Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbiórka budynków gospodarczych do poziomu gruntu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbiórka budynków gospodarczych do poziomu gruntu

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Oława
ul. Lipowa 8
55-200 Oława
powiat: oławski
tel. 71 30 39 729, 71 30 39 714
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oława
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 71 30 39 729, 7
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert o zamówienie publiczne udzielone o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych
Nadleśnictwo Oława
zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.:
,,Rozbiórka budynków gospodarczych do poziomu gruntu".
2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części:
2.1. Część nr 1 - Rozbiórka budynku gospodarczego znajdującego się na działce ewidencyjnej nr 666, obręb ewidencyjny 0002, Gmina Czernica miejscowość Chrząstawa Wielka przy Ul. Księżycowej.
2.2. Część nr 2 - Rozbiórka budynków gospodarczych (dwa budynki gospodarcze) znajdujące się na działce ewidencyjnej nr 507/4, obręb ewidencyjny 0002, Gmina Czernica miejscowość Chrząstawa Wielka przy Ul. Piaskowej.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedna bądź dwie części zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na
a. Rozbiórka budynku gospodarczy znajdujący się na działce ewidencyjnej nr 666, obręb ewidencyjny 0002, Gmina Czernica miejscowość Chrząstawa Wielka przy Ul. Księżycowej.
b. Rozbiórka budynków gospodarczych (dwa budynki gospodarcze) znajdujące się na działce ewidencyjnej nr 507/4, obręb ewidencyjny 0002, Gmina Czernica miejscowość Chrząstawa Wielka przy Ul. Piaskowej. Przedmiot zamówienia:
2.1. Przedmiot zamówienia realizowany powinien być w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową, w tym między innymi o:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1.1 (część nr 1), 1.2 (część nr 2) do niniejszego zaproszenia do składania ofert,
- projekt rozbiórki - stanowiący załącznik nr 2.1 (część nr 1), 2.2 (część nr 2) do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
- umowę, której wzór zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
2.2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
1) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 699).
2) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy,
3) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
a. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy).
b. Do obowiązków Wykonawcy należy organizacja i zapewnienie dostępu do mediów (dostawy mediów), w tym wody i energii elektrycznej dla celów prowadzenia robót. Wszelkie uzgodnienia i koszty z tym związane, obciążają w całości Wykonawcę. Zamawiający nie udostępnia mediów.
c. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP.
d. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 3 do zaproszenia do składania
ofert, po wykonaniu zakresu przedmiotu umowy, na który zostanie wystawiona faktura i obustronnym podpisaniu protokołu odbioru robót, której dotyczy wystawiona faktura.
e. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy.
f. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy.
g. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe.
h. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.
i. Obiekty przeznaczone do rozbiórki są w złym stanie technicznym.
j. Teren po rozbiórce należy całkowicie uporządkować.
k. W zakres prac wchodzi również sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionego geodetę, wraz ze wszelkimi formalnościami niezbędnymi do wyrejestrowania obiektu z ewidencji nieruchomości, łącznie z wyrejestrowaniem z ewidencji nieruchomości wyburzonego budynku.
Wykonawca zgłaszając gotowość do odbioru po zakończeniu robót związanych z rozbiórką, dostarczy do Zamawiającego dokumenty związane z mapą geodezyjną powykonawczą oraz potwierdzenie złożenia dokumentów dla skutecznego załatwienia spraw związanych z wykreśleniem budynku z ewidencji nieruchomości oraz przekazać karty odpadów.
(nazwa zadania, cechy, ilość, jednostki miary)

Dokument nr: SA.270.14.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w wersji papierowej, w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: Bystrzyca, Ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, do dnia 29.04.2024 do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia :
- do 1 miesiąca od dnia podpisania umowy
(określić czas realizacji zamówienia)

