Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie spoin termitowych i elektrycznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie spoin termitowych i elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o
ul. Sandomierska 19
80-051 Gdańsk
powiat: Gdańsk
TEL./ FAX: (58) 721 55 78, tel. +48 887 631 618
techniczny@ppmt.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: 35 000,00 zł
Nr telefonu: TEL./ FAX: (58) 721
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usług polegających na sukcesywnym wykonywaniu spoin termitowych i elektrycznych materiałem Wykonawcy w ramach realizacji robót budowlanych, prac remontowych, utrzymaniowych i inwestycyjnych branży torowej w 2024 roku oraz w I kwartale 2025 roku.
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (dalej
,,Zamawiający") informuje o wszczęciu postępowania zakupowego prowadzonego w celu udzielenia
opisanego poniżej zamówienia.
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sukcesywnym wykonywaniu spoin
termitowych i elektrycznych materiałem Wykonawcy w ramach realizacji robót budowlanych, prac
remontowych, utrzymaniowych i inwestycyjnych branży torowej w 2024 roku oraz w I kwartale 2025
roku.
Świadczenie usług polegać będzie na sukcesywnym wykonywaniu spoin na terenie całego kraju,
w szczególności na terenie Zakładów Linii Kolejowych w Gdyni, Olsztynie i Bydgoszczy, przy czym
Zamawiający nie wyklucza innych lokalizacji, w ramach robót prowadzonych przez Zamawiającego.
Konkretne potrzeby wykonania określonej liczby spoin, lokalizacja oraz termin wykonania wskazywany
będzie każdorazowo w składanych przez Zamawiającego odrębnych zamówieniach.
Asortyment spoin będący przedmiotem zamówienia:
Lp.
1
2
3
4
5
6
7
8
Asortyment spoin
spoina termitowa 60E1 (UIC 60) SoWoS-P
spoina termitowa 49E1 (S49) SoWoS-P
spoina termitowa 60E1 (UIC 60) SoWoS-P R350
spoina termitowa 49E1 (S49) SoWoS-P R350
spoina elektryczna 60E1 (UIC 60)
spoina elektryczna 49E1 (S49)
spoina termitowa przejściowa 60E1 / 49E1
spoina termitowa 60E1 (UIC 60) L70
9
10
11
12
13
4.
5.
6.
7.
8.
spoina termitowa 49E1 (S49) L70
spoina termitowa 60E1 (UIC 60) P/3P R260
spoina termitowa 49E1 (S49) P/3P R260
spoina termitowa SkV 60E1 (UIC 60) R260
spoina termitowa SkV 49E1 (S49) R260
Udzielenie zamówienia w częściach i składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w częściach i nie dopuszcza składania ofert
częściowych.

Dokument nr: NUa-407-02/2024

Składanie ofert:
Oferty winny zostać złożone nie później niż do dnia 24.04.2024 r. do godz. 10:00.
Oferty składane w formie pisemnej winny zostać złożone w siedzibie Zamawiającego: Ul. Sandomierska
19, 80-051 Gdańsk, pok. 306.
Oferty składane za pośrednictwem poczty elektronicznej winny zostać przesłane na adres:
techniczny@ppmt.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia.
Sukcesywnie od podpisania umowy do 31.03.2025 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia.
Postępowanie zakupowe prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, na zasadach określonych
w ,,Regulaminie udzielania zamówień przez Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe
sp. z o.o." przyjętym uchwałą nr 80 Zarządu Spółki z dnia 28 marca 2018 r. (dalej ,,Regulamin").
Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej:
http://ppmt.pl/do-pobrania/
Prawo opcji.
Zamówienie nie obejmuje prawa opcji.
Warunki udziału Wykonawców w postępowaniu zakupowym.
7.1. W postępowaniu zakupowym mogą brać udział wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki:
a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów.
