Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przegląd, konserwacja i serwis agregatów prądotwórczych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd, konserwacja i serwis agregatów prądotwórczych

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
ul. Słoneczna 83
43-384 Jaworze
powiat: bielski
tel. (33) 817 21 66, 817 26 21, fax (33) 817 34 63
przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (33) 817 21 66,
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia na przegląd, konserwację i serwis agregatów prądotwórczych?
a) model: FOGO, typ: FI 130 AG na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dzieci i Młodzieży
Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu,
b) model: Gappa, typ: HPW-120 kW na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dorosłych Beskidzkiego
Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu,
Zamawiający kieruje do Państwa zapytanie ofertowe, gdyż szacowana wartość przedmiotu zamówienia jest poniżej
kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst
jednolity Dz. U. 2023, poz. 1605 z późn. zm.).
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem umowy jest przegląd, konserwację i serwis agregatów prądotwórczych?
a) model: FOGO, typ: FI 130 AG na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dzieci i Młodzieży
Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu,
b) model: Gappa, typ: HPW-120 kW na Oddziale Leczniczo-Rehabilitacyjnym dla Dorosłych
Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
2. Parametry agregatów:
a) Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo -
Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu
Producent : FOGO Sp. z o.o.
Agregat typu: FI 130 AG
Nr seryjny agregatu: D 7464
Nr seryjny generatora: SK225LM
Typ generatora: C4647
Nr seryjny silnika: Iveco NEF67TM2A
Typ silnika: 999392
Data produkcji 12.2012
b) Oddział Leczniczo-Rehabilitacyjny dla Dorosłych Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego
Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu,
Producent : Gappa PPH
Model: HPW-120 KW
Nr seryjny generatora: 14060074
Nr seryjny silnika: R6 105BZLDS
Data produkcji 06.2014
5. Wykonawca wykona przedmiot umowy na swój koszt i ryzyko.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności przeglądu i serwisu w sposób nieutrudniający pracy
szpitala, który jest jednostką czynną przez całą dobę.
7. Zamawiający udostępnienia pomieszczenia oraz urządzenia podlegającego przeglądowi, konserwacji
i serwisowi.
8. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia przeglądu, konserwacji i serwisu agregatu prądotwórczego
zgodnie z instrukcjami użytkowania.
9. W przypadku napraw urządzeń, Wykonawca udziela gwarancji na wykonane prace, wymienione części
i podzespoły na okres 24 miesięcy od daty zakończenia prac (za wyjątkiem: olejów, płynów, filtrów, avr,
części gumowych itp.).
10. Wykonawca zobowiązuje się do użycia materiałów zalecanych przez producenta urządzenia.
11. Przedmiot umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonywać w dni robocze od poniedziałku do piątku z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych, w godz. od 700 do 1400, przy udziale wyznaczonego pracownika
Zamawiającego, z zastrzeżeniem iż Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym z co
najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub drogą elektroniczną dzień i godzinę planowanego
przeglądu.

Dokument nr: ZP/BZLR/0013/2024

Otwarcie ofert: X. OTWARCIE OFERT:
1. Otwarcie ofert nie jest jawne.
2. Na prośbę Wykonawcy Zespół może przekazać informacje z otwarcia ofert, z tym, że informacje takie
będą przekazywane po etapie negocjacji cenowych.

Składanie ofert:
IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim:
? pisemnie na adres - Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny
Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
43-384 Jaworze, Ul. Słoneczna 83 lub;
? e-mailem: przetargi.bzlr@rehabilitacja-jaworze.com.pl lub;
? na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE lub;
? faksem: (33) 817 - 34 - 63 lub;
? składać w siedzibie Zamawiającego , budynek administracji I piętro - Sekretariat.
V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Oferty należy przesłać na adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w
Jaworzu 43-384 Jaworze, Ul. Słoneczna 83,
na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: BZLR_JAWORZE, e-mail: przetargi.bzlr@rehabilitacja-
jaworze.com.pl; faks: (33) 817 - 34 - 63 lub składać w jego siedzibie, budynek administracji I piętro - Sekretariat
VI. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć do dnia 26.04.2024 r. do godz. 1000.

