Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie
Trzebnicka 1
55-120 Oborniki Śląskie
powiat: trzebnicki
71 3103519, faks 71 310 22 95
oborniki@oborniki-slaskie.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oborniki Śląskie
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 71 3103519, faks 71
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na:
- Koszeniu trawników,
- Strzyżeniu żywopłotów oraz przycinaniu krzewów,
- Odchwaszczaniu żywopłotów i plewieniu skupin krzewów,
- Odchwaszczeniu chemicznym alejek,
- Zbiórce i wywozie liści,
- Pozostałych pracach związanych z:
o porządkowaniem terenów zielonych,
o sadzeniem roślin jednorocznych i wieloletnich,
o opróżnianiem pojemników na odpady,
o konserwacją i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.).
Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 27,46 ha,
powierzchnia trawników - 19,7 ha,
powierzchnia rabat - 1320 m2,
powierzchnia żywopłotów - 225 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 2263,37 m2,
powierzchnia alejek - 7614,06 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 210 szt.
ilość pojemników na odpady segregowane - 22 szt.
ilość ławek - 269 szt.
Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie miasta Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 12,78 ha,
powierzchnia trawników - 9,12 ha,
powierzchnia rabat - 400 m2,
powierzchnia żywopłotów - 2094 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 2243,325 m2,
powierzchnia alejek - 7211,0 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 127 szt.
ilość pojemników na odpady segregowane- 22 szt.
ilość ławek - 137 szt.,
Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenach wiejskich gminy Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 14,68 ha,
powierzchnia trawników - 10,58 ha,
powierzchnia rabat - 920 m2,
powierzchnia żywopłotów - 131 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 20,04 m2,
powierzchnia alejek - 403,057 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 83 szt.
ilość ławek - 132 szt.,
Wykonawca ma obowiązek również:
1. regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach w Obornikach Śląskich - przy Ul. Chrobrego, Ul. Kasztanowej, Ul. Łąkowej, Ul. Polnej, Ul. Pobożnego, w parkach miejskich przy Ul. Mickiewicza, Ul. Lipowej, Ul. Skłodowskiej,
ul. Podzamcze, przy Dworcu PKP, przy Domu Towarowym, skwer przy Ul. Zielonej, park przy Ul. Kościuszki, skwer przy Ul. Sienkiewicza, Centrum miasta. Pakiety dostarcza Zamawiający.
2. Zamontować kwietniki na lampach ulicznych (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich oraz na lampach (2 szt.) w parku miejskim przy
ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. Następnie wykonać w nich nasadzenia w nich. Rośliny zapewnia Zamawiający, ziemię Wykonawca.
3. ustawić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 10 donic o śr.=55 cm i h=55 cm oraz 6 donic o śr.=75 cm i h=75cm, oraz trzech kaskad (rondo i park przy Ul. Podzamcze i skwer przy Ul. Zielonej w Obornikach Śląskich) i wykonać w nich nasadzenia roślin.. Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - ziemię.
W okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki
i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu.
4.Oczyścić z ogłoszeń, z mchu i innych zabrudzień słupy ogłoszeniowe (4 szt.),
a następnie je odmalować (czapa - ciemny odcień zielonego, powierzchnia ogłoszeniowa - biała, stopa - odcień szarego).
5. Bieżące zasypywanie dołów i uzupełnianie ubytków w nawierzchni pod ławkami na terenach zielonych.
6. Przy odbiorze odpadów segregowanych zakazuje się mieszanie ich z odpadami zmieszanymi.
7. Zdemontować 3 pojemniki na odpady znajdujące się wzdłuż Ul. Grunwaldzkiej
w Obornikach Śląskich. Zamontować 4 pojemniki na odpady - 3 pojemniki wzdłuż Ul. Grunwaldzkiej oraz 1 szt. w parku w Osoli. Pojemniki zapewnia Zamawiający.
Obsługa fontanny w parku przy rondzie im. A. Natalii-Świat, w Centrum miasta oraz przy Ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich.
Zabiegi należy wykonywać z częstotliwością w sposób zapewniający właściwe utrzymanie w/w terenów.