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolności techniczne i zawodowe,
w szczególności dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
d) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
(polisa ubezpieczeniowa) na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 2 000 000,00 PLN,
e) posiadają aktualne ,,Dopuszczenia do stosowania na liniach kolejowych zarządzanych przez
PKP PLK S.A. technologii/metody" w zakresie spawów termitowych,
f) posiadają min. 14 spawaczy termitowych zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę,
g) wykonali min. 2 000 szt. spawów termitowych w ciągu 1 roku kalendarzowego (na przestrzeni
ostatnich 3 lat) w torach PKP PLK.
7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zakupowym zostanie dokonana na
zasadzie formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty
i oświadczenia, wskazane w pkt 8 poniżej.
Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców.
8.1. Wraz z ofertą sporządzoną na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych warunków
zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert lub upływem terminu negocjacji, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania;
2) oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zakupowym podpisanego przez
osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do
niniejszych warunków zamówienia,
3) pełnomocnictwa dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub wiedzy,
jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z
wpisów do właściwego rejestru albo ewidencji.
dowodu wniesienia wadium:
a) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - potwierdzenie przelewu (w celu
wyeliminowania przypadków braku wniesienia wadium przed terminem składania ofert;
Zamawiający sugeruje dokonanie przelewu dnia poprzedzającego dzień składania ofert,
co daje gwarancję znajdowania się środków pieniężnych na rachunku Zamawiającego
w wymaganym terminie,
b) w przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia banku, gwarancji bankowej albo
ubezpieczeniowej - potwierdzona za zgodność kopia poręczenia albo gwarancji winna
być dołączona do oferty jako załącznik nr 3 (dowód wniesienia wadium), zaś oryginał
dokumentu poręczenia albo gwarancji winien być dostarczony w oryginale do siedziby
PPM-T przed terminem składania ofert (dostarczenie oryginału dokumentu dotyczy
składania oferty zarówno w formie pisemnej jak i za pośrednictwem poczty
elektronicznej). Dostarczenie oryginału w/w dokumentów nie dotyczy przypadku złożenia
do oferty poręczenia banku, gwarancji bankowej albo ubezpieczeniowej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej:
1) składa odpis albo informację z odpowiedniego rejestru albo ewidencji, a w przypadku braku
takiego rejestru albo ewidencji, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ
sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument;
2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Dokumenty, o których mowa pkt 1 i pkt 2 lit. b powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. a powyżej,
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 powyżej,
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
8.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym oraz
potwierdzenia, że oferta nie podlega odrzuceniu Wykonawcy zobowiązaniu są złożyć następujące
dokumenty:
1) kserokopie dopuszczeń dla wszystkich metod ujętych w asortymencie spoin,
2) wykaz spawaczy wraz z numerami posiadanych uprawnień wraz z oświadczeniem, że wszyscy
spawacze znajdujący się na wykazie są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę,
kserokopie uprawnień spawaczy znajdujących się na wykazie,
referencje, bądź inne poświadczenie potwierdzające wykonanie min. 2 000 szt. spawów
termitowych w ciągu 1 roku kalendarzowego (na przestrzeni ostatnich 3 lat) w torach PKP
PLK.
9. Wymagania dotyczące wadium.
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości
35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
prowadzony w BNP PARIBAS o numerze 72 1600 1303 0004 1001 2230 5001. W tytule przelewu
należy wskazać ,,Wadium w postępowaniu zakupowym nr NUa-407-02/2024". Wadium wnoszone
w innej formie należy złożyć zgodnie z zapisami pkt. 8.1. 4) lit. b)
10. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 90 dni od upływu terminu składania ofert.
11. Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym.
W toku postępowania zakupowego wszystkie dokumenty, z wyjątkiem ofert, są przekazywane
Zamawiającemu przez Wykonawców w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub poczty
elektronicznej.
12. Opis sposobu przygotowania ofert.
Oferta winna zostać sporządzona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszych warunków
zamówienia. Do oferty winny zostać załączone wszystkie dokumenty wskazane w pkt 8 powyżej.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
poświadczonym przez osobę reprezentującą Wykonawcę.
Wszystkie strony oferty winny zostać kolejno ponumerowane.
