Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA BIELINY
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
powiat: kielecki
tel./fax. (041) 302-50-94 wew. 202 / (41) 302 - 61 - 07
bieliny@bieliny.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Bieliny
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax. (041) 302-
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWYCH
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Lechów i Napęków na terenie Gminy Bieliny".
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Część A - pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. ,,Budowa drogi gminnej w miejscowości Napęków ,,Za Świetlicą", gmina Bieliny"
Część B - pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. ,,Remont drogi gminnej nr 308005T Lechów Jaźwiny od km 0+000 do km 1+682 oraz od km 2+228 do km 2+604"
V. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA
Szczegółowa lokalizacja ujęta została w załącznikach nr 4-6 do zapytania ofertowego. Załączony rysunek stanowi wyłącznie informacje podglądowe.
Część A - Budowa drogi gminnej w miejscowości Napęków ,,Za Świetlicą", gmina Bieliny
Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej klasy D - dojazdowej w msc. Napęków o długości 1 188,1 Om.
Zakres robót:
- wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełna konstrukcją jezdni o szerokości 5,0 m,
- wykonanie placu do zawracania o wymiarach 12,5 x 12,5 m,
- wykonanie lewostronnego chodnika o szerokości 2,0 m z mieszanki mineralno - bitumicznej,
- wykonanie zjazdów o nawierzchni mineralno - bitumicznej,
- wykonanie prawostronnego rowu przydrożnego o szerokości 2,00-2,50 m,
- wykonanie przepustów drogowych z rur PEHD ^400,
- zamontowanie balustrady z poręczami,
- budowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 334T (Daleszyce-Napęków),
- rozbiórkę ogrodzeń kolidujących - 4 szt.
- budowę 2 odcinków sieci kanalizacji deszczowej DN300/DN400/DN600 o łącznej długości 650,4 m,
- przebudowę sieci wodociągowej 160 PCV o długości 9,0 m,
- przebudowę sieci wodociągowej 110 PCV o długości 108,78 m,
- przebudowa elektroenergetycznej linii kablowej i napowietrznej nN,
- przebudowę napowietrznej linii oświetlenia ulicznego - usunięcie kolizji,
- przebudowę telekomunikacyjnej sieci NEXERA,
- wycinka drzew.
Część B - Remont drogi gminnej nr 308005T Lechów Jaźwiny od km 0+000 do km 1+682 oraz od km 2+228 do km 2+604
Zakres robót:
Remont drogi od km 0+000 do km 1+682
- roboty przygotowawcze w granicach istniejącego pasa drogowego;
- wykonanie koryta - miejscowo po przekopach kanalizacyjnych;
- wykonanie podbudowy na przekopach kanalizacyjnych: stabilizacja Rm=2,5 MPa oraz podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie;
- wykonanie podbudowy MCE;
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego;
- remont przepustów pod drogą i pod zjazdami;
- utwardzenie nawierzchni poboczy i zjazdów kruszywem niezwiązanym Remont drogi od km 2+228 do km 2+604
- roboty przygotowawcze w granicach istniejącego pasa drogowego;
- remont przepustu pod drogą;
- wykonanie podbudowy MCE;
- wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego;
- utwardzenie nawierzchni poboczy i zjazdów kruszywem niezwiązanym
Do zakresu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności:
1) Zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie,
2) Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych z terenu budowy.
3) Kontroli wykonawcy robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej -wykonawczej,
4) Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych,
5) Sprawdzenia prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych.
6) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót które zostały przez niego sprawdzone oraz wpisem w zeszycie w siedzibie Zamawiającego.
7) Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania.
8) Kontrola zgodności zakresu wykonywanych robót montażowych z opisami technicznymi oraz warunkami umowy z Wykonawcą robót montażowych
9) Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego.
10) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców oraz bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach występujących przy realizacji przedmiotu umowy
11) Inspektor nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także
wstrzymania dalszych prac montażowych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem
12) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń i sprawdzanie dokumentacji rozliczeniowej,
13) Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót.
14) Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego.

