mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa altany rekreacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stara Błotnica Stara Błotnica 46 26-806 Stara Błotnica powiat: białobrzeski rundusze@starablotnica.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Stara Błotnica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na ,,Budowa altany rekreacyjnej w miejscowości Jakubów" 3. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa altany rekreacyjnej w miejscowości Jakubów. Zadania inwestycyjne są dofinansowane ze środków Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2024. 4. Zakres zamówienia: Budowa altany rekreacyjnej o wymiarach 3 x 6m w miejscowości Jakubów na działce ew. nr 330 oraz wyposażenie w 4 ławki i 2 stoły Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Otwarcie ofert: 16. Miejsce i data otwarcia ofert Urząd Gminy w Starej Błotnicy, Stara Błotnica 46, 26 - 806 Stara Błotnica 25.04.2024 r. godz. 10:15 Składanie ofert: 12. Termin, do którego należy składać oferty Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.04.2024 r. godz. 10.00 13.6. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub przesłana za pośrednictwem poczty/kuriera pod adres: Urząd Gminy w Starej Błotnicy, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica lub wysłana mailowo na adres: rundusze@starablotnica.pl do dnia 25.04.2024 r. do godz. 10:00 z dopiskiem ,,Oferta na budowę altany rekreacyjnej w miejscowości Jakubów" (decyduje data wpływu). 20. Sposób składania ofert 19.1 w formie pisemnej Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie lub opakowaniu i na kopercie lub opakowaniu umieścić następujące informacje: nazwa i adres Wykonawcy Urząd Gminy w Starej Błotnicy Stara Błotnica 46 26-806 Stara Błotnica Oferta na: ,,Budowa altany rekreacyjnej w miejscowości Jakubów" Nie otwierać przed dniem 25.04.2024 r. do godz. 10:15. 19.2 w formie elektronicznej 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert drogą elektroniczną na adres fundusze@starablotnica.pl w terminie do 21.07.2023.r. do godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: 5. Miejsce wykonania robót budowlanych: Jakubów działka nr ewidencyjny 330 6. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, by zamówienie było wykonane w nieprzekraczalnym terminie, tj. od dnia podpisania umowy do 17 czerwca 2024 r. Uwaga: W związku z koniecznością przygotowania podłoża, termin montażu altan musi zostać uzgodniony z Zamawiającym. Wymagania: 2. Podstawa prawna Zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w oparciu o wewnętrzną procedurę Zamawiającego. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej i złoży stosowne oświadczenie (załącznik nr 2). Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego przez Wykonawcę do złożonej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dokumentów potwierdzających fakt spełnienia ww. warunków. 8. Kryteria oceny ofert Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert uznanych za ważne, spełniających wymogi formalne. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: cena ( brutto ) - 100% Sposób oceny ofert: W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru: najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert Ocena punktowa=----------------------------------------------------------- * 100 % cena brutto badanej oferty Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 9. Opis sposobu obliczania ceny ofert 9.1. Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto (z obowiązującym podatkiem od towarów i usług). 9.2. Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 9.3. Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty. 9.4. Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (brutto). 9.5. Cena oferty będzie określona wyłącznie w złotych polskich. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej. 10. Warunki płatności 11. Przelew na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na podstawie protokołu odbioru robót podpisanego przez strony umowy. 13. Opis sposobu przygotowania ofert 13.1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. 13.2. Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 13.3. Oferta powinna: a) być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. b) zawierać oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa (jeśli dotyczy), c) zawierać adres siedziby Wykonawcy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP. 13.4. Oferta Wykonawcy będzie zawierać: a) Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. c) Oświadczenie o przeciwdziałaniu Agresji na Ukrainę- załącznik nr 3 13.5. Oferty nie zawierające wymaganych załączników, wypełnione w sposób niezgodny z treścią Zapytania ofertowego bądź nieuzupełnione o wymaganą treść - zostaną odrzucone. 13.7. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację ,,Zmiana oferty". 14. Sposób porozumiewania się stron Korespondencję (np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form: a) drogą elektroniczną (skany dokumentów) na adres: fundusze@starablotnica.pl, b) pisemnie (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres: Urząd Gminy w Starej Błotnicy, Stara Błotnica 46, 26 - 806 Stara Błotnica do pole. 1 -Dziennik Podawczy - od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30. 15. Zamawiający nie uwzględni ofert: a) Nieodpowiadających warunkom postępowania, b) Złożonych w niewłaściwej formie, c) Złożonych po terminie. 17. Wynik postępowania Zamawiający zawiadomi o wyniku postępowania, za pośrednictwem poczty elektronicznej, wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 18. Informacje dodatkowe 18.1. Złożenie odpowiedzi na Zapytanie ofertowe, jak też otrzymywanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Gminę Stara Błotnica (nie rodzi skutków prawnych zawarcia umowy). 18.2. Oferty Wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzjelenia zamówienia albo być podstawą do dalszych negocjacji. 18.3. Na wykonane roboty i zastosowane materiały oraz urządzenia Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji w ilości 36 miesięcy. 18.4. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania. 18.5. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zapoznania się z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie przepływu takich danych. 18.6. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. W sprawach nieokreślonych w niniejszym zapytaniu zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. 18.7. Zamawiający zastrzega możliwość do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Uwagi: 21. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH 1. Administratorem danych osobowych podanych w niniejszym postępowaniu jest Wójt Gminy Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024