Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
83z dziś
4939z ostatnich 7 dni
24896z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nowy Duninów
Ul. Osiedlowa 1
09-505 Nowy Duninów
powiat: płocki
tel.: (24) 2610236 , fax (24) 242610236 w. 106
k.pllatowicz@nowyduninow.info.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nowy Duninów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (24) 2610236 ,
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe do zamówienia
o wartości poniżej kwoty określonej w art. 2 ust.l pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych
zapraszamy do składania ofert na pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap I" oraz ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap II"
Zadanie będzie realizowane zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład.
W przypadku zainteresowania wykonaniem przedmiotu zamówienia zapraszamy do złożenia oferty. Formularz oferty (załącznik nr 1) oraz pozostałymi załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (dostarczony osobiście lub e - mailem), w terminie do dnia 24.04.2024 r. do godz. 11:00.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi przez wybranego wykonawcę na wykonanie zadania w dwóch etapach:
a) Etap I: ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap I"
- stan surowy otwarty (wraz z pokryciem dachu),
b) Etap II: ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap II"
- pozostałe roboty konstrukcyjne, roboty instalacyjne - sanitarne oraz c.o., elektryczne i wykończeniowe, docieplenie , montaż stolarki, montaż windy, roboty wykończeniowe, zagospodarowanie terenu

Dokument nr: RG.271.1.3.2024.KP

Składanie ofert:
IX. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej/emailem/osobiście, w terminie do dnia 25.04.2024 r. do godz. 11:00 na adres:
Gmina Nowy Duninów Ul. Osiedlowa 1 09-505 Nowy Duninów
tel.: (24) 2610236 , fax (24) 242610236 w. 106

Miejsce i termin realizacji:
VIII. TERMIN WYKONANIA:
a) rozpoczęcie - od dnia zawarcia umowy
b) zakończenie - planowany termin zakończenia inwestycji 30.06.2026 r. - może ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu prac

