mazowieckie (Ostrów Mazowiecka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | USŁUGI OCZYSZCZANIA RĘCZNEGO PODCZAS IMPREZ PLENEROWYCH |
Data zamieszczenia: | 2024-04-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu ul. Grudziądzka 159 87-100 Toruń powiat: Toruń Telefon: 56 63 98 119, tel.: 601 649 338 zamowienia@mpo.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 56 63 98 11 |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na ,, USŁUGI OCZYSZCZANIA RĘCZNEGO PODCZAS IMPREZ PLENEROWYCH " III. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie ręczne podczas imprez plenerowych. 2. Szacunkowa ilość godzin oczyszczania podczas imprez plenerowych wynosi około 360 godzin. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. IV. Termin i sposób wykonania zamówienia: Usługi będą wykonywane w poniższych terminach: Dnia 10.05.2024: w godz. 16:00 - 2:00 przez 6 osób Dnia 10/11.05.2024: w godz. 2:00 - 14:00 przez 10 osób. Dnia 11.05.2024: w godz. 16:00 - 2:00 przez 6 osób Dnia 11/12.05.2024: w godz. 2:00 - 14:00 przez 10 osób. Dokument nr: JUW/P-38/2024 Składanie ofert: IX. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Ofertę należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oferta elektroniczna winna być przygotowana tak jak oferta składana w formie pisemnej - skany podpisanych dokumentów należy przesłać na adres mailowy Zamawiającego: zamowienia@mpo.torun.pl W tytule maila powinna znaleźć się informacja: Oferta - oczyszczanie ręczne podczas imprez plenerowych. 2. Ofertę należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.04.2024 do godz. 09.00 na wskazany powyżej adres e-mail zamowienia@mpo.torun.pl Miejsce i termin realizacji: od terminu składania ofert, tj. do dnia 28 maja 2024 r. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego otwartego przewidzianego dla postępowań, których wartość szacunkowa jest niższa niż 130 000,00 zł, w sposób przejrzysty, proporcjonalny i zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców. 2. Do zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U.2023, poz. 1605 ze zm.) ww. ustawa nie ma zastosowania. 3. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. V. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dysponują odpowiednimi zdolnościami technicznymi i zawodowymi do wykonania zamówienia. VI. Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika VII. Kryteria oceny ofert Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny za realizację całego zadania - (C) cena 100%. VIII. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Ofertę należy sporządzić z należytą starannością w języku polskim, w formie elektronicznej (skan podpisanego Formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania). Zamawiający nie dopuszcza możliwości wprowadzania przez wykonawców zmian w zakresie formularza. 2. Oferta winna być podpisana przez wykonawcę zgodnie z regułami jego reprezentacji. Należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 3. Bezpośrednio za wypełnionym Formularzem ofertowym powinny być umieszczone dokumenty wymienione w pkt. VI. 4. W przypadku wprowadzania poprawek do treści oferty jeszcze przed jej złożeniem, każdą poprawkę należy nanieść czytelnie, przekreślając wcześniejszy błędny zapis i wpisując obok niego zapis poprawny. Obok tak sporządzonej poprawki należy umieścić podpis wykonawcy zgodny z regułami jego reprezentacji oraz wpisać datę naniesienia poprawki. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 3. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia. X. Termin związania ofertą Wykonawca jest związany ofertą 30 dni IX. Sposób porozumiewania się i dane kontaktowe W toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy będą się porozumiewać, w tym składać wnioski i oświadczenia pisemnie lub drogą elektroniczną. Adres e-mail Zamawiającego do korespondencji: zamowienia@mpo.torun.pl XII. Udzielenie zamówieniaT Z wykonawcą, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz ze złożoną ofertą. XIII. Postanowienia umowy/zamówienia 1. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktury, dostarczonej do Zamawiającego nie później niż 5 dni roboczych od dnia wykonania usługi. 2. Zamawiający dokona zapłaty należności za wykonane dostawy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej faktury VAT w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy Wykonawcy, który będzie rachunkiem widniejącym w elektronicznym wykazie podatników VAT (w tzw. ,,białej liście podatników VAT"). 3. Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych oraz załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. i jest podatnikiem VAT, posiadającym numer NIP: 879-016-92-80. XIV. Unieważnienie postępowania Zamawiający może unieważnić postępowanie bez dokonywania wyboru którejkolwiek z ofert bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania. XV. Środki ochrony prawnej Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej wskazane w ustawie z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Uwagi: XVI. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Toruniu pod numerem KRS 0000151221, NIP 879-016-92-80, REGON 870525973, tel. 56-63-98-119, e-mail: sekretariat@mpo.torun.pl (dalej: MPO); 2. Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając e-mail na adres: iod@mpo.torim.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej); 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na MPO; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania; 5. Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy; 6. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję, wpływającą do MPO w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 7. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane i przekazywane: organom administracji publicznej, służbom, sądom i prokuraturze i innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z MPO przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.; 8. Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być udostępniane i przekazane sądom i prokuraturze, podwykonawcom MPO, czyli podmiotom z których usług MPO korzysta w ramach prowadzonej działalności w postaci banków, firm informatycznych dostarczających rozwiązania informatyczne, ubezpieczycieli, agencji reklamowych, inne podmioty przetwarzające dane osobowe na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także Gminie Miasta Toruń; 9. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych: - dostępu do swoich danych osobowych; - ich sprostowania; - ograniczenia ich przetwarzania; - przeniesienia danych do innego administratora danych osobowych; - wniesienia sprzeciwu. 10. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej; 12. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. 13. Jednocześnie Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Kierownik Wydziału Oczyszczania - Andrzej Komuda, tel.: 601 649 338. |
© eurobudowa.pl 2004-2024