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki
Długoterminowej w Jaworzu, 43-384 Jaworze, Ul. Wapienicka 142 oraz Ul. Słoneczna 83.4. Wykonawcy nie mogą dzielić przedmiotu zamówienia. Oferty niezawierające pełnego przedmiotu
zamówienia zostaną odrzucone.
3. Termin realizacji przedmiotu umowy - od 01.08.2024 r. do 31.07.2026 r.; przeglądy zgodnie z
załącznikiem nr 2 do wzoru umowy - harmonogram.

Wymagania:
III. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. Zostały zawarte we wzorze umowy.
2. Zapłata nastąpi w terminie do 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z
numerem konta.
2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do
ZO oraz harmonogramem przeglądów stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i potwierdza ten fakt w
formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do ZO.
3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferty niezawierające pełnego przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
5. Do oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowy Rejestr Sądowy) lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej;
- wypełniony wzór formularza ofertowego;
- wypełniony załącznik nr 2 do wzoru umowy - formularz asortymentowo-cenowy;
- kopię uprawnień SEP >1 kV w zakresie konserwacji agregatów prądotwórczych.
6. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych
bądź umowy, uchwały lub prawidłowo udzielonego pełnomocnictwa - na podstawie dokumentu
potwierdzającego to uprawnienie (np. : KRS).
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zobowiązany jest
dostarczyć kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności (w tym robót budowlano-montażowych) związanej z przedmiotem
zamówienia (wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty- np. potwierdzenie przelewu).8. W przypadku niedostarczenia ww. dokumentu przed podpisaniem umowy ofertę Wykonawcy uznaje się za
odrzuconą, a Zamawiający zaprasza do podpisania umowy Wykonawcę, którego oferta jest
najkorzystniejsza wśród pozostałych ofert lub unieważnia postępowanie.
VII. KOMUNIKACJA
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji
elektronicznej (poczta e - mail, EPUAP) lub operatora pocztowego.
2. Jako dokumenty złożone w postaci elektronicznej Zamawiający rozumie:
a) Dokument elektroniczny, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem elektronicznym;
b) Dokument sporządzony w postaci papierowej, podpisany własnoręcznie, a następnie
przekształcony do postaci elektronicznej np.: poprzez zeskanowanie.
VIII. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Wykonawca może zwrócić się pisemnie, w formie elektronicznej bądź faksem do Zamawiającego o
wyjaśnienie treści zapytania ofertowego;
2. Zespół udziela odpowiedzi na zapytania, których treść została przekazana Zamawiającemu na 2 dni
robocze przed upływem terminu składania ofert;
3. Zespół umieszcza odpowiedzi do zapytania na swojej stronie internetowej oraz przesyła odpowiedzi w
formie elektronicznej lub/ i faksem do Wykonawcy, który zadał zapytanie.
4. Na zapytania do treści zapytania ofertowego, które wpłynęły po terminie Zespół nie ma obowiązku
udzielania odpowiedzi.
IX. MODYFIKACJA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Zespół może zmodyfikować treść zapytania ofertowego oraz załączników do zapytania ofertowego przed
terminem składania ofert.
2. Treść modyfikacji Zamawiający umieszcza na swojej stronie internetowej lub/i wysyła w formie
elektronicznej do Wykonawców, do których wysłano zaproszenia.
XI. UZUPEŁNIENIE OFERT:
1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki rachunkowe lub
pisarskie Zespół wzywa Wykonawcę do uzupełnienia oferty.
2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona, a oferta
Wykonawcy drugiego w kolejności jest niekompletna lub/ i zawiera omyłki rachunkowe lub pisarskie,
Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do uzupełnienia oferty.
