Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie
ul. 700- Lecia 14
72-200 Nowogard
powiat: goleniowski
Tel. : 91 39 26 265, Tel. +48 91 39 26 200 Fax +48 91 39 26 206, tel. 91 39 26 267
2bk@nowogard.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Nowogard
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. : 91 39 26 265,
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
Zgodnie z art.2 ust.l pkt.l ustawy z dnia 14 września 2019r Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2023r poz. 1605 ze zm.) działając z pominięciem przepisów ww.ustawy , zapraszam do złożenia oferty cenowej na ,,Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie - 2024".
II. Przedmiot Zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 Przeprowadzenie kontroli stanu technicznego urządzeń kominowych i podłączeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie. Szczegółowy wykaz budynków i lokali stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Sprawdzeniu podlega m.in.: drożność przewodów kominowych, siły ciągu kominowego (ciśnienia), występowanie uszkodzeń kominów.
1.2 Sporządzenie protokołów z przeprowadzonych kontroli zgodnie z art.62a ustawy prawo budowlane wraz z opisem usterek i nieprawidłowości, oraz propozycji ich usunięcia.
1.3 Uzyskanie potwierdzeń wykonanych czynności od lokatorów.
2. Przeglądy przewodów kominowych obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz.2029 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. z 1999 r. Nr 74, poz. 836) Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.

Dokument nr: PiZP.240.91.2024 AK

Składanie ofert:
VIII. Termin i miejsce złożenia ofert.
1. Ofertę należy złożyć do dnia 29.04.2024 r. do godz. 900
2. Ofertę należy złożyć w Zarządzie Budynków Komunalnych w Nowogardzie ul.700 Lecia 14, pok.nr 1 w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać: ,,Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie - 2024".
3. Ofertę można przesłać pocztą na adres Zarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie ul.700 Lecia 14 72-200 Nowogard

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
IV. Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim w zakresie kontroli.
V. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertę należy złożyć na piśmie wg wzoru określonego, jako formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia do złożenia oferty.
2. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy podać w kwocie brutto:
1) za wykonanie przeglądu kominiarskiego i sporządzenie protokołu - cena za jeden lokal mieszkalny na terenie miasta Nowogard
2) za wykonanie przeglądu kominiarskiego i sporządzenie protokołu - cena za jeden lokal mieszkalny na terenie wiejskim gminy Nowogard
3) za wykonanie przeglądu kominiarskiego i sporządzenie protokołu - cena za jeden budynek usługowy
3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy składowe i koszty, jakie będą miały wpływ na właściwe realizowanie przedmiotu zamówienia.
VI. Dokumenty składające się na ofertę:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty.
2. Kserokopie, poświadczone przez Wykonawcę o zgodności z oryginałem, uprawnień osoby (osób), które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia .
3. Oświdczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłatami wobec US i ZUS.
VII. Kryteria wyboru oferty:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował kryterium najniższej ceny. Jest to jedyne kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia z postępowania wykonawcy, z którym Zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę z powodu nienależycie wykonanej umowy oraz jeżeli dowiedzie
z innych źródeł, że wykonawca jest nierzetelny
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania ofertowego bez podawania przyczyn.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna wynikająca z RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej ,,RODO") (Dz. U. UE. L 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: zbk@nowogard.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@nowogard.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych;
3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem;
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych,
5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą - Prawo zamówień publicznych;
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

Kontakt:
IX. Osoba upoważnione do kontaktów z wykonawcami:
1. Maciej Wyszomirski - zakres merytoryczny - numer tel. 91 39 26 265
2. Anna Kosakiewicz - zamówienia publiczne - numer tel. 91 39 26 267 email: 2bk@nowogard.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.