Dokument nr: 19/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1710 ze zm.) obowiązującym w Gminie Bieliny.

Składanie ofert:
IX. TERMIN ORAZ SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 29.04.2024 r. o godz. 15.00. Oferty złożone po tym terminie zostaną odrzucone.
Propozycje cenowe prosimy składać pisemnie, osobiście lub pocztą tradycyjną na adres:
Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
Pokój nr 14 (sekretariat)
w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Lechów i Napęków na terenie Gminy Bieliny".

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN REALIZACJI UMOWY
1. Okres realizacji zamówienia dot. Części A lub B, polegający na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obowiązuje od dnia podpisania umowy do dnia rozliczenia inwestycji. Termin wykonania robót budowlanych 14 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
1. W związku z faktem, iż wartość zamówienia jest niższa od kwoty, o której mowa w art.2 ust.l pkt.l ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), zamówienie jest udzielane na zasadach określonych w art. 44 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 284 z późn. zm.)
2. Celem postępowania jest rozeznanie cen rynkowych usług określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz dokonanie wyboru ich wykonawcy.
3. Zamawiający może, w oparciu o przekazane oferty, dokonać wyboru Wykonawcy. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi jednak oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i tym samym zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia w oparciu o otrzymanie oferty.
III. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA
1. Siedziba Zamawiającego.
2. Strona internetowa Zamawiającego www.bieliny.biuletyn.net zakładka: zamówienia do 130 000 zł
VI. Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu przyznania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert.
1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
2. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami, których znaczenia (wagę) określa procent. Są to:
1) Kryterium 1: Cena 90 %
2) Kryterium 2: Dyspozycyjność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 10 %.
3. Ofertą wygrywającą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów łącznie w dwóch ww. kryteriach oceny ofert.
4. Każdej ofercie zostanie przyznana ilość punktów obliczona następująco:
1) Kryterium 1: Cena:
Cena najniższej oferty
A ~ .................................. x 90 - ......... punktów
cena oferty ocenianej
2) Kryterium 2: Dyspozycyjność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
Obowiązkiem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest obecność na placu budowy przynajmniej 2 razy w tygodniu. W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia), również w sytuacji, gdy wezwanie to obejmowało będzie czas ponad zaoferowane, obowiązkowe obecności. Inspektor nadzoru musi być obecny na placu budowy i przebywać na nim w sposób zapewniający prawidłowe i rzetelne wykonywanie obowiązków umownych. W formularzu ofertowym Wykonawca może zaoferować dodatkową obowiązkową ilość dni pobytu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na placu budowy. Za każdy dodatkowy obowiązkowy dzień, Wykonawcy zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym podziałem:
- 2 wizyty tygodniowo, wykonawca otrzyma - 0 pkt.
- 3 wizyty tygodniowo, wykonawca trzyma - 10 pkt
5. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
4
Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
6. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców dotyczących wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
7. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.
8. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.
9. Zamawiający uzna i wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę z najwyższą ilością punktów osobno dla każdej z 2 części postępowania (osobna dla części A i B).
10. Zamawiający udzieli zamówienia na poszczególne części Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona, jako najkorzystniejsza w danej części w oparciu o podane kryterium wyboru, podpisując umowę, której projekt stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
11. Ilość punktów dla każdej oferty stanowić będą punkty uzyskane w podanych wyżej kryteriach. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
12. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów w kryterium oceny ofert.
13. Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
14. Cena oferty jest ceną ryczałtową za całość zmówienia. Poprzez cenę oferty należy rozumieć kwotę jaką Zamawiający zapłaci za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena zaoferowana przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa, nie ulegnie zmianie przez cały okres realizacji zadania.
15. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną ryczałtową podaną cyfrowo a słownie, jako wartość właściwą zostanie przyjęta cena ryczałtowa wpisana słownie.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI
Płatność zrealizowana zostanie przelewem w trzech transzach częściowych oraz transzy końcowej zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo
5
finansowym na konto podane na fakturze w terminie 30 dni po faktycznie wykonanych robotach budowlanych w danym okresie rozliczeniowym.
Oferty należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.
Odrzuceniu podlegają oferty:
a) których treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania propozycji cenowych
