Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gać
Gać 275
37-207 Gać
powiat: przeworski
tel.: +48 16 641 14 29wew. 45wew. 35
ocichy@gac.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Gać
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 16 641 14
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o zamówieniu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
zapraszamy do złożenia ofert cenowych na realizację zadania
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sieci wodociągowej i budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrów - gmina Gać "
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Budowa sieci wodociągowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrów - gmina Gać".
2. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje:
a) Inspektor nadzoru zobowiązuje się zrealizować przedmiot niniejszego ogłoszenia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, przekazaną dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i należytą starannością.
b) Liczba pobytów inspektora nadzoru w miejscu prowadzenia prac musi zapewnić prawidłowy i skuteczny nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. Ponadto, inspektor nadzoru zobowiązuje się do przybycia niezwłocznie, tj. w ciągu 1 doby od powiadomienia, na każde uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Zamawiającego lub Wykonawcy robót objętych nadzorem, również podczas kontroli prac w terenie przez Zamawiającego.
c) Inspektor nadzoru wykaże się dyspozycyjnością wobec odbiorów połączeń telefonicznych od Zamawiającego, wykonawcy robót objętych nadzorem.
d) Inspektor nadzoru nie będzie żądać zwrotu kosztów dojazdu na teren prac.
e) Bez pisemnej zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.
f) Do Inspektora nadzoru, w ramach pełnionych obowiązków, należy w szczególności:
o reprezentowanie Zamawiającego - Inwestora na terenie prac przy budowie sieci wodociągowej i budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrów przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową,
o w szczególności z projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą prac,
o zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie
o z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą prac i dokumentacją projektową, w tym również specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
o rozstrzyganie w porozumieniu z Wykonawcą prac i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia,
o opiniowanie wniosków Wykonawcy prac w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,
o udzielenie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji prac objętych nadzorem, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót),
o wydawanie Wykonawcy prac poleceń, w formie pisemnej oraz potwierdzonych przez Wykonawcę, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych,
o niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
o żądanie od Wykonawcy prac dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,
o w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na prace dodatkowe,
o potwierdzenie wykonanych prac objętych nadzorem przez Wykonawcę prac, przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą prac zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, szerokości, powierzchni, szt., itp.),
o bieżąca kontrola ilości i terminowości realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania terminu zakończenia prac oraz podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji,
o systematyczne informowanie Zamawiającego o stanie zaawansowania prac objętym nadzorem o ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn oraz nieuzasadnionym opuszczeniem terenu prac przez Wykonawcę prac. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich pracach wykonywanych przez niezgłoszonych podwykonawców umowy z Wykonawcą prac przy budowie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrów,
o organizowanie spotkań/narad (zwanych dalej ,,radą budowy") związanych z realizacją nadzorowanych zadań w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, w których uczestniczyć będzie Zamawiający i Wykonawca prac;
o czynne uczestniczenie z głosem doradczym we wszystkich radach budowy oraz sporządzania protokołów z ich przebiegu zawierających przyjęte ustalenia;
o przekazywania Zamawiającemu protokołów, o których mowa powyżej, podpisanych przez uczestników biorących udział w radzie budowy;
o przybycia na teren budowy/miejsce narady na każde uzasadnione wezwanie Kierownika budowy lub Zamawiającego;
o dokonanie w terminie ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych odbioru końcowego robót budowlanych podlegających nadzorowi w ramach niniejszej umowy, z którego sporządzi stosowny protokół i przekaże Zamawiającemu;
o udział w odbiorach częściowych: robót zanikających i ulegających zakryciu i końcowym odbiorze robót objętych nadzorem i przyjmowania od Wykonawcy prac wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów),
o kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy,
o nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy prac koniecznych do odbioru,
o uczestnictwo w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych (1 raz w roku) na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek
o w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.
g) Zakres rzeczowy prac objętych pełnieniem obowiązków inspektora nadzoru zawarty jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
3. Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi w dwóch jednakowych transzach: pierwsza za okres od objęcia nadzoru do 30.09.2024 r., druga za okres od 01.10.2024. do końca pełnienia nadzoru nad inwestycją. Płatne do 14 dni, licząc od momentu wystawienia rachunku.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: RGO.271.7.2024.OC

Otwarcie ofert: 6. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Gminy w Gaci, 37-207 Gać, Gać 275, dnia 26.04.2024 r. godz. 11:15.
7. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

Składanie ofert:
VI. Miejsce składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w formie pisemnej/papierowej: Urząd Gminy Gać, Gać 275; 37-207 Gać, sekretariat - pokój nr 15, w terminie do 26.04.2024 r. do godz. 11:00.
2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu) w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Na kopercie złożonej oferty powinna znajdować się nazwa i adres nadawcy. Koperta powinna być opisana w następujący sposób:
,,Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sieci wodociągowej i budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ostrów - gmina Gać"
z dopiskiem NIE OTWIERAĆ PRZED 26.04.2024 r. godz. 11:15.

Miejsce i termin realizacji:
V. Planowany termin wykonania zamówienia
Od dnia przekazania dokumentacji projektowej do końca kwietnia 2025 r.

Wymagania:
4. Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych od Wykonawcy.
6. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
7. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
h) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
c) dokumentację potwierdzającą posiadanie stosownych uprawnień do sprawowania nadzoru nad inwestycją.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5. Dokumenty stanowiące ofertę muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
6. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub ją wycofać. Zmiany w ofercie lub jej wycofanie winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
3. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
4. Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.
5. Oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
8. Zamawiający zastrzega sobie, że wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje - po otwarciu ofert będą mogły być przekazywane drogą elektroniczną z możliwością żądania niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania. Wykonawca w ofercie podaje adres e-mail.
VII. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny
1. Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
4. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
6. Cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - znaczenie kryterium - 100 %
Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny całkowitej brutto podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Liczba punktów zostanie obliczona na podstawie wzoru:
8. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać -100.
9. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert podlegających rozpatrzeniu.
VIII. Dodatkowe informacje
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
2. Zamawiający poprawi w ofercie:
o oczywiste omyłki pisarskie;
o oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
o inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
O dokonanej poprawie w ofercie Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawcę.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
6. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest:
o przedłożyć Pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie nie wynika z dokumentów załączonych do oferty,
o do wniesienia kopii dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z potwierdzeniem aktualnej przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej.
8. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi z dniem zawarcia umowy.
9. Czynności związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego zostaną podjęte z dniem rozpoczęcia prac objętych nadzorowaną inwestycją i trwać będą do zakończenia ich realizacji, tj. odbioru końcowego wykonanych prac potwierdzonych zgłoszeniem zakończenia robót oraz rozliczeniem zadania.
Planowany termin zakończenia nadzorowanych prac - kwiecień 2025 r.
10. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia nie krócej niż do dnia odbioru końcowego nadzorowanych prac.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych
Zamawiającemu w dniu publikacji niniejszego zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Oktawia Cichy: e-mail: ocichy@gac.pl
tel. (16) 641 14 29, wew. 45, w sprawach technicznych - Pan Zbigniew Szczepański: e-mai: zszczepanski@gac.pl: tel. (16) 641 14 29, wew. 35.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: od 7:30 do 15:30 w dniach -poniedziałek, środa czwartek, we wtorki od 7:30 do 16:30 oraz w piątki od 7:30 do 14:30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.