mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wręczyca Wielka ul. Sienkiewicza 1 42-130 Wręczyca Wielka powiat: kłobucki tel. 34 317-02-45, 34 377-84-00, fax 34 317-02-15, tel. 34/377 84 20 ug@wreczyca-wielka.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wręczyca Wielka |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 34 317-02-45, 3 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Zamawiający Gmina Wręczyca Wielka zaprasza do złożenia oferty dotyczącej pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. ,,Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wręczyca Wielka" - droga 560063S w m-ci Borowe ul. Sportowa oraz droga 560036S w m-ci Wydra. II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w ramach zadania pn. ,,Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wręczyca Wielka" - droga 560063S w m-ci Borowe ul. Sportowa oraz droga 560036S w m-ci Wydra Zadanie objęte nadzorem inwestorskim obejmuje wykonanie robót budowlanych które należy wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego z masy mineralno-asfaltowej na gorąco, należy dostarczyć na miejsce robót materiały niezbędne do ich wykonania własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych, własnych. Użyte materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz wymogom opisu przedmiotu zamówienia. Masa mineralno-asfaltowa powinna być wykonana w wytwórni mas bitumicznych i dostarczona do miejsca wbudowania w termosach. Roboty obejmować będą w szczególności: - geodezyjne wytyczenie drogi w terenie oraz inwentaryzacja wykonanych robót, - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, -frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, na głębokość 6 cm przy użyciu frezarki "Wirtgen W1000C" z odwiezieniem kory asfaltowej na place składowe samochodem samowyładowczym, - mechaniczne plantowanie poboczy, grubość ścinania 10 cm- ok 1050,00 m2 - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem- ok. 3650,00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych, asfaltowa warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 3 cm. AC 11S 50/70 - ok. 3650,00 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych, asfaltowa. Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu - dodatek za każdy dalszy 1 cm.- ok. 3650,00 m2Powyższe ilości są orientacyjne i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zakres robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania, które podlegają nadzorowi wynikają z dokumentacji projektowej dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://gwwreczycawielka.e- zp.finn.pl/procurements/193/procurement 2. Szczegółowe obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego: a. Doradztwo oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót. b. Koordynacja działań pomiędzy Wykonawcą Głównym oraz Kierownikiem budowy. c. Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji budowy z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą Głównym robót budowlanych oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. d. Przedłożenie w dniu podpisania umowy oświadczenia inspektora nadzoru (potwierdzającego przyjęcie przez niego obowiązków) oraz dokumentów potwierdzających posiadanie przez inspektora nadzoru wymaganych uprawnień oraz jego przynależność do właściwej izby zawodowej. e. Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego. Konsultowanie z Zamawiającym wszelkich czynności mogących mieć wpływ na koszty zadania i roszczenia finansowe Wykonawców Głównych w stosunku do Zamawiającego, w ramach umowy z Wykonawcą Głównym robót budowlanych. f. Znajomość dokumentacji specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisów SWZ, treści oferty Wykonawcy robót budowlanych, wyjaśnień udzielonych przez Zamawiającego w postępowaniu na wybór Wykonawcy Głównego robót budowlanych i umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. g. Kontrola budowy minimum 1 raz w tygodniu lub w zależności od potrzeb. h. Pełna dyspozycyjność wobec Wykonawcy Głównego robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy Głównego robót. i. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót. j. Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu w formie pisemnej, ewentualnych uwag i wniosków dotyczących dokumentacji projektowej i pracy wykonawcy robót budowlanych. k. Kontrola jakości wykonywanych robót, wyrobów budowlanych oraz dostaw a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. l. Uczestniczenie w odbiorach technicznych. m. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych (nie objętych dokumentacją projektową). Sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy Głównego robót budowlanych dotyczących wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, oraz sprawdzanie kosztorysów dotyczących tych robót. Sporządzanie protokołów konieczności i współpraca z Zamawiającym przy negocjacjach z Wykonawcą Głównym robót budowlanych. n. W przypadku stosowania rozwiązań zamiennych ocenianie prawidłowości przyjmowanych do realizacji rozwiązań. o. Niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o przerwach w realizacji robót oraz o wystąpieniu okoliczności, które mogą wpłynąć na opóźnienie terminów wykonania robót. p. Sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym dokumentów dotyczących stanu zaawansowania robót, w tym obmiarów robót oraz dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur, wystawianych przez Wykonawcę Głównego robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem ilości i wartości robót, w terminie 5 dni od daty ich przedłożenia przez Wykonawcę robót budowlanych i/lub Zamawiającego. q. Kontrolowanie wykonywania robót w zakresie zgodności z postanowieniamiumowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych oraz w zakresie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym utrzymywania porządku na budowie. W przypadku prowadzenia prac z naruszeniem postanowień umowy i/lub przepisów bezpieczeństwa, żądania od Wykonawcy robót budowlanych wstrzymania robót oraz niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o żądaniu wstrzymania robót. r. Zatwierdzanie metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych. s. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, wyrobów oraz urządzeń. t. Monitorowanie zagrożeń dla sąsiednich obiektów, a w razie ich wystąpienia podejmowanie natychmiastowych działań. u. Zorganizowanie i przeprowadzenie czynności odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Zamawiającego. v. Udział w komisyjnym określeniu stanu zaawansowania robót oraz ich wartości, w przypadku, gdy Zamawiający lub Wykonawca Główny robót budowlanych odstąpią od umowy na wykonanie robót. w. