mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
małopolskie (Nowy Wiśnicz)
zachodniopomorskie (Gryfice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Koninie plac Wolności 1 62-500 Konin powiat: Konin Telefon +48 (63) 24 01 111 Fax +48 (63) 24 29 920, tel. 63 240-11-95 sekretariat@konin.um.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Konin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon +48 (63) 24 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwracamy się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości położonych na terenie miasta Konina w 2024 r. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zapytania ofertowego jest usługa w zakresie wykonania prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości położonych na terenie miasta Konina w 2024 r. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zadanie 1: Prace geodezyjne związane z podziałami nieruchomości - obręb Chorzeń, Czarków, Gosławice, Łężyn, Maliniec, Nowy Dwór, oznaczonych numerami działek ewidencyjnych: a) obręb Maliniec - działki: 332, 339, 132/4 b) obręb Chorzeń - działki: 9, 10, 11, 14, 19, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 12, 30, 31, 32, 33; c) obręb Czarków - działka 16/5, 284/20; d) obręb Nowy Dwór - działka 1694; e) obręb Łężyn - działka 459/1, 70/1, 69/3. f) obręb Gosławice - działka 1426/4 Zadanie 2: Prace geodezyjne związane z wyznaczeniem punktów granicznych, ich utrwaleniem znakami granicznymi, wznowieniem znaków granicznych i okazaniem znaków granicznych - obręb Grójec, Łężyn, Pawłówek, Wilków, oznaczonych numerami działek ewidencyjnych: a) obręb Łężyn - działka 107/4; b) obręb Wilków - działki: 1039/4, 1003/5, 1003/7; c) obręb Pawłówek - działka 230/6; d) obręb Grójec - działka 102/8. Zadania Wykonawcy Do zadań Wykonawcy należy: I. Zadanie 1 zostało podzielone na etapy. 1. W ramach wyszczególnionych etapów do zadań Wykonawcy należy: Etap I : ? opracowanie mapy z projektem podziału nieruchomości wraz z wykazami zmian gruntowych, ? sporządzenie wykazu synchronizacyjnego, w przypadku gdy w księdze wieczystej - lub w razie jej braku - w innych dokumentach określających stan prawny nieruchomości, oznaczenie nieruchomości podlegającej podziałowi posiada inne oznaczenie niż w katastrze nieruchomości, ? wymagania dodatkowe o dotyczy działki 16/5 obręb Czarków - Wykonawca dokona aktualizacji mapy zasadniczej w zakresie nakładów poniesionych przez Miasto Konin na budowę drogi Ul. Parowozownia (jezdnia, krawężniki, barierki ochronne, ekrany akustyczne, uzbrojenie terenu w tym oświetlenie uliczne itp.) w obszarze wydzielanej działki gruntu i jej sąsiedztwie, o dotyczy działki 69/3 i 70/1 obręb Łężyn - a. dokonać aktualizacji mapy zasadniczej o istniejące skarpy, kontury zadrzewień, kontury terenów trwale podmokłych (zabagnień), zidentyfikować rów wykazany na mapie zasadniczej, dokonać jego pomiaru z przekrojami poprzecznymi co 10 m ( w sytuacji gdy rów nie będzie miał dalszego przebiegu, dokonać pomiarów rzeźby terenu przekrojami co 10 aż do jeziora), dokonać pomiaru rzędnej lustra jeziora i dna wylotu kanalizacji deszczowej na działce 70/1., b. dokonać wznowienia punktu granicznego zlokalizowanego na granicy między działkami 70/1, 71/1, 460/2 oraz na granicy między działkami 70/1,69/3 i 69/4 o dotyczy działki 284/20 obręb Czarków (etap I i II)- prace należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi geodezyjnego wykonania podziału nieruchomości wydanymi przez Oddział Gospodarowania Nieruchomości w Poznaniu PKP S.A. a. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac geodezyjno- kartograficznych (podziału nieruchomości) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, oraz wytycznymi z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, a także Kolejowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Poznaniu; b. Punkty graniczne należy utrwalić (jeżeli to możliwe) znakami naziemnymi i podziemnymi; c. Wykonawca zobowiązuje się do zgłoszenia roboty w Kolejowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu, przekazania operatu z wykonanej roboty (kopia z operatu PODGiK), dokonania aktualizacji mapy terenu kolejowego z treścią sytuacyjną i ewidencyjną; d. Podmioty zewnętrzne wykonujące swoje zadania na obszarze kolejowym (czynna linia kolejowa) mają obowiązek występować o wydanie zezwolenia na wstęp na czynny obszar kolejowy (Komenda Regionalna SOK w Poznaniu - tel. 0616331480, adres - Poznań, Ul. Taczaka 10), oraz posiadać odpowiednie przeszkolenie w zakresie BHP. Etap II: ? wyznaczenie i utrwalenie punktów granicznych oraz ich okazanie na podstawie prawomocnej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości; 2. Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku gdy decyzja zatwierdzająca projekt podziału nieruchomości objętej zamówieniem, stała się ostateczna w dacie przekraczającej 15 września 2024 r., możliwość odstąpienia od wyznaczenia i utrwalenia punktów granicznych na podstawie prawomocnej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości lub zmiany terminu realizacji umowy; II. dla zadania 2 1. sporządzenie protokołów wyznaczenia lub wyznaczenia i utrwalenia punktów granicznych lub protokołów ze wznowienia znaków granicznych, 2. zawiadomienie o planowanych czynnościach na gruncie wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Koninie, 3. dostarczenie Zamawiającemu kopii protokołów , o których mowa w pkt. 1. Sposób realizacji zamówienia oraz zakres zobowiązań Wykonawcy ? Zamawiający prześle na wskazany w umowie adres internetowy, w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy, szczegółowo zakres rzeczowy prac niezbędny do realizacji zamówienia. ? Wykonawca zobowiązany jest do codziennego sprawdzania poczty elektronicznej pod adresem wskazanym w umowie. ? Wszelkie pozostałe dokumenty niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt. W szczególności Wykonawca ponosi koszty związane z udostępnieniem materiałów z PZGiK, niezbędnych do wykonania pracy geodezyjnej. ? Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 15 września 2024 r kopie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości, które będą podstawą dla Wykonawcy do realizacji etapu II zadania 1 zamówienia. ? Wykonawca oświadcza, że posiada wszystkie wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotu Umowy i nie występują po jego stronie jakiekolwiek okoliczności, które mogłyby uniemożliwić jego wykonanie. ? Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi geodezyjne w trybie i sposób określony przez obowiązujące w tym zakresie przepisy prawne a także zalecenia właściwego w sprawie organu służby geodezyjnej i kartograficznej i Zamawiającego. ? Rezultaty prac geodezyjnych związanych z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przekazać do państwowego zasobu dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej działającego w strukturze Wydziału Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Koninie, w tym dane numeryczne w postaci plików w formacie GML i GIV, zapewniających automatyczną aktualizację zbiorów danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego prowadzonych w systemie GEO-INFO. ? Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania bądź zaniechania Wykonawcy. ? Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym z tytułu ewentualnych należności za szkody spowodowane niewłaściwym wypełnianiem przez niego obowiązków wynikających z umowy. Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi 25 kwietnia 2024 r. o godz. 1200 w Wydziale Geodezji i Katastru. Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty 1. Ofertę należy przesłać za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@konin.um.gov.pl w terminie do dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 1000 2. W celu otwarcia ofert w dniu 25 kwietnia 2024 r. w godz.ch między 1000 a 1200 , Oferent zobowiązany jest przesłać na adres poczty elektronicznej sekretariat@konin.um.gov.pl hasło niezbędne do otwarcia oferty. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: 1. Zadanie 1 W zakresie prac geodezyjnych związanych z podziałami nieruchomości: a) w terminie 9 tygodni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyniki realizacji etapu I, b) w terminie 6 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy prawomocnej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyniki realizacji etapu II. 2. Zadanie 2 W zakresie prac związanych z wyznaczeniem punktów granicznych, ich utrwaleniem znakami granicznymi, wznowieniem znaków granicznych i okazaniem znaków granicznych w terminie 6 tygodni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyniki realizacji zamówienia. 3. Realizacja zobowiązań Wykonawcy wynikających z Umowy nastąpi nie później niż do dnia 15 grudnia 2024 r. Wymagania: Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: I. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), II. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), III. spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, w tym: co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii określone w art. 43 pkt 1) i 2) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 ze zm.) lub uprawnienia uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334), posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie, która w okresie ostatnich czterech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonała, a w przypadku świadczeń okresowych lub powtarzających się - również wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na podziale nieruchomości lub połączeniu i podziale nieruchomości lub scaleniu i podziale nieruchomości. ? o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty tylko na jedno zadanie, ? o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto - w przypadku składania oferty na dwa zadania, Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą: najniższa łączna cena brutto w formularzu cenowym - 100 % 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Opis sposobu przygotowania oferty, termin związania ofertą 1. Ofertę wraz z załącznikami należy przygotować według wzoru stanowiącego załączniki (załączniki od 1 do 5) do niniejszego zamówienia w postaci elektronicznej, zaszyfrowanej (spakowana z hasłem) i przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@konin.um.gov.pl 2. W temacie maila należy wpisać: ,,Oferta na wykonanie prac geodezyjnych dotyczących nieruchomości położonych na terenie miasta Konina w 2024 r." Nie otwierać przed dniem 25 kwietnia 2024 r. godz. 12:00 3. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny brutto usługi będącej przedmiotem zamówienia, uwzględniającej obowiązujący podatek VAT. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. 5. Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty powinny podpisać osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa. 6. Za podpisanie uznaje się umieszczenie na dokumentach czytelnej informacji o osobie podpisującej ofertę oraz jego podpisanie elektroniczne podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem ePUAP. 7. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczony od dnia otwarcia ofert. 3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania i nie będzie podlegała procesowi oceny. 5. Nie przesłanie hasła do otwarcia oferty traktowane będzie jako wycofanie oferty. Przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego 1. Zamawiający może unieważnić publiczny konkurs ofert bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku, gdy: a) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymogi konkursu, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 2. Zamawiający może zakończyć procedurę publicznego konkursu ofert (unieważnienie) bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej, bez podania przyczyn. Inne postanowienia ? Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż złożone oferty zawierały taką samą łączną cenę brutto, wówczas Zamawiający przeprowadzi dodatkowe negocjacje cenowe z Wykonawcami i dokona wyboru oferty z ceną niższą. Podczas dodatkowych negocjacji cenowych Wykonawca nie może zaproponować ceny wyższej niż wskazana w Ofercie pierwotnej. ? W toku oceny ofert Zamawiający może wystąpić do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (w tym dotyczących rażąco niskiej ceny) oraz uzupełnienie dokumentów. ? Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących wykonanie całego zadania 1 lub całego zadania 2. ? Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. ? Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. ? Zamawiający dopuszcza w realizacji udział podwykonawców. Kontakt: ? Dodatkowe informacje odnośnie przedmiotu zamówienia można uzyskać w Wydziale Geodezji i Katastru Urzędu Miejskiego w Koninie, ul. płk. Witolda Sztarka 1, II piętro, pok. 209, w godzinach 7:30 - 15:30 (tel. 63 240-11-95). Paweł Smogór Kierownik Wydziału Geodezji i Katastru |
© eurobudowa.pl 2004-2024