mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Białymstoku ul. Adama Mickiewicza 103 15-950 Białystok powiat: Białystok tel.: (85) 665 62 22, fax: (85) 665 64 05 og@bialystok.sr.gov.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: (85) 665 62 22 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych na terenie posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku, przy Ul. Mickiewicza 103 III. Opis przedmiotu i wielkości zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych na terenie posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku, przy Ul. Mickiewicza 103. Usługa ma być świadczona w dni robocze, z tym że odśnieżanie części parkingów i ciągów komunikacyjnych odbywać się będzie w zależności od potrzeb, bez względu na dzień tygodnia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyszczególnieniem usług zawarty został odpowiednio w Załączniku nr 1. CPV: 77310000-6, 90610000-6, 90620000-9, 90914000-7 Dokument nr: G.262.13.2024 Otwarcie ofert: 3. Termin otwarcia ofert: 25 kwietnia 2024 roku, godz. 10:15. 4. Miejsce otwarcia ofert: Sala nr C 437 w siedzibie Sądu Rejonowego w Białymstoku (adres jak w pkt I) Składanie ofert: 7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. 8. Koperta powinna być oznakowana w następujący sposób: Nie otwierać przed 25 kwietnia 2024 r. godz. 10:15 (kolorem czerwonym) Nazwa i adres wykonawcy Postępowanie o ofertowe na świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych na terenie posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku, przy Ul. Mickiewicza 103 Nr postępowania ofertowego : G.262.13.2024 Nie otwierać przed 25 kwietnia 2024 r. godz. 10:15 (kolorem czerwonym) 1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 25 kwietnia 2024 roku, godz. 10:00. 2. Miejsce składania ofert: Siedziba zamawiającego (adres jak w pkt I), pokój nr C 403 (IV piętro, segment C) lub przesłać mailem na adres og@bialystok.sr.gov.pl . Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: Od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01 maja 2024 r. do dnia 30 kwietnia 2025 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie NIE jest realizowane na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605). Wartość przedmiotu zamówienia poniżej 130 000,00 zł. 3. Zamawiający zaleca Wykonawcom, przed złożeniem ofert, obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów. V. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (korespondencja) Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej. 2. Zamawiający dopuszcza również przesyłanie korespondencji faksem lub pocztą elektroniczną (na numer i adres wskazany w pkt ). 3. Każda ze stron, na żądanie niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji. 4. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy w korespondencji posługiwali się numerem postępowania, określonym w tytule niniejszej specyfikacji. VI. Termin związania ofertą: Termin związania ofertą wynosi 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VII.Opis sposobu przygotowywania ofert: 1. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. 2. Oferta powinna być złożona na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 lub z wykorzystaniem wzoru tego formularza. 3. Do oferty należy załączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku jeżeli wykaże wykonanie minimum jednej usługi w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych o powierzchni min. 2 ha przez okres minimum 12 miesięcy na podstawie jednej umowy. Przez tereny zewnętrzne należy rozumieć tereny, w skład których muszą wchodzić trawniki, ciągi komunikacyjne piesze i dla pojazdów mechanicznych oraz miejsca parkingowe. Wykaz zgodny z treścią Załącznika nr 4. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 4. Do oferty należy załączyć wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia, którymi dysponuje wykonawca, posiadających wykształcenie z zakresu ogrodnictwa, szkółkarstwa, architektury krajobrazu, leśnictwa itp., posiadających minimum 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z utrzymaniem zieleni wraz z załączeniem informacji o podstawie do dysponowania tą osobą oraz zakresu wykonywanych przez nią czynności (min. 1 osoba). Wykaz zgodny z treścią Załącznika nr 5 5. W przypadku gdy uczestnika postępowania reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji uczestnika; 6. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami (dokumenty, oświadczenia itp.) musi być spięta w sposób uniemożliwiający jej dekompletację, z wyłączeniem sytuacji, o której mowa w pkt 13. Strony (kartki) muszą być kolejno ponumerowane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nie doręczenie w terminie lub wcześniejsze otwarcie ofert oznaczonych w inny sposób. Uwaga! Ze względu na używanie przez Zamawiającego automatycznych urządzeń do otwierania korespondencji wymagane jest, aby w przypadku przesłania oferty pocztą, kurierem lub też dostarczenia jej do biura podawczego, koperta z ofertą, oznakowana jak opisano powyżej, została umieszczona w kopercie adresowej zaadresowanej w następujący sposób: Sąd Rejonowy w Białymstoku 3 ul. Mickiewicza 103 15-950 Białystok pokój nr C403 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem (tj. potraktowanie oferty jak zwykłej korespondencji, niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub przedwczesne/przypadkowe otwarcie oferty) ponosi Wykonawca. 9. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie do pisania, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 10. Oferta oraz załączone do niej dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w sposób nie budzący zastrzeżeń (czytelnie lub z pieczątką imienną) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 11. Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być dokonane w sposób czytelny oraz muszą być parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poprawki lub zmiany nie parafowane uznane będą za nieistniejące. 12. Zmianę lub wycofanie oferty przez wykonawcę, przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert, oznacza się odpowiednio na zasadach określonych w pkt 8, z tym że na kopercie umieszcza się dodatkowo napis: ,,Zmiana" albo ,,Wycofanie". 13. W przypadku, gdy zawarte w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca musi zaznaczyć w ofercie zastrzeżone informacje poprzez wskazanie w formularzu oferty istnienia takich informacji. Informacje zastrzeżone muszą być umieszczone w odrębnej kopercie opatrzonej napisem: Tajemnica przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Nazwa i adres przedsiębiorstwa Postępowanie o ofertowe na świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych na terenie posesji Sądu Rejonowego w Białymstoku, przy ul. Mickiewicza 103 Nr postępowania ofertowego: G.262.13.2024 i umieszczonej w kopercie z ofertą. W przypadku innego oznakowania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, a w szczególności umieszczenia ich w zszytej ofercie, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ujawnienie tajemnicy. 14. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 15. Dokumenty powinny być złożone w postaci oryginałów, kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy na każdej skopiowanej stronie lub skanu ( dot. ofert składanych drogą elektroniczną) 16. Oferty, które wpłyną do zamawiającego po wyznaczonym na składanie ofert terminie, będą niezwłocznie odsyłane. 17. Zamawiający zezwala na przesłanie oferty przez Wykonawcę drogą elektroniczną na adres mail: og@bialystok.sr.gov.pl . 5. Na żądanie wykonawca otrzyma potwierdzenie złożenia oferty z określeniem daty i godziny oraz numerem zaewidencjonowania oferty. IX. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia w złotych polskich, która obejmować będzie wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca w przedstawionej ofercie (Formularz ofertowy - Załącznik nr 2) zaoferuje cenę wraz z podatkiem VAT za wykonanie usług objętych umową. Cena winna być kompletna (obejmować 12 miesięcy świadczenia usługi), jednoznaczna i ostateczna (z uwzględnieniem ewentualnych rabatów i opustów). 3. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich. X. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Jako kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się cenę ofertową brutto, przedstawioną w formularzu ofertowym, z wagą 100%: Kryterium oceny ofert: Waga kryterium: Cena 100% 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów, obliczoną wg wzoru: Najniższa cena ofertowa brutto Ocena oferty badanej = ------------------------------------------------ x waga kryterium Cena oferty badanej brutto przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych warunków określonych w SWZ. 3. Zamawiający, przy ocenie ofert, weźmie pod uwagę całkowitą kwotę wydatkowanych przez siebie środków publicznych tzn. kwotę, którą będzie musiał zapłacić Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia - kwotę brutto zawierającą podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, o ile są one należne na podstawie odrębnych przepisów. Dokonując czynności oceny ofert w zakresie kryterium ceny Zamawiający, dla porównania ofert, doliczy do ceny ofertowej podmiotów zagranicznych, które na podstawie odrębnych przepisów, nie są zobowiązane do uiszczenia podatku VAT w kraju, kwotę należnego, obciążającego Zamawiającego z tytułu realizacji umowy, podatku VAT oraz cła. XI. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty: 1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać zasadom określonym w niniejszym ogłoszeniu oraz będzie zawierać najniższą cenę ofertową. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy winien dostarczyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł, obejmującą cały okres prowadzenia działalności na rzecz Zamawiającego. W przypadku posiadania w dniu podpisania umowy aktualnego ubezpieczenia na wymaganą kwotę, które obejmuje okres krótszy niż okres świadczenia usługi, Zamawiający dopuszcza złożenie ww. polisy wraz z oświadczeniem, w którym Wykonawca zobowiąże się do zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę wymaganą 5 i obowiązującą przez okres od dnia zakończenia obowiązywania dotychczas posiadanego ubezpieczenia do dnia zakończenia świadczenia usługi. Dokument potwierdzający zawarcie kolejnej polisy musi być przedstawiony Zamawiającemu przed wygaśnięciem dotychczas posiadanego ubezpieczenia. 3. Jeżeli z treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej, że ubezpieczenie jest ważne. 4. Niedopełnienie powyższych wymagań w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako uchylenie się przez Wykonawcę od podpisania umowy. XII.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy: Wzór umowy, która zostanie podpisana po wyborze najkorzystniejszej oferty, stanowi Załącznik nr 3. XIII. Adres poczty elektronicznej, jeżeli Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną: 1. Adres poczty elektronicznej, na który należy kierować korespondencję: og@bialystok.sr.gov.pl 2. Zamawiający żąda, aby w temacie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną zawarty był numer postepowania napisany w sposób identyczny jak w tytule ogłoszenia. XIV. Określenie, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom Kontakt: 5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest Pani Aneta Niewińska, e-mail: og@bialystok.sr.gov.pl . |
© eurobudowa.pl 2004-2024