Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
9z dziś
4869z ostatnich 7 dni
24826z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mieszanki z naturalnych kruszyw łamanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mieszanki z naturalnych kruszyw łamanych

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
powiat: cieszyński
tel. (0-33) 8536397, 8536222 wew. 226, fax. (0-33) 8536370
zp@brenna.org.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Brenna
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. (0-33) 8536397,
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mieszanki z naturalnych kruszyw łamanych na potrzeby Gminy Brenna
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, niżej wymienionej
mieszanki z naturalnych kruszyw łamanych:
a) kliniec o granulacji 12-31,5 mm - 500 ton;
b) tłuczeń o granulacji 31,5-63 mm - 250 ton.
Zamawiający dopuszcza odchylenia w granulacjach +/- 5%.
2. Zamawiający wymaga, aby ww. łamane kruszywa naturalne spełniały wymagania określone w normie PN-EN
13242+A1:2010P, z zastrzeżeniem:
a) kliniec granulacji 12-31,5 mm w ilości 300 ton do wykorzystania na nawierzchnie powinien posiadać odporność na
rozdrabnianie w bębnie Los Angeles (pokruszone) wg normy PN-EN 1097-2:2020-09 - LA 40
b) kliniec granulacji 12-31,5 mm w ilości 200 ton do wykorzystania na podbudowę powinien posiadać odporność na
rozdrabnianie w bębnie Los Angeles (pokruszone) wg normy PN-EN 1097-2:2020-09 - LA 60.
Zamówienia będą składane drogą elektroniczną lub telefonicznie z podaniem
dokładnych ilości i miejsca dostawy.
1.3. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować pojedyncze dostawy w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania
zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz.ch od 8:00 do 15:00. Fakt otrzymania zamówienia
Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić. W przypadku niepotwierdzenia otrzymania zamówienia
przez Wykonawcę, Zamawiający po 5 dniach roboczych od dnia wysłania e-maila uzna, że Wykonawca otrzymał
zamówienie.

CPV: 14210000-6

Dokument nr: Zp.271.2.5.2024

Otwarcie ofert: 6.3 Otwarcie ofert nie jest jawne.

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin składania ofert
5.1 Ofertę, ważną 30 dni, należy złożyć w terminie do dnia 26-04-2024 r. godz. 10:00, w Biurze Podawczym
Urzędu Gminy Brenna, Ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna
a) osobiście lub za pośrednictwem posłańca,
b) za pośrednictwem operatora pocztowego.

Miejsce i termin realizacji:
1.2 Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie (tzw. pojedyncze dostawy) w okresie od dnia
zawarcia umowy do 30.11.2024 r.