b) złożone przez podmiot:
- niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego
c) zawierające rażąco niską cenę
d) zostały złożone po terminie składania ofert określonym w zaproszeniu do składania propozycji cenowych
Oferent składając ofertę przyjmuje warunki określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2.
X. OGŁOSZENIE WYNIKÓW I ZAWARCIE UMOWY
1. Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.bieliny.biuletyn.net zakładka Zamówienia do 130 000 zł.
2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu oraz którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą powiadomiony zostanie o wyborze oferty elektronicznie. Informacja powyższa zawierać będzie nazwę, adres wyłonionego Wykonawcy oraz cenę ofertową.
3. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy (stanowiącej załącznik niniejszego zapytania ofertowego), wybór oferty zostanie przeprowadzony ponownie spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
XI. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU ORAZ ODRZUCENIE OFERTY.
1. Wykonawca złoży wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1
b) Załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Posiadania wiedzy i doświadczenia
a) Część A: Wykazują się doświadczeniem w realizacji podobnych usług. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej dwa zamówienia w ramach którego pełniono nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto polegające na budowie lub rozbudowie, lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej lub asfaltobetonowej.
b) Część B: Wykazują się doświadczeniem w realizacji podobnych usług. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej dwa zamówienia w ramach którego pełniono nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 zł brutto polegające na budowie lub rozbudowie, lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej lub asfaltobetonowej.
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
2.2.KwaIifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
a) Część A: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
b) Część B: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
- co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień budowlanych.
3. Wykonawca, który złoży najkorzystniejsza ofertę zostanie wezwany do złożenia wykazu dostaw
a) wykaz usług - Załącznik Nr la
b) Wykaz osób- Załącznik nr lb
XII. INFORMACJE NA TEMAT WYKLUCZENIA
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania, w następującym zakresie:
1. W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 roku ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (na podstawie art. 7 ust. 9 Dz.U. z 2022 poz.835 ) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- pkt 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U z 15.04.2022 poz.835)
- pkt 2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym
8
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 15.04.2022 poz.835)
- pkt 3) wykonawcę którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U z 15.04.2022 poz.835) - Załącznik nr 3
2. Odrzuceniu podlegają oferty:
a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) złożone przez podmiot:
- niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego
c) zostały złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym
d) zawiera rażąco niską cenę
XIII. ISTOTNE WARUNKI ZMIANY UMOWY
Istotne zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia zawarte są we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
XIV. SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH 1. Zamawiający dopuści! składanie ofert częściowych.
Ze względu na zakres zamówienia i jego podzielność, jest możliwość składania ofert częściowych.
XV. UWAGI KOŃCOWE:
1) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego, w całości bądź w części, bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.
3) Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez wyboru żadnej z ofert.
4) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmianajak i wycofanie oferty
9
wymagają zachowania formy pisemnej.
5) Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
6) Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
7) Wykonawca zobowiązany zostanie do jednokrotnego uzupełnienia oferty. Brak uzupełnienia skutkował będzie wykluczeniem Wykonawcy.
8) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2. Kompletny projekt do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
3. Wszelkie zmiany do umowy zostały zawarte w projekcie umowy - Załącznik nr 2

Uwagi:
4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) dalej ,,ROPO" Zamawiający informuje, że:
o Administratorem Pana/i danych osobowych jest Wójt Gminy Bieliny, którego siedzibą jest Urząd Gminy Bieliny, ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny, tel. (41) 302 50 94;
o Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Bieliny za pomocą adresu iod@abi-net.pl
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn.: ,,Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Lechów i Napęków na terenie Gminy Bieliny"
o Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w tym ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm.).
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie.

Kontakt:
XVI. INFORMACJE DODATKOWE
1. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
Katarzyna Brzozowska - tel. (041) 30-25-094 wew. 202 fax (041) 30-26-107,
e-mail: inwestycje@bieliny.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.