Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie przeglądów gazowych, prób szczelności, konserwacji oraz usuwanie awarii w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie przeglądów gazowych, prób szczelności, konserwacji oraz usuwanie awarii w budynkach wyposażonych w instalacje gazową

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
ul. Warzywna 6
95-200 Pabianice
powiat: pabianicki
tel.: 42 225 92 85, tel. 42-22-59-264, tel. 697- 070-601, tel. +48 512 106 270
oferty@zgm.pabianice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pabianice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 42 225 92 85,
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na wykonanie zamówienia publicznego pod nazwą:
Wykonywanie przeglądów gazowych, prób szczelności, konserwacji oraz
usuwanie awarii w budynkach wyposażonych w instalacje gazową
administrowanych przez ZGM
2.Usługa świadczona będzie na rzecz Miasta Pabianice - Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej
w Pabianicach.
3.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określono we wzorze umowy wraz
z załącznikami, które stanowią Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Dokument nr: ZGM.NZP.2420.14.2024.MS

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 26.04.2024 r. o godz. 9:30. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
6.TERMIN SKŁADANIA ofert: 26.04.2024 r. godz. 9:00. O terminie złożenia oferty decyduje data
otrzymania korespondencji przez Zamawiającego niezależnie od terminu wysłania jej przez
składającego ofertę.
Forma składania ofert - pisemna:
8.1. dla ofert składanych w kancelarii ZGM - w zamkniętej kopercie opisanej nazwą
zamówienia tj. ,,OFERTA Wykonywanie przeglądów gazowych, prób szczelności,
konserwacji oraz usuwanie awarii w budynkach wyposażonych w instalacje gazową
administrowanych przez ZGM" oraz nazwą i adresem składającego ofertę.
8.2. dla ofert składanych pocztą elektroniczną - na adres oferty@zgm.pabianice.pl.
W temacie e-mail należy umieścić nazwę zamówienia tj. ,,OFERTA Wykonywanie
przeglądów gazowych, prób szczelności, konserwacji oraz usuwanie awarii w budynkach
wyposażonych w instalacje gazową administrowanych przez ZGM".
W treści e-mail należy
podać nazwę oraz adres składającego ofertę. Plik lub katalog z ofertą można przesłać w
formie zaszyfrowanej, skompresowanej bezpłatnym programem 7-zip (lub WinZIP,
ARJ,WinRAR), a hasło otwarcia przesłać sms na numer +48 512 106 270 najpóźniej 5 minut
po terminie wskazanym jako termin otwarcia ofert (5 minut na spóźnienie w dostarczeniu
sms). Nr telefonu, z którego zostanie przesłane hasło, winien być podany w treści e-mail,
a w treści sms - skrót nazwy składającego ofertę. Wskazane jest uzyskanie telefonicznego
potwierdzenia otrzymania wiadomości.

Miejsce i termin realizacji:
4.Termin realizacji zamówienia: 31.12.2024 r.

