Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Białymstoku
ul. Adama Mickiewicza 103
15-950 Białystok
powiat: Białystok
tel.: (85) 665 62 22, fax: (85) 665 64 05
og@bialystok.sr.gov.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (85) 665 62 22
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych na terenie posesji
Sądu Rejonowego w Białymstoku, przy Ul. Mickiewicza 103
III. Opis przedmiotu i wielkości zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów
zewnętrznych na terenie posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku, przy Ul. Mickiewicza
103. Usługa ma być świadczona w dni robocze, z tym że odśnieżanie części parkingów
i ciągów komunikacyjnych odbywać się będzie w zależności od potrzeb, bez względu na
dzień tygodnia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem usług zawarty został
odpowiednio w Załączniku nr 1.

CPV: 77310000-6, 90610000-6, 90620000-9, 90914000-7

Dokument nr: G.262.13.2024

Otwarcie ofert: 3. Termin otwarcia ofert: 25 kwietnia 2024 roku, godz. 10:15.
4. Miejsce otwarcia ofert: Sala nr C 437 w siedzibie Sądu Rejonowego w Białymstoku (adres
jak w pkt I)

Składanie ofert:
7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący
zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu
otwarcia ofert.
8. Koperta powinna być oznakowana w następujący sposób:
Nie otwierać przed 25 kwietnia 2024 r. godz. 10:15 (kolorem czerwonym)
Nazwa i adres wykonawcy
Postępowanie o ofertowe na świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych
na terenie posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku, przy Ul. Mickiewicza 103
Nr postępowania ofertowego : G.262.13.2024
Nie otwierać przed 25 kwietnia 2024 r. godz. 10:15 (kolorem czerwonym)
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 25 kwietnia 2024 roku, godz. 10:00.
2. Miejsce składania ofert: Siedziba zamawiającego (adres jak w pkt I), pokój nr C 403 (IV
piętro, segment C) lub przesłać mailem na adres og@bialystok.sr.gov.pl .