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach swojego statusu prawnego, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego oraz o każdej zmianie adresu swojej siedziby. x. Kontrola jakości robót po usunięciu wad robót stwierdzonych w trakcie odbiorów oraz potwierdzanie usunięcia wad robót. y. W przypadku nieterminowego usuwania wad robót, przygotowanie danych niezbędnych do naliczenia przez Zamawiającego kar umownych z tego tytułu. z. W przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych wad robót i wyznaczenie przez Zamawiającego wykonawcy zastępczego, nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru. aa. Udział w przeglądach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, przy udziale: Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkowników, w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ujawnionych wad robót, opisanych w protokole z przeglądu gwarancyjnego. bb. Inspektor nadzoru inwestorskiego nie jest uprawniony do zaciągania żadnych zobowiązań w imieniu Zamawiającego, w szczególności do wydawania wykonawcy robót poleceń rodzących skutki finansowe dla Zamawiającego. cc. Zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienie na swój koszt zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe. dd. Inne czynności, do wykonania których, Inspektor jest upoważniony lub zobowiązany, zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami. ee. Uczestnictwo w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję oraz wszelkie zapytania dotyczące budowy. CPV: 71521000-6, 71247000-1 Dokument nr: NIP.271.4.4.2024 Składanie ofert: 2. Oferty należy składać do dnia: 26 kwietnia 2024 roku do godz. 11:00 za pośrednictwem strony https://gwwreczycawielka.e- zp.finn.pl/procurements/196/procuremen 3. Uwaga!! Oferty złożone w innej od ww. formy będą podlegały odrzuceniu Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: w dniu następnym po podpisaniu umowy. 2. Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia do dnia odbioru końcowego robót budowlanych. Wymagania: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, KTÓRE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA 1. Osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru musi posiadać: - uprawnienia budowlane do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalnościdrogowej wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Uwaga: Projektant powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 682.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający wymaga doświadczenia: - doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru przy realizacji co najmniej jednego zadania o wartości min. 300 000,00 zł brutto, którego zakres obejmował budowę lub przebudowę drogi w okresie ostatnich 3 lat, lub; 2. Nie może podlegać wykluczeniu z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz. 129 z późn. zm). VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta ma być sporządzona zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym w formie pisemnej. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. VII. KRYTERIUMWYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będą stosowane następujące kryteria wyboru i procentowa ich waga: 1) 1. CENA - 100% (100 pkt) Sposób dokonywania oceny ofert i przydzielania punktów: W celu przydzielenia punktów za cenę ,,C" należy: 1) 2) 3) ustalić dla każdej z ofert cenę brutto na podstawie ,,Formularza ofertowego", ustalić ofertę o najniższej cenie (cena oferty brutto) i przydzielić jej najwyższą ilość punktów tj. 100 pkt " 100% = 100 pkt pozostałym ofertom przeliczyć punkty wg poniższego wzoru: C (ilość punktów za cenę oferty) = najniższa cena brutto oferty [zł] x 100 pkt x 100 % cena brutto badanej oferty [zł]Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwięcej punktów. 2. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Projekty zapisów, które zostaną umieszczone w umowie: 1) Termin płatności faktury do 30 dni. 2) Kary umowne: a) Brak obecności Wykonawcy (Inspektora Nadzoru) na budowie (1 raz w tygodniu oraz na żądanie) kara umowna 200 zł za każdy dzień absencji. b) W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto. c) W przypadku odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia umownego brutto. d) w wysokości 0,5% należnego wynagrodzenia brutto za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru, za opóźnienia w wykonywania zadań i obowiązków stanowiących przedmiot umowy, po uprzednim wezwaniu przez Zamawiającego do ich prawidłowego wykonania, za każdy dzień opóźnienia liczony od upływu terminu wyznaczonego przez Zamawiającego. 2. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu następujących dokumentów: o kserokopie (potwierdzone ,,za zgodność z oryginałem") uprawnień budowlanych do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej (ważnych na dzień złożenia oferty) oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o poświadczenia/referencje wykonywania nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zgodnie z opisanymi powyżej warunkami. 3. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1. cytowanej ustawy. 4. Wynagrodzenie będzie mieć charakter ryczałtowy. W przypadku zwiększenia zakresu prac budowlanych lub zamiennych nad którymi będzie prowadzony nadzór inwestorski nie przysługuje wynagrodzenie dodatkowe. 6. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Uwagi: ZATWIERDZAM:Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem dany osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wręczyca Wielka, ul. Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka. ? Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo, pod adresem: inspektor@odocn.pl, telefonicznie nr tel. 602762036. ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO, w związku z przeprowadzony zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji procedury udzielenia zamówienia publicznego pn. Pełnienia nadzoru inspektorskiego nad zadaniem pn. ,,,,Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wręczyca Wielka" - droga 560063S w m-ci Borowe ul. Sportowa oraz droga 560036S w m-ci Wydra" - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa oraz będą archiwizowane zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Urzędzie Gminy Wręczyca Wielka, w szczególności rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji. ? Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. ? Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy oraz nawiązaniem i przebiegiem współpracy. ? Gmina Wręczyca Wielka nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. ? Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Gminy Wręczyca Wielka. Kontakt: 5. Osoba do kontaktu: Anna Bednarek-Czaja tel. 34 3170245. Korespondencja elektroniczna przy pomocy https://gwwreczycawielka.e- zp.finn.pl/procurements/196/procurement |
© eurobudowa.pl 2004-2024