Jesienna zbiórka liści obejmuje tereny parków, skwerów, zieleńców i parkingów. Zabiegi należy wykonywać okresowo - kilkakrotnie na poszczególnych terenach,
z zapewnieniem porządku. Zebrane liście z terenów objętych ww. wykazem należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zebrane liście nie mogą zawierać żadnych odpadów komunalnych - kapsli, butelek, zakrętek, folii, szkła itp. Liście muszą być wolne od jakichkolwiek zanieczyszczeń. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w tym zakresie Oferent we własnych zakresie zapewnia miejsce przekazania liści do instalacji. Dopuszcza się pryzmowanie zebranych liści, jednakże muszą one zostać zebrane w przeciągu 2 dni. Pełne wygrabienie opadłych liści z terenów zielonych musi nastąpić w terminie do 10 grudnia 2024 roku. Ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, wskazany termin może zostać wydłużony za zgodą Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, środków ochrony roślin, środków do chemicznego odchwaszczania, nawozów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia.
Worki na odpady segregowane zapewnia Zamawiający.
W przypadku istnienia tablic ogłoszeniowych, słupów oraz pojedynczych ogłoszeń na terenach objętych zakresem, oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc
w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów i tablic raz w miesiącu, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę liczby tablic ogłoszeniowych o dodatkowe (nie więcej niż 3 szt.).
Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, a pracownicy stosujący niniejsze środki są odpowiednio przeszkoleni w zakresie stosowania tych środków.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt.

CPV: 77310000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00293856, ZP.271.29.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) - dalej: RODO - tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA OBORNIKI ŚLĄSKIE. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej.
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:
art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego,
art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 09:00
Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem https://e-propublico.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 277777,78 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na:
- Koszeniu trawników,
- Strzyżeniu żywopłotów oraz przycinaniu krzewów,
- Odchwaszczaniu żywopłotów i plewieniu skupin krzewów,
- Odchwaszczeniu chemicznym alejek,
- Zbiórce i wywozie liści,
- Pozostałych pracach związanych z:
o porządkowaniem terenów zielonych,
o sadzeniem roślin jednorocznych i wieloletnich,
o opróżnianiem pojemników na odpady,
o konserwacją i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.).
Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 27,46 ha,
powierzchnia trawników - 19,7 ha,
powierzchnia rabat - 1320 m2,
powierzchnia żywopłotów - 225 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 2263,37 m2,
powierzchnia alejek - 7614,06 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 210 szt.
ilość pojemników na odpady segregowane - 22 szt.
ilość ławek - 269 szt.
Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie miasta Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 12,78 ha,
powierzchnia trawników - 9,12 ha,
powierzchnia rabat - 400 m2,
powierzchnia żywopłotów - 2094 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 2243,325 m2,
powierzchnia alejek - 7211,0 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 127 szt.
ilość pojemników na odpady segregowane- 22 szt.
ilość ławek - 137 szt.,
Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenach wiejskich gminy Oborniki Śląskie:
powierzchnia ogólna terenu - 14,68 ha,
powierzchnia trawników - 10,58 ha,
powierzchnia rabat - 920 m2,
powierzchnia żywopłotów - 131 m2,
powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 20,04 m2,
powierzchnia alejek - 403,057 m2,
ilość pojemników na odpady zmieszane - 83 szt.
ilość ławek - 132 szt.,
Wykonawca ma obowiązek również:
1. regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach w Obornikach Śląskich - przy ul. Chrobrego, ul. Kasztanowej, ul. Łąkowej, ul. Polnej, ul. Pobożnego, w parkach miejskich przy ul. Mickiewicza, ul. Lipowej, ul. Skłodowskiej,
ul. Podzamcze, przy Dworcu PKP, przy Domu Towarowym, skwer przy ul. Zielonej, park przy ul. Kościuszki, skwer przy ul. Sienkiewicza, Centrum miasta. Pakiety dostarcza Zamawiający.
2. Zamontować kwietniki na lampach ulicznych (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich oraz na lampach (2 szt.) w parku miejskim przy
ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. Następnie wykonać w nich nasadzenia w nich. Rośliny zapewnia Zamawiający, ziemię Wykonawca.