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01 maja 2024 r. do dnia 30 kwietnia
2025 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie NIE jest realizowane na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo
zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605). Wartość przedmiotu zamówienia
poniżej 130 000,00 zł.
3. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem ofert, obejrzenie lokalizacji, której
dotyczy niniejsze postępowanie. Oględzin można dokonać w godzinach pracy
Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów.
V. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z wykonawcami:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (korespondencja) Zamawiający
i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
2. Zamawiający dopuszcza również przesyłanie korespondencji faksem lub pocztą
elektroniczną (na numer i adres wskazany w pkt ).
3. Każda ze stron, na żądanie niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.
4. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w korespondencji posługiwali się numerem
postępowania, określonym w tytule niniejszej specyfikacji.
VI. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
VII.Opis sposobu przygotowywania ofert:
1. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia.
2. Oferta powinna być złożona na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 lub
z wykorzystaniem wzoru tego formularza.
3. Do oferty należy załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku jeżeli wykaże
wykonanie minimum jednej usługi w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych
o powierzchni min. 2 ha przez okres minimum 12 miesięcy na podstawie jednej umowy.
Przez tereny zewnętrzne należy rozumieć tereny, w skład których muszą wchodzić
trawniki, ciągi komunikacyjne piesze i dla pojazdów mechanicznych oraz miejsca
parkingowe. Wykaz zgodny z treścią Załącznika nr 4. W przypadku gdy Zamawiający jest
podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane,
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
4. Do oferty należy załączyć wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia, którymi
dysponuje wykonawca, posiadających wykształcenie z zakresu ogrodnictwa, szkółkarstwa,
architektury krajobrazu, leśnictwa itp., posiadających minimum 3 letnie doświadczenie
w pracy związanej z utrzymaniem zieleni wraz z załączeniem informacji o podstawie do
dysponowania tą osobą oraz zakresu wykonywanych przez nią czynności (min. 1 osoba).
Wykaz zgodny z treścią Załącznika nr 5
5. W przypadku gdy uczestnika postępowania reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być
załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające
jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji uczestnika;
6. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami (dokumenty, oświadczenia itp.) musi być spięta
w sposób uniemożliwiający jej dekompletację, z wyłączeniem sytuacji, o której mowa
w pkt 13. Strony (kartki) muszą być kolejno ponumerowane.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nie doręczenie w terminie lub wcześniejsze
otwarcie ofert oznaczonych w inny sposób.
Uwaga! Ze względu na używanie przez Zamawiającego automatycznych urządzeń do
otwierania korespondencji wymagane jest, aby w przypadku przesłania oferty pocztą,
kurierem lub też dostarczenia jej do biura podawczego, koperta z ofertą, oznakowana jak
opisano powyżej, została umieszczona w kopercie adresowej zaadresowanej w następujący
sposób:
Sąd Rejonowy w Białymstoku
3
ul. Mickiewicza 103
15-950 Białystok
pokój nr C403
Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (tj. potraktowanie oferty jak
zwykłej korespondencji, niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie
określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub przedwczesne/przypadkowe otwarcie oferty)
ponosi Wykonawca.
9. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, na komputerze lub
inną trwałą i czytelną techniką.
10. Oferta oraz załączone do niej dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w sposób
nie budzący zastrzeżeń (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione do
reprezentowania wykonawcy.
11. Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być dokonane w sposób czytelny oraz muszą być
parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poprawki lub
zmiany nie parafowane uznane będą za nieistniejące.
12. Zmianę lub wycofanie oferty przez wykonawcę, przed upływem terminu przewidzianego
na składanie ofert, oznacza się odpowiednio na zasadach określonych w pkt 8, z tym że na
kopercie umieszcza się dodatkowo napis: ,,Zmiana" albo ,,Wycofanie".
13. W przypadku, gdy zawarte w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca musi
zaznaczyć w ofercie zastrzeżone informacje poprzez wskazanie w formularzu oferty
istnienia takich informacji. Informacje zastrzeżone muszą być umieszczone w odrębnej
kopercie opatrzonej napisem:
Tajemnica przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Nazwa i adres przedsiębiorstwa
Postępowanie o ofertowe na świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych
na terenie posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku, przy ul. Mickiewicza 103
Nr postępowania ofertowego: G.262.13.2024
i umieszczonej w kopercie z ofertą. W przypadku innego oznakowania informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, a w szczególności umieszczenia ich w zszytej
ofercie, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie tajemnicy.
14. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
15. Dokumenty powinny być złożone w postaci oryginałów, kopii poświadczonych za
zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy na każdej
skopiowanej stronie lub skanu ( dot. ofert składanych drogą elektroniczną)
16. Oferty, które wpłyną do zamawiającego po wyznaczonym na składanie ofert terminie,
będą niezwłocznie odsyłane.
17. Zamawiający zezwala na przesłanie oferty przez Wykonawcę drogą elektroniczną na
adres mail: og@bialystok.sr.gov.pl .
5. Na żądanie wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia oferty z określeniem daty
i godziny oraz numerem zaewidencjonowania oferty.
IX. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która obejmować
będzie wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca w przedstawionej ofercie (Formularz ofertowy - Załącznik nr 2) zaoferuje
cenę wraz z podatkiem VAT za wykonanie usług objętych umową. Cena winna być
kompletna (obejmować 12 miesięcy świadczenia usługi), jednoznaczna i ostateczna
(z uwzględnieniem ewentualnych rabatów i opustów).
3. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych
polskich.
X. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Jako kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się cenę ofertową
brutto, przedstawioną w formularzu ofertowym, z wagą 100%:
Kryterium oceny ofert: Waga kryterium:
Cena 100%
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość
punktów, obliczoną wg wzoru:
Najniższa cena ofertowa brutto
Ocena oferty badanej = ------------------------------------------------ x waga kryterium
Cena oferty badanej brutto
przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w SWZ.
3. Zamawiający, przy ocenie ofert, weźmie pod uwagę całkowitą kwotę wydatkowanych
przez siebie środków publicznych tzn. kwotę, którą będzie musiał zapłacić Wykonawcy
z tytułu realizacji zamówienia - kwotę brutto zawierającą podatek od towarów i usług oraz
podatek akcyzowy, o ile są one należne na podstawie odrębnych przepisów. Dokonując
czynności oceny ofert w zakresie kryterium ceny Zamawiający, dla porównania ofert,
doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych
przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju, kwotę należnego,
obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła.
XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty:
1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać zasadom
określonym w niniejszym ogłoszeniu oraz będzie zawierać najniższą cenę ofertową.
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyć polisę lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum
500.000,00 zł, obejmującą cały okres prowadzenia działalności na rzecz Zamawiającego.
W przypadku posiadania w dniu podpisania umowy aktualnego ubezpieczenia na
wymaganą kwotę, które obejmuje okres krótszy niż okres świadczenia usługi,
Zamawiający dopuszcza złożenie ww. polisy wraz z oświadczeniem, w którym
Wykonawca zobowiąże się do zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę wymaganą
5
i obowiązującą przez okres od dnia zakończenia obowiązywania dotychczas posiadanego
ubezpieczenia do dnia zakończenia świadczenia usługi. Dokument potwierdzający
zawarcie kolejnej polisy musi być przedstawiony Zamawiającemu przed wygaśnięciem
dotychczas posiadanego ubezpieczenia.
3. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika
wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także potwierdzenie
opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej, że ubezpieczenie jest ważne.
4. Niedopełnienie powyższych wymagań w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako
uchylenie się przez Wykonawcę od podpisania umowy.
XII.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:
Wzór umowy, która zostanie podpisana po wyborze najkorzystniejszej oferty, stanowi
Załącznik nr 3.
XIII. Adres poczty elektronicznej, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą
elektroniczną:
1. Adres poczty elektronicznej, na który należy kierować korespondencję:
og@bialystok.sr.gov.pl
2. Zamawiający żąda, aby w temacie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną zawarty był
numer postepowania napisany w sposób identyczny jak w tytule ogłoszenia.
XIV. Określenie, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom:
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia
podwykonawcom

Kontakt:
5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Pani Aneta Niewińska,
e-mail: og@bialystok.sr.gov.pl .

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.