Wymagania:
5.Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
7.Warunki udziału w Zapytaniu ofertowym:
7.1. prowadzenie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
Dokumenty, jakie są wymagane dla poświadczenia spełnienia warunków określonych
w punktach 7.1 zostały określone w punkcie 9.
7.2. posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie działalności objętej niniejszym zamówieniem na
kwotę minimum 30.000,00 zł,
7.3. posiadanie doświadczenia przy realizacji podobnych do niniejszego zamówienia tj.
dokumenty (np. referencje) poświadczające prawidłową realizację umów o podobnym
charakterze od co najmniej 1 zleceniodawcy z ostatnich trzech lat na kwotę 10.000,00 zł,
7.4. posiadanie aktualnych uprawnień świadectwa kwalifikacyjnego SEP G3 w zakresie dozoru
i eksploatacji niezbędnego do wykonywania przedmiotu zamówienia.
Brak możliwości otwarcia zaszyfrowanej oferty
najpóźniej 5 minut po wyznaczonym terminem otwarcia ofert skutkuje jej automatycznym
odrzuceniem.
9.
Przystępujący do zapytania ofertowego winni podać informacje, które zostały określone
w druku oferty stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Do oferty należy
załączyć:
9.1. Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o prowadzeniu
działalności gospodarczej wydane przez odpowiedni organ rejestracyjny w zakresie
objętym niniejszym zamówieniem.
9.2. Dokumenty (np. referencje) poświadczające prawidłową realizację umów w zakresie
podobnym do niniejszego zamówienia od co najmniej jednego zleceniodawcy z
ostatnich trzech lat na kwotę 10.000,00 zł,
9.3. Polisę ubezpieczenia OC w zakresie działalności objętej niniejszym zamówieniem
zgodnie z wymogami zawartymi w ppkt.7.2.
9.4. Aktualne uprawnienia świadectwa kwalifikacyjnego SEP G3 w zakresie dozoru i
eksploatacji.
10.Oferta musi obejmować całość zamówienia.
11.Oferta oraz wszystkie składane dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę.
11.1 Dla ofert składanych papierowo w siedzibie ZGM - pieczęć i podpis odręczny
11.2 Dla ofert składanych drogą elektroniczną - kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis
zaufany lub podpis osobisty
12.Składający ofertę jest nią związany przez 30 dni licząc od dnia złożenia oferty.
13.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
13.1. Wykonawca nie spełni wymogów Zamawiającego podanych w punktach 7, 8, 9, 10 i 11
(z wyłączeniem niepodania na kopercie nazwy i adresu składającego ofertę), przy czym
Zamawiający dopuszcza do uzupełnienia brakujących lub wadliwych, załączonych do
oferty dokumentów (czynność jednorazowa).
13.2. Oferta wpłynie po terminie składania ofert lub ofertę przesłaną w formie elektronicznej
nie będzie można otworzyć.
13.3. W sytuacji określonej w punkcie 16.
Każdy składający
ofertę ma prawo wziąć udział w otwarciu ofert oraz wystąpić do Zamawiającego o podanie
informacji z otwarcia ofert.
15.Zamawiający informuje, iż szczegółowemu sprawdzeniu będą podlegać te oferty, które mogą
zostać wybrane przez Zamawiającego. Zostanie wybrana pierwsza nieodrzucona oferta
z najniższą ceną.
16.W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert na tą samą kwotę - Zamawiający zwróci się do
wykonawców składających te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
17.W przypadku oferty, której zbyt niska cena budzi wątpliwości Zamawiającego co do
możliwości realizacji zamówienia, Zamawiający wezwie składającego ją wykonawcę do
złożenia wyjaśnień. Odrzucenie wyjaśnień przez Zamawiającego będzie równoznaczne
z odrzuceniem oferty.
18.W przypadku, kiedy wykonawca uchlać się będzie od zawarcia umowy Zamawiający wybierze
ofertę o najniższej cenie spośród pozostałych nieodrzuconych ofert.
19.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi pocztą elektroniczną, pisemnie
lub telefonicznie.
20.Dane firm (nazwa, adres siedziby) składających ofertę oraz zaoferowane ceny są
informacjami jawnymi i mogą być upublicznione na stronie internetowej zamawiającego.
23.Wszelkie pisemne pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować na adres poczty
elektronicznej: oferty@zgm.pabianice.pl lub składać pisemnie w siedzibie ZGM,
ul. Warzywna 6, 95-200 Pabianice.
24.Złożenie oferty jest równoznaczne z:
24.1 przyjęciem przez składającego ofertę wszystkich warunków określonych w niniejszym
Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami
24.2 udzieleniem zgody Zamawiającemu na przetwarzanie danych osobowych w celu
zawarcia umowy. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
dostępna jest poniżej.
25.W przypadku wybrania oferty wykonawców działających wspólnie - wykonawcy solidarnie
będą odpowiadać za realizację umowy. Zamawiający wprowadzi do załączonego wzoru
umowy zapis o solidarnej odpowiedzialności wykonawców działających wspólnie oraz
wymagać będzie dostarczenia umowy regulującej tą współpracę zawierającą w szczególności
zobowiązanie o solidarnej odpowiedzialności oraz sposób wystawienia faktury na
Zamawiającego po wykonaniu przedmiotu umowy.
26.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia zapytania ofertowego bez wybrania
którejkolwiek z ofert w każdym czasie (unieważnienia postepowania), w tym bez podania
przyczyny. W przypadku zamknięcia zapytania ofertowego Zamawiający nie będzie zwracał
kosztów związanych z przygotowaniem i dostarczeniem ofert.

Kontakt:
21.Informacji szczegółowych na temat procedury zamówienia udziela: Komórka ds. zamówień
publicznych, tel. 42-22-59-264.
22. Informacji technicznych na temat przedmiotu zamówienia udziela: Dział Techniczny - tel. 697-
070-601

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.