Wszystkie strony oferty, a także miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, winny być parafowane
przez osobę reprezentującą Wykonawcę.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej albo za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku składania dokumentów w formie pisemnej, wszystkie dokumenty w postępowaniu
zakupowym są składane przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez osobę reprezentującą Wykonawcę.
W przypadku składania oferty w formie pisemnej, oferta wraz z wszystkimi załączonymi do niej
dokumentami (z wyłączeniem oryginału wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz) winna zostać
zbroszurowana.
W takim przypadku oferta winna znajdować się w zamkniętej kopercie zawierającej adnotację ,,oferta
w postępowaniu zakupowym nr NUa-407-02/2024; termin składania ofert: 24.04.2024 r." oraz
opatrzonej adresem Wykonawcy.
W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej winna ona zostać przesłana na
adres wskazany w pkt 13 poniżej. W takim przypadku plik z ofertą winien zostać zabezpieczony przed
otwarciem hasłem, które przekazane będzie Zamawiającemu na jego żądanie po upływie terminu
składania ofert. W przypadku złożenia oferty opatrzonej podpisem elektronicznym oferta winna być
złożona w formie jednego pliku.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Opis sposobu obliczenia ceny.
W ofercie Wykonawca winien przedstawić uśrednione ceny jednostkowe netto poszczególnych
asortymentów spoin, które Wykonawca oferuje. Ceny jednostkowe dla każdego asortymentu należy
określić na podstawie niniejszych ,,Warunków zamówienia" wraz z załącznikami przy założeniu różnych
warunków realizacji wynikających z:
o długości zamknięć torowych,
o pory zamknięć torowych - nie wyklucza się pracy w porze nocnej,
o ilości wykonywanych spawów w zmianie roboczej - nie wyklucza się konieczności
wykonawstwa 1-2 spoin na zmianę roboczą.
o konieczności pracy spawaczy na kilku frontach robót w ciągu jednego dnia, wynikająca z ilości
frontów robót prowadzonych jednocześnie przez PPM-T.
W składanej ofercie (formularzu ofertowym) należy w tabeli wskazać asortyment spoin wraz
z przypisaną do danego asortymentu uśrednioną ceną jednostkową.
15. Kryteria oceny ofert.
Oferty oceniane będą przez Zamawiającego w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i
oświadczenia, z uwzględnieniem następujących kryteriów i ich znaczenia:
1) cena - 100 %.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania odwróconej oceny ofert.
16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zakupowej.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy zakupowej.
17. Wzór umowy zakupowej.
Wzór umowy zakupowej stanowi załącznik nr 3 do niniejszych warunków zamówienia. W załączonym
wzorze umowy zakupowej zastosowano odmienne nazewnictwo podmiotów - zgodnie z Warunkami
zamówienia podmioty występujące w postępowaniu to Zamawiający i Wykonawca, zaś zgodnie
z projektem umowy zakupowej są to odpowiednio Wykonawca i Usługodawca.
18. Negocjacje handlowe.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji handlowych z Wykonawcami, których oferty nie
podlegają odrzuceniu. Przedmiotem negocjacji będą wszystkie parametry odnoszące się do przedmiotu
i warunków realizacji zamówienia.
W wyniku przeprowadzenia negocjacji handlowych Zamawiający może wprowadzić zmiany do
niniejszych warunków zamówienia.
Po przeprowadzeniu negocjacji handlowych Zamawiający przekaże Wykonawcom informacje o
zmianach w warunkach zamówienia oraz zaprosi ich do złożenia ofert ostatecznych.
19. Zmiany umowy zakupowej.
Zmiany umowy zakupowej możliwe będą wyłącznie w następujących przypadkach:
a)
b)
c)
gdy zmiany są konieczne ze względu na uzasadniony interes Zamawiającego lub wystąpienie
szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy
zakupowej,
gdy zmiany nie są istotne w stosunku do treści zawartej umowy zakupowej,
zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia umowy zakupowej.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu: Marta Pisarzak, tel. +48 887 631 618, e-mail: techniczny@ppmt.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.