Wymagania:
4. Kryteria oceny i wyboru ofert:
Najniższa cena.
(wskazać jakie)
5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego (np. posiadanie koncesji, uprawnień, zezwolenia, udzielenie gwarancji):
5.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
b) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5.1.1. Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w pkt. 5.1 lit. a), za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min. 40 000,00 zł brutto, polegającej na wykonaniu prac o podobnym zakresie (rozbiórka budynków mieszkalnych, budynków gospodarczych).
5.1.2. Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w pkt. 5.1 lit. b), za spełniony, jeżeli wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby: kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu
zawodowego i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy.
5.1.3. Zamawiający uzna warunek, o którym mowa w pkt 5.1 lit. c), za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia/nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
5.2. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu do ofert należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
5.2.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku wskazanego w pkt. 5.1.1 według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
5.2.2. Wykaz osób (wg wzoru - załącznik nr 5), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.2.3.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -wymienione w załączniku posiadają wymagane uprawnienia (jeśli są wymagane) -zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
5.2.4. Oświadczenie o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości określonej w pkt. 5.1.3, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
5.3. Do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.4. Wymagania dotyczące należytego wykonania umowy.
5.4.1. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości umowy brutto.
5.4.2. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach, tj.:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zmiana formy zabezpieczenia w trakcie obowiązywania umowy jest dopuszczalna pod warunkiem, iż zachowanie zostanie ciągłość zabezpieczenia, nie zostanie zmniejszona wysokość zabezpieczenia.
Wniesienie zabezpieczenia lub zmiana wniesionego zabezpieczenia na zabezpieczenie w innych formach niż wskazane powyżej nie jest dopuszczalne pod żadnym warunkiem.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta winna mieć charakter abstrakcyjny, to jest zobowiązywać Gwaranta nieodwołalnie i bezwarunkowo do wypłacenia Zamawiającemu jako Beneficjentowi gwarancji kwoty objętej żądaniem wypłaty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wskazujące na niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Przedstawiona przez Wykonawcę gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie może w szczególności zawierać żadnych postanowień, na mocy których Gwarant byłby uprawniony do merytorycznego badania zasadności żądania wypłaty.
Za wyjątkiem zabezpieczenia wniesionego w pieniądzu, każde zabezpieczenie podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzenie zabezpieczenia będzie odbywało się w ten sposób, iż Wykonawca przedstawia Zamawiającemu projekt zabezpieczenia w wersji elektronicznej umożliwiającej edytowanie, a Zamawiający w terminie maksymalnie 7 dni wniesie uwagi do tegoż projektu zabezpieczenia lub dokona jego akceptacji, a następnie prześle uwagi lub akceptację w wersji elektronicznej do Wykonawcy. W razie potrzeby, powyższą procedurę powtarza się.
5.5. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
Przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności:
a) przedłożyć do akceptacji treść zabezpieczenia należytego wykonania umowy w sytuacji składania go w innej formie jak formie pieniądza,
b) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) Przedłożyć uprawnienia kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który jest wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy.
- przedłożyć zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy.
- przedłożyć decyzję stwierdzającą nadanie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane do dnia 01.01.1995r.).
- przedłożyć decyzję o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego wydaną dla kierownika budowy (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r.).
d) przedłożyć Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika rozbiórki.
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim, w formie pisemnej, podając nazwę i adres Zamawiającego oraz adnotację:
Oferta na Wykonanie robót budowlanych dla zadania ,,Rozbiórka budynku gospodarczego do poziomu gruntu", znak spr.: SA.270.14.2024.
6.1. Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim, w formie pisemnej, trwałą i czytelną techniką. Wymóg zachowania formy pisemnej oznacza konieczność złożenia własnoręcznego podpisu (art. 78 Kodeksu cywilnego).
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w Krajowym Rejestrze Sądowym - rejestrze przedsiębiorców albo ewidencji działalności gospodarczej lub postanowieniami umowy spółki.
W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6.2. Ofertę należy przygotować przy użyciu formularza stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
6.3. Sposób przedstawienia ceny w ofercie:
a) Wykonawca zobowiązany jest podać na formularzu oferty cenę łączną za wszystkie pozycje (prace) przewidziane w okresie wykonywania umowy.
b) Cenę łączną brutto należy podawać w polskich złotych (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
c) Cena oferty musi uwzględniać wartość podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków.
d) Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Cenę należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej.
6.4. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
6.5. W przypadku zmiany przepisów dotyczących ustawy o podatku od towarów i usług, strony obowiązywać będzie cena z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury.
6.7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.8. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz, czego dowód winien znaleźć się w ofercie.
6.9. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
6.10. Propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych nie będą brane pod uwagę.
Koperta (opakowanie) powinna zostać opisana jak poniżej:
Nadleśnictwo Oława ul. Lipowa 8, Bystrzyca 55-200 Oława
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ,,Rozbiórka budynków gospodarczych do poziomu gruntu".
NIE OTWIERAĆ PRZED 29.04.2024, GODZ. 10:00.
Dokładna nazwa i adres Wykonawcy składającego ofertę
Tel. / Fax........................
Adres e-mail:........................
Koperta/opakowanie zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie koperty w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu.

Kontakt:
8. Do kontaktów w przedmiotowej sprawie wyznacza się pracownika merytorycznego w osobie Joanna Trościaniec (tel. kontaktowy: 71 30 39 729), oraz Joanna Kaczmarek (tel. Kontaktowy 71 30 39 714).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.