dolnośląskie (Lubin)
mazowieckie (Ostrów Mazowiecka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana drzwi zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska powiat: piotrkowski fax: (44) 61-63-960 tel. (44) 61-63-961, (44) 61-63-960 przetargi@wola-krzysztoporska.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Wola Krzysztoporska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax: (44) 61-63-960 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT nazwa zadania: Wymiana 2 szt. drzwi na aluminiowe w Domu Ludowym w Glinie oraz wymiana 1 szt. drzwi na aluminiowe w bibliotece w budynku Domu Ludowego w Bujnach 2. Przedmiot i zakres zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia dotyczy: 1) Wymiany drzwi zewnętrznych w budynku Domu Ludowego w Glinie. 2) Wymiany drzwi zewnętrznych w bibliotece w budynku Domu Ludowego w Bujnach. 2.2. Zakres prac do wykonania obejmuje: 1) Wymianę drzwi zewnętrznych w budynku Domu Ludowego w Glinie: a) Demontaż istniejących 2 szt. drzwi drewnianych wejściowych wraz z ościeżnicami. Utylizacja materiałów po stronie Wykonawcy. b) Dokonać obmiaru 2 szt. otworów drzwiowych. c) Dostosować istniejący otwór do montażu nowych drzwi zewnętrznych. d) DOSTAWA i montaż nowych 2 szt. ościeży aluminiowych. e) DOSTAWA i montaż nowych 2 szt. drzwi zewnętrznych aluminiowych, ciepłych o wymiarze: - 130 x 206 cm dwuskrzydłowe, prawe skrzydło otwierane na szer. ok. 100 cm w świetle w najbardziej niekorzystnym położeniu skrzydła i lewe o szer. 30 cm blokowane. Wyposażenie, panel skrzydła 100cm dolny/górny pełny, panel skrzydła 30 cm dolny pełny/górny przeszklony. Na dwóch skrzydłach zamontować stopki blokująca na sprężynie. Drzwi wyposażyć w dwa zamki, wielozastawkowe lub certyfikowane, 3 szt. kluczy do każdego zamku. Próg niski aluminiowy mocny o wys.0,02m. - 170 x 206 cm dwuskrzydłowe + naświetlacz nad drzwiami o wym. 170 x 56 cm, prawe skrzydło otwierane na szer. ok. 100 cm w świetle w najbardziej niekorzystnym położeniu skrzydła i lewe o szer. ok. 70 cm blokowane. Wyposażenie, panel skrzydła 100cm dolny pełny/górny przeszklony, panel skrzydła 70cm dolny pełny/górny przeszklony. Na dwóch skrzydłach zamontować stopki blokująca na sprężynie. Drzwi wyposażyć w dwa zamki, wielozastawkowe lub certyfikowane, 3 szt. kluczy do każdego zamku. Próg niski aluminiowy mocny o wys.2cm. f) Uzupełnienie ubytków po montażu drzwi wewnątrz i na zewnątrz po zdemontowanych ościeżnicach wraz z malowaniem. g) Uporządkowanie terenu. 2) Wymianę drzwi zewnętrznych w bibliotece w budynku Domu Ludowego w Bujnach: a) Demontaż 1 szt. drzwi zewnętrznych wejściowych (o wym. 90x195cm) wraz z ościeżnicą. Utylizacja materiałów po stronie Wykonawcy. b) Dokonać obmiaru 1 szt. otworu. c) Dostosować istniejący otwór do montażu nowych drzwi zewnętrznych. d) DOSTAWA i montaż nowych 2 szt. ościeży aluminiowych. e) DOSTAWA i montaż nowych 1 szt. drzwi zewnętrznych aluminiowych, ciepłych o wymiarze: - 90 x 195 cm jednoskrzydłowe prawe z wypełnieniem pełnym. Na dwóch skrzydłach zamontować stopki blokująca na sprężynie. Drzwi wyposażyć w dwa zamki, wielozastawkowe lub certyfikowane, 3 szt. kluczy do każdego zamku. Próg niski aluminiowy mocny o wys.0,02m. f) Uzupełnienie ubytków po montażu drzwi wewnątrz i na zewnątrz po zdemontowanych ościeżnicach wraz z malowaniem. g) Uporządkowanie terenu. 2.3. UWAGI: Wykonawca zobowiązany jest wyszczególnić w ofercie i wystawić dwie odrębne faktury na: 1) Wymianę drzwi zewnętrznych w budynku Domu Ludowego w Glinie. 2) Wymianę drzwi zewnętrznych w bibliotece w budynku Domu Ludowego w Bujnach. 2.4. Dodatkowo: 1) Przedstawione wymiary są szacunkowe. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z obiektem i uwzględnić wszystkie materiały i robociznę niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Wycenę należy sporządzić w oparciu o oględziny i pomiary z natury. 2) Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszystkie materiały i robociznę niezbędne do prawidłowego wykonania zadania (między innymi zabezpieczyć przed uszkodzeniem i zabrudzeniem powierzchnię podłóg, ścian, kostki zewnętrznej). 3) Wszystkie materiały muszą spełnić aktualne normy i aprobaty techniczne. 4) Materiały przed wybudowaniem muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 5) Roboty budowlane należy wykonać w uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu i zgodnie z przepisami BHP. 6) Parametry drzwi: Przepuszczalność powietrza: Klasa 4, PN-EN 12207:2001, Wodoszczelność: od Klasy E900 (900 Pa), PN-EN 12208:2001,Odporność na obciążenie wiatrem: od Klasy C5/B5, PN-EN 12210:2001, Izolacyjność termiczna: UD 0,90 W/m2K (dla MB-70 Aero przy panelu 70 mm), Głębokość ramy/skrzydła: 70 mm (MB-79N), Grubość panelu wypełniającego: 48 mm. Rama SWISSPACER. 7) Kolorystyka: brąz RAL 8019, 8) Przeszklenie ze szkła FLoat 48mm; 4/18/4/18/4 Bezpieczna, bezbarwna. 9) Okucie: 3 masywne zawiasy bezpieczne dwuskrzydełkowe. 10) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej składającej się z atestów, deklaracji, aprobat technicznych dotyczących zastosowanych materiałów z opisem ,,Wybudowano w budynku Domu Ludowego w Glinie"/ ,,Wybudowano w budynku Domu Ludowego w Bujnach" 11) W zakresie Wykonawcy jest montaż brązowych klamek, podwójnych zamków, progów aluminiowych. 12) Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia do stanu pierwotnego wszystkich zabrudzonych bądź uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac elementów budynku i utwardzeniem z kostki. Dokument nr: ZFP.271.2.36.2024 Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2024 r. o godz. 12:20 w pok. nr 5 Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska. Składanie ofert: 1) Oferty należy składać w terminie do dnia 25.04.2024 r. do godz. 12:00 w wybrany przez Wykonawców sposób: - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej przy Ul. Kościuszki 5, - pocztą, - faksem na nr (44) 61-63-960, - elektronicznie na adres e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl Miejsce i termin realizacji: 3. Wymagany termin wykonania zamówienia: 5 tygodni od daty zawarcia umowy. Wymagania: Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska. 4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru robót, sporządzonym po wykonaniu zamówienia. Oferta powinna zawierać opis: Wymiana 2 szt. drzwi na aluminiowe w Domu Ludowym w Glinie oraz wymiana 1 szt. drzwi na aluminiowe w bibliotece w budynku Domu Ludowego w Bujnach. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3) Oferty należy składać na załączonym wzorze oferty - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia o konkursie ofert. 6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena - waga 100%. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia, osoba do kontaktu: 1) Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej. 2) Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia o konkursie ofert. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania całości lub części prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także do unieważnienia prowadzonego postępowania. 4) Na etapie badania ofert Zespół Oceniający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień co do treści oferty, jeżeli Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 5) Wykonawca będący spółką cywilną wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji spółki. 6) Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Pani Krystyna Kicińska- tel. (44) 61-63-973. 8. Podstawy wykluczenia z postępowania 1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r . o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. Rozporządzenia, o których mowa w podpunktach a) - c) to: - Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom z Białorusi; - Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających. Wykluczenie następuje na okres trwania opisanych wyżej okoliczności. 2) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Uwagi: 9. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, zwanym dalej ,,AD", jest Wójt Gminy Wola Krzysztoporska ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska NIP 771-10-29-208, REGON 590647902 tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl 2) Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Wola Krzysztoporska: e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl 3) AD przetwarza dane osobowe na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO w związku z dobrowolnym złożeniem przez Panią/Pana oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Wymiana 2 szt. drzwi na aluminiowe w Domu Ludowym w Glinie oraz wymiana 1 szt. drzwi na aluminiowe w bibliotece w budynku Domu Ludowego w Bujnach, znak sprawy ZFP.271.2.36.2024. W związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), - postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. ze zm. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska. 4) AD przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w celach : - na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. 5) Podanie danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. Osoba, której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania - podaje dane dobrowolnie, chcąc wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowym, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe. Dane osobowe mogą być również przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: - przez cały okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego/realizacji zamówienia, oraz zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (10 lat od końca roku, w którym zakończy się realizacja zamówienia). 8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: o dostępu do swoich danych osobowych, o sprostowania swoich danych osobowych, o do żądania usunięcia swoich danych osobowych, o żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, o sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, o żądać przeniesienia swoich danych osobowych, o wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, o do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. 9) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. |
© eurobudowa.pl 2004-2024