3. ustawić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 10 donic o śr.=55 cm i h=55 cm oraz 6 donic o śr.=75 cm i h=75cm, oraz trzech kaskad (rondo i park przy ul. Podzamcze i skwer przy ul. Zielonej w Obornikach Śląskich) i wykonać w nich nasadzenia roślin.. Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - ziemię.
W okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki
i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu.
4.Oczyścić z ogłoszeń, z mchu i innych zabrudzień słupy ogłoszeniowe (4 szt.),
a następnie je odmalować (czapa - ciemny odcień zielonego, powierzchnia ogłoszeniowa - biała, stopa - odcień szarego).
5. Bieżące zasypywanie dołów i uzupełnianie ubytków w nawierzchni pod ławkami na terenach zielonych.
6. Przy odbiorze odpadów segregowanych zakazuje się mieszanie ich z odpadami zmieszanymi.
7. Zdemontować 3 pojemniki na odpady znajdujące się wzdłuż ul. Grunwaldzkiej
w Obornikach Śląskich. Zamontować 4 pojemniki na odpady - 3 pojemniki wzdłuż ul. Grunwaldzkiej oraz 1 szt. w parku w Osoli. Pojemniki zapewnia Zamawiający.
Obsługa fontanny w parku przy rondzie im. A. Natalii-Świat, w Centrum miasta oraz przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich.
Zabiegi należy wykonywać z częstotliwością w sposób zapewniający właściwe utrzymanie w/w terenów.
Jesienna zbiórka liści obejmuje tereny parków, skwerów, zieleńców i parkingów. Zabiegi należy wykonywać okresowo - kilkakrotnie na poszczególnych terenach,
z zapewnieniem porządku. Zebrane liście z terenów objętych ww. wykazem należy dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zebrane liście nie mogą zawierać żadnych odpadów komunalnych - kapsli, butelek, zakrętek, folii, szkła itp. Liście muszą być wolne od jakichkolwiek zanieczyszczeń. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w tym zakresie Oferent we własnych zakresie zapewnia miejsce przekazania liści do instalacji. Dopuszcza się pryzmowanie zebranych liści, jednakże muszą one zostać zebrane w przeciągu 2 dni. Pełne wygrabienie opadłych liści z terenów zielonych musi nastąpić w terminie do 10 grudnia 2024 roku. Ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne, wskazany termin może zostać wydłużony za zgodą Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, środków ochrony roślin, środków do chemicznego odchwaszczania, nawozów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia.
Worki na odpady segregowane zapewnia Zamawiający.
W przypadku istnienia tablic ogłoszeniowych, słupów oraz pojedynczych ogłoszeń na terenach objętych zakresem, oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc
w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów i tablic raz w miesiącu, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę liczby tablic ogłoszeniowych o dodatkowe (nie więcej niż 3 szt.).
Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, a pracownicy stosujący niniejsze środki są odpowiednio przeszkoleni w zakresie stosowania tych środków.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót do nadzorowania/kierowania pracami w zakresie pielęgnacji zieleni
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej w tym:
w tym posiadają polisę ubezpieczenia OC na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz opłaconej, aktualnej opłaconej polisy OC na kwotę minimum 200 000,00 zł.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w tym:
1) poświadczenie wykonywania na obszarze o powierzchni zbliżonej do powierzchni ogólnej terenu tj. min. 23 ha oraz w zakresie wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (tj. koszenie trawników, strzyżenie żywopłotów, odchwaszczanie żywopłotów i plewienie skupin krzewów, odchwaszczanie chemiczne alejek, nawożenie trawników i żywopłotów, zbiórka liści, inne prace związane z porządkowaniem terenów zielonych, sadzenie roślin jednorocznych i wieloletnich, opróżnianie pojemników na odpady wraz z wywozem, konserwacja i wykonywanie drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławki, urządzenia placów zabaw, kosze itp.)) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy, oraz informacji zawartych w załączniku "Wykaz usług" popartych odpowiednimi poświadczeniami, np. referencjami, oraz w załączniku "Wykaz osób".
3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
- Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym
Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
- Wykaz dostaw lub usług
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
- Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
- Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę
- Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument "Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału", składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
Katalog dopuszczalnych zmian został określony w §15 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po dokonaniu oceny punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika robót do nadzorowania/kierowania pracami w zakresie pielęgnacji zieleni
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-28

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.