Wymagania:
2. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa zakres obowiązków oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
3. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.:
1) Przygotowania dwóch oddzielnych postępowań przetargowych dla Etapu I i Etapu II zgodnie z otrzymanymi promesami wstępnymi z ,,Polskiego Ładu"
2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) częstotliwość pobytu Inspektora Nadzoru na budowie musi być dokumentowana wpisem do dziennika budowy lub odnotowana przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, nie rzadziej niż:
a) jeden razy w tygodniu przez Inspektora Nadzoru branży odpowiedniej do prowadzonego na budowie rodzaju robót w trakcie ich wykonywania,
b) wymagana obecność - od dnia rozpoczęcia robót do protokólarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia z wyjątkiem okresów, gdy nastąpi przerwa w realizacji robót.
II. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap I" oraz ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap II"
III. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach nadzoru inwestorskiego:
1. opracowanie SWZ dla zadania pn. ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap I" oraz ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów -Etap II" - dwa odrębne postępowania
2. dokonywanie odpowiedzi na zapytania (we współpracy z Zamawiającym) od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zmiany siwz w przypadkach, jeśli się takie pojawią, audyt ofert przetargowych pod kątem zgodności z siwz, inne czynności występujące na etapie postępowania przetargowego oraz podpisania umów z wykonawcą
3. kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych, zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy;
4. pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowania robót dla branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego w uzasadnionych przypadkach zobowiązany jest do przybycia na budowę na telefoniczne na wezwanie Zamawiającego.
5. kontrolowanie obecności na budowie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę do czego zobowiązany jest Wykonawca;
6. kontrola ilości i wartości wykonywanych prac, kontrola terminowości wykonania robót; Inspektor nadzoru prowadzi bieżącą analizę sytuacji związaną z realizacją zadania oraz niezwłocznie informuje Zamawiającego o okolicznościach mogących skutkować
nieprawidłową i nieterminową realizacją zadania. Wykrycie takich problemów czy zagrożeń skutkować będzie podjęciem przez Inspektora nadzoru działań naprawczych w zakresie jego kompetencji lub sformułowania konkretnych zaleceń (sugestii dla Zamawiającego) odnośnie konieczności podjęcia określonych działań;
7. organizowanie i prowadzenie ( w razie konieczności) narady koordynujące z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót projektowych i budowlanych we wskazanym przez Zamawiającego terminie
8. wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdy będą one prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu i życiu osób lub wykonywane niezgodnie z wymaganiami umowy na roboty budowlane;
9. bieżące odbieranie robót ulegających zakryciu, dokonywanie odbiorów częściowych oraz potwierdzenie gotowości odbiorowej zadania objętego nadzorem oraz przygotowanie odbioru końcowego robót poprzez sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do odbioru (zatwierdzanie podpisem dokumentacji powykonawczej przedmiotu zamówienia) oraz czynne uczestnictwo w odbiorze robót;
10. w przypadku wystąpienia roszczeń Wykonawcy robót budowlanych udział w ich rozpatrywaniu, w tym także przedstawienie Zamawiającemu swojego stanowiska co do ich zasadności. W przypadku powstania sporów sądowych między Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych dotyczących realizacji Umowy na roboty budowlane, Inspektor zapewni Zamawiającemu wsparcie poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących tematu sporu;
11. udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania;
12. branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych) oraz nadzór nad robotami niezbędnymi do usunięcia wad.
13. nadzorowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających wykonywanych w trakcie realizacji robót podstawowych
14. zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń (na etapie realizacji zadania) Wykonawców robót lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z Projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu Zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach
15. zaopiniowanie propozycji Wykonawców robót co do zmiany Kierowania budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawców robót
16. egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy
IV. Wymagania związane z wykonaniem:
Zamawiający wymaga by nadzór inwestorski nad powyższym zadaniem pełniły osoby, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej określone przepisami prawa budowlanego. Wybrany wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do dostarczenia uprawnień budowlanych w wymaganych branżach wraz z przynależnością do izby inżynierów.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia do wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł
2. W zakresie doświadczenia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali należycie:
o minimum dwie usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego lub zastępstwa inwestorskiego lub Inżyniera Kontraktu w ramach, którego sprawowany był nadzór inwestorski w branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, przy budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynków oświatowych lub użyteczności publicznej o wartości minimum 7.000.000,00 zł brutto każde zamówienie,
o w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali należycie minimum dwie usługi polegającą na przygotowaniu postępowań przetargowych dla robót budowlano-montażowych o wartości tych zamówień powyżej 4.000.000,00 zł brutto.
3. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:
minimum jedną osobę pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej, minimum jedną osobę pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i
kanalizacyjnych, która jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej,
minimum jedną osobę pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w branży: elektrycznej w zakresie instalacji elektrycznych, która jest wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonych od odpowiedzialności cywilnej Specjalistą ds. zamówień publicznych, który posiada wyższe wykształcenie, doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania przetargowego dla robót budowlano-montażowych o wartości tych zamówień powyżej 4.000.000,00 zł.
4. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na okres realizacji i gwarancji - max. 5 lat liczone od dnia odbioru końcowego w wysokości 10.000,00 zł. Niniejsze zabezpieczenie Wykonawca będzie zobowiązany wpłacić najpóźniej w dniu podpisania umowy (w pieniądzu lub gwarancji uzbezpieczeniowej).
VI. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu są zobowiązani złożyć wraz z ofertą tj. zał. nr 1 następujące dokumenty:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego - oświadczenie zał. nr 2,
2) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie - wykaz zał. nr. 3,
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz zał. nr. 4,
VII. Fakturowanie :
Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia odbywać się będzie dla:
Etapu I, dwie faktury:
a) Faktura częściowa w wysokości 50% wartości nadzoru dla etapu I, po wykonaniu i odebraniu minimum 50% wartości robót budowlany.
b) Faktura Końcowa w wysokości pozostałej 50% wartości nadzoru dla etapu I, po wykonaniu i odebraniu 100% wartości robót budowlany-po odbiorze końcowym etapu I
Etapu II, dwie faktury:
a) Faktura częściowa w wysokości 50% wartości nadzoru dla etapu II, po wykonaniu i odebraniu minimum 50% wartości robót budowlano-montażowych.
b) Faktura Końcowa w wysokości pozostałej 50% wartości nadzoru dla etapu II, po wykonaniu i odebraniu 100% wartości robót budowlano-montażowych - po odbiorze końcowym etapu II
Adres e-mail: k.pllatowicz@nowyduninow.info.pl - adres na który można składać ofert mailowo (podpisane i zeskanowane wszystkie strony, w przypadku wyboru oferty złożonej mailowo Zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać przedstawienia oferty i załączników w oryginale), na adres ten można również zadawać pytania dotyczące zapytania ofertowego.
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera, (dopuszcza się przesłanie wypełniony i podpisany skan formularza ofertowego przesłany na adres k.pllatowicz@nowyduninow.info.pl) bądź też złożona przez oferenta w siedzibie Zamawiającego, z dopiskiem j.n.:
NAZWA WYKONAWCY/Pieczątka firmowa:
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów
OFERTA na:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap I" oraz ,,Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap II"
nie otwierać przed: dniem 25.04.2024 r., godzina 11:15
Dane teleadresowe: Gmina Nowy Duninów ul. Osiedlowa 1, 09-505 Nowy Duninów, tel. 24/2610236, fax. 24/2610236 w. 106, mail: ug@nowyduninow.info.pl
UWAGA: za termin złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu oferty do Zamawiającego a nie datę nadania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).
Na stronie bip zostanie opublikowane w dniu kiedy kończy się termin składania ofert zestawienie otrzymanych ofert wraz z ceną ofertową brutto za cały zakres prac oraz otrzymaną punktacją
XI. Sposób obliczania ceny:
1. Wykonawca za realizację przedmiotu zamówienia poda cenę brutto za cały zakres prac związanych realizacją obu etapów, na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Oferta musi zawierać ostateczną sumaryczną cenę brutto obejmującą wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia podaną w PLN cyfrowo i słownie.
2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy
3. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych wyłącznie na Etap I lub Etap II
XII. Zamawiający będzie mógł unieważnić zapytanie ofertowe, jeśli:
o nie złożono żadnej oferty.
o cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
o zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
XII. Inne postanowienia:

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.