
a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.
7. Oferta musi być podpisana przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
8. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik, to treść udzielonego pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania i złożenia oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
9. Dokumenty wymienione w rozdziale IV zapytania Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginału.
10. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty w całości ponosi Wykonawca.
VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie kryterium oceny: najniższa cena.
2. Cena oferty winna obejmować zakres o którym mowa w rozdziale II niniejszego zapytania.
3. W cenie oferty należy ująć wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją zamówienia.
4. W ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy podać cenę netto realizacji zamówienia, podatek VAT oraz cenę brutto obejmującą należny podatek VAT w dniu składania oferty zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
5. Podana przez Wykonawcę w ofercie cena ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega podwyższeniu. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji ustalonego wynagrodzenia.
IX. WYBÓR OFERTY
1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe: cena brutto za realizację całego zamówienia - 100 %.
Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów: Ocena ofert będzie dokonywana wg wzoru;
najniższa cena ofertowa brutto
C =........................-..........-........-------xl00%
cena badanej oferty
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
3. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. W przypadku wpływu dwóch ofert o identycznej cenie Zamawiający będzie negocjował z Wykonawcami. Wykonawca będzie mógł złożyć tylko jedna ofertę w trakcie negocjacji.
X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej urzędu.
2. Zamawiający zawrze umowę (wzór Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego)
z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagających, będzie miał prawo żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwać do uzupełnienie wymaganych dokumentów, jeżeli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy.

Uwagi:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia poniżej 130 000 zł Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanej dalej ,,RODO" informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Gminę Frampol jest Burmistrz Frampola, z siedzibą przy ul. Radzieckiej 8, 23-440 Frampol.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu iod@frampol.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 zł, prowadzonym w trybie przewidzianym Zarządzeniem Nr 5/2021 Burmistrza Frampola z dnia 20 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość nie przekracza 130 000 zł netto"
Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 r., poz. 2077).
1.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych dla których Administratorem jest gmina Burmistrz Frampola.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
6
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
o obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
o dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody . Konsekwencjąniepodania danych może być brak możliwość zawarcia umowy.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych*;
3) na podstawie art. 18 RODO ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
4) na podstawie art. 20 ust. 1 lit a RODO prawo do przenoszenia danych osobowych;
5) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Nie przysługuje Pani/Panu;
1) w zw. z art. 17 ust. 3 lit. d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 13 0 000 zł ani zmianą po stanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa, ani nie może naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego oraz jego załączników
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub ze względu na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
VIII. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest:
Agnieszka Goral ~ Inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa tel. 84 685 75 09 wew. 321 lub 84 677 59 19, od poniedziałku do piątku w godzinach 800- 1500.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.