3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do uzupełnienia oferty niekompletnej, a także
powiadomić o poprawie ewentualnych omyłek rachunkowych lub pisarskich, w przypadku gdy Zespół
zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych.
XII. WYJAŚNIENIE WĄTPLIWOŚCI DOTYCZĄCYCH TREŚCI OFERT:
1. W przypadku, gdy oferta najwyżej oceniona budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią zapytania
ofertowego Zespół wzywa Wykonawcę do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty.2. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną zostanie odrzucona, a oferta
Wykonawcy drugiego w kolejności budzi wątpliwości pod kątem zgodności z treścią zapytania ofertowego,
Zespół wzywa Wykonawcę drugiego w kolejności do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty.
3. Zespół może wezwać również innych Wykonawców do wyjaśnienia wątpliwości treści oferty w przypadku
gdy Zespół zamierza zaprosić tych Wykonawców do negocjacji cenowych.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Cena za wykonywanie przeglądów i pomiarów - waga kryterium 80%- K1
Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe, uwzględniając wagę i stosując wzór:
K1 ?
Cmin
? 80 pkt
Cn
Cmin - cena minimalna za przegląd i pomiary w zbiorze ofert
Cn
- cena za przegląd i pomiary danej oferty
2. Ryczałtowy koszt dojazdu w dwie strony w przypadku przyjazdu serwisu - waga kryterium 10 %- K2
Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium w następujący sposób:
K2 = Cmin/Cn ? 10 pkt
Cmin - cena minimalna za ryczałtowy koszt dojazdu w przypadku przyjazdu do serwisu
Cn
- cena za ryczałtowy koszt dojazdu w przypadku przyjazdu do serwisu
3. Koszt roboczogodziny w przypadku dojazdu przyjazdu serwisu - waga kryterium 10 %- K3
Zamawiający przyznaje punkty w niniejszym kryterium w następujący sposób:
K3 = Cmin/Cn? 10 pkt
Cmin - cena minimalna za koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu do serwisu
Cn
- cena za koszt roboczogodziny w przypadku przyjazdu do serwisu
Razem:
Wartość punktowa= K1 + K2 + K3
XIV. NEGOCJACJE CENOWE:
1. Po złożeniu ofert Zamawiający dokonuje weryfikacji złożonych propozycji, wybiera w zależności od ilości
złożonych ofert minimum 2 oferty do dalszych negocjacji cenowych, chyba, że ze względu na specyfikę
przedmiotu zamówienia istnieje możliwość uzyskania zamówienia od jednego Wykonawcy, wtedy można
negocjować warunki tylko z jednym Oferentem.
2. W przypadku gdy wartość oferty najkorzystniejszej jest niższa niż wartość szacowana, Zamawiający może nie
przeprowadzać negocjacji cenowych.
3. Negocjacje cenowe odbywają się drogą elektroniczną, telefoniczną lub osobiście na spotkaniu przedstawiciela
Wykonawcy z Dyrektorem lub osobą upoważnioną.
XV. ODRZUCENIE OFERTY:
Odrzucenie oferty następuje w sytuacji, kiedy oferta została złożona po terminie i/lub jest niezgodna z treścią
niniejszego zapytania ofertowego ( uwzględniając punkt XI).
XVI. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający, na każdym z etapów do momentu podpisania umowy, może unieważnić postępowanie, jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;b) Cena najkorzystniejszej oferty, z zastosowaniem procedury negocjacyjnej, przewyższa wartość
szacunkową, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia;
c) Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy;
e) Zamawiający odstąpił od zamiaru udzielenia zamówienia z innych przyczyn.
XVII. UMOWA
1. Umowa może być zawarta w formie papierowej, tradycyjnej poprzez dostarczenie do Zamawiającego
egzemplarzy umów wraz z podpisami, lub zawarta na miejscu, w siedzibie Zamawiającego.
2. Dopuszcza się zawarcie umowy w formie elektronicznej, podpisanej za pomocą kwalifikowanego podpisu
elektronicznego.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę określa formę zawarcia
umowy z Zamawiającym.
Zamawiający,

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.