mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
małopolskie (Nowy Wiśnicz)
zachodniopomorskie (Gryfice)
kujawsko-pomorskie (Świecie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Badania zajętości i rotacji miejsc parkingowych wraz z analizą funkcjonowania strefy płatnego parkowania |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Gorzów Wielkopolski Sikorskiego 4 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski zampubl@um.gorzow.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/917461 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Badania zajętości i rotacji miejsc parkingowych wraz z analizą funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gorzowie Wielkopolskim. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań zajętości i rotacji wraz z analizą funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gorzowie Wlkp. oraz rekomendacjami, które posłużą do opracowania koncepcji wdrożenia inteligentnego systemu parkowania w mieście, opartego na aplikacji mobilnej oraz tablicach informujących o zajętości miejsc parkingowych pozyskujących dane z czujników zamontowanych w nawierzchni miejsc parkingowych czy detekcji wizyjnej. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zmówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Projekcie Umowy. CPV: 71311200-3 Dokument nr: 2024/BZP 00292111, BZP.271.15.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale XIX i XX SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/917461 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-30 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.15.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań zajętości i rotacji wraz z analizą funkcjonowania strefy płatnego parkowania w Gorzowie Wlkp. oraz rekomendacjami, które posłużą do opracowania koncepcji wdrożenia inteligentnego systemu parkowania w mieście, opartego na aplikacji mobilnej oraz tablicach informujących o zajętości miejsc parkingowych pozyskujących dane z czujników zamontowanych w nawierzchni miejsc parkingowych czy detekcji wizyjnej. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zmówienia oraz warunków jego realizacji zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Projekcie Umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71311200-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. 4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty: - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu analizy wykonawczej w zakresie strefy płatnego parkowania dla obszaru liczącego co najmniej 80 000 mieszkańców oraz - co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu dokumentu związanego z zagadnieniami planowania przestrzennego dla miasta lub obszaru funkcjonalnego liczącego co najmniej 80 000 mieszkańców takiego jak: koncepcja rozwoju, studium, polityka parkingowa, plan, strategia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy stanowiącym załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-29 |
© eurobudowa.pl 2004-2024