Wymagania:
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad
prowadzenia postępowania opisanych w niniejszym dokumencie.
1.5. Termin płatności faktury - 30 dni - zgodnie z zapisami § 4 projektu umowy - załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
2. Opis sposobu przygotowania oferty.
2.1. Oferta musi zostać sporządzona pisemnie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego zapytania
ofertowego.
2.2 Do oferty muszą zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu 7 niniejszego
zapytania ofertowego.
2.3 W przypadku, gdyby Wykonawca, jako załącznik do oferty, dołączył kopię dokumentu, kopia ta winna być
potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę podpisującą ofertę. Dokument wielostronicowy przedłożony
w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie.
2.4 Formularz oferty wraz z załącznikami musi zostać podpisany przez upoważnionego przedstawiciela do
reprezentowania Wykonawcy.
2.5 Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez Wykonawcę.
2.6 Wykonawca winien umieścić ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami w kopercie posiadającej
oznaczenia określone w ogłoszeniu o zamówieniu.
2.7 Oferty niekompletne i/lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcy po
wyborze oferty najkorzystniejszej.
2.8 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.11 Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że
Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie przed terminem składania ofert.
2.12 Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty powinno zostać złożone w sposób i formie
przewidzianej dla oferty, z tym, że koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem ,,ZMIANA" lub
,,WYCOFANIE". Oświadczenia te powinny być jednoznaczne i nie powodować wątpliwości Zamawiającego co do
ich treści i zamiarów Wykonawcy.
2.13 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
2.12 Koszty przygotowania oferty - Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełniania
3.1 Sytuacja finansowa - w celu terminowego wykonania zadania Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do
środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż cena oferty.
3.2 Wykonawca winien posiadać zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
3.3 Wykonawca, złoży w formularzu oferty oświadczenie, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki
wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507)1.
3.4 W celu spełnienia ww. warunków udziału w postępowania Wykonawca, jest zobowiązany złożyć stosowne
oświadczenie w formularzu oferty.
Niespełnienie ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty.
4. Kryterium oceny ofert
4.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie pkt. 102 niniejszego zapytania
ofertowego. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena (C) - 100%
Liczonym według wzoru:
Najniższa łączna cena brutto z rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
Cena = -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
Łączna cena brutto badanej oferty
4.2 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punków obliczoną wg.
powyższego wzoru.
4.3 Jeśli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze
względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te
oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.4 W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi lub odmówi podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
5.2 W przypadku oferty przesłanej za pośrednictwem operatora pocztowego winna ona wpłynąć do
Zamawiającego we wskazanym wyżej terminie. Oferta, która zostanie doręczona po wskazanym terminie, zostanie
niezwłocznie zwrócona Wykonawcy, bez dokonywania jej oceny przez Zamawiającego.
6. Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności
6.1 W formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, należy podać cenę jednostkową
(netto i brutto) oraz łączną wartość zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę - cenę oferty brutto z
uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją dostawy.
6.2 Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie będzie podlegała negocjacjom.
6.3 Cena oferty i składające się na nią ceny jednostkowe winny być określone w walucie polskiej z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, ponieważ w takiej walucie będą dokonywane rozliczenia między Zamawiającym a
Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6.4 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego
zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do
przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi
przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do
powstania u Zmawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których
dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
7. Niezbędne dokumenty stanowiące integralną część oferty
7.1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
7.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty
musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa, podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań;
Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]
7.3 Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej.
8. Termin związania ofertą
8.1 Składający ofertę pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Podwykonawcy
9.1 Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez
Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania
przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są oni znani w momencie składania oferty.
9.2 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w
tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizowanych zobowiązań wynikających
z umów o podwykonawstwo.
10. Pozostałe informacje dotyczące procedury wyboru najkorzystniejszej oferty
10.1 Sposób porozumiewania się, wyjaśniania dokumentacji - zapytania ofertowego:
10.1.1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentacji zapytania ofertowego.
Pytania powinny być sformułowane na piśmie (list pod wskazany adres Zamawiającego, fax - 338536397, lub e-
mail - zp@brenna.org.pl) opatrzoną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
10.1.2 Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, wpłynął
do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentacji konkursowej wpłynął po upływie terminu wskazanego w zdaniu
poprzednim, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek
bez rozpoznania.
10.1.3 Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający prześle Wykonawcom, którym przekazał zaproszenie do
udziału w zapytaniu ofertowym, bez ujawniania źródła zapytania; treść zapytań wraz z wyjaśnieniami
umieszczona zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.4 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść
dokumentacji zapytania ofertowego; dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie
wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do udziału w postępowaniu, oraz zamieści na stronie
internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.5 Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, jeżeli w
wyniku zmiany treści zapytania ofertowego, niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
10.1.6 O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców,
którym przekazano zaproszenie do udziału w zapytaniu ofertowym; zawiadomienie to umieszcza również na
stronie internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.8 Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w
treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10.1.9 Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień do treści oferty lub dołączonych do niej
dokumentów.
6.1 Odrzucenie oferty.
6.1.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jest niezgodna z zapytaniem ofertowym.
10.2.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy:
a) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3 niniejszego
zapytania ofertowego,
b) złożyli nieprawidłowe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
c) złożyli ofertę po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym lub w innej formie niż
wskazana w niniejszym zapytaniu ofertowym,
6.1.2 Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego.
6.2 Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
6.4 Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona poprzez zamieszczenie informację na stronie
internetowej: https://bip.brenna.org.pl/ . Niezależnie od powyższego o wyborze oferty powiadomieni będą wszyscy
Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
6.5 Unieważnienie postępowania:
6.5.1 Zamawiający unieważnia postępowanie gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zdecyduje się zwiększyć tą kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty.
6.5.2
O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy
złożyli oferty oraz zamieszcza informację na stronie internetowej: https://bip.brenna.org.pl/
1
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany
na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Uwagi:
1.6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Brenna będący kierownikiem Urzędu
Gminy Brenna z siedzibą władz przy ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, tel. 33-8536222 fax. 338536370, e-
mail: poczta@brenna.org.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Brenna jest Pan Paweł Lis, e-mail: plis@volvox.pl;
dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.2.5.2024 w trybie zapytania ofertowego;
odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej
(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), ;
dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub czas archiwizacji dokumentów przekracza 5 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub obowiązku archiwizowania dokumentów;
w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Wykonawcy nie przysługuje:
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zapytaniem ofertowym oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
10.1.7 Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są :
- w sprawach merytorycznych - Waldemar Ornowski, tel. 33-8536-222 wew. 222
- w sprawach procedury - Barbara Stec - Czyż tel. 8536222 wew. 235

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.