Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi koszenia poboczy dróg oraz nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi koszenia poboczy dróg oraz nieruchomości

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne
ul. Południowa 9
38-422 Krościenko Wyżne
powiat: krośnieński
tel. 13 43 151 90, fax. 13 43 168 60, tel. 13 43 151 90 wew. 17, 13 43 151 90 wew. 16
urzad@kroscienkowyzne.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krościenko Wyżne
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 13 43 151 90, f
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Krościenko Wyżne na podstawie § 4 załącznika do Zarządzenia Nr V/254/2021 Wójta Gminy Krościenko Wyżne z dnia 4 stycznia 2021 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130 000,00 zł zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na usługę pn.: ,,Usługi koszenia poboczy dróg oraz nieruchomości gminnych Gminy Krościenko Wyżne w 2024 r.".
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia na usługę pn.: ,,Usługi koszenia poboczy dróg oraz nieruchomości gminnych Gminy Krościenko Wyżne w 2024 r." obejmuje usługi koszenia niezagospodarowanych działek gminnych, poboczy dróg gminnych i wewnętrznych, rowów (skarpy i przeciwskarpy) przy drogach gminnych i wewnętrznych (wraz z uprzątnięciem trawy z jezdni) oraz usuwania zakrzaczeń i samosiewek na działkach gminnych i wewnętrznych - czterokrotnie w trakcie obowiązywania umowy.
W miejscach trudno dostępnych, w szczególności przy znakach drogowych, barierach energochłonnych i barierkach chodnikowych Wykonawca zobowiązany jest wykosić trawę przy użyciu np. ręcznej kosy spalinowej.
Łączna długość poboczy wynosi 30,00 km.
Łączna długość skarp i przeciwskarp wynosi 2,8 km.
Łączna powierzchnia niezagospodarowanych działek gminnych wynosi 1,5 ha. Przewidywane ilości mogą ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania.

CPV: 77112000-8, 77314100-5

Dokument nr: WGOŚ.IY.271.2.8.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 kwietnia 2024 r. o godz. 905 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Krościenko Wyżne Ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne pokój nr 6.

Składanie ofert:
8. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do dnia 23 kwietnia 2024 r. do godz. 900 w sekretariacie Urzędu Gminy Krościenko Wyżne, Ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne, pok. 3.
9. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną odrzucone i nie będą oceniane.
10. Oferty należy złożyć w nieprzezroczystych kopertach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem ofert. Na kopercie należy umieścić napis:
Urząd Gminy Krościenko Wyżne Ul. Południowa 9, 38-422 Krościenko Wyżne Oferta na: ,,Usługi koszenia poboczy dróg oraz nieruchomości gminnych Gminy Krościenko Wyżne
w 2024 r."
Nie otwierać przed godz. 9.05 dnia 23 kwietnia 2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 października 2024 r.

Wymagania:
WYMAGANIA REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia opisanymi poniżej, a w szczególności sprawne i terminowe wykonanie zamówienia.
2. Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego i zgodnie z warunkami zamówienia.
3. Wykonawca jest zobowiązany do tego, aby wszyscy pracownicy wykonujący prace przy realizacji zamówienia:
1) posiadali aktualne badania lekarskie,
2) posiadali aktualne, udokumentowane przeszkolenie wstępne i okresowe oraz stanowiskowe z zakresu BHP i Ppoż., przeprowadzone przez osoby do tego uprawnione staraniem i na koszt Wykonawcy,
3) posiadali odpowiednie kwalifikacje do wykonywanych przez siebie prac,
4) byli wyposażeni w wymaganą odrębnymi przepisami odzież ochronną lub ubranie robocze kamizelkę ostrzegawczą, sprzęt ochrony osobistej.
4. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji usługi objętej umową, jeżeli do ich powstania przyczynili się pracownicy Wykonawcy. Wykonawca powinien zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczenia dotyczące pojazdu, sprzętu i pracowników. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pojazdu, sprzętu i pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaną usługą, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót i usług wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem.
6. Prace będą prowadzone przy czynnym ruchu drogowym.
7. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) prowadzenia robót i usług, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu i nie utrudniający ruch pojazdów i pieszych,
2) przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
3) przestrzegania uwag i zaleceń pracowników Zamawiającego nadzorujących wykonanie robót,
4) stosować wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników.
10. Wszelkie konsekwencje, jakie wynikną z niespełnienia przez Wykonawcę zobowiązań podanych w powyższych punktach ponosić będzie Wykonawca.
IV.l. Udział w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
IV.2. Brak podstaw do wykluczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
IV.3. Warunki udziału w postępowaniu
1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (suma gwarancyjna co najmniej 30 000,00 zł - słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wskazane w niniejszym zapytaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków udziału w postępowaniu.
IV.4. Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1.
1. Forma składania ofert: na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
2) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
3) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca dołączy do oferty aktualną na dzień składania ofert opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez Zamawiającego w SIWZ okres realizaqi zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.
4) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
4. Jeżeli oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim i w formie pisemnej.
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
7. Oferta winna być podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę na podstawie pisemnego upoważnienia lub innego dokumentu stwierdzającego to upoważnienie.
VI. Formalności związane z wyborem oferty:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
2. Oferty, które nie odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zostaną odrzucone.
3. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: najniższa cena oferty brutto = 100%
4. Podczas oceny ofert, punktacja danej oferty obliczona zostanie zgodnie ze wzorem:
Ocena punktowa = (cena najniższej oferty brutto wśród ofert nie podlegających odrzuceniu /cena oferty badanej) x 100 punktów.
5. Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w tym kryterium wynosi 100.
6. Cena podana w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty i składniki związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia.
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości netto, należnego podatku VAT oraz wartości brutto.
2) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia, wyjaśnić wszelkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia, zakresu robót, użytych materiały i ich jakość oraz uwzględnić wszelkie czynniki mogące mieć wpływ na cenę.
3) Ceny w ofercie powinny być podane z dokładnością do 2 miejsca po przecinku.
4) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
10. Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktur/rachunków częściowych wystawianych nie częściej niż 1 raz w miesiącu.
11. Podstawą wystawienia faktury/rachunku będzie protokół odbioru częściowego przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający o wyniku zapytania powiadomi na piśmie Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i numery identyfikujące Wykonawcę, którego ofertę wybrano, uzasadnienie wyboru, informację o sposobie przekazania zapytania ofertowego, nazwy (firmy), siedziby Wykonawców, którzy złożyli oferty i punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz informację o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
13. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu podpisania.
14. Do skutecznego zawarcia umowy pod rygorem nieważności wymagana jest forma pisemna.
VIII. Unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
1) w zakresie merytorycznym Pan Stanisław Śliwiński
pok. nr 7 tel. 13 43 151 90 wew. 17
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
2) w zakresie proceduralnym zamówień publicznych Pan Mariusz Lorens
pok. nr 6 tel. 13 43 151 